Widzę że w Waszym środowisku też podkopujecie się na wzajem.
Czarna widocznie naruszasz czyjeś bagno.Ktoś boi się smrodu.
Na początku września wysłałem Ci coś na PW.
habdziua, to nie jest miejsce na radosną twórczość "poetycką" tylko na poważną dyskusję.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
To że Związkowcy Maszynistów pija za cudze to radosna twórczość a nie poważne sprawy jak opowiadanie kto z kim pije przez Czarną.
Wpisujesz się w układy zamiast zachować bezstronność a taka jest rola moderatora a nie „mordatora”
Na dzisiejszym szkoleniu Pani naczelnik działu pracowniczego PR Wrocław poinformowała w imieniu dyrektora PR Wrocław, że nagle okazało się, że jest za dużo kasjerek w zakładzie w liczbie ponad 20 .
Swego czasu władza PR Wrocław w związku z ograniczeniem pracy w informacji na szybkiego po kilkakrotnie dawała kartę na badania kontrolne w Medycynie Pracy (notabene jakie to duże koszty - prym w tym wiedzie Pan naczelnik sekcji we Wrocławiu), celem sprawdzenia przydatności na kasjerkę/kasjera. I teraz nagle jest za dużo?????????????.
Czyli pomału zaczynamy zwalniać ludzi ze stanowisk robotniczych .
Panie Prezesie Spółki "Przewozy Regionalne" - czy może Pan wytłumaczyć o co w tym chodzi
1. Nagle za dużo kasjerek w PR Wrocław
2. Naczelnik w sekcji zostaje szefem rady nadzorczej MZK, gdzie wszystkich nas obowiązuje "lojalka".
Zarząd PKP PR podjął decyzję i rozesłał ja do zakładów tj. zwolnienie pracowników świadczących usługi PKP iC i zbędnych dla PR a mianowicie rewidenci i rzemieślnicy nie ma mowy o manewrowych. Wojna trwa. Wypowiedzenia od 01.11.
Czyli rewidenci i rzemieślnicy PR-ów , którzy świadczą usługi dla IC, mają być zwolnieni
Jeżeli tak, to na jakiej podstawie .
Nadal przecież obowiązuje "Porozumienie" zawarte w Warszawie, dnia 27 maja 2009r., pomiędzy ówczesnym Prezesem PKP PR - J. Krygierem, a NSZZ "Solidarność" i Federacją
To tak samo może zrobić Spółka IC - np. we Wrocławiu rewidenci dokonują próbY hamulców na EZT-ach i są pracownikami IC - czy także im grozi wypowiedzenie warunków pracy .
Gdy rewidenci i rzemieślnicy PR -ów, którzy wykonują usługi dla IC ( w grudniu, od nowego rozkładu jazdy) np. w Kłodzku, Węglińcu, Jeleniej Górze, itd. nie będą wykonywać usług dla IC, czy także dosięgnie ich widmo zwolniena .
ujd, dla pewności, jeżeli możesz napisać, dlaczego Pracodawcy PR-a, podjęli taką decyzję.
Czy związki zawodowe podpisały się pod tą decyzją?
Przypominam, że w Spółce "Przewozy Regionalne" nadal obowiązuje PUZP, ZUZP
Dolnoślązak, skoro dla pewnej grupy ludzi nie ma żadnej pracy to co może zrobić pracodawca? Zwolnić zgodnie z zapisami Kodeksu pracy. Trzymiesięczne wypowiedzenie, odprawa i żegnamy. Tak jest w każdej normalnej firmie. No chyba, że w PR Kodeks pracy nie obowiązuje? Wszelkie PUZP-y, ZUZP-y i porozumienia nie stoją ponad ustawą jaką jest Kodeks pracy!
W PR jest przerost zatrudnienia nie tylko w administracji, ale także na stanowiskach liniowych. Spółka albo zwolni zbędnych ludzi, albo utonie. Utoniecie wszyscy! Niech związki zawodowe wreszcie zrozumieją, że zwolnienia są niezbędne!
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Areczek, ale dlaczego pod lupę poszedł właśnie ten zespół
A dlaczego innych zespołów się nie rusza . Jest wiele zespołów w PR-ach, gdzie zatrudnienie jest mnogie i tego Pan Prezes nie widzi .
Areczek, czyli można zrozumieć, że "Porozumienie" zawarte w Warszawie, dnia 27 maja 2009r., pomiędzy ówczesnym Prezesem PKP PR - J. Krygierem, a NSZZ "Solidarność" i Federacją jest już nieaktualne .
Jednak jak piszesz, Kodeks Pracy nas wszystkich obowiązuje, dlatego zapytam : gdzie pracodawca w tym przypadku zachował Art. 38 & 1, 2 KP
Dolnoślązak, każde porozumienie czy układ można wypowiedzieć. Mają do tego prawo obie strony, w tym przypadku pracodawca i związki zawodowe. Jeśli spółka tonie to obowiązkiem zarządu jest ratować firmę, najlepiej poprzez redukcję przerostu zatrudnienia.
Niedawno w PKP Cargo zwolniono kilka tysięcy osób. W PR też trzeba zwalniać, przede wszystkim w administracji! A ponieważ związkowi bossowie chronią dupy biurwom, z którymi żyją w nieoficjalnej symbiozie, ucierpią najsłabsi, na których beton związkowy się wypnie.
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Ostatnio zmieniony przez Arek dnia 22-10-2009, 17:27, w całości zmieniany 1 raz
Dolnoślązak pytanie dlaczego podjęli taką decyzję to nie do mnie a wiadomość na podstawie pisma zarządu z dnia 21.10 podpisanego przez Łaska i Nowakowski.
Dolnoślązak, odpowiedz mi na pytanie: spółką rządzi zarząd czy związki zawodowe? Jest to oczywiście pytanie retoryczne i efekty tych związkowych rządów widać nie tylko w PR. Rządźcie tak dalej, a prywatna i zagraniczna konkurencja rozjedzie was szybciej niż się spodziewacie. KD już was wygryzają z dolnośląskich torów, a DB Regio czai się za miedzą...
Szantażowanie marszałka i ujadanie na KD nie wyjdzie wam na dobre, bo jego rozliczą podatnicy podczas wyborów samorządowych i on zdaje sobie z tego sprawę! Tak więc albo zwolnienia i bolesna aczkolwiek niezbędna restrukturyzacja spółki, albo sami się unicestwicie i wszyscy wylądujecie na bruku. Wybór należy do związkowców...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 22-10-2009, 22:07, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum