Również wczorajszy iR Wielkopolanin ze Stalowej Woli do Poznania w zestawieniu: ET22+B+B+B+Bmnopux. Frekwencja ok 100% za Tarnowem. Pierwsze dwie dwójki świeżo po rewizji. Stacja mac: Poznań
_________________
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-02-2011, 10:07
Długo on już tak jeździ na dwóch jednostkach? Nie sądziłem, że po Śląsku kursują jeszcze składy w postaci 2xEN57.
mk1992, "Rachowiec" jest pociągiem weekendowym, który kursuje tylko w soboty, niedziele i w dni świąteczne oraz codziennie w okresie wakacyjnym. Widocznie duże zapotrzebowanie jest, bo ma dość sporą frekwencję. Tak samo dzisiejszy Regio "Czantoria" relacji: Częstochowa-Wisła Głębce też na 2xEN57. Debilnie jest, bo zaraz 10 minut po "Rachowcu" jedzie kolejny Regio do Zwardonia...
Dzisiejszy pociąg IR "Barbakan" relacji: Kraków Główny - Szczecin Główny:
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
mkfilmykolejowe, QbaOSW, sądzę, że optymalnie by było zmienić nazwę tego wątku. Lub po prostu stworzyć nowy wątek o nazwie: Filmy z zestawieniami pociągów osobowych i interREGIO. Lub coś w ten deseń...
mk1992, "Rachowiec" jest pociągiem weekendowym, który kursuje tylko w soboty, niedziele i w dni świąteczne oraz codziennie w okresie wakacyjnym. Widocznie duże zapotrzebowanie jest, bo ma dość sporą frekwencję. Tak samo dzisiejszy Regio "Czantoria" relacji: Częstochowa-Wisła Głębce też na 2xEN57. Debilnie jest, bo zaraz 10 minut po "Rachowcu" jedzie kolejny Regio do Zwardonia...
Rachowiec miewa niezłą frekwencję a kurs ze Zwardonia w niedziele po 18- po likwidacji Skalnicy - koniecznie musi być na 2EZT.
Czantoria jeździ na 2EZT "od zawsze" nigdy jej nie widziałem na jednym EZT.
Ta osobówka jechała jako osobowy, codziennie, więc tak całkiem debilne to nie było (stałą godzina odjazdu)
ale teraz ię to zmieni, od 1 III Rachowiec 20 minut wcześniej (a przyjazd do Zwardonia i tak na tą samą godzinę)
Przaśna podróż ze Szczecina do stolicy. Kolej cofa się z taborem o pół wieku.
Wagony z lat 70. bez przedziałów, z siedzeniami z ceraty, brudne szyby, wiekowe wnętrza. Tak teraz wygląda pokonujący pół tysiąca kilometrów pociąg ze Szczecina do Warszawy spółki Przewozy Regionalne.
Przewozy Regionalne (nie) wyjaśniają
- Zestawienie pociągów InterRegio uzależnione jest od naszych możliwości technicznych i logistycznych - mówi Michał Stilger z Przewozów Regionalnych. - W razie braku odpowiedniej liczby wagonów z przedziałami w składach wybranych pociągów pojawiają się również wagony innego typu.
Tyle oficjalnych wiadomości. Nie otrzymaliśmy odpowiedzi m.in. na pytanie, to, gdzie podziały się zmodernizowane wagony.
Sporo nieoficjalnych informacji zebrali za to miłośnicy kolei. Z ich "śledztwa" wynika, że wagony z "Portowca" obsługują teraz pociągi Regio Poznań - Wrocław - Jelenia Góra. Okazuje się, że spółka Przewozy Regionalne, modernizując wagony z pomocą unijnych funduszy, nie miała pieniędzy na wkład własny. Gotówkę wyłożył Wielkopolski Urząd Marszałkowski w zamian za to, że od jesieni 2014 r. PR skierują odnowione wagony na wspomnianą trasę. I tak ma być do 12 grudnia 2020 r.
Odnośnie pociągu IR "Portowiec" to ten pociąg nigdy nie był praktycznie zestawiony z Malborasów. Takie wagony, owszem pojawiły się na tym składzie na początku obowiązywania tegorocznej edycji rozkładu jazdy i trwało to raptem kilka tygodni. Najczęściej zestawienie tego pociągu to 112A, 111A, ostatnio bonanzy 120A i zdarzały się piętrusy, nawet sam dwa razy wracałem piętrusem z Poznania.
Natomiast wadą wagonów, zwłaszcza 112A obsługujących ten skład są częste awarie ogrzewania, przynajmniej ja ile razy jechałem nim w okresie zimowym często miałem taki problem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum