Od nowego rozkładu jazdy na linii Kłodzko - Wałbrzych aż 7 par pociągów (w tym 1 tylko w robocze). W Wałbrzychu skomunikowane z Wrocławiem i od strony Wrocławia dość ładnie, ale w przeciwnym kierunku raczej przypadkowo. Zwłaszcza w kierunku Wrocławia wygląda to mizernie - poza 2 połączeniami w dni robocze i soboty oraz 3 w niedziele, w większości sytuacji oczekiwanie około godzinne. A jest też taki "kwiatek", jak przyjazd pociągu z Wałbrzycha do Kłodzka o 08:55, a odjazd do Wrocławia o 8:45. Na kolejny czekamy 2 godziny...
W drugim torze jest 40 km/h na całym odcinku z Kłodzka do Ścinawki. W sumie nic nie stałoby na przeszkodzie, by na tym odcinku prowadzić ruch pasażerski wyłącznie po torze nr 2, tylko tam nie ma dwukierunkowej blokady liniowej i pewnie musiałaby być jazda na Sz.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-09-2017, 18:17
Cytat:
W sumie nic nie stałoby na przeszkodzie, by na tym odcinku prowadzić ruch pasażerski wyłącznie po torze nr 2,
I niewykluczone, że tak właśnie jest. Żadne pociągi nie mijają się na odcinku Kłodzko - Ścinawka (zazwyczaj Ścinawka - Nowa Ruda) a czas przejazd w obydwu kierunkach jest zbliżony.
16 września 2017. ABSURD ABSURD ABSURD.Pociąg, szynobus bus,Koleje Dolnośląskie S.A. przyjezdza na przystanek osobowy Zdrojowisko opózniony o 180 min.Zamiast 18.42, pojawia się o 21.40, dwie osoby do Głuszycy jakoś dojechały, osoba podróżująca na Wrocław została poinformowana przez konduktorke ,że do Wałbrzycha może dojechać , a potem to niech radzi sam sobie,SKANDAL , przedstawiamy szynobus (bus) Koleje Dolnośląskie S.A., opóżniony 3 godz, nikt z KD nie potrafił odpowiedz co dalej, najlepsza była pani z infolinii, cyt. dawniej nic nie jezdziło i nikt nie narzekał, a teraz jeżdzimy i narzekają .No comments.PATOLOGIA Koleje Dolnośląskie S.A..Pozostawiono pasażera na pastwę losu , albo jedziesz do WŁb, albo pa, panie Jerzy Michalak, kto z to odpowie i zapłaci , ze człowiek do rana nie ma możliwości powrotu do Wrocławia??/????????? W końcu przestancie traktować pasażerów na linii Kłodzko-Wałbrzych jak drugi sort, zamiast impulsików , którymi sie chwalicie kupcie lub naprawcie tabor na spalinowy, bo niedługo zabijecie lub spalicie pasażerów. Co na to wszelkie urzędy transportu kolejowego, i niech Pan panie Jerzy Michalak nie odpowiada zdawkowo jak zawsze .
Kursujący na trasie Kłodzko-Wałbrzych szynobus wykoleił się na stacji Ścinawka Średnia. Trwa akcja podnoszenia szynobusu.
Ścinawka Średnia 16.12.2017 r.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1508374169245786&id=700384706711407
A od komentarzy jak zwykle można dostać raka, bo strolowane. Tym razem jednak nie przez mikolstwo, tylko przez KOD.
W piątek 29. czerwca zatrzymalem się awaryjnie w okolicach stacji Jedlina Górna na torach leżały ułożone szyny. Szykuje się tam jakiś mały remont co zostało potwierdzone w lokalnej prasie:
Wysłany: 02-08-2018, 14:47 koleo vs rozklad-pkp.pl
W czwartek 09.08 o 7.07 chcę jechać z JG do Nowej Rudy.
Koleo mówi że będe na miejscu o 9.26, zaś strona rozklad-pkp.pl i bilkom twierdzą, że na miejscu będę o 11.54. Komu wierzyć?
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-08-2018, 15:04
W tym przypadku rację ma Koleo (portal pasażera pokazuje podobnie). Dojeżdżasz na 07:56 do Wałbrzycha Głównego, stamtąd 08:23 autobus zastępczy do Głuszycy, a po 3 minutach pociąg w stronę Kłodzka. Prawdopodobnie rozklad-pkp nie widzi skomunikowania, gdy na przesiadkę są 3 minuty, co oczywiście jest głupotą.
Jeśli czasy przejazdu z Wałbrzycha Głównego do Kłodzka Głównego jakie na nowy RJ pokazuje Portal Pasażera okażą się prawdziwe (1h02`) to będziemy mieć do czynienia z historycznie rekordowymi czasami przejazdu pociągów osobowych na linii 286. Przed wojną osobówki na tej trasie, które zatrzymywały się na wszystkich stacjach i przystankach (tak jak teraz pociągi KD) miały czasy przejazdu wynoszące 1h07` - 1h15`.
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Na trasie Wałbrzych Główny - Kłodzko sporo się dzieje. Remontowany jest tor stacyjny przy peronie pierwszym w Nowej Rudzie, oraz most w Świerkach Dolnych. Oprócz tego zakończony został remont drewnianej wiaty w Nowej Rudzie Zdrojowisku, a PKP PLK wybrały wykonawcę na remont wiaduktu kolejowego zlokalizowanego w km 45,725 linii kolejowej nr 286, który będzie kosztować 4,4 mln złotych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum