Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Rozkład jazdy pociagów 2011/2012 w zachodniopomorskiem
Autor Wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 14-11-2011, 23:37    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Na trasie Kołobrzeg - Szczecin nowa para to de facto przesunięcie pociągów z 3:20 i z 21:30, więc nic nie dodajemy in plus.

na minus. Po co mi nowe pociągi w srodku dnia, skoro one są? Mnie ciekawi jak moi znajomi z Goleniowa dojadą do Szczecina na 7 rano, skoro do tej pory to był jedyny taki pociąg, oraz jak wrócą po 21?

Cytat:
W sprawie SKM

Też popieram tą ideę, ale uważam, że trzeba jak najszybciej wprowadzić integrację biletową, może wtedy będzie można pomyśleć o SKM.

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 15-11-2011, 09:01    Odpowiedz z cytatem

[ Dodano: 15-11-2011, 09:03 ]
[quote="Stoker"]
OPi napisał/a:
Piszcie do mediów i nagłaśniajcie sprawę.


Napisałem. Do Głosu Koszalinskiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 15-11-2011, 09:54    Odpowiedz z cytatem

Cieszy mnie wydłużenie regio Szczecinek - Runowo ( 11:47 w nowym rozkładzie ) do Szczecina i spowrotem.

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 15-11-2011, 16:04    Odpowiedz z cytatem

Stoker napisał/a:

Nikt o niczym nie zapomniał. 89142 jest powiązany z 89143 z Koszalina o 14:35.
Pisanie o poc. 89134 możesz już sobie spokojnie odpuścić, ale nie mam nic przeciwko szumowi i walce o Darłowo, albo o Koszalin - Kołobrzeg. Piszcie do mediów i nagłaśniajcie sprawę.


Ok. To dobre informacje. Na moim podwórku już mam sytuację ogarniętą. O Darłowie już poinformowałem Głos, tak jak kolega wyżej, ale napisałem też do Radia Koszalin, może się podejmą tego. Jak otwierali Darłowo, to radio tam było.

A tak jeszcze z ciekawości: na 89134 będzie podsył, czy Szczecin - Świdwin też zostaje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

FTD Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2006

PostWysłany: 15-11-2011, 18:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ale za to np. pierwszy Regio z Białogardu (3:46) do Szczecina Głównego utrzymany. Jestem ciekawy, jaka tam jest frekwencja bez liczenia kolejarzy. Ten pociąg zgodnie z zasadą 20%, powinien zostać także uwalony.


Cytat:
Ten 3:46 z Białogardu powinien pierwszy polecieć. Nim do Łobza dojeżdża 20-25 osób (z czego większość jak piszesz na biletach ze zniżką 99%).


Cytat:
Pracownicze pociągi wycięte, gdzie frekwencja jest naprawdę dobra, a pierwszy muchowóz z Białogardu do Szczecina zostawiony.


Kilka obiektywnych uwag Odnośnie tego pociągu.
Każdy z Was twierdzi że pociąg wyjeżdżający z zadupia o wczesnej godzinie to muchowóz, pociąg dla kolejarzy itd. A czy którykolwiek z Was jechał w minionym miesiącu choć raz tym pociągiem? Czy odpowiedź retoryczna NIE będzie strzałem w 10? Otóż chciałbym, abyście mieli taką odwagę aby przejść się po składzie i powiedzieć każdemu pasażerowi - od nowego rozkładu nie chcę aby ten pociąg kursował bo jeżdżą nim sami kolejarze. A prawda jest zupełnie inna, nie chcę tutaj dywagować ani straszyć co by się stało z którymś z Was po wypowiedzeniu tego tekstu, oraz jaką odpowiedź (wulgarną) bądź "coś innego" byście otrzymali i to wcale nie od kolejarzy, bo oni sobie poradzą, tylko od zwykłych podróżnych czy dojeżdżających do pracy w Szczecinie.
Możemy wręcz się cieszyć, że mamy małe okno na "świat", dojazd z przesiadką w Stargardzie w inne rejony kraju np do stolicy, a także zapewniony powrót tego samego dnia gdyby ktoś chciał załatwić jakąś urzędową sprawę. Porównajcie sobie teraz czy taki dojazd i powrót jednego dnia mają np. mieszkańcy Drawska, Złocieńca, Czaplinka, Szczecinka, Karlina... i mógłbym dalej tak wymieniać.
Kolejny argument - nasze rejony są bardzo ubogie w rynek pracy, w związku z powyższym dojazd do pracy z miast Białogard/Świdwin/Łobez do Szczecina mnie nie dziwi. I nie piszę tutaj o kolejarzach tylko o tych co za miesięczny płacą po 300-400 zł, bo chcą pracować, mają na utrzymaniu rodziny a pracy w okolicy nie ma. Piszę tutaj także o studentach/studentkach, może to wyjątki ale są bo taniej kupić miesięczny niż wynajmować mieszkanie i utrzymać się na miejscu. Miejmy cały czas na uwadze, że są to rejony będące biednym "zaściankiem" województwa.
Jeżdżę tym pociągiem już ponad 2 lata, znam tych ludzi z widzenia, szczególnie tych co wsiadają na mojej stacji. W ten poniedziałek w Świdwinie wsiadało 18 osób, z czego 2 osoby miały zniżkę 99% (w tym ja) a jedna 80%. W Łobzie dosiada się ok 30-40 osób z czego ze zniżką 99% są na pewno 3 osoby, w Runowie troszkę więcej czeka na peronie a od Chociwela pociąg jest już pełny.

Czy te kilka osób ze zniżką 99% są powodem do likwidacji pociągu dla większości płacącej 100% (pracownicy) lub ~50% (studenci) ceny biletu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 15-11-2011, 18:35    Odpowiedz z cytatem

To w sumie dobrze rozważaliśmy. 18 osób wsiada w Świdwinie, z Białogardu i Rąbina jedzie może z 10? To nie da tych magicznych 20%, co jednak nie zmienia faktu, że u nas większość (może bez tego Słupsk - Świdwin) powinna zostać nietknięta, bo tak jak piszesz, gwarantują one utrzymanie wielu rodzin. Założę się jednak, że o 5:27 jedzie ze Świdwina więcej osób i głównie o to chodziło. Teraz jak już wszystko jest wyjaśnione, emocje mogą opaść i możemy cieszyć się, że dalej będzie czym jeździć. Byle to się nie zmieniło w lutym czy czerwcu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 16-11-2011, 09:58    Odpowiedz z cytatem

Jedyny raz miałem przyjemność jechać szynobusem ze Sławna do Darłowa ale nie pamietam jaka była frekwa. Żal tego połączenia, może chociaż w sezonie puszczą więcej szynobusów. A tak na co dzień jak wygląda frekwencja?

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 16-11-2011, 10:19    Odpowiedz z cytatem

Zauważyłem na sitkolu, ze pociagi IR Lublin - Kołobrzeg, Poznań - Kołobrzeg kursują przez Koszalin ale już z powrotem tych pociagów nie ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 16-11-2011, 10:28    Odpowiedz z cytatem

W sitkolu jest powrót przez Karlino.

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 16-11-2011, 10:38    Odpowiedz z cytatem

erniesouchak napisał/a:
Odnośnie możliwości przejazdu Poznań - Kołobrzeg, to w nowym rozkładzie tak naprawdę zostają jedynie pociągi bezpośrednie, bo wszystkie połączenia przesiadkowe mają absurdalne czasy łącznego przejazdu (brak dopasowanych przesiadek w Białogardzie lub Koszalinie, bądź też za długi czas oczekiwania w Szczecinie), co powoduje, że ostatni pociąg w dobie mam mieć po 14. Dla osoby pracującej to za wcześnie, co determinuje, że od nowego rozkładu zostaje samochód.

Weź chłopie nie siej fermentu! Sprawdź sobie RJ jeszcze raz, a nie bzdury wypisujesz.
Z Poznania o 16:38 masz Regio "Radew" kursującą do Koszalina codziennie, a do Słupska w 5 i 7. W Białogardzie Radew w 5 i 7 (w sezonie codziennie) jest skomunikowana z Regio do Kołobrzegu. Więc jednak dojazd do Kołobrzegu będzie i to bez zbędnego kluczenia po dziwnych zakątkach kraju.

[ Dodano: 16-11-2011, 10:48 ]
lukien213 napisał/a:
A tak jeszcze z ciekawości: na 89134 będzie podsył, czy Szczecin - Świdwin też zostaje?

Niestety ostatni ze Szczecina (89130) nie pojedzie. Rano będzie podsył z Białogardu do Świdwina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 16-11-2011, 10:50    Odpowiedz z cytatem

erniesouchak,

IR 16:20 - Szczecin Dąbie 18:47
REG 19:40 - Kołobrzeg 21:49 ( jedyne pół godz dłużej jak przez Piłę )

LUB

TLK 17:32 - Białogard 21:14
REG 21:20 - Kołobrzeg 21:57

Da radę dojechać po pracy? Da Śmiech

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 16-11-2011, 10:54    Odpowiedz z cytatem

FTD napisał/a:
Czy te kilka osób ze zniżką 99% są powodem do likwidacji pociągu dla większości płacącej 100% (pracownicy) lub ~50% (studenci) ceny biletu?

Dla zainteresowanych ten wasz muchowóz nr 89131 Białogard - Szczecin obecnie ma rentowność na poziomie 38% z haczykiem i dziennie przewozi średnio 194 osoby.
To co, likwidujemy go Question Twisted Evil

[ Dodano: 16-11-2011, 11:04 ]
robertrush napisał/a:

IR 16:20 - Szczecin Dąbie 18:47
REG 19:40 - Kołobrzeg 21:49 ( jedyne pół godz dłużej jak przez Piłę )


W nowym RJ tu będzie troszkę szybciej.
Do Dąbia bez zmian, a dalej odjazd o 19:33 i przyjazd do Kołobrzegu 21:43.

robertrush napisał/a:

TLK 17:32 - Białogard 21:14
REG 21:20 - Kołobrzeg 21:57

Tu z kolei da się tylko do Białogardu, bo skomunikowane Regio jest ustawione pod "Radew" i odjeżdża 30 minut wcześniej (o 20:50). Ale na sezon możemy to zmienić i ustawić pod TLK w ramach korekty RJ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

atakan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2009

PostWysłany: 16-11-2011, 11:14    Odpowiedz z cytatem

Stoker, Mam pytanie skąd miałes takie wiadomosci dotyczące linii Kamień Pom- Wysoka Kam. ?Skasowano tyle połaczeń a co do wahadełek wakacyjnych to widac ze nic nie ma Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 16-11-2011, 11:17    Odpowiedz z cytatem

OPi napisał/a:
na minus. Po co mi nowe pociągi w srodku dnia, skoro one są? Mnie ciekawi jak moi znajomi z Goleniowa dojadą do Szczecina na 7 rano, skoro do tej pory to był jedyny taki pociąg, oraz jak wrócą po 21?

Tyle że 88721 i 88834 mają rentowność na poziomie 11-17%, a tymi nowymi pociągami wypełnię 4 godzinne pustki, zabiorę ludzi z busów i uzyskam rentowność rzędu 40% - bo mniej więcej taką ma większość dziennych pociągów na linii SG-Kb.
Zobaczymy, może w przyszłości jeszcze wrócimy do tych pociągów, ale do tego musi być lepszy klimat w urzędzie, a i te pociągi jeśli kiedyś pojadą to w innej formie - np. jako nocny SG - Nowogard i ranny Nowogard - SG. W dłuższej relacji to nie ma sensu.

Z Goleniowa do Szczecina na 7 rano mogą pojechać 88420/1 ze Świnoujścia.
Wieczorem póki co trzeba będzie sobie radzić busami.

[ Dodano: 16-11-2011, 11:19 ]
atakan napisał/a:
Stoker, Mam pytanie skąd miałes takie wiadomosci dotyczące linii Kamień Pom- Wysoka Kam. ?Skasowano tyle połaczeń a co do wahadełek wakacyjnych to widac ze nic nie ma Sad

Bo większość wahadełek jest całoroczna - no raczej miała być, a będzie różnie, ale większość pojedzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 16-11-2011, 16:05    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Z Goleniowa do Szczecina na 7 rano mogą pojechać 88420/1 ze Świnoujścia.

Śmiech ale dowaliłeś. Kilka minut przed siódmą? Przecież nie wszyscy pracują w okolicach dworca. Trzeba jakoś dojechać z dworca, a to zajmuje około 30 minut.

Moim zdaniem chociaż z Goleniowa powinno takie połączenie być. To też ogromna sypialnia Szczecina, a ma znacznie gorszą ofertę niż pozostałe miasta ościenne.

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 11 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl