I nie beda jezdzic bo przetarg (jezeli bedzie osobny przetarg a nie jakis aneks do umowy na istniejace EZT) bedzie napisany pod NEWAG aby miec kompatybilny ze soba tabor.
Uwielbiam Stadlera za jakość, ale lepiej mieć jednolity tabor. A same impulsy Newagu oceniam bardzo pozytywnie - choć niezbyt ufam nowościom, i starałem się na początku doszukać wad itd. to one się sprawdzają i naprawdę trudno się do czegokolwiek przyczepić - może tylko oświetlenie wnętrza mogłoby mieć cieplejszą barwę. To tak z punktu widzenia pasażera, bo nie wiem natomiast jakie jest zdanie maszynistów
_________________ PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Kto ci to powiedział że się nie opłaca? Składy podwójne mają tą zaletę że da się je łączyć i rozdzielać w razie potrzeby. Po co komu 6-członowy skład w sobotę na kursie o godzinie 21 ?
Od siebie dodam, że to żółte między oparciami nie jest śmietnikiem, jak sugerują niektórzy w swoich komentarzach, ale urną, do której można było wrzucać głosy.
Koleje Dolnośląskie podpisały umowę na 5 Impulsów.
Przewoźnik podpisał z Newagiem umowę na dostawę pięciu nowoczesnych czteroczłonowych Impulsów 31WEa. Od poprzednich elektrycznych zespołów trakcyjnych dostarczonych Kolejom Dolnośląskim, pojazdy różnić będą się kształtem czoła i reflektorami w technologii LED. Na życzenie zamawiającego zmieni się także wnętrze pojazdu, jego układ i kolorystyka. Pojazdy pomieszczą po 460 pasażerów każdy i pojadą z prędkością do 160 km/h. Przewidziane są do obsługi połączeń na trasie Wrocław - Rawicz.
Koleje Dolnośląskie podpisały umowę na 5 Impulsów. (...) Przewidziane są do obsługi połączeń na trasie Wrocław - Rawicz.
Umowa z Newagiem podpisana, ale nikt nie mówi w jaki sposób KD sfinansują ten zakup. Bo przecież nie ze sprzedaży biletów. Otóż KD zadłużą się w banku na kwotę 52,4 mln zł (plus odsetki):
Marszałkowski przewoźnik z Dolnego Śląska ogłosił przetarg na dostawę czterech nowych, dwuczłonowych spalinowych zespołów trakcyjnych. Szacunkowy koszt inwestycji to 34 mln zł.
Marszałkowski przewoźnik z Dolnego Śląska ogłosił przetarg na dostawę czterech nowych, dwuczłonowych spalinowych zespołów trakcyjnych. Szacunkowy koszt inwestycji to 34 mln zł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum