Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
Rozkład jazdy 2010/2011 na Śląsku
Autor Wiadomość

martin1984 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Mar 2007

PostWysłany: 12-12-2010, 00:56    Odpowiedz z cytatem

Mimo iż w listopadzie istniała jeszcze możliwość naniesienia poprawek do rozkładu jazdy to niestety PR Katowice odzywało się ciszą na projekt który macie kilka postów wyżej, a chcę zaznaczyć iż był on robiony pod istniejący już nowy rozkład i zrobiony w ciągu jednego dnia, a te parę zmian na innych liniach miały tylko nieco ulepszyć rozkład jazdy dla linii w/z kierunku Rybnika i pasażerom zmian z danych linii nic by nie zaszkodziło. Gdyby PR Katowice wprowadziło ten mój projekt w życie to w marcu wprowadzony zostałby rozkład jazdy od podstaw. Wystarczyło tylko zrobić kopiuj i wklej przez pracowników PR Katowice, ale im nawet zgniło było ruszyć te swoje leniwe zapróżniałe dupska i palce by to wykonać co mieli już gotowe podane na tacy. I choćby wprowadzili te moje zmiany w 1 korekcie marcowej nic im to już nie da, bo ludzie przez ich bezmyślność i głupotę stracą pracę i zaufanie do kolei jako środka który powinien zapewniać dojazdy do pracy szkół i powroty, i nie wrócą już ludzie bo co roku jest to samo. Zaufanie, którą cieszyła się kolej od marca 2010 co odzyskała przez dobry rozkład, który choć miał kilka niedociągnięć nad którymi trzeba byłoby popracować, jednak cieszył się dużą popularnością ludzi. A teraz gdy znowuż PR Katowice zgotował fatalny katastrofalny rozkład jazdy dla większości liniii kolejowych straci już bezpowrotnie pasażerów. Cóż PR Katowice dążą by tylko istniały takie linie jak: Gliwice - Katowice - Częstochowa, Katowice - Zwardoń, Katowice - Kluczbork, Katowice - Kraków Gł, a reszta żegnaj!!! Nie bójmy się wnosić do sądów pozwy o odszkodowania za utratę pracy z powodu braku możliwości dojazdu do pracy i powroty. Niech w końcu za to odpowiedzą prawnie te darmozjady PR Katowice.

// nie cytuj przedmówcy # Dominik
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 12-12-2010, 11:23    Odpowiedz z cytatem

Dawniej ludzie nawet codziennie, dojeżdżali do Katowic ze Zduńskiej Woli porannymi, pełnymi składami a po południu to samo w przeciwnym kierunku, to samo w pociągach Kępno - Katowice i wielu innych. Pociągi tętniły życiem, ale było normalnie na kolei, można było bez trudu przejechać osobowym 100-150 - 200km, wsiąść w dowolnej miejscowości, dojechać do dużej aglomeracji.
Dziś dojazd z Katowic kończy się na Kluczborku i Wieluniu a i ta oferta z roku na rok ubożeje, strach pomysleć co będzie za rok. Tylko dlaczego tak się dzieje, skoro oferta PKP IC nie dociera do wielu miast, to PR powinny sobie przypomnieć, że tam kiedyś były pociągi i ludzie tam nadal czekają na ich powrót.
Narzekanie, że pociągi do Lublińca czy Wielunia są słabo zapełnione, jest spowodowane tylko tym, że te relacje są zbyt krótkie a pasażer nawet nie ma mozliwości przesiadać się w dalszym kierunku.
Pozostaje kupić samochód, założyć gaz i w drogę, bo jakoś do pracy czy szkoły trzeba dojechać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gajdzik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2009

PostWysłany: 12-12-2010, 16:29    Odpowiedz z cytatem

Z rozkładem jazdy to nie jest takie proste "kopiuj, wklej", bo PLKa założyła ruch jednotorowy dwukierunkowy na odcinku Leszczyny - Rybnik (remont wiaduktu) i pozmieniały się czasy przejazdu na odcinku Rybnik - Racibórz (nowe ograniczenia prędkości). Także roboty wbrew pozorom było sporo.

Do tego w PR Katowice pracują beznadziejni ludzie, którym się nie chce kombinować i myśleć. "Nie da się". Bo opracowanie dobrego rozkładu przy obecnych warunkach (jednotor Rybnik - Leszczyny oraz obecne kiepskie czasy przejazdu) to nie lada wyzwanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-12-2010, 17:49   

sebek napisał/a:
\
Narzekanie, że pociągi do Lublińca czy Wielunia są słabo zapełnione, jest spowodowane tylko tym, że te relacje są zbyt krótkie a pasażer nawet nie ma mozliwości przesiadać się w dalszym kierunku.

Masz rację. Jakby jechały do Kępna zamiast Wielunia byliby chętni na przesiadki na Poznań. A już ogryzki do Krzepic są zupełnie bez sensu powinny przynajmniej docierać do Wielunia. Wiem, że to marszałek łódzkiego nie chce dać kasy, ale czy tak trudno dogadać się dwóm czy trzem województwom, przecież dłuższe relacje to więcej pasażerów czyli mniej kasy trzeba dopłacić do pociągów. Tak samo na węglówce od Herb Nowych do Chorzewa wkurza mnie brak połączeń. Ludzie tam coraz bardziej zapominają, że istnieje taki środek lokomocji jak pociąg i jak może kiedyś w końcu PR się obudzi i da tam połączenia to nikt nimi nie będzie już chciał jeździć.
Powrót do góry

martin1984 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Mar 2007

PostWysłany: 12-12-2010, 22:01    Odpowiedz z cytatem

gajdzik napisał/a:
Z rozkładem jazdy to nie jest takie proste "kopiuj, wklej", bo PLKa założyła ruch jednotorowy dwukierunkowy na odcinku Leszczyny - Rybnik (remont wiaduktu) i pozmieniały się czasy przejazdu na odcinku Rybnik - Racibórz (nowe ograniczenia prędkości). Także roboty wbrew pozorom było sporo.

Do tego w PR Katowice pracują beznadziejni ludzie, którym się nie chce kombinować i myśleć. "Nie da się". Bo opracowanie dobrego rozkładu przy obecnych warunkach (jednotor Rybnik - Leszczyny oraz obecne kiepskie czasy przejazdu) to nie lada wyzwanie.


Ehh tylko to wszystko było uwzględnione w moich propozycjach, dlatego napisałem kopiuj wklej i gotowe. Już im na tyle roboty wziąłem że im się nie chciało ani tyle zrobić. Za swoje lenistwo będą odpowiadać karnie i przez nich:
a) spadnie rentowność większość pociągów
b) ludzie stracą pracę z powodu braku dojazdów, bo nie każdego stać na kupno a co już na utrzymanie samochodu przy naszych ruskich pensjach, a jak wiemy benzyna i gaz idą w górę... zamiast wykorzystywać to zaprzepaszczają szansę... i kolej chciała zachęcać kierowców samochodów by przesiadali się na pociąg śmiechu warte jak ma być taki rozkład jazdy to życzę powodzenia...
c) będą likwidowane pociągi, które mają idiotyczne godziny odjazdy i przyjazdy, a te co w miarę są dobrze ułożone albo zmienią godziny odjazdy lub terminy kursowania
A wystarczyło niewiele popracować swoją główeczką by rozkład jazdy miał nogi i ręce i głowę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Erwin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2008
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: 13-12-2010, 11:16    Odpowiedz z cytatem

@Darek

Pociągi z HN do Siemkowic nie będą jeździły przynajmniej do końca 2012 r. (w praktyce oznacza to, że nie będę jeździły wcale). Mam to na piśmie. Podobnie z relacją TG-HN-Wieluń/Kępno. Chyba ze wejdą tu inne spółki lub InterRegio.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 13-12-2010, 15:46    Odpowiedz z cytatem

martin1984, Tak strasznie wrzeszczysz jak to źle, tragicznie jest na Rybnik i wysyłasz co i rusz projekty poprawianych rozkładów i w każdym są byki...

Popatrz sobie gdzie są mijanki, mam nadzieję, że masz rozkład jazdy pociągów towarowych tudzież wiesz ile jest wolnych slotów między Katowicami, a Ligotą. Poza tym ile krawędzi peronowych jest wolnych w Katowicach w związku z przebudową.

Według mnie zastanów się nim coś zrobisz, bo układnie rozkładu to nie jest tak, że otwieram sobie exela i rozpisuję, co mi się podoba to żmudna robota i trzeba wiedzieć co i jak.

PS w projekcie danym na forum dla linii Kce - Rybnik też masz błędy. Szkoda, że takie bajubajdy wysyłasz do Katowic, ale życzę Ci wszystkiego najlepszego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 13-12-2010, 16:57    Odpowiedz z cytatem

Peron rodem z Hogwartu, czyli nowy rozkład jazdy na Śląsku.

Kompletny chaos i dezinformacja. To, co dzieje się na katowickim dworcu, przechodzi ludzkie pojęcie. Kasjerki sprzedają bilety na nieistniejące pociągi, podróżni biegają i szukają swojego peronu, czas odjazdu to wolna amerykanka. Jest też peron na miarę Hogwartu. Od 12 grudnia wszedł w życie nowy rozkład jazdy.
Znany z literatury peron 9 i 3/4 jest magicznie ukryty przed mugolami. W Katowicach, według nowego rozkładu jazdy, pociągi odjeżdżają z peronu piątego. - Peronu piątego, którego nie ma. Jak w "Harrym Potterze" - skarży się reporterce TOK FM pasażerka.

Na katowickim dworcu, rzeczywiście, dzieją się rzeczy magiczne... Pociągi odjeżdżają też z nieczynnego peronu pierwszego.
Wszyscy czekają przed tablicami i nikt o niczym nie wie - mówi jeden z podróżnych. - O której godzinie? Podali mi tylko przedziały czasowe. Będę oscylować między jednym i drugim peronem biegając z tą walizką - dodaje zdenerwowana kobieta.

Dzień po wprowadzeniu w życie zmian, Przewozy Regionalne zorganizowały na ten temat konferencję "w tajemniczej krainie". - Nieprzypadkowo zaprosiłem państwa na halę napraw, gdyż jest to klucz do zrozumienia problemu - tłumaczy Przemysław Gardoń, dyrektor śląskiego zakładu Przewozów Regionalnych. Na spotkaniu można się było dowiedzieć, że od 12 grudnia do 17 stycznia z rozkładu znikło 56 połączeń, bo najkrócej rzecz ujmując, pociągi są stare i w zimie mogą się psuć.

Dlatego jest też rozkład jazdy tymczasowy, a wszystko to w uzgodnieniu z PLK. - Jest wydrukowany taki rozkład, jaki został uzgodniony z Polskimi Liniami Kolejowymi - dodaje Gardoń.

Karol Trzoński, dyrektor PLK w Katowicach wyjaśnił TOK FM, że peron piąty, który miał zostać uruchomiony na starym dworcu, jeszcze nie funkcjonuje. Nie wiadomo, kiedy zacznie funkcjonować - na pewno nie w najbliższym czasie. Czas remontu peronu pierwszego też się wydłużył i też nie wiadomo, kiedy ten peron zacznie działać. - Chcieliśmy, żeby pasażer był pewny, że jednostka przyjedzie - tłumaczył wprowadzone zmiany w rozkładzie jazdy Gordoń.

Z pewnością przyjedzie. A świstak zawija w te sreberka...

Źródło: Tokfm.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-12-2010, 18:00   

Erwin napisał/a:

Pociągi z HN do Siemkowic nie będą jeździły przynajmniej do końca 2012 r. Mam to na piśmie. Podobnie z relacją TG-HN-Wieluń/Kępno.

Mamy zatem nic nie robić? TLK przez Wieluń też miał zniknąć, a dzięki licznym protestom udało się zmienić decyzję IC. Trzeba męczyć odpowiedzialnych za połączenia i pisać pisma, a nie rezygnować i nic nie robić bo coś tam PR czy inna spółka sobie wymyśliła.
Powrót do góry

martin1984 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Mar 2007

PostWysłany: 13-12-2010, 23:05    Odpowiedz z cytatem

Exsimus napisał/a:
martin1984, Tak strasznie wrzeszczysz jak to źle, tragicznie jest na Rybnik i wysyłasz co i rusz projekty poprawianych rozkładów i w każdym są byki...

Popatrz sobie gdzie są mijanki, mam nadzieję, że masz rozkład jazdy pociągów towarowych tudzież wiesz ile jest wolnych slotów między Katowicami, a Ligotą. Poza tym ile krawędzi peronowych jest wolnych w Katowicach w związku z przebudową.

Według mnie zastanów się nim coś zrobisz, bo układnie rozkładu to nie jest tak, że otwieram sobie exela i rozpisuję, co mi się podoba to żmudna robota i trzeba wiedzieć co i jak.

PS w projekcie danym na forum dla linii Kce - Rybnik też masz błędy. Szkoda, że takie bajubajdy wysyłasz do Katowic, ale życzę Ci wszystkiego najlepszego.


Tak to wskaż błąd bo ja ich nie widzę. Został on ułożony zgodnie i zapewniam Ciebie i pozostałych że są wolne przestrzenie w peronach w Katowicach (tylko trzeba mądrze pociągi poustawiać na peronach), a po drugie mijanki są prawidłowe. Tylko zżera zazdrość Ciebie i tych pajaców z PR Katowice że pasażer zwykły pasażer potrafi zrobić rozkład jazdy dla ludzi a oni nie potrafią. I tu leży prawda pogrzebana. O jakie Ci błędy chodzi? Że niektóre pociągi o 3-5 minut przesunąć w Katowicach na później czy prędzej? Może i Ty byś zrobił co jak by ci się widziało w excelu, ale nie ja, bo zrobiłem porządnie rozkład jazdy. Jak Ci chodzi o towarówki to weź i mnie ani nie denerwuj niepotrzebnie, bo tyle tych towarówek w tym kierunku jedzie o tej godzinie że szok, a tym bardziej jak są to parominutowe przesunięcia godzin odjazdów.
Daję Tobie i innym przykłady frekwencji pociągów na trasie Rybnik - Racibórz - Rybnik , które w zeszłorocznym rozkładzie cieszyły się dużą frekwencją i popularnością wśród pasażerów: dziś miałem okazję zaobserwować każdy pociąg i zapewniam że ani jeden nie miał frekwencji powyżej 15-20% na linii Racibórz - Rybnik, oprócz pociągu z Raciborza o 9:26(ok.50%), 12:31(70%) 15:31 (50%) do katowic, a z Rybnika do Raciborza ta sama sytuacja, frekwencja niska zaledwie 15-20%, oprócz z Rybnika odj. 6:15 (70%); 13:33(ok.40%); 14:23 (80%); 16:31 (70%);a tak pozostałe pustkami świeciły. Ja przynajmniej w przeciwieństwie do Ciebie i pozostałych nie tylko tutaj wrzeszczę ale i zadziałałem osobiście, by te dupki zmieniły to, ale jak chcieli sobie wbić gwoździe do własnej trumny no to im nie będę przeszkadzał. Tylko szkoda że pasażerowie muszą na tej ich głupocie cierpieć.
I taka mała rada do Ciebie: zajmuj się lepiej twoją cieszyńską linią bo jest w opłakanym stanie, ale ja i pozostali nie damy zrobić tego samego co z Twoją linią by zrobili z naszą. Bo nie znasz potrzeb i realiów ludzi, którzy na co dzień korzystają do pracy/szkół. Takich ludzi jak Ty oraz pracowników PR Katowice będą karnie odpowiadać przed sądem za działanie na szkodę swojej firmy oraz za utratę dojazdów pasażerów do miejsc pracy (straty pracy) dla niejednych jedynego środka transportu. Nie wiem kto takim bałwanów zatrudnia jeszcze, tylko w Polsce rozkradzionej taki chory system działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mike_sc3 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2008

PostWysłany: 13-12-2010, 23:46    Odpowiedz z cytatem

A ja mam następujące pytanie. Jak to jest możliwe, że pociągi 4230 (Katowice-Kozłów), 2425 (Kozłów-Katowice), 4232 (Katowice-Kielce) i 2427 (Kielce-Katowice) na stacjach od Strzemieszyc do Dandówki już teraz mają "tymczasowy rozkład jazdy" zmieniony "tymczasowo" aż do 10 grudnia 2011?

Dzięki temu trickowi tabliczki rozkładowe na przystankach są nieaktualne już pierwszego dnia obowiązywania rozkładu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 14-12-2010, 15:29    Odpowiedz z cytatem

Ja już nie rozumiem tej naszej polityki kolejowej. Pamiętam jak w ZW.Karsznicach zawsze sporo pasażerów wsiadało do składów na Tarnowskie G czy Częstochowę, po drodze sporo osób dosiadało i nagle wszystko uwalili. Potem o dziwo powrócił osobowy Katowice - Inowrocław, na powrocie z Torunia do Katowic i powiało optymizmem, tymbardziej że skład nie jeżdził pusty, a teraz znowu jakieś próby z IRegio ale tylko w niektórych terminach. Nie wiem dlaczego ludziom daje się nadzieję a potem wszystko znika bez słowa.
Czy dwa województwa w tym przypadku Łódzkie i Śląskie, nie potrafią dogadać co do 1-2 składów ze Zduńskiej W. do Katowic? Przykład osobowego z Katowic do Inowrocławia świadczył o zainteresowaniu pasażerów, a niestety braku zainteresowania ze strony PKP. Wystarczyłoby uruchomić 1-2 pociągi Inowrocław - Zduńska W, skomunikowanie Zduńska W - Katowice i pasażer ma czym dojechać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 14-12-2010, 17:26    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
I taka mała rada do Ciebie: zajmuj się lepiej twoją cieszyńską linią bo jest w opłakanym stanie


A ja przepraszam o rozkład na mojej linii dbam, wszystkie składane przez moją osobę wnioski zostały zrealizowane 1.03.2010 oraz od 12.12.2010.

Mogę Cię jednak zapewnić, że na 100% dostaniesz konstruktywną odpowiedź na swoje projekty rozkładu jazdy, bo oni zawsze odpisują.

I tak od siebie nie znasz za bardzo realiów ruchu na linii Katowice - Rybnik gdybyś je znał wiedziałbyś, że rozkładowego koncertu życzeń nie da się wprowadzić.

Co do szybszego Bohumina i skomunikowania do Pragi mi nie przeszkadza, żeby w obecnym rozkładzie poczekać sonie godzinkę na Ex do Pragi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-12-2010, 18:27   

Eximus napisał/a:
Mogę Cię jednak zapewnić, że na 100% dostaniesz konstruktywną odpowiedź na swoje projekty rozkładu jazdy, bo oni zawsze odpisują.


Pokłóciłbym się... (wiesz co mam na myśli) Wink
Powrót do góry

martin1984 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Mar 2007

PostWysłany: 14-12-2010, 23:19    Odpowiedz z cytatem

Exsimus napisał/a:
Cytat:
I taka mała rada do Ciebie: zajmuj się lepiej twoją cieszyńską linią bo jest w opłakanym stanie


A ja przepraszam o rozkład na mojej linii dbam, wszystkie składane przez moją osobę wnioski zostały zrealizowane 1.03.2010 oraz od 12.12.2010.

Mogę Cię jednak zapewnić, że na 100% dostaniesz konstruktywną odpowiedź na swoje projekty rozkładu jazdy, bo oni zawsze odpisują.

I tak od siebie nie znasz za bardzo realiów ruchu na linii Katowice - Rybnik gdybyś je znał wiedziałbyś, że rozkładowego koncertu życzeń nie da się wprowadzić.

Co do szybszego Bohumina i skomunikowania do Pragi mi nie przeszkadza, żeby w obecnym rozkładzie poczekać sonie godzinkę na Ex do Pragi.


Ehh wiesz teraz już nie mają ani co wprowadzać żadnych zmian do tego idiotycznego rozkładu jazdy, bo ludzie odeszli już z korzystania z ich usług i już nie wrócą bo ileż razy można zaufanie pasażera zawodzić i mydlić oczy. I nic już im to nie da że poprawią nieco rozkład jazdy od pierwszej korekty marcowej bo ludzie nie wrócą, bo za parę miesięcy zaś to samo ma ich czekać: niepewne jutro? Widać to już po frekwencji w pociągach na linii Rybnik - Racibórz - Rybnik chociażby, gdzie frekwencja drastycznie spadła do 1/3, także stracili przeszło 70% ludzi swoim idiotycznym wytworem jaki jest nowy rozkład jazdy. A po drugie to nie był mój koncert życzeń tylko realnie stworzony rozkład jazdy pod ułożony już nowy rozkład jazdy jakbyś tego nie zauważył, po trzecie dopasowałem tak godziny przyjazdów/odjazdów pociągów by ludzie mieli lepsze dojazdy do pracy/szkół i na skomunikowania i powrotne do domów. Po czwarte te parę pociągów, które chciałem by miały parominutowe późniejsze lub wcześniejsze przyjazdy/odjazdy nic nie zaszkodziłyby pozostałym pasażerom, bo nic nie daje czy pociąg będzie o 3 minuty szybciej czy 4 minuty później. Po piąte, jeśli ci chodzi o tego wcześniejszego przyjazdu Bohumina to nie bądź egoistą myślącym o samym sobie, tylko pomyśl o wszystkich, a nie każdy chciałby czekać przeszło godzinę w Bohuminie w kierunku Pragi.
Żadnych błędów, i co zaznaczam był każdy pociąg konsultowany przez A. Gottasa, który wskazywał mi informacje co i jak gdzie i ile minut postoju, tylko zabrakło chęci i motywacji by go wprowadzić, a uwierzcie mi robota na wprowadzenie tychże zmian to na jeden dzień roboczy i gotowe, ale lenistwo przewyższyło górą i szkoda, bo PR Katowice odbije się to szczególnie na wpływach z sprzedaży biletów, bo połowa pasażerów odeszła z korzystania z ich usług. A co do odpowiedzi, to mam to już głęboko w dupie i wszelkie starania, bo już i tak ludzie nie powrócą na tejże linii do korzystania z ich usług, bo raz większość straci pracę a drudzy jak będą mieli możliwość to skorzystają z innego środka lokomocji. A wszelkie starania by przywrócić normalność rozkładu jazdy od 1 marca 2011 spełzną na niczym, bo ludzie już nie zaufają kolei, smutne ale prawdziwe, bo pasażer ma już dość ciągłych pogarszających warunków kolejowych:
1) rozkłady co roku to gorsze, jak już coś jedzie w dobrym czasie to w następnym spieprzą dojazd/przyjazd
2) przestarzały tabor, który jest powodem odwoływania pociągów, niekiedy wogóle na stacjach pośrednich nie zapowiadanych i człowiek stoi i stoi i czeka na wielką łaskę...
3) pozamykane poczekalnie na stacjach pośrednich
Jak tych trzech podstawowych do funkcjonowania warunków nie będzie zrealizowane w pozytywnie, to nie ma o czym myśleć żeby ludzie wracali z skorzystania kolei. Rozkład który ja ułożyłem dla linii Katowice - Rybnik - Racibórz(Wodzisław/Chałupki/Bohumin) był dobrym rozwiązaniem i dużo lepszym dla pasażera, ale wybrali gwoździe, by wbijać do swojej własnej trumny!!! Także mamy początek likwidacji pociągów na trasie Rybnik - Racibórz - Rybnik, zaś powrócą te duże luki między odjazdami poszczególnych pociągów. Szkoda że w Polsce nie ma dobrej normalnej kolei idącej w myśl: Kolej ma służyć pasażerowi, tak jak to jest w wielu państwach sąsiednich z Polską żeby nie wybiegać poza szersze granice. Dopóty w Polsce jest tysiąc dyrektorów w każdym dziale PR, pod ile jest przerośnięta biurwa to nie oczekujmy że kolej w Polsce będzie wywyższona na piedestał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 22 z 23 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl