Z tymi kłopotami z prowadzeniem pociągu może być prawda, 6032 o 21:20 był dopiero w Łowczówku-Pleśnej czyli miał zdrowo 30 minut w plecy. Frekwencji nie podam, bo z dalsza widziałem...
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-09-2010, 10:14
Damian Łódź, Wczoraj byłem w Muszynie na dworcu śladu żywej duszy tupu SOK, jakiś kolejarz nie było.
621 i 6032 to zdecydowanie powinien być en 57, nie en81
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
A niby dlaczego? Z tych pociągów korzysta ponad 60 osób? Nie zauważyłem..Dobra decyzja, szynobusy moga uratowac kryniczankę. Szkoda kasy na puste kible.
Akurat pociąg Tarnów- Krynica cechuje się dobrym obłożeniem, i szynobus sobie nie radzi z obsługą i z tego co wiem akurat na ten kurs kibel wróci. Już kiedyś mówiłem ,że jeśli wprowadzać szynobusy to tam gdzie jest mało ludzi i na mało oblegane trasy. Jeśli koniecznie na Kryniczankę to na pociągi typu Stróze- Nowy Sącz
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-09-2010, 08:24
Wczoraj jechałem o 7:40 z Sącza do Tarnowa i wracałem po 12 i ba na dwóch składach było EN71. Co było głupotą gdyż EN57 to starczało. Przy odrobinie szczęścia EN81 nawet. A wczoraj trupy totalne widziałem na Regio i IR co się tylko psuły.
Nowłaśnie. tak wygląda organizacja w Masłopolsce. Nie dostosowanie składu do potrzeb. Albo jeżdzi skłąd pustawy na EN albo ludzie się gnoiotą w szynobusie. Ale tak to jest jak nikt tego nie kontroluje. To tak jakby 66131 dać na szynobusie. Po prostu kpina
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Akurat pociąg Tarnów- Krynica cechuje się dobrym obłożeniem, i szynobus sobie nie radzi z obsługą i z tego co wiem akurat na ten kurs kibel wróci. Już kiedyś mówiłem ,że jeśli wprowadzać szynobusy to tam gdzie jest mało ludzi i na mało oblegane trasy. Jeśli koniecznie na Kryniczankę to na pociągi typu Stróze- Nowy Sącz
Tak samo jak turyści jeżdżą z Krakowa do Krynicy pociągiem i na Stróże - Biecz jest 50% frekwencji?
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-09-2010, 18:47
kns napisał/a:
kris123 napisał/a:
Akurat pociąg Tarnów- Krynica cechuje się dobrym obłożeniem, i szynobus sobie nie radzi z obsługą i z tego co wiem akurat na ten kurs kibel wróci. Już kiedyś mówiłem ,że jeśli wprowadzać szynobusy to tam gdzie jest mało ludzi i na mało oblegane trasy. Jeśli koniecznie na Kryniczankę to na pociągi typu Stróze- Nowy Sącz
Tak samo jak turyści jeżdżą z Krakowa do Krynicy pociągiem i na Stróże - Biecz jest 50% frekwencji?
Kraków - Krynica i turyści to normalne zjawisko zwłaszcz na Jaworzynie. A co do frekwencji zdarza się od święta 100% np. po nowym roku lub po wszystkich świętych ale głównie Tarnów - Sącz około 50%. Stróże - Biecz to wiadomo pojedyncze przypadki.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-09-2010, 18:49
Wczoraj EN81 na kursie 19:15 z Sacza do Tarnowa miał już 100% na starcie, a przeciez ludzie dosiadaja sie glownie w Grybowie, Strozach, Bobowej czy Tuchowie... Musiało byc milusio.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
wczoraj w Bobowej nie było wiele osób, wydaje mi się że pomysł z szynobusem jest trafiony tym bardziej że mniej się płaci za wpuszczenie na tory oraz powinno być mniejsze zapotrzebowanie na energię więc wydaje mi się że pomysł powinien być dobry.
Frekwencję na Sącz-Tarnów poprawiła PWDC, mimo żałosnej reklamy tej bardzo dobrej oferty. Ale to i tak za mało. Też zauważyłem jak ze Stróż do Sącza odjeżdża pociąg, a wsiada do niego kilka osób. Tymczasem przed dworcem w Stróżach tłum czeka na busa do ... Sącza. To efekt dynamicznych działań małopolskiego ZPRu na odcinku promocji i reklamy ich firmy. Żenada do entej potęgi.
A jeśli mówimy o normalności na kryniczance, to jelonki powinny być wyobiegowane na 10-12 par Sącz-Krynica + PWDC i wtedy to jest oferta. A w szczycie niech pójdze bezpośredni kibel np. z Krakowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum