Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
SKM - leasing 6 szt. EZT
Autor Wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 17-02-2011, 18:31    Odpowiedz z cytatem

Szczegółowa punktacja: http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonlyres/9B47ADB1-7FD7-41AA-A814-9DFCDE9DB0DC/784718/zawiadomienieowyborzenajkorzystniejszejoferty0004.pdf
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Śpioch Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Cze 2007
Skąd: W-wa

PostWysłany: 17-02-2011, 22:13    Odpowiedz z cytatem

przewoz napisał/a:
... dlaczego dziś mi w 19We było zimno. ...


Trzeba iść do lekarza żeby dał leki na grypę.
Albo obsobaczyć kierownika. Może nie czuł niskiej temperatury bo dotrzymywał towarzystwa maszyniście Śmiech

_________________
Pozdrawiam
Śpioch
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 18-02-2011, 09:29    Odpowiedz z cytatem

Ja raczej należę do grupy ludzi, która lubi dociec, co się stało, że nie działa Smile
A to nie był odosobniony przypadek na pewno, dlatego się zastanawiam, czy może nagrzewnice średnio wyrabiają po dłuższym grzaniu, czy może czujniki szaleją, jak w Swingach.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 28-02-2011, 19:06    Odpowiedz z cytatem

Pesa złożyła odwołanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 28-02-2011, 22:58    Odpowiedz z cytatem

Odwołania i ważenie, czyli walka o pociągi dla SKM

Bydgoska PESA próbuje unieważnić przetarg na sześć pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej wygrany przez konkurencyjny Newag Nowy Sącz.

Dostawy pociągów Newagu mają się zakończyć 16 miesięcy od podpisania umowy. – Niestety, ten termin się opóźnia. Czekamy na wyznaczenie terminu rozprawy przez Krajową Izbę Odwoławczą – mówi prezes SKM Leszek Walczak.

Pociągi dla SKM zostaną wzięte w leasing. Komisja przetargowa SKM wskazała najtańszą ofertę Newagu i banku Millennium – 201 mln zł. Według droższego oferenta – PESY i banku ING – komisja poprawiła błędy w zwycięskiej ofercie, a do tego nie miała prawa. Według prezesa Walczaka, to były „oczywiste omyłki“, których skorygowanie dopuszcza prawo zamówień publicznych.

W rewanżu Newag zapowiada zważenie 13 pociągów Elf PESY zamówionych przez SKM do obsługi Lotniska Chopina. Dlaczego? Masa każdego z elfów dla województwa śląskiego okazała się o 6,5 t większa od deklarowanej. Jeśli w SKM sytuacja się powtórzy, to będzie podstawa nawet do anulowania zakupu. Masa pojazdu była jednym z parametrów punktowanych przez komisję przetargową.

Żródło: Życie Warszawy

To było więcej niż pewne, Pesa oprotestowała wyniki wszystkich przetargów na nowe pojazdy, w których wygrał Newag (niewiele ich było, ale jednak) i kilka na moderny. Przegrała wszystkie. Newag nie oprotestował wyniku żadnego wygranego przez Pesę. I nikt mi nie wmówi, że to Newag się awanturuje. Prawdopodobnie i to odwołanie przegrają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2009
Skąd: Oberslezig

PostWysłany: 01-03-2011, 00:49    Odpowiedz z cytatem

Masa każdego z Elfów dla Śląska? Jeżeli nie jest to przejęzyczenie (bo i ile niby ich już zrobiono, to chyba nie idzie tak ekspresowo jak Kaktusy2 dla Małopolski), to zwiastuje to duże kłopoty. Choć KŚ zapowiadały że tych pociągów w ogóle nie odbiorą jeśli faktycznie będą miały przekroczoną masę, więc coś mi się tu nie trzyma kupy.

Za to oczywiście, że Newag się awanturuje. Oprotestowują każdy przetarg. Tyle że nie jego wynik tak jak PESA, ale jego SIWZ które ich celowo z udziału w tym przetargu wyklucza. No ale dla niektórych kutafonów co się pod artykułami na RK wpisują to jedno i to samo.

W tym tygodniu decyzja KIO ws. EZT dla Dolnośląskiego.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 01-03-2011, 10:31    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze CAF "naskoczył" na PESĘ w Wielkopolsce. Ciekawe, czy się wybronią, bo na razie przykład z SKMW pokazuje, że chcą mieć wszystko za wszelką cenę, ale ELFa dla Śląska zgodnego z ofertą dostarczyć nie potrafią.

[ Dodano: 01-03-2011, 10:33 ]
Cytat:
I nikt mi nie wmówi, że to Newag się awanturuje. Prawdopodobnie i to odwołanie przegrają.

Nie wiemy na co się powołują. Może Newag tym razem popełnił jakiś błąd.
Ale skoro Newag ma zamiar przypatrywać się dostawom ELFów, to robi się ciekawie.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 01-03-2011, 12:48    Odpowiedz z cytatem

Pele napisał/a:
Za to oczywiście, że Newag się awanturuje. Oprotestowują każdy przetarg. Tyle że nie jego wynik tak jak PESA, ale jego SIWZ które ich celowo z udziału w tym przetargu wyklucza. No ale dla niektórych kutafonów co się pod artykułami na RK wpisują to jedno i to samo.


Nie widzisz tej subtelnej różnicy między walką o dopuszczenie do "zawodów" a nieumiejętnością przegrywania z twarzą? Celowe wykluczanie z przetargu ze względu na markę jest niezgodne z prawem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2009
Skąd: Oberslezig

PostWysłany: 01-03-2011, 18:03    Odpowiedz z cytatem

Akapit o awanturnictwie Newagu to ironia, do jednego takiego co pod różnymi nickami wpisuje się pod artykułami nt. odwołań w przetargach z udziałem Newagu i pieprzy głupoty że Newag powinien się cieszyć że dostarcza dla SKM i że to dobrze i z korzyścią dla wszystkich że zamawiający sam wybiera sobie produkt i pod niego robi przetarg... Obaj jesteśmy jak dobrze wiesz po stronie wolnego rynku i jasnych zasad a nie wałów i kasowania przeciwników jeszcze przed rozstrzygnięciem. Stadlera też zjechałem za to jak wygrał przetarg na Flirty dla Mazovii, Newag też nie jest święty za chlew z przetargami na szynobusy (w efekcie to którego się psują i nie jeżdżą)... A to że taka a nie inna firma jest liderem takich szopek, to już nie moja wina. Cwaniactwo trzeba tępić, jakkolwiek się nazywa.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 09-03-2011, 09:47    Odpowiedz z cytatem

KIO napisał/a:
W O K A N D A
na dzień : Środa, 09.03.2011

godz. 13:00 Sygn. akt: KIO/ 404/11
Strony:
Odwołujący: Konsorcjum: Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding, ING LEASE Polska Sp. z o.o. Bydgoszcz
Zamawiający: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o. Warszawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 11-03-2011, 17:16    Odpowiedz z cytatem

6 ezetów dla SKM Warszawa - odwołanie odrzucone przez KIO

Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła odwołanie konsorcjum ING Lease i PESY Bydgoszcz w przetargu na na leasing 6 elektrycznych zespołów trakcyjnych dla warszawskiej SKM. W procedurze przetargowej wybrana została oferta konsorcjum Newagu i Millenium Leasing. Do KIO wpłynęło jednak odwołanie dotyczące części finansowej i warunków wyliczania rat leasingowych.

Przypomnijmy, że oferta konsorcjum Newagu i Millenium Leasing oceniona została na 92,37 punktów, a PESY i ING Lease na 89,30 punktów.

Konsorcjum Newagu i Millenium Leasing zaoferowało dostarczenie pociągów za 163 523 460,96 zł netto, czyli 201 133 856,98 mln zł brutto (w tym 128,3 mln zł netto za same pojazdy). Zadeklarowano także dostawę ostatnich pojazdów w ciągu 16 miesięcy od podpisania umowy.

Żródło: RK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 11-03-2011, 23:40    Odpowiedz z cytatem

Witaj jutrzenko - pogromco elfa na bazie niezawodnego 19WE Exclamation

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 19-03-2011, 16:24    Odpowiedz z cytatem

Wyrok już się uprawomocnił, ciekawe kiedy podpisanie umowy. Mam nadzieję, że Newag pokaże jakąś wizkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 15-04-2011, 17:59    Odpowiedz z cytatem

ŻW napisał/a:
Sześć stumetrowych pociągów dla SKM

Umowę na leasing sześciu nowych pociągów firmy Newag Nowy Sącz dla Szybkiej Kolei Miejskiej podpiszą w poniedziałek władze Warszawy
.

Sto metrów to odpowiednik sześciu wagonów. Każdy ze składów będzie jednoprzestrzenny. Pasażer może przejść bez wysiadania jazdy z przodu na tył i odwrotnie. Obraz z wnętrza będzie rejestrowany przez kamery. Każdy pociąg może zabrać na pokład ponad 900 osób.

Pociągi dla SKM zostaną zakupione w formie leasingu. Miejska spółka SKM będzie spłacać tabor przez 15 lat. Najkorzystniejszą ofertę przedstawił producent Newag Nowy Sącz i bank Millenium – 201 mln zł.

Dostawy mają się zakończyć w 2012 roku. Dzięki nim uda nam się zastąpić siedem starych składów EN-57 wypożyczonych m.in. od trójmiejskiej SKM.

W maju do Warszawy mają dotrzeć pierwsze z 13 pociągów Elf zamówione przez SKM w firmie PESA Bydgoszcz do obsługi lotniska Chopina
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 18-04-2011, 15:25    Odpowiedz z cytatem

Leasing 6 ezt Newagu dla SKM Warszawa - umowa podpisana

W połowie roku w Warszawie pojawi się 6 nowych ezetów 35 WE, wziętych w leasing przez stołezną SKM od konsorcjum Newagu i Millenium Leasing. Umowa o wartości 163,5 mln zł netto (201,1 mln zł brutto) została podpisana.

Newag wyprodukuje składy sześcioczłonowe. Przestrzeń pasażerska będzie mierzyć 92 metry długości, a cały pojazd - ok. 110,9 m. Każy z pociągów będzie posiadał 12 par szerokich drzwi (1,4 m szerokości), a także obniżoną podłogę (dostosowaną do wysokości peronów). Co ciekawe, skonstruowane przez nowosądecką firmę pociągi będą posiadać mieszany układ siedzeń - w końcowej części w układzie poprzecznym, a w części środkowej układ będzie podobny do tego, jaki znany z wagonów metra (siedzenia umiejscowione tyłem do okien). Jeden taki skład będzie w stanie zabrać 922 pasażerów. Pojazdy będą przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Umowa przewiduje, że ostati pojazd pojawi się w 16 miesięcy od dnia jej podpisania, czyli do lipca 2012 r. Dodatkowo Newag udzielił gwarancji, która zapewnia obsługę techniczną składów przez okres 3 lat. Nowosądecki producent przeszkoli również maszynistów SKM do obsługi tych pociągów. Składy trafią na linie już obsługiwane przez Szybką Kolej Miejską, lub na te, na których już wkrótce pojawią się pociągi tego przewoźnika (np. S-9 z Legionowa do Warszawy Gdańskiej).

- Zakup i dostawa tych 6 pojazdów zakończy pewien etap w rozwoju SKM. Etap przechodzenia na nowoczesny tabor. Pozwoli nam zapomnieć o starych pojazdach. W Warszawie będzie oferta, której oczekuje pasażer. Myślimy jednak wspólnie z ZTM o rozwoju firmy. Mogę obiecać, że takie możliwości zostaną stworzone. Będziemy otwierać nowe linie, co pozwoli nam myśleć o kolejnych zakupach taboru - stwierdził Leszek Walczak, prezes SKM Warszawa.

- W pewnym sensie jako miasto jesteśmy motorem zmian, ponieważ w wyniku rywalizacji pomiędzy PESĄ i Newagiem powstają bardzo dobre i nowoczesne rozwiązania. Ostre warunki postawione przez prezesa SKM zaskutkowały tym, że Newag zaproponował bardzo nowoczesne pojazdy, konkurencyjne wobec tego, co zaoferowała PESA. Na tym skorzystają także inne miasta w Polsce. Za 16 miesięcy przybędzie ostatni, 6 skład. SKM będzie dysponowała 31 składami, skończą się czasy siermiężnych EN57 - dodał dyrektor warszawskiego ZTM, Leszek Ruta.

- Wszystkie duże aglomeracje rozwijają się w oparciu o transport publiczny, tak jest w przypadku Warszawy, W stolicy jest szczególny nacisk na transport kolejowy. Dlatego Bank Millenium zdecydował się na uczestnictwo w tym projekcie. Przewidujemy, że w perspektywie lat transport kolejowy będzie w aglomeracji przynosił coraz większe przychody - powiedział Wojciech Rybak, prezes Millenium Leasing.

Źródło: Rynek Kolejowy

http://rynek-kolejowy.pl/foto_news_opis/23456/86646934d0d1c8d1d6a57118acafd8c0_d.jpg

35WE Newagu dla SKM Warszawa

Na mocy podpisanej dziś umowy, warszawska Szybka Kolej Miejska weźmie w leasing 6 niskopodłogowych, sześcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, które dostarczy konsorcjum Newagu Nowy Sącz i Millenium Leasing. Prezentujemy dane techniczne pojazdów, które zostaną dostarczone do lipca 2012 r.

Konsorcjum zaoferowało dostawę pojazdów ze wszystkimi świadczeniami dodatkowymi oraz kosztami leasingu za cenę 201 133 856,98 zł brutto (163 523 460,96 zł netto).

Dane techniczne pojazdu 35WE:

Liczba członów: 6
Układ osi: Bo'2'2'Bo'+Bo'2'2'Bo
Masa służbowa: 220 t
Masa przy zapełnieniu nominalnym: 285 t
Maksymalny nacisk zestawu kołowego pojazdu: ˂ 200 kN/oś
Liczba drzwi na stronę pojazdu: 12
Napięcie sieci: 3kVDC
Łączna moc ciągła silników trakcyjnych: 3200 kW
Ilość silników trakcyjnych: 8
Rodzaj: trójfazowy asynchroniczny
Nominalna pojemność (liczba pasażerów): 922
Miejsca siedzące (w tym składane): 218
Miejsca stojące (5 os. na mkw): 704
Sprzęg czołowy: automatyczny
Szerokość toru: 1 435 mm
Wysokość zespołu nad główką szyny (bez pantografów): 4 150 mm
Długość pojazdu (ze sprzęgami): 110 860 mm
Szerokość zespołu: 2 840 mm
Długość przedziału pasażerskiego: 92 300 mm
Szerokość drzwi: 1 400 mm
Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 160 km/h
Prędkość konstrukcyjna: 176 km/h
Przyspieszenie 0-40 km/h: 1 m/skw
System hamulca: EP/ED
Opóźnienie hamowania eksploatacyjnego: ≥ 0,8 m/skw
Opóźnienie hamowania awaryjnego: ≥ 1 m/skw
Wysokość podłogi w drzwiach: 850 mm
Średnica kół zestawów kołowych: maksymalnie 840 mm - nowe (minimalnie 790 mm - zużyte)
Miejsca dla osób niepełnosprawnych: tak
Podesty transportowe dla osób niepełnosprawnych: tak
Trakcja ukrotniona: tak

Źródło: Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl