Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Prezesi PKP bez premii za chaos na kolei

Czy prezes PKP S.A. Andrzej Wach powinien zostać zdymisjonowany?
TAK
96%
 96%  [ 158 ]
NIE
3%
 3%  [ 6 ]
Głosowań: 164
Wszystkich głosów: 164

Autor Wiadomość

Żeglarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2010

PostWysłany: 21-12-2010, 17:47    Odpowiedz z cytatem

Najlepszą kandydaturą z wymienionych przez Mariusza W. jest według mnie Adrian Furgalski. Człowiek który wie jak zrobić rewolucję na PKP. Poczytajcie jego wypowiedzi (szczególnie te między wierszami). Tylko on jest w stanie ruszyć układ kolesiowski Wach i s-ka.

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-12-2010, 17:50    Odpowiedz z cytatem

sphinx, paradoksalnie Celiński nie byłby złym rozwiązaniem, choć nie wierzę, że Tusk sięgnie po tak skompromitowaną i cieszącą się złą sławą osobę. Z tego co wiem to Celiński nie lubi się z Wachem, o czym może świadczyć dwukrotne wyautowanie Celińskiego z Grupy PKP pod rządami Wacha. Wiceminister Celiński z pewnością pozbyłby się prezesa Wacha, no chyba że wcześniej dogadaliby się jakoś i podzielili między sobą kolejowe łupy, ale to i tak byłby początek końca Wacha, gdyż z chwilą osłabienia pozycji zaczyna się równia pochyła. Grabarczyk do tego nie dopuści.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Żeglarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2010

PostWysłany: 21-12-2010, 17:55    Odpowiedz z cytatem

Modliszka, pytanie jest czy zalezy nam na wyautowaniu Wacha czy również na poprawie zarządzania koleją? Celiński jest z "kolejarzy". Będzie budował swój układ a na kolei nadal się nic nie zmieni.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 21-12-2010, 18:05    Odpowiedz z cytatem

Andrzej Massel nowym wiceministrem infrastruktury

Jak się nieoficjalnie dowiedział "Rynek Kolejowy", dr inż. Andrzej Massel, zastępca dyrektora Instytutu Kolejnictwa, będzie nowym wiceministrem infrastruktury odpowiedzialnym za kolej. Zastąpi on na tym stanowisku zdymisjonowanego dziś Juliusza Engelhardta. Informację tę potwierdza "TVP Info".

Andrzej Massel urodził się 19 stycznia 1965 r. w Gdańsku. Jest absolwentem Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Gdańskiej. Na tej samej uczelni w 1997 roku, pod kierunkiem prof. Bożysława Bogdaniuka, obronił rozprawę doktorską poświęconą badaniom zjawiska falistego zużycia szyn. Po roczny stażu w Oddziale Drogowym PKP w Gdyni w 1990 roku podjął pracę w Centrum Naukowo-Technicznym Kolejnictwa, przemianowanym później na Instytut Kolejnictwa, gdzie pracuje do chwili obecnej - od stycznia 2002 roku jako kierownik Zakładu Dróg Kolejowych i Przewozów, a od stycznia 2005 roku jako zastępca dyrektora ds. studiów i projektów badawczych. Pracę w IK łączy z pracą jako adiunkt na wydziale inżynierii lądowej i środowiska Politechniki Gdańskiej. W latach 2000-2001 był pełnomocnikiem marszałka województwa pomorskiego ds. transportu kolejowego, a w latach 2001-2002 członkiem rady nadzorczej PKP SKM w Trójmieście w jej pierwszej kadencji. Członek zarządu Krajowej Sekcji Kolejowej Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji RP oraz członek Komitetu Rozwoju Kolei Dużych Prędkości w Polsce. Współautor licznych prac studialnych dotyczących inwestycji transportowych w Polsce, w tym studium wykonalności modernizacji linii E-65 Warszawa - Działdowo - Gdynia (2003-2004), studium wykonalności budowy pierwszej linii Metra Warszawskiego od szlaku B20 do stacji A23 "Młociny" (2004-2005). W 2005 roku kierował realizacją wstępnego studium wykonalności budowy linii dużych prędkości Wrocław/Poznań - Łódź - Warszawa. Żonaty. Prywatnie kolekcjoner archiwalnych rozkładów jazdy oraz starych pocztówek i fotografii o tematyce kolejowej.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 21-12-2010, 18:13    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15 napisał/a:
Jak Celiński to pozostanie tylko kupić wódkę i z Noemą się iść napić z tego nieszczęścia Very Happy

Jak Moraczewski to napić się z tej radości Very Happy

O pozostałych nie wiem w zasadzie nic, więc się nie wypowiadam.

Furgalski byłby całkiem dobrym kandydatem na takie stanowisko (jest ekspertem ds kolei w TOR-ze). Z jego wypowiedzi w kontekście zimowego burdelu, ale także burdelu na kolei w ogóle wynika, że ma on jakiś pomysł na polepszenie sytuacji, poza tym jest niezwiązany z PKP.

EDIT: spóźniłem się Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 21-12-2010, 18:30    Odpowiedz z cytatem

OK, zdaje się tutaj na opinię innych. Jeżeli byłby waszym zdaniem lepszy to ok. Pomysł jest w zasadzie jeden. Wywalić Andrzeja W. ze stanowiska prezesa PKP S.A oraz Zbigniewa Sz. ze stanowiska prezesa PKP PLK. Tego kolesia co rządzi w IC zostawić na próbę, jak będzie wiernym wykonawcą poleceń Andrzeja W. to na zbity pysk też wywalić. W PR też mała czystka by się przydała.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 21-12-2010, 18:58    Odpowiedz z cytatem

Obawiam się, że Massel to kolejny wiceminister od kolei namaszczony przez Wacha. Instytut Kolejnictwa (do niedawna pod nazwą Centrum Naukowo-Techniczne Kolejnictwa) gdzie Massel dyrektoruje to jednostka wydzielona ze struktur PKP, w której PKP S.A. utrzymało 50% "wpływów". Organami władzy Instytutu Kolejnictwa jest dyrekcja (m.in. Massel) oraz rada naukowa wybierająca dyrektorów, w której zasiadają takie "tuzy" nauki jak Andrzej Wach i Krzysztof Celiński:

http://www.cntk.pl/index.php?page=rada-naukowa

Instytut Kolejnictwa jest członkiem Związku Pracodawców Kolejowych PKP.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 21-12-2010, 18:58    Odpowiedz z cytatem

Wspaniała wiadomość o odwołaniu "profesorka"! Very Happy
Tylko pozostaje pytanie czy to coś da?
Ja myślę,że nie, a dlatego bo dalej zostaje "Grabarz" i Wach. Jedynym moim zdaniem słusznym rozwiązaniem byłoby wymienic 90% ekipy z MI.
Szafrański też do odwołania, Mędza niech zostanie na próbe (tak jak ktoś wyzej napisał).

No to co: Zdrowie polskiej kolei Exclamation . (zimna Żoł.. Deluxe) poszła w ruch. Po "maluchu" dla dobra polskiej kolei Język .


ps. Mam nadzieje,że mnie nikt nie wykryje z "góry", ale powiem że pomyliłem się co do Pani K-Ł. Myslę,że ta Pani jednak nie nadaje się do kierowania PR-em.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 21-12-2010, 19:22    Odpowiedz z cytatem

Pierwsze co to powinni odwołać rażąco złe decyzje MI o likwidacji pociągow m/narodowych!!!

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 21-12-2010, 19:30    Odpowiedz z cytatem

Do odwołania nadaje się cała góra lodowa betonu a przede wszystkim prezesi PICu,PKP PLK, oraz Wach. niestety prezeska PR też do odwołania bo jedyne co się jej udało to poobcinać IR, podnieść ceny biletów a także wogóle nie reagować na likwidacje linii, wolną amerykankę samorządów (UM) polegającą na uwalaniu tras w biały dzień (vide: Gorzów-Zbąszynek , Katowice-Oświęcim czy wiecznie żywe KKZ),i jeszcze wiele rzeczy..
Tak więc odwołanie Engela wiosny nie czyni..

_________________
1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 21-12-2010, 19:51    Odpowiedz z cytatem

Wiadomość o odwołaniu Engelhardta bardzo dobra, wiadomość o powołaniu Massela - czas pokaże, czy to dobry ruch.

@Desiro, nie zapominaj o tym, że pani prezes Przewozów Regionalnych odpowiada nie tylko za racjonalizację połączeń, która nie każdemu mogła się podobać, ale również za podniesienie standardu większości pociągów typu interRegio i wbrew pozorom rozwojowi siatki połączeń. Za to też chciałbyś jej odwołania?


Ostatnio zmieniony przez ET40 dnia 21-12-2010, 20:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-12-2010, 20:04    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy Furgalski to najlepsze rozwiązanie, półki co niestety na placu boju nie miał okazji się sprawdzić. Ja chciałbym by na stanowisko powołano Majewskiego, byłego szefa KM-ów. Niestety tutaj ludowcy w tym wyborze nie pomogą, niestety głównie to właśnie ta grupa konserwuje układ na PKP.
Co do szefowej PR-ów, ta niestety przez te kilka miesięcy skutecznie już w sporej części zniszczyła to co stworzył prezes Moraczewski, a dodatkowo podejmuje kompromitujące decyzje z pogranicza niegospodarności. Jak wytłumaczyć np. odebranie wagonów z RE WOŚP i wysłanie ich do Poznania tak by te pracowały dziennkie po 7 godzin. Żal serce ściska jak obserwuje się takie działania.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 21-12-2010, 20:07    Odpowiedz z cytatem

ET-40 gdzie ty widzisz podniesienie standardu na większości pociągów typu IR? mozesz wyliczyć które konkretnie to IRy mają podniesiony standard? moze RE Mewa ale na pewno nie zdegradowany zRE na IR WOŚP z Rzeszowa do Wawy,któremu z tego co wiem zmienili tabor na gorszy?!! tak więc o czym piszesz?

_________________
1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 21-12-2010, 20:14    Odpowiedz z cytatem

No i misterny plan poszedł w piz**. Jak Noema napisała, kolejny typek namaszczony przez Wacha, to nie ma przyszłości na kolei. Chyba że udowodni że ma jaja jak arbuzy. Prawde mówiąc, po wódce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

empek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2007
Skąd: JG/LBN

PostWysłany: 21-12-2010, 20:33    Odpowiedz z cytatem

Za Gazetą Wyborczą:
Andrzej Massel ma 45 lat. Od 1989 roku jest związany z PKP. Obecnie jest wicedyrektorem Instytutu Kolejnictwa do spraw studiów i projektów badawczych. Massel wykłada na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. W 1997 roku obronił pracę doktorską na tej uczelni.

Pełnił między innymi funkcje pełnomocnika marszałka województwa pomorskiego do spraw transportu kolejowego. Był też członkiem rady nadzorczej PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście. Jest współautorem studium wykonalności modernizacji lini kolejowej Warszawa-Gdynia oraz budowy pierwszej linii warszawskiego metra na odcinku Słodowiec-Młociny.

Stale współpracuje z miesięcznikami "Technika Transportu Szynowego" oraz "Świat Kolei".


CV jegomościa przedstawia się dość przyzwoicie. Zobaczymy, co owa postać zdziała. Oby nic gorszego od Julka o anielskim sercu.

_________________
"Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 15 z 18 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl