Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Andrzej Wach nie jest już prezesem PKP S.A.
Autor Wiadomość

oporny301 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2010

PostWysłany: 31-12-2010, 09:09   Można spodziewać się kolejnych zmian na kolei Odpowiedz z cytatem

PAP - 30-12-2010 18:08
Premier Donald Tusk powiedział w czwartek, że można się spodziewać kolejnych zmian personalnych na kolei. Dodał, że decyzje te będą podejmować nowy wiceminister infrastruktury Andrzej Massel i nowy szef polskich kolei.

"Nie jestem łowcą głów i nie jest moją intencją w takiej sytuacji, jaka zdarzyła się na kolei, szukać kozłów ofiarnych" - powiedział premier na konferencji prasowej po posiedzeniu rządu. Zastrzegł jednak, że sytuacja, jaka zapanowała na kolei po wprowadzeniu nowego rozkładu jazdy, "nie może być bez reakcji".

Nowy roczny rozkład jazdy pociągów obowiązuje od 12 grudnia. Po jego wprowadzeniu pasażerowie skarżyli się na brak informacji - na dworcach brakowało rozkładów, a te, które wywieszono, zawierały błędy; rozkłady dostępne w kasach i te zamieszczone w internecie różniły się od siebie, pasażerów odsyłano na nieistniejące perony; zepsuła się też internetowa wyszukiwarka połączeń. Do tego atak zimy powodował nawet kilkugodzinne opóźnienia pociągów.


Przed świętami stanowisko stracił wiceminister infrastruktury Juliusz Engelhardt; zastąpił go Andrzej Massel. W czwartek Walne Zgromadzenie odwołało prezesa PKP SA Andrzeja Wacha.

Źródło: wnp


Czyli mamy kilka tygodni spokoju?

_________________
Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 31-12-2010, 10:02    Odpowiedz z cytatem

Wszystkim, "młodszym" dla zapoznania , "starszym" dla przypomnienia o tym jak wszystko się zaczynało.
Jak się zakończyło główny bohater wie , my też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 31-12-2010, 10:45    Odpowiedz z cytatem

A ja polecę po bandzie: proponuję...Moraczewskiego Very Happy
wiem, że to nierealne Confused , ale pomyślcie tak hipotetycznie: czy nie byłby on najlepszym rozwiązaniem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 31-12-2010, 10:57    Odpowiedz z cytatem

Zgadza się.
Prześluga w wersji 2006 też byłby dobry. A teraz zmoczony betonem jest... Choć facet skuteczny - to co zrobił z IC, a teraz robi z dworcami zasługuje na uznanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

krawiec Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Gru 2010

PostWysłany: 31-12-2010, 11:23    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze napisał/a:
Odwołanie Wacha to niezaprzeczalnie święto kolei! Jeszcze żadna dymisja w PKP nie została przyjęta z takim entuzjazmem. Oczywiście na wywaleniu Wacha nie można poprzestać. Trzeba rozbić całą kolesiowsko-mafijną sitwę, która trzyma władzę na kolei. Najtrudniej będzie się dobrać do bezkarnych działaczy związkowych stanowiących święte krowy, ale i na to jest sposób. Wystarczy ustawowo wyprowadzić związki zawodowe za bramy zakładów. Póki co cieszmy się z upadku reżimu Wacha.

Beatrycze "ŚWIĘTE SŁOWA" oby Nowy 2011 Rok przerodził Twe słowa w czyny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

muzyk50 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2010

PostWysłany: 31-12-2010, 12:17    Odpowiedz z cytatem

Masz racje Loker Przesluga byl dobry, za jego kadencji Ic przynosilo zyski, ale ja osobiscie stawiam na Klimkiewicza, zobaczcie jakich ma pracownikow: Furgalski Faryna itd, nie bede wymienial wszystkich, ktorzy wspolpracowali lub nadal wspolpracuja z Zespolem Doradcow TOR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Papero Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2008
Skąd: Łużyce Górne

PostWysłany: 31-12-2010, 12:18    Odpowiedz z cytatem

Oby nie było tak, że ta cała dymisja Wacha to czysty zabieg PR a w rzeczywistości może rządzić "czyimiś rękoma" z bocznej pozycji. Tak jak np. Putin w rzeczywistości dalej rządzi w Rasjii będąc premierem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 31-12-2010, 12:40    Odpowiedz z cytatem

Pan Massel powinen dostać nagrodę Przyjaciela Kolei 2011 za odwołanie tego człowieka.
Dziś stojąc w kolejce w sklepie kątem oka widziałem co było napisane w Fakcie. Wg. tego szmatławca Wach dostanie 200 tys. zł odprawy. To mnie aż przeraziło...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 31-12-2010, 12:43    Odpowiedz z cytatem

1. Tak czy siak jest finansowo ustawiony do końca życia.
2. Wachowego betonu na kolei w Polsce tak wiele, że zdalne zarządzanie to realna groźba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-12-2010, 12:45    Odpowiedz z cytatem

Papero, Wach też bywał marionetką. Za sznurki pociągają m.in. Kogut i Tchórzewski. Grupę trzymającą władzę na kolei opisała Krycha w tym wątku:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=2150

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 31-12-2010, 12:50    Odpowiedz z cytatem

Z tym Kogutem jest coś na rzeczy.....Wystarczy przyjrzeć się decyzji dot. utworzenia CT w Nowym Sączu. To chyba nie jest przypadek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-12-2010, 13:00    Odpowiedz z cytatem

leo1407, dokładnie tak. Zresztą już o tym pisałam tutaj:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=170900#170900

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 31-12-2010, 13:18    Odpowiedz z cytatem

Senator Kogut to niezłe ziółko.
Gram teraz w jednej drużynie z chłopakiem który grał wcześniej w Kolejarzu Stróże czyli klubie Koguta.
Zawodnicy Kolejarza mają umowy o pracę w PKP PLK na czas określony taki jak długość kontraktu, i stamtąd dostają wypłaty, chociaż faktycznie nie przepracowali tam ani minuty a z klubem mają kontrakty na 0 złotych. Do tego wiadomo, że dostają "coś oprócz" pensji do ręki - tak jest wszędzie akurat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 31-12-2010, 13:19    Odpowiedz z cytatem

Tak się woził szef PKP, a Wy?

Suchą stopą, wygodnie, bez tłoku, w cieple i zawsze na czas - oto wymarzona podróż każdego z klientów Polskich Kolei Państwowych. Niestety, dla zwykłego Polaka to tylko marzenie. Jest jednak osoba, której to marzenie się ziściło - to prezes grupy PKP, Andrzej Wach (55 l.), który wszędzie podróżuje wielką, luksusową limuzyną

23 grudzień, Warszawa, ministerstwo infrastruktury. Pod gmach resortu podjeżdża piękna limuzyna. Otwierają się tylne drzwi a z wewnątrz wyłania się prezes Polskich Kolei Państwowych Andrzej Wach. Uśmiechnięty, zrelaksowany, radosnym krokiem wchodzi do budynku.

Nic dziwnego, że pan prezes nie miał okazji na własnej skórze przekonać się o skutkach chaosu, jaki zapanował na kolei po wprowadzeniu nowego rozkładu jazdy. Nic dziwnego, że obce są mu doznania pasażerów pociągu, którzy w minioną środę zamarzali w pociągu jadącym ze Szczecina do Przemyśla. Podróżując limuzyną z kierowcą, prezes PKP nie musi godzinami tkwić na peronie czekając na opóźniony pociąg, a potem w tłoku i smrodzie dobywającym się z toalet jechać w nieogrzewanym wagonie.

Miejmy nadzieję, że nowy wiceminister infrastruktury Andrzej Massel (45 l.), który zastąpił na tym stanowisku zdymisjonowanego Juliusza Engelhardta (55 l.) spełni swe obietnice i szybko zacznie poważne zmiany personalne w kolejowych spółkach. Bo najwidoczniej niektórzy urzędnicy tak bardzo przyzwyczaili się do wygodnych samochodów i tłustych pensji, że stracili z oczu cel swojej pracy.

http://infokolej.pl/album_pic.php?pic_id=3996
http://infokolej.pl/album_pic.php?pic_id=3997

Źródło: Fakt
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 31-12-2010, 13:57    Odpowiedz z cytatem

Kolejowa karuzela nazwisk

Czy odwołanie odpowiedzialnego za kolej w Ministerstwie Infrastruktury Juliusza Engelhardta oraz prezesa PKP SA Andrzeja Wach uruchomiło proces zmian personalnych w największych spółkach kolejowych? Kto zostanie na stanowisku, a kto je straci? Co w nowym roku będą robili Szafrański, Mędza, Wasiak, Giedryś, Janio, Prześluga, Balczun, Dziwisz i wielu innych?

Nieoficjalnie mówi się, że dymisji prezesa PKP SA domagał się sam premier. Wcześniej spekulacje o jego dymisji pojawiały się tak często, że mało kto im dawał wiarę. Cezary Grabarczyk utrzymywał prezesa Andrzeja Wacha w fotelu prezesa PKP SA, gdyż cenił go za utrzymywanie w ryzach związków zawodowych na kolei.

W prawdzie nie znamy jeszcze wszystkich decyzji personalnych oraz szczegółowych planów nowego wiceministra Andrzeja Massela ale na kolejowej giełdzie nazwisk niektóre osoby pojawiają się zdecydowanie częściej niż inne. Swoją posadę zachowuje na razie Maria Wasiak z PKP SA, której powierzono kierowanie spółką po odejściu Andrzeja Wacha. O stanowisko nie może jednak być spokojny żaden z członków zarządu PKP SA. Czarne chmury zbierają się m.in. nad odpowiedzialnym obecnie za rewitalizację dworców kolejowych Jackiem Prześlugą. Z obozu rządzącego dobiegają głosy, że przy okazji zmian na kolei można by zakończyć współpracę z "człowiekiem Palikota". Poza tym ciągle nie jest pewne wprowadzenie opłaty dworcowej oraz przyszłość spółki Dworzec Polski.

Głębokie zmiany czekają zapewne PKP PLK. Z nieoficjalne informacje jakie dotarły do nas wczoraj po spotkaniu Andrzeja Massela ze Zbigniewem Szafrańskim wiemy, że najprawdopodobniej utrzyma on swoje stanowisko ale będzie musiał pożegnać się z kilkoma członkami zarządu. Na liście osób do zwolnienia mają znajdować się Alina Kiedryś (dyrektor ds. projektów unijnych), Paweł Dziwisz (dyrektor ds. inwestycji) i Katarzyna Janio (dyrektor ds. finansowych i ekonomicznych). Rzeczywistym powodem odwołania tych trzech osób ma być jednak powolne tempo realizowania inwestycji infrastrukturalnych oraz wiszące nad PKP PLK widmo utraty części z przeznaczonych na te projekty środków unijnych.

Wczoraj wiceminister infrastruktury odpowiedzialny za kolej Andrzej Massel spotkał się z Grzegorzem Mędzą, prezesem PKP Intercity w siedzibie przewoźnika. Z informacji, do których dotarł „Rynek Kolejowy”, wynika, że nie zostały na nim podjęte żadne decyzje personalne. Mędza nie może jednak czuć się pewnie na swoim stanowisku.

– Skoro już podjęto decyzje o odwołaniu Andrzeja Wacha, to trzeba konsekwentnie odwołać też prezesów PKP Intercity i PKP PLK. To byłoby zrozumiałe. Konflikt z przewozami regionalnymi, który trwa od początku ubiegłego rooku jest gorszący i żenujący. Kryzys majowy, kiedy PKP PLK zatrzymała pociągi Przewozów Regionalnych niczego nie nauczył ani prezesów spółek ani Ministerstwa Infrastruktury. Konsekwencją tych zdarzeń były problemy przy ustalaniu rozkładu jazdy. Rywalizacja jest bardzo korzystna, a oni podejmowali próby jej zduszenia – powiedział Bogusław Kowalski, poseł PiS i były wiceminister transportu.

Dzisiejszy „Dziennik Gazeta Prawna” informuje zaś, że Andrzej Massel chętnie na czele PKP SA widziałby Wojciech Balczuna, prezesa PKP Cargo. Notowania Balczuna znacząco wzrosły w ostatnich miesiącach gdy efekty zaczął przynosić wdrażany przez niego program restrukturyzacji przedsiębiorstwa a po chudych latach pojawiła się perspektywa zysku na rok 2011 przekraczającego 100 mln PLN.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 10 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl