Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
EN77 - ACATUS II
Autor Wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 16-01-2011, 00:37    Odpowiedz z cytatem

MI zablokowało bo zgodnie z regułami POIiŚ tabor zakupiony z ich dofinansowaniem nie może konkurować ze sobą, co zostało uproszczone do jeżdżenia po jednej linii.

Tak, w styczniu miał być przetarg, niestety wciąż cisza.Szacunkowy koszt 1321 mln zł miał być na 70 EZT (kiedyś mówiono chyba nawet o ciut większej liczbie) czyli 18,8 mln zł/szt., już teraz wiadomo, że zmalała ona do 60 sztuk. Biorąc pod uwagę kondycję PRów oraz skąpstwo marszałków wątpię aby zdecydowali się na droższy zakup, raczej obniżą wartość projektu.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 16-01-2011, 00:41    Odpowiedz z cytatem

W ogóle chodzi o to aby marszałkowie dołożyli. Ostatnio niestety się nie kwapili do tego.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 24-01-2011, 00:55    Odpowiedz z cytatem

Nawet niech zmniejszą do 50 i do tego kupią z 10 loków na 160km/h. Będzie większy pożytek.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 25-01-2011, 15:06    Odpowiedz z cytatem

Marszałkowie dogadali się w sprawie zakupu pociągów dla PR

Jest przełom w sprawie zakupu 70 pociągów mogących rozpędzać się do 160 km/godz.dla Przewozów Regionalnych (PR). Do przełomu doszło podczas styczniowego spotkania marszałków z wiceministrem infrastruktury Andrzejem Masselem, dowiedział się DGP.

Zdecydowano, że nowe pociągi będą obsługiwać tylko istniejące już połączenia pomiędzy maksymalnie dwoma województwami; takie, które już obecnie są dofinansowywane przez marszałków - powiedział Dziennikowi Gazecie Prawnej Andrzej Massel.


Całość do przeczytania na portalu Rynek Kolejowy za Gazetą Prawną

-----------------------------------

A zatem problem składów na Kraków-Katowice i Kraków-Rzeszów sie powoli rozwiązuje.
EN77 do Tarnowa, Trzebini lubi Oświęcimia, a te nowe na pozostałe (Rzeszów, Katowice).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 30-01-2011, 22:03    Odpowiedz z cytatem

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Q4ar-J5uBt0#t=99s

Film z przejazdu EN77. Na co warto zwrócić uwagę, to nie zamknięte drzwi i wysunięty stopień przy ruszaniu. Pesa nie popisała się, jeśli nie ma zabezpieczeń.

Przy okazji na RK pojawiła się galeria zdjęć składu.

http://www.rynek-kolejowy.pl/index.php?p=fotorelacje&n=168
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 30-01-2011, 22:55    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Film z przejazdu EN77. Na co warto zwrócić uwagę, to nie zamknięte drzwi i wysunięty stopień przy ruszaniu. Pesa nie popisała się, jeśli nie ma zabezpieczeń.

Złożył się przecież chwilę po ruszeniu.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-01-2011, 02:28   

To prawda że Acatus zepsuł się dzisiaj na kursie do Wieliczki Question Rolling Eyes
Powrót do góry

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 31-01-2011, 02:36    Odpowiedz z cytatem

A co się stało? Urwał mu się wysunięty schodek przy odjeździe z nierównego peronu? Crying or Very sad

Może ja jestem skrzywiony bo regularnie jeżdżę metrem, ale uważam że w nowych konstrukcjach wszystkie drzwi powinny być całkowicie zamknięte przed ruszeniem z miejsca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EP07Budyn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009

PostWysłany: 31-01-2011, 12:13    Odpowiedz z cytatem

Znając tabor ED74 to przy wysuniętym stopniu i otwartych drzwiach nie ma jazdy, więc nawet się nie ruszy z peronów. Ciekaw jestem jakie rozwiązania zrobiono w tym Acatusie II bo z tego co widzę to trochę mało bezpieczne

_________________
Kolejarze wszystkich spółek łączcie się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 31-01-2011, 17:19    Odpowiedz z cytatem

A kierownik, który musi obserwować krawędź peronu przed całkowitym opuszczeniem go przez skład? Bynajmniej tak jest w SKM w Trójmieście, ale może znowu my jesteśmy inni.

Przy okazji czy czasami te nowe wagony z ekspresów np. 154A nie mają tego, że do 5km/h wszystkie drzwi można otwierać a jak tylko skład przekroczy tą prędkość to się zamykają?

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 31-01-2011, 17:26    Odpowiedz z cytatem

PRZYNAJMNIEJ.

Bynajmniej oznacza, że nie obserwujecie.
W każdym nowym EZT może być funkcja centralnego zamykania drzwi przez kierownika i wtedy jedne drzwi mogą być otwarte (niepraktykowane w EZT - praktykowane w PKP IC). Ale nie stopień, który bardzo szybko można skosić...

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EP07Budyn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009

PostWysłany: 31-01-2011, 18:30    Odpowiedz z cytatem

@przewóz - w ED74 jeśli masz otwarte drzwi (a też jest to EZT) to nie masz sterowania, na ED74 możesz centralnie otworzyć wszystkie drzwi ale po chwili i tak się wszystkie samoczynnie zamkną. Więc zasada działania jest inna niż np: w EN57. Przy wysuniętym stopniu na ED74 mamy tylko 10% mocy więc i tak nie ruszymy z miejsca (no chyba że z górki) a co do skoszenia stopni to już się to parę razy zdarzyło. Więc dziwi mnie to że w Acatus-ie II czyli EN77 można ruszyć w momencie kiedy są otwarte drzwi i nie tłumaczy to tego, że zamknęły się zaraz po ruszeniu. Co do obserwacji peronu to zostało wszystko zawarte w nowych instrukcjach dla drużyn konduktorskich z uwzględnieniem centralnego zamykania drzwi i oddziaływania czujników zamknięcia drzwi na system sterowania. Może zawile trochę napisałem ale chyba wyczerpująco. Postaram się dowiedzieć dlaczego EN77 może ruszyć przy otwartych drzwiach

_________________
Kolejarze wszystkich spółek łączcie się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 03-02-2011, 15:30    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli kaktus jedzie dziś znow na 66131 do krynicy to jest problem. Już ma 90 minut w plecy.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21


Ostatnio zmieniony przez 19WE dnia 03-02-2011, 16:25, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-02-2011, 15:42   

Czy możesz podać więcej danych, co masz na mysli ?
Powrót do góry

CSA Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Medalikowo

PostWysłany: 03-02-2011, 15:51    Odpowiedz z cytatem

Wie ktoś może, czy będzie to jeździło do Zakopanego ? Nie ukrywam, że chętnie bym nim sobie śmignął Smile
Druga rzecz przy okazji, na 33121 jeździ cały czas regularnie papieski ?

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl