Chciałbym przypomnieć, że osoby chętne do uczestnictwa w imprezie "Przejazd po zamkniętych w ruchu pasażerskim liniach kolejowych Górnego Śląska i Zagłębia Dąbrowskiego", są proszone o przesłanie zgłoszenia do Andrzeja (@nynuś) poprzez wiadomość PW, e-mail lub na GG. Zgłoszenie powinno zawierać imię, nazwisko i numer kontaktowy. W razie zgłoszenia przez jedną osobę większej liczby uczestników, również prosimy o podanie namiarów na te osoby.
Przypomnę raz jeszcze, że impreza zaplanowana jest na 11 czerwca 2011 roku (sobota), natomiast 18 kwietnia będziemy rozmawiać z dyrektorem Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Katowicach, panem Przemysławem Gardoniem co do interesującej nas trasy, czasu, jaki chcielibyśmy przeznaczyć na przejazd, "wynajęcia" maszynisty i kierownika pociągu, a także jednostki, jaka nas interesuje. Szczegółowych informacji będziemy udzielać dopiero po rozmowie z panem Gardoniem.
Na mnie oczywiście możecie liczyć nawet nie wiedziałem czy to pisać bo akcje socjalne leżą w mojej naturze:) i Ci co mnie znają to wiedzą...
Ponieważ jest tu śmietanka zacnych forumowiczów proszę o ustosunkowanie się do mojego nowego tematu-z góry dziękuje:)
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=13146
Te dwie linie to fajny pomysł, bo na pierwszej dawno nie było żadnej imprezy mimo że nadal jest ruch planowy, zaś na drugiej nie ma ani jednego ani drugiego
Nieprzejezdna na odcinku ze Szczygłowic do Knurowa z powodu zapadnięcia się szybu kilka lat temu, jak dotąd nie ma widoków na odbudowę.
kryniczanin napisał/a:
Prawda jest taka że przy odpowiedniej ilości linii zamkniętych dla ruchu pasażerskiego chętnych do zaliczenia może być tyle że 2xEN57 to mało. (Zestawienie EN71-EN57 odrzucam ponad 300ton) Ale potrzebna jest dobra reklama!
Jeśli to będzie ta trasa podana na stronie warsikowego kalendarza imprez to sądzę że 1 człon EZT nawet by wystarczył. Dużo odcinków całkiem niedawno było dostępnych objazdowo albo w ramach imprez SMK Kraków w 2006 i 2007 roku (czyli niedawno).
kryniczanin napisał/a:
Dlatego Ludzie moja propozycja RailMap otwierać i układać trasę po szlakach zamkniętych minimum 10 lat dla ruchu pasażerskiego albo tych czysto towarowych ale z drutem. 10 lat mineło nastało nowe pokolenie MK trzeba dać sobie szansę zaliczyć to co się nie da normalnie!
Myślę że lepiej dać te odcinki po których naprawdę dawno nie jechało nic pasażerskiego, wtedy będzie więcej chętnych.
nynuś napisał/a:
Słuchajcie nie będzie podejrzewam większego problemu przejechać linią 142 K-ce Ligota - K-ce Ochojec - K-ce Kostuchna - Tychy. A dlatego że tam często objazdowe pasażery jeżdżą.
Właśnie dlatego nie warto tam jechać bo niedawno były tam objazdy. Tego prędko nie zamkną.
Tu aż się prosi o wjazd na Kopalnię Budryk w Ornontowicach, brak tego byłby karygodny.
kryniczanin napisał/a:
No i ostatnia mikro korekta propozycja - z Maciejowa Północnego na Zabrze Północ 1 łącznicą nie przez Gliwice. Moim zdaniem to większy "prestiż" zaliczania gdyż do Gliwic czymś jeszcze dojedziesz z Bytomia a ta łącznica nie wiem czy widziała skład pasażerski. Raczej nie.
Ta łącznica to jeden z nielicznych odcinków tej imprezy gdzie faktycznie dawno nic nie jechało i koniecznie musi być
Przeanalizuję jeszcze co było dawno niedostępne i napiszę swoją propozycję trasy atrakcyjnej dla większej liczby zaliczaków.
[ Dodano: 10-04-2011, 00:59 ]
Moja propozycja trasy przewiduje dużo mniej jeżdżenia po czynnych liniach, za to maksimum szlaków trudno dostępnych. Załączam dwie mapki, jeśli macie do nich pytania to piszcie, najlepiej na gg.
@mk1992, @nynuś i inni Szacun, naprawdę szacun, dopiero teraz zauważyłem ten wątek. Nie wiecie jaka mi radochę sprawiliście, wielkie dzięki za organizację tej imprezy
Już nie mogę się doczekać, szczególnie odcinka z Gliwic do Ligoty i z Ligoty do Tych przez Murcki.
Mam nadzieję, że spotkanie u Pana Gardonia będzie owocne i wszystko uda się tak jak zaplanowaliście. Dodatkowo, myślę że dobrym pomysłem byłoby zorganizowanie kamery i statywu, tak by nagrać z pozycji maszynisty cały przejazd, mielibyśmy 8h unikatowego materiału filmowego.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 10-04-2011, 02:27
@Semaforek, bardzo Ci dziękujemy za pomoc, ale wspomniałem już wcześniej, że żadnych zmian co do planu imprezy nie wprowadzamy. A o liczbę chętnych osób się nie martw - na dzień dzisiejszy, praktycznie przy zerowej reklamie jest ich już całkiem sporo.
Obawiam się że jednak wymusi je na was PLK. Trochę wiem jak w praktyce wygląda organizacja imprez kolejowych i czasem trzeba się pomęczyć z niektórymi niedasizmami. Są też rzeczy na które po prostu trzeba przystać (na przykład brak możliwości zmiany kierunku na podg).
Z tego względu wynajęcie jej do powyższej imprezy staje się niemożliwe.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 10-04-2011, 14:17
Szopa jak szopa, ale nawet gdyby był na chodzie to MZPR (a może już PZPR?) mógłby stwarzać problemy, bo jednak podsył kibla taki kawał drogi to koszta, do tego maszynista, energia itd. Jeśli w końcu będzie sprawny, to zawsze można zorganizować imprezę na Podkarpaciu czy w Małopolsce z jego udziałem.
A nawet kilka. Poza tym nieprzypadkowo ten kibel jest jedynym pozostawionym w starym malowaniu.
mk1992 napisał/a:
Szopa jak szopa, ale nawet gdyby był na chodzie to MZPR (a może już PZPR?) mógłby stwarzać problemy, bo jednak podsył kibla taki kawał drogi to koszta, do tego maszynista, energia itd. Jeśli w końcu będzie sprawny, to zawsze można zorganizować imprezę na Podkarpaciu czy w Małopolsce z jego udziałem.
Oni nie stwarzaliby problemów, tylko po prostu policzyli sobie $$$ za podsył.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum