Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Wyprzedaże w PKP Intercity
Autor Wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 19-03-2012, 19:46    Odpowiedz z cytatem

Loki po modermie ze złomem nie mają nic wspólnego.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 19-03-2012, 21:20    Odpowiedz z cytatem

Ale 74 budynie czy ile ich tam było pewnie zostaną w PIC-u. Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka) i poznańskim Franowie.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 20-03-2012, 20:11    Odpowiedz z cytatem

w Gdyni jest pare sztuk odstawonych na P5, które działają na zasadzie magazynu części, więc od takich na pewno się zacznie, w koncu to tez tabor na stanie firmy

co do budyni to duzo z nich oczekuje P4 wiec pewnie predzej im zrobia rewizje, wyjezdza swoje kilometry do P5 i ciao bambino :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dual Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Łazy

PostWysłany: 20-03-2012, 21:23    Odpowiedz z cytatem

EU07-469 napisał/a:
Ale 74 budynie czy ile ich tam było pewnie zostaną w PIC-u. Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka) i poznańskim Franowie.


IC nie ma zaplecza technicznego na Franowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 20-03-2012, 21:26    Odpowiedz z cytatem

Ale skąd ma to wiedzieć, tak sobie plecie tylko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 20-03-2012, 21:34    Odpowiedz z cytatem

pospieszny, Licz się, proszę, ze słowami.
To, że pomyliło mi się z inną poznańską stacją (bo na którejś ZTCW stoją odstawione siódemki PIC-u, w tym dawna jeleniogórska - EU07-461), nie uprawnia cię do takiej treści posta.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 20-03-2012, 23:13    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ale skąd ma to wiedzieć, tak sobie plecie tylko.



Cytat:
nie uprawnia cię do takiej treści posta.


@pospieszny wciąż obraża innych użytkowników, którzy popełniają drobne błędy, tymczasem sam niedawno totalnie się skompromitował wykazując się nieznajomością....stawek VAT. Jak mawia ludowe porzekadło przyganiał kocioł garnkowi. Swoją drogą wydaje się, że moderatorzy powinni przerwać tą eskalację chamstwa ze strony tego tak sfrustrowanego użytkownika.


Cytat:
Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka)


Też tak uważam. Na pewno budyni nikt nie sprzeda, bo i po co. Loki z krakowskiego Prokocimia nie są w najgorszym stanie, także chętni się znajdą. Jestem ciekaw strategii PR-ów. Kupią z marszu, czy wyselekcjonują interesujące ich egzemplarze i będą czekać na ich wystawienie na sprzedaż?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szpiegu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sie 2009

PostWysłany: 22-03-2012, 13:32    Odpowiedz z cytatem

Przypuszczam, że nadal w pierwszej kolejności sprzedawane będą lokomotywy oczekujące drugiej naprawy głównej. W następnej kolejności pójdą maszyny, które nie załapią się an pierwszą główną. Prawdopodobnie IC wykona około 20 NG lokomotyw EU07. Na te naprawy raczej załapią się najwyższe numery, które zostały niedawno odstawione
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dual Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Łazy

PostWysłany: 23-03-2012, 23:26    Odpowiedz z cytatem

EU07-469 napisał/a:
pospieszny, Licz się, proszę, ze słowami.
To, że pomyliło mi się z inną poznańską stacją (bo na którejś ZTCW stoją odstawione siódemki PIC-u, w tym dawna jeleniogórska - EU07-461), nie uprawnia cię do takiej treści posta.


07-461 pozostała w PKP Cargo, od czerwca ubiegłego roku po modernizacji jeździ pod numerem 1510.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 23-03-2012, 23:36    Odpowiedz z cytatem

No i tu znowu pojawia się pytanie skąd on ma o tym wiedzieć Rolling Eyes

Jak i to że na żadnej "poznańskiej stacji" nie są odstawione żadne EU07.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 24-03-2012, 06:59    Odpowiedz z cytatem

Info miałem z 2009 roku, zatem coś się mogło zmienić. Niemniej "moja" 469 (stan na początek 2011 r.) pozbawiona od co najmniej 3 lat górnego reflektora dalej sterczy na Prokocimiu... :-(

[ Dodano: 24-03-2012, 07:12 ]
A tu dowody pochodzące z garnek.pl

eu07_469.jpg
Kraków
Plik ściągnięto 17 raz(y) 83.38 KB

eu07_461.jpg
Poznań
Plik ściągnięto 30 raz(y) 81.75 KB


_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dual Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Łazy

PostWysłany: 24-04-2012, 16:01    Odpowiedz z cytatem

http://img824.imageshack.us/img824/6177/eu07.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

absolutus1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2011

PostWysłany: 24-04-2012, 17:20    Odpowiedz z cytatem

ciekawe czy na złom czy jeszcze sie nadają te siódemki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 24-04-2012, 23:02    Odpowiedz z cytatem

360 000 zł, cena raczej "działającej"
loki na żyletki chyba koło 100 000 stoją
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 25-04-2012, 12:28    Odpowiedz z cytatem

Przewoźnik ogłosił przetarg na sprzedaż 6 lokomotyw elektrycznych serii EU07 (nr 076, 124, 169, 217, 222 oraz 223), które są nieprzydatne w działalności eksploatacyjnej z uwagi na wysoki stopień zużycia.

Oferenci mogą złożyć ofertę na nabycie poszczególnych lokomotyw. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 proc. ceny wywoławczej lokomotywy (lub odpowiednio sumy cen wywoławczych tylu pojazdów na ile złożona jest oferta). Termin wniesienia wadium upływa 15 maja 2012 r. Do tego dnia można też składać oferty.

Poniżej przedstawiamy typ lokomotyw, rok budowy i cenę wywoławczą.

http://kurierkolejowy.eu/images/news/Ep07i-4.jpg


źródło: Kurier Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 12 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl