Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
PKP Intercity kupuje piętrusy
Autor Wiadomość

Adamq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Sty 2007

PostWysłany: 08-02-2012, 16:59    Odpowiedz z cytatem

Jednostki piętrowe... ośmiowagonowe

Holandia

OMNEO

_________________
hmmmm...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 10-02-2012, 12:02    Odpowiedz z cytatem

Zwróćcie uwagę, że w tych holenderskich stopnie przy drzwiach są wysunięte (lub są stałe) nawet od strony bez peronu.
Wersja "francuska" ma trochę inny układ wózków i nie będzie się łapała na zamówienie Intercity.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adamq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Sty 2007

PostWysłany: 10-02-2012, 20:35    Odpowiedz z cytatem

w Szwajcarii
TWINDEXX Swiss Expres
chyba ta wersja najbardziej by odpowiadała polskim przewoźnikom.... PKP Intercity, SKM Warszawa, Koleje Mazowieckie

_________________
hmmmm...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-03-2012, 14:09    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity przedłużyły termin składania ofert w przetargu na dostawę 30 pasażerskich wagonów piętrowych do dnia 30 maja 2012 roku. Pierwotnie zakładano, iż oferty powinny spływać do 30 marca br. Przypomnijmy, że przewoźnik chce zakupić 30 fabrycznie nowe pasażerskie wagony piętrowe bez napędu i bez kabin sterowniczych w tym:

1) 5 pasażerskich wagonów piętrowych klasy 2 przystosowanych do obsługi podróżnych z ograniczoną mobilnością oraz do przewozu rowerów,

2) 5 pasażerskich wagonów piętrowych klasy 1 bez wydzielonej przestrzeni do obsługi podróżnych z ograniczoną mobilnością oraz do przewozu rowerów,

3) 20 pasażerskich wagonów piętrowych klasy 2 bez wydzielonej przestrzeni do obsługi podróżnych z ograniczoną mobilnością oraz do przewozu rowerów.

źródło: inforail.pl

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 16-04-2012, 23:31    Odpowiedz z cytatem

W tym roku producent taboru kolejowego i i urządzeń srk planuje pozyskać kilka atrakcyjnych zamówień, głównie w PKP Intercity.

Największym zainteresowaniem, zarówno Bombardiera, jak i wielu polskich producentów, cieszy się przetarg na dostawę 30 wagonów piętrowych dla PKP Intercity, które mają obsługiwać trasę Warszawa – Łódź. Termin nadsyłania ofert przedłużono do 29 maja ze względu na zmianę warunków przetargu, w którym w tej chwili mogą wziąć udział wszyscy producenci, mogący pochwalić się dostawą 20 wagonów piętrowych, jednopokładowych, czy też członów pociągów pasażerskich. Wiemy, że wcześniej oprócz Bombardiera, wykazywała zainteresowanie przetargiem również Skoda oraz polscy dostawcy taboru.

- Wprowadzenie piętrowych wagonów na tej trasie jest w tym momencie konieczne ze względu na panujący wzmożony ruch pasażerski – mówi Janusz Kućmin, generalny przedstawiciel Bombardier Transportation na Polskę. – Nasza firma ma już doświadczenie na rynku polskim, dostarczaliśmy wagony typu push- pull Kolejom Mazowieckim, dlatego mam nadzieję, że nasza oferta okaże się interesująca dla PKP Intercity.

Bombardier planuje też wziąć udział w kolejnym przetargu PKP Intercity na dostawę 25 wagonów pasażerskich, obsługujących trasę z Wrocławia do Gdyni. Co prawda firma przyznaje, że nie specjalizuje się w wagonach jednopoziomowych, ale tym razem spróbuje swoich sił w zmaganiach o wycenione na ponad 153 mln zł zlecenie.

Na tym nie koniec – Bombardier, o ile specyfikacja przetargowa będzie dla producenta korzystna, ma zamiar również starać się o zamówienie na dostawę EZT dla PKP IC.


źródło: Kurier Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 13-07-2012, 16:20    Odpowiedz z cytatem

Coś się ruszyło w sprawie tych piętrusów?

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-07-2012, 16:45   

Niech lepiej kupią lokomotywy spalinowe Traxx od Bombardiera bo to już jest żenujące żeby na odcinku Korsze -Ełk pożyczać stare loki od PR zresztą w zamian użyczają również stare 2 elektrowozy dla PR ,Na linii 208 często spotykam spalinowe loki Traxx które w 2011 roku zakupiła spółka Lotos kolej
Powrót do góry

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 13-07-2012, 19:29    Odpowiedz z cytatem

Henryk napisał/a:
Coś się ruszyło w sprawie tych piętrusów?
Tak - termin składania ofert.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lord W Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sie 2011
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: 13-07-2012, 21:27    Odpowiedz z cytatem

Piętrusy są potrzebne. Jak je kupią skończy się narzekanie na trasie Łódź - Warszawa. A wagony będzie można na inne linie wysłać.

Co do lokomotyw spalinowych. Pomysł jest dobry. Lepsze to niż EZT. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 13-07-2012, 22:13    Odpowiedz z cytatem

Jak wynika z tego artykułu, termin składania ofert na piętrusy trawa do końca lipca. Miejmy nadzieje, że nie go nie wydłużą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 14-07-2012, 13:50    Odpowiedz z cytatem

alojz, Urbi, czy informacje na ten temat są publikowane na stronie IC?

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 14-07-2012, 21:39    Odpowiedz z cytatem

http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/przetargi/biezace-przetargi/zakup-30-wagonow-pietrowych.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-07-2012, 16:47    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity przesuwa termin składania ofert na zakup 30 wagonów piętrowych

Do 28 września oferenci mogą składać oferty na dostawę 30 pasażerskich wagonów piętrowych. Powodem zmiany terminu jest niezakończony proces pozyskiwania dofinansowania projektu.

Przewoźnik poinformował, że nie udało się jeszcze zakończyć procesu pozyskiwania dofinansowania z budżetu Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i środowisko na zakup 30 wagonów piętrowych. W związku z tym spółka przesunęła termin składania ofert na 28 września.

Postępowanie przetargowe, którego przedmiotem jest zakup 30 piętrowych wagonów bez napędu i bez kabin sterowniczych, PKP Intercity wszczęło 5 października 2011 roku. PKP Intercity w przedstawionej specyfikacji zamówienia założyło, że wagony będą dostosowane do prędkości maksymalnej 160 km/h, w układzie siedzeń znajdzie się od 110 do 120 miejsc, przy czym część będzie dostosowana do potrzeb osób o ograniczonej sprawności ruchowej, co oznacza przystosowane toalety, pochylnie umożliwiające dostanie się z peronu na pokład pociągu oraz specjalnie wyznaczone miejsca na przewóz wózków inwalidzkich. Wszystkie wagony będą wyposażone w zamknięty układ toalet.

Nowy tabor od 2014 roku będzie wykorzystywany w obsłudze ruchu pasażerskiego na linii Warszawa - Łódź – Warszawa. Pierwszym terminem składania ofert był 16 stycznia tego roku. Przewoźnik przesuwał termin otwarcia ofert już kilkakrotnie.

Wiadomo, że w przetargu wystartują firmy zagraniczne. Mogą to być m. in. Bombardier i Skoda. W pierwotnej specyfikacji warunków zamówienia przewoźnik zastrzegł, że dostawca musi mieć doświadczenie w produkcji wagonów piętrowych (co najmniej 20 wagonów w ciągu ostatnich 3 lat), co wykluczało polskich producentów taboru. Po zmianach w specyfikacji firmy polskie także mogą składać swoje oferty w postępowaniu.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 18-09-2012, 15:29    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity przyspieszy po 2014 r.

- Dla nas bardzo ważna jest linia E65, na której już wkrótce pociągi powinny przyspieszyć. Kluczowa również jest linia E30, gdzie prace modernizacyjne powinny pozwolić na przyspieszenie pociągów w roku 2014. Na ten rok zakładamy wzrost pracy eksploatacyjnej i liczby pasażerów: powiedział dziś w Berline Janusz Malinowski, prezes PKP Intercity.

Niemal pewne jest, że PKP Intercity zrezygnuje z projektu dotyczącego zakupu wagonów piętrowych do obsługi ruchu na linii Warszawa - Łódź. - Projekt ten nie uzyska prawdopodobnie finansowania - przyznał Janusz Malinowski.

http://www.rynek-kolejowy.pl/35396/PKP_Intercity_przyspieszy_po_2014_r_.htm

Czyli 11 wagonowe składy w szczycie zostają, na czas nieokreślony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 18-09-2012, 16:00    Odpowiedz z cytatem

Dziwnie się tego czyta wobec zapewnień ministra Massela o tym, że unijne pieniądze mają iść na tabor, a nie na drogi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl