Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Następny
Rozkład jazdy pociągów 2012/2013 - propozycje
Autor Wiadomość

qwerty188 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Wrz 2010

PostWysłany: 21-01-2012, 12:28    Odpowiedz z cytatem

Mnie marzy się wydłużenie Gubałówki do Gdyni w sezonie, najlepiej na wagonach. Można by siódemkę z Barbakanu dać do takiego IR, by mógł wjechać do Zakopanego. Albo Bursztyn na wagonach. Biorąc pod uwagę czas przejazdu na trasie Katowice-Gdańsk, to chyba najkorzystniejsze połączenie na tym odcinku, zarówno cenowo jak i czasowo. Dobre rozreklamowanie tego pociągu w sezonie mogłoby poprawić jego frekwencję. Ale tak tylko sobie marzę Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 21-01-2012, 17:57    Odpowiedz z cytatem

Wagony to kiepski pomysł za Zakopiankę.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kondzio Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 05 Sty 2012
Skąd: Kraków

PostWysłany: 21-01-2012, 21:15    Odpowiedz z cytatem

Nie zgadzam się że wagony to kiepski pomysł na zakopianke, problem tylko w tym że nie wjadą do Rabki, bo nie ma możliwości oblotu lokomotywy. A do Chabówki jest ok. 2 km. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 21-01-2012, 22:41    Odpowiedz z cytatem

Chodziło mi raczej o częste zmiany czoła pociągu.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kondzio Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 05 Sty 2012
Skąd: Kraków

PostWysłany: 21-01-2012, 23:49    Odpowiedz z cytatem

W proponowanym rozkładzie jazdy Gubałówki do Gdyni, to zmiana czoła pociągu w przypadku wagonów będzie w Chabówce i w Żywcu co przy dobrej organizacji jest 10 minut ( kible i inne zespoły trakcyjne 5 minut) tak że nie ma na czas przejazdu większej różnicy. Plusy wagonów to lepszy komfort podróży, a minusy to brak możliwości obsugi Rabki. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 22-01-2012, 01:02    Odpowiedz z cytatem

Gubałówka jedzie przez Kraków co daje 3 zmiany czoła. Ważny fakt: PR nie mają rewidentów w Chabówce.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LukE83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Wrz 2009
Skąd: KOS / ST

PostWysłany: 24-01-2012, 20:02    Odpowiedz z cytatem

MK_Rabka, tzn. że nie da rade tam zrobić oblotu ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 24-01-2012, 21:05    Odpowiedz z cytatem

Musieli by wynająć gości co w zajmują się tym dla PKP IC.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 25-01-2012, 22:24    Odpowiedz z cytatem

IR MIEDZIANKA rel. Zgorzelec - Warszawa Wsch.
(skład wagonowy na odcinku Głogów - Ostrów Wlkp. trakcja spalinowa)

Zgorzelec 20:05
Zgorzelec Miasto 20:08
Pieńsk 20:15
Węgliniec 20:24
Bolesławiec 20:41
Chojnów 20:57
Legnica 21:09 / 21:20
Lubin Górniczy 21:50
Rudna Miasto 22:10
Głogów 22:45 / 23:00
Wschowa 23:35
Leszno 23:52
Krotoszyn 0:51
Ostrów Wlkp. 1:19
Nowe Skalmierzyce 1:33
Kalisz 1:40
Sieradz 2:08
Zduńska Wola 2:21
Pabianice 2:56
Łódź Kaliska 3:13 / 3:25
Łódź Chojny 3:43
Łódź Widzew 3:52
Koluszki 4:08
Skierniewice 4:31
Żyradów 4:57
Warszawa Zachodnia 5:33
Warszawa Centralna 5:38
Warszawa Wschodnia 5:45

[ Dodano: 25-01-2012, 22:56 ]
TLK UZDROWISKO rel. Świnoujście / Szczecin Gł. - Kudowa Zdrój
w okresie 25 VI - 5 IX rel. Świnoujście - Kudowa Zdrój
w okresie 15 I - 1 III rel. Szczecin Gł. - Kudowa Zdrój
(na odcinku Legnica - Kudowa Zdrój trakcja spalinowa)

Świnoujście 21:05
Międzyzdroje 21:18
Wolin Pomorski 21:31
Wysoka Kamieńska 21:40
Goleniów 21:57
Szczecin Dąbie 22:14
Szczecin Gł. 22:30 / 22:45
Szczecin Podjuchy 22:54
Gryfino 23:15
Chojna 0:30
Kostrzyn 1:10
Rzepin 1:55
Zielona Góra 3:40
Nowa Sól 4:15
Głogów 5:16
Rudna Miasto 5:49
Lubin Górniczy 6:12
Legnica 6:42 / 6:55
Jawor 7:35
Strzegom 7:49
Jaworzyna Śląska 8:03
Świdnica Miasto 8:13
Dzierżoniów Śl. 8:35
Ząbkowice Śl. 9:01
Kamieniec Ząbk. 9:10 / 9:15
Bardo Śl. 9:29
Kłodzko Gł. 9:41
Kłodzko Miasto 9:44
Polanica Zdrój 10:15
Duszniki Zdrój 10:44
Kulin Kłodzki 11:01
Kudowa Zdrój 10:30

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

susłowski Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2011

PostWysłany: 26-01-2012, 02:03    Odpowiedz z cytatem

@Jerry, Twoja pierwsza propozycja, czyli iR na niezelektryfikowanym odcinku linii zgorzeleckiej jest absolutnie nierealna na dzień dzisiejszy. Może za 2-3 lata będzie można liczyć na to, że taki pociąg wyjedzie w trasę, ale jako TLK. PKP-IC powoli, ale sukcesywnie przeprasza się z Dieslem, chociaż Zgorzelec nie jest jedynym ani najważniejszym (z punktu widzenia spółki) punktem na kolejowej mapie kraju pozbawionym pociągu dalekobieżnego. Za to druga propozycja, czyli nocny TLK "Uzdrowisko" bardzo mi się podoba, tym bardziej, że jechałby ten pociąg przez Lubin Górniczy. Ja jednak proponowałbym, żeby w Legnicy skład był rozczepiany na część do Kudowy i część do Wrocławia - nie wymagałoby to angażowania dodatkowej lokomotywy, elektrowóz pociągnąłby skład do Wrocławia, a do Kudowy spalinowóz, tak, jak piszesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 26-01-2012, 08:10    Odpowiedz z cytatem

Mi również podoba się propozycje TLK ,,Uzdrowisko" . Taki pociąg nie tylko by ożywił ruch na Odrzance ale również Lubin i Legnica bardzo wiele by zyskały.


Jerry Mam pytanie , skąd wziełeś czasy pomiędzy Rudna Miasto a Legnicą , bo widzę że ten odcinek pokonuje praktycznie w 1h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 26-01-2012, 17:37    Odpowiedz z cytatem

Gagusiek już od roku na linii lubińskiej jest zwiększona prędkość dla pociągów pasażerskich:
Legnica - Rynarcice 60 km/h (na odc. Chróstnik - Lubin 20 km/h!!!)
Rynarcice - Rudna Gwizdanów 80 km/h
...dla towarów pozostało 40 km/h

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 26-01-2012, 23:01    Odpowiedz z cytatem

Podoba mi się pomysł Jerego z TLK Uzrowisko ale ... od Jaworzyny Śl.lub ewentualnie Zielonej Góry skład powinien być dzielony na Kłodzko/Kudowa i Szklarska Poręba Górna, frekwencja murowana z zachodniopomorskiego chętnie przyjeżdżają w Sudety do Szklarskiej i kotliny Kłodzkiej, a my także potrzebujemy pociągu nad może Exclamation Very Happy Wałbrzych skorzysta także.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 27-01-2012, 07:08    Odpowiedz z cytatem

skubi, nie taka murowana. Swego czasu jeździła już TLKa ze Szczecina do Szklarskiej i rewelacji nie było a wręcz pociąg świecił pustkami. Może faktycznie sytuacje poprawiłoby rozdzielanie składów na Kudowę i Szklarską.

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 27-01-2012, 09:07    Odpowiedz z cytatem

Lwówek Śl. 06:30 (D)-Bolesławiec 07:28 (D)
Jelenia Góra 05:35 (D)-Lwówek Śl. 06:58 (D)
Jelenia Góra 07:20-Lwówek Śl. 08:43-Żary 10:34
Jelenia Góra 09:35-Lwówek Śl. 10:57
Lwówek Śl. 11:58 (D)-Legnica 13:30 (D)
Jelenia Góra 15:20-Lwówek Śl. 16:42-Węgliniec 17:36 (1)-(6)/Wrocław Gł. 19:11 (7)
Jelenia Góra 17:35-Lwówek Śl. 18:57
Jelenia Góra 19:07 (C)-Lwówek Śl. 20:30 (C)-Legnica 22:00 (C)

[ Dodano: 27-01-2012, 09:24 ]
Węgliniec 04:53 (B)-Lwówek Śl. 05:47 (B)-Jelenia Góra 07:10 (B)
Lwówek Śl. 07:30 (E)-Jelenia Góra 08:55 (E)
Bolesławiec 07:35 (D)-Lwówek Śl. 08:33 (D)
Legnica 07:54 (C)-Lwówek Śl. 09:25 (C)/09:45 (C)-Jelenia Góra 11:09 (C)
Lwówek Śl. 11:20-Jelenia Góra 12:42
Żary 10:50-Lwówek Śl. 12:41-Jelenia Góra 14:03
Legnica 14:40 (D)-Lwówek Śl. 16:10
Lwówek Śl. 19:20 (E)-Jelenia Góra 20:42 (E)
Wrocław Gł. 18:30 (5)-Lwówek Śl. 21:01 (5)- Jelenia Góra 22:23 (5)

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 21 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl