Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 33, 34, 35  Następny
Modernizacja linii Katowice - Kraków
Autor Wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 17-04-2012, 12:23    Odpowiedz z cytatem

Prace rozpoczną się po EURO pod warunkiem że będą domknięte warunki środowiskowe, plany obsługi zakładów z terenu Trzebini i zwyczajnie będą moce przerobowe Sad
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sabatnik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Paź 2010
Skąd: krakowskie

PostWysłany: 17-04-2012, 14:40    Odpowiedz z cytatem

Dopiero po Euro? :O To po jakiego grzyba, już od grudnia niszczą rozkład jazdy?! Kombinacji w nim co nie miara i jak widać, na daremno. Pół roku szkodzenia a PRy się cieszą, bo zaoszczędzą na likwidowanych połączeniach... Nie wiem jak na to patrzy PKP IC?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-04-2012, 19:34   

pospieszny napisał/a:
Prace rozpoczną się po EURO pod warunkiem że będą domknięte warunki środowiskowe, plany obsługi zakładów z terenu Trzebini i zwyczajnie będą moce przerobowe Sad


A jak mowilem, ze za nic w swiecie sie nie wyrobia, to mowiliscie że do czerwca 2014 na 100% musza zrobic, bo trzeba rozliczyc fundusze itp. Widac i to nie jest wystarczajacym batem na nieróbstwo i niekompetencje. Teraz wychodzi na to, ze nie wiadomo, czy w ogole przed 2014 rokiem prace sie zaczna Śmiech

Stalexport i Uni Bus pewnie odetchneli z ulgą - maja jeszcze dodatkowe pol roku braku konkurencji kolei. A za chwile na Wroclaw-Krakow do Lajkonik Busa dolaczy Polski Bus z czasem przejazdu 3 godziny zmiatając z powierzchni ziemii pociagi jadace 5 i pół godziny. O bilety na poranny kurs Lajkonika ludzie sie zabijaja, trzeba wczesniej rezerwowaac. Zreszta, nawet po modernizacji pociagi nie osiagna czasu autobusow - kolej odsuwa się w niebyt. Sama.

Odcinek Krakow - Katowice z takim stanem technicznym na EURO to kompromitacja, porazka, muł, dno i wodorosty - mieli tyle lat zeby cos z tym zrobic i co ? Gówno za przeproszeniem. Kibice pojadą przez Myslowice z predkoscia 5 km/h ale wazne ze Stalexport dalej bedzie doił kierowcow ! Oto Polska wlasnie. Jest to przerażający dowód na tak szeroko idącą bezczelnosc władz, że aż w oczy kole. Ciekawe co pan Szafranski ma do powiedzenia na ten temat, pewnie nic, bo przeciez jest okej wiec o co ci chodzi ?

Jest w Polsce jakies medium, ktore poruszy ten temat, czy wszystkie są umoczone bo ręka ręke myje ?
Powrót do góry

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 17-04-2012, 19:52    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś, nic dodać nic ująć
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Przemekc1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2011

PostWysłany: 17-04-2012, 19:58    Odpowiedz z cytatem

pospieszny napisał/a:
Prace rozpoczną się po EURO pod warunkiem że będą domknięte warunki środowiskowe, plany obsługi zakładów z terenu Trzebini i zwyczajnie będą moce przerobowe Sad

A czy to jest pewna informacja? Jezeli mozna wiedziec to skad masz takie info?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 17-04-2012, 22:17    Odpowiedz z cytatem

Zaraz się okaże, że przez Oświęcim i Skawinę będzie szybciej... Znaczy się jechać z Wrocławia do Krakowa z dwiema przesiadkami - w Katowicach i Oświęcimiu. Wstyd i hańba!

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 17-04-2012, 23:35    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jezeli mozna wiedziec to skad masz takie info?

Z ostatniego spotkania w PLK-a, natomiast na tym świecie pewne jest tylko śmierć.
Cytat:
mowiliscie że do czerwca 2014 na 100% musza

Większości z Nas jeszcze nie było na świecie kiedy prowadząc np. Lipsk z Vmax 125km/h słuchaliśmy o planach po zwieńczeniu których będziemy śmigać z 160 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikevein Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2010

PostWysłany: 20-04-2012, 20:35    Odpowiedz z cytatem

Czy jest znany jakikolwiek harmonogram prac na odcinku Sosnowiec Jęzor - Trzebinia? Bo jak na razie to tempo prac nie powala:

- w listopadzie zamknięto jeden tor na odcinku Jaworzno Szczakowa - Jęzor,
- mniej więcej do świąt ściągnęli sieć trakcyjną i zwinęli tor,
- w marcu zaczęli pruć jeden przejazd pod torami (zeszło im miesiąc)

poza tym na odcinku nie dzieje się kompletnie nic...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

irek34 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2012
Skąd: Katowice

PostWysłany: 20-04-2012, 22:16    Odpowiedz z cytatem

Ale wracając do Stalexportu to jest jeszcze jedno , a mianowicie on promuje aktualnie wyrób autostradowy z możliwością nawet nawracania na tym wyrobie. I czegoś takiego pewno kibice z Europy nie widzieli, więc i oni również będą mogli coś ciekawego pokazać kibicom.Nie wspominając o liczbie zwężeń która tam aktualnie występuje ograniczeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-04-2012, 22:51   

Tak czy owak zawsze bedzie to szybciej niz koleją - 77 km w ponad 2 godziny.
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-04-2012, 13:41    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś smutna prawda. Kolej na własne życzenie osłabia swoją konkurencyjność tracąc przy tym kolejnych pasażerów.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-04-2012, 14:23   

A lobby paliwowo-drogowe prawdopodobnie knuje obecnie, jak w kontekscie modernizacji E30 zrobic tak, zeby tory byly co prawda zmodernizowane - ale zeby czas przejazdu koleją nie był absolutnie konkurencyjny. Watpie, zeby pociagi z Katowic do Krakowa pojechały pod koniec dekady ponizej godziny, chociaz techniczne daloby sie i w 38 minut (to tylko glupie 77 km!). Odcinek granica panstwa - Wroclaw zmodernizowano do 160 i sie udało - no ale tam odcinek autostrady jest bezplatny. Miedzy Katowicami a Krakowem moze byc i 160 - ale da sie zrobic, zeby pociagi jechaly np. poltorej godziny. Jak najbardziej jest to dla "betonu" osiagalne.
Powrót do góry

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 21-04-2012, 14:43    Odpowiedz z cytatem

Spokojnie, lubicie jak zawsze na temat Rolling Eyes
Z 77,5 km dzielących Katowice i Kraków modernizacji podanych zostanie do 58 km.
Koszt na dzień dzisiejszy to 1,4 mld netto.

Jeśli tylko zostanie wydane pozwolenie na budowę prace będą mogły się rozpocząć po około 3-4 tygodniach.
W tej chwili dobiegł końca i oczekuje na podpisanie przed ostatnim weekendem kwietnia przetarg na nadzór nad robotami budowlanymi.

W pierwszej kolejności mają być wykonane prace związane z modernizacją sieci trakcyjnej: na szlak wyjedzie palownica - maszyna przystosowana do wbijania fundamentów dla słupów podtrzymujących sieć trakcyjną.

Po zakończonej modernizacji czas przejazdu w założeniach ma skrócić się o 42 minuty.

Oczywiście warunkiem jest tu posiadanie odpowiedniego taboru przez przewoźników a nie teorie spiskowe Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-04-2012, 15:23   

pospieszny napisał/a:

Po zakończonej modernizacji czas przejazdu w założeniach ma skrócić się o 42 minuty.


Z dwóch godzin, czy może z dwóch i pół ktore będą podczas modernizacji ? Razz Czyli po modernizacji za poltorej miliarda pociagi beda pokonywac 77 km trase w 1h20 ? I to ma byc ta wielka modernizacja? Bez modernizacji do 160 takie czasy sa spokojnie osiagalne i osiaga sie je na liniach majacych predkosc maksymalna nawet mniej niz 100. Logika i matematyka swoje, a polska kulej swoje. I smieszno, i straszno.
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 21-04-2012, 21:51    Odpowiedz z cytatem

Ale najpierw musi być tabor na 160. A PIC ma tylko 57 lokomotyw na taką prędkość (46 EP09, 10 EU44 i jedną EU07A - no chyba że jest jeszcze na chodzie jakaś EP05) no i najwyżej 11 (ale chyba mniej) wozów na 140, znaczy się EP08. Reszta jest na 120-125.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 35 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 33, 34, 35  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl