Prace rozpoczną się po EURO pod warunkiem że będą domknięte warunki środowiskowe, plany obsługi zakładów z terenu Trzebini i zwyczajnie będą moce przerobowe
Dopiero po Euro? :O To po jakiego grzyba, już od grudnia niszczą rozkład jazdy?! Kombinacji w nim co nie miara i jak widać, na daremno. Pół roku szkodzenia a PRy się cieszą, bo zaoszczędzą na likwidowanych połączeniach... Nie wiem jak na to patrzy PKP IC?
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-04-2012, 19:34
pospieszny napisał/a:
Prace rozpoczną się po EURO pod warunkiem że będą domknięte warunki środowiskowe, plany obsługi zakładów z terenu Trzebini i zwyczajnie będą moce przerobowe
A jak mowilem, ze za nic w swiecie sie nie wyrobia, to mowiliscie że do czerwca 2014 na 100% musza zrobic, bo trzeba rozliczyc fundusze itp. Widac i to nie jest wystarczajacym batem na nieróbstwo i niekompetencje. Teraz wychodzi na to, ze nie wiadomo, czy w ogole przed 2014 rokiem prace sie zaczna
Stalexport i Uni Bus pewnie odetchneli z ulgą - maja jeszcze dodatkowe pol roku braku konkurencji kolei. A za chwile na Wroclaw-Krakow do Lajkonik Busa dolaczy Polski Bus z czasem przejazdu 3 godziny zmiatając z powierzchni ziemii pociagi jadace 5 i pół godziny. O bilety na poranny kurs Lajkonika ludzie sie zabijaja, trzeba wczesniej rezerwowaac. Zreszta, nawet po modernizacji pociagi nie osiagna czasu autobusow - kolej odsuwa się w niebyt. Sama.
Odcinek Krakow - Katowice z takim stanem technicznym na EURO to kompromitacja, porazka, muł, dno i wodorosty - mieli tyle lat zeby cos z tym zrobic i co ? Gówno za przeproszeniem. Kibice pojadą przez Myslowice z predkoscia 5 km/h ale wazne ze Stalexport dalej bedzie doił kierowcow ! Oto Polska wlasnie. Jest to przerażający dowód na tak szeroko idącą bezczelnosc władz, że aż w oczy kole. Ciekawe co pan Szafranski ma do powiedzenia na ten temat, pewnie nic, bo przeciez jest okej wiec o co ci chodzi ?
Jest w Polsce jakies medium, ktore poruszy ten temat, czy wszystkie są umoczone bo ręka ręke myje ?
Prace rozpoczną się po EURO pod warunkiem że będą domknięte warunki środowiskowe, plany obsługi zakładów z terenu Trzebini i zwyczajnie będą moce przerobowe
A czy to jest pewna informacja? Jezeli mozna wiedziec to skad masz takie info?
Zaraz się okaże, że przez Oświęcim i Skawinę będzie szybciej... Znaczy się jechać z Wrocławia do Krakowa z dwiema przesiadkami - w Katowicach i Oświęcimiu. Wstyd i hańba!
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Z ostatniego spotkania w PLK-a, natomiast na tym świecie pewne jest tylko śmierć.
Cytat:
mowiliscie że do czerwca 2014 na 100% musza
Większości z Nas jeszcze nie było na świecie kiedy prowadząc np. Lipsk z Vmax 125km/h słuchaliśmy o planach po zwieńczeniu których będziemy śmigać z 160 km/h.
Czy jest znany jakikolwiek harmonogram prac na odcinku Sosnowiec Jęzor - Trzebinia? Bo jak na razie to tempo prac nie powala:
- w listopadzie zamknięto jeden tor na odcinku Jaworzno Szczakowa - Jęzor,
- mniej więcej do świąt ściągnęli sieć trakcyjną i zwinęli tor,
- w marcu zaczęli pruć jeden przejazd pod torami (zeszło im miesiąc)
poza tym na odcinku nie dzieje się kompletnie nic...
Ale wracając do Stalexportu to jest jeszcze jedno , a mianowicie on promuje aktualnie wyrób autostradowy z możliwością nawet nawracania na tym wyrobie. I czegoś takiego pewno kibice z Europy nie widzieli, więc i oni również będą mogli coś ciekawego pokazać kibicom.Nie wspominając o liczbie zwężeń która tam aktualnie występuje ograniczeń.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-04-2012, 22:51
Tak czy owak zawsze bedzie to szybciej niz koleją - 77 km w ponad 2 godziny.
Pułtuś smutna prawda. Kolej na własne życzenie osłabia swoją konkurencyjność tracąc przy tym kolejnych pasażerów.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-04-2012, 14:23
A lobby paliwowo-drogowe prawdopodobnie knuje obecnie, jak w kontekscie modernizacji E30 zrobic tak, zeby tory byly co prawda zmodernizowane - ale zeby czas przejazdu koleją nie był absolutnie konkurencyjny. Watpie, zeby pociagi z Katowic do Krakowa pojechały pod koniec dekady ponizej godziny, chociaz techniczne daloby sie i w 38 minut (to tylko glupie 77 km!). Odcinek granica panstwa - Wroclaw zmodernizowano do 160 i sie udało - no ale tam odcinek autostrady jest bezplatny. Miedzy Katowicami a Krakowem moze byc i 160 - ale da sie zrobic, zeby pociagi jechaly np. poltorej godziny. Jak najbardziej jest to dla "betonu" osiagalne.
Spokojnie, lubicie jak zawsze na temat
Z 77,5 km dzielących Katowice i Kraków modernizacji podanych zostanie do 58 km.
Koszt na dzień dzisiejszy to 1,4 mld netto.
Jeśli tylko zostanie wydane pozwolenie na budowę prace będą mogły się rozpocząć po około 3-4 tygodniach.
W tej chwili dobiegł końca i oczekuje na podpisanie przed ostatnim weekendem kwietnia przetarg na nadzór nad robotami budowlanymi.
W pierwszej kolejności mają być wykonane prace związane z modernizacją sieci trakcyjnej: na szlak wyjedzie palownica - maszyna przystosowana do wbijania fundamentów dla słupów podtrzymujących sieć trakcyjną.
Po zakończonej modernizacji czas przejazdu w założeniach ma skrócić się o 42 minuty.
Oczywiście warunkiem jest tu posiadanie odpowiedniego taboru przez przewoźników a nie teorie spiskowe
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-04-2012, 15:23
pospieszny napisał/a:
Po zakończonej modernizacji czas przejazdu w założeniach ma skrócić się o 42 minuty.
Z dwóch godzin, czy może z dwóch i pół ktore będą podczas modernizacji ? Czyli po modernizacji za poltorej miliarda pociagi beda pokonywac 77 km trase w 1h20 ? I to ma byc ta wielka modernizacja? Bez modernizacji do 160 takie czasy sa spokojnie osiagalne i osiaga sie je na liniach majacych predkosc maksymalna nawet mniej niz 100. Logika i matematyka swoje, a polska kulej swoje. I smieszno, i straszno.
Ale najpierw musi być tabor na 160. A PIC ma tylko 57 lokomotyw na taką prędkość (46 EP09, 10 EU44 i jedną EU07A - no chyba że jest jeszcze na chodzie jakaś EP05) no i najwyżej 11 (ale chyba mniej) wozów na 140, znaczy się EP08. Reszta jest na 120-125.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum