Ale ile masz tych Bydgostii? Najwyżej 15, a i to chyba podałem za dużo. Pomijając już fakt, iż nazwanie tego Pesopotwora jednostką dalekobieżną (jak czytam tutejsze opinie - sam tym nie jechałem) jest co najmniej dużym nadużyciem (żeby nie powiedzieć nieporozumieniem). Ja też nie liczę ELFów, FLIRTów i kaktusów drugiej generacji - i nie tylko dlatego że są w rękach marszałków, ale też dlatego, że nawet jak pojadą po E30, to gdzie się rozpędzą do 160-ciu? Nie ma tak dużej przestrzeni między przystankami.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-04-2012, 09:04
Bydgostii jest 15, z czego może jeżdzą cztery, a reszta gnije i stoi bezczynnie na postojówkach w Krakowie Prokocimiu (chociaz moze to i lepiej, bo juz plastik EN57 jest wygodniejszy niz siedzenia w ED74).
@Sheva - jednostki ED74 obsługiwały swojego czasu TLKe 63102/3 Wroclaw - Krakow i w druga strone (Wyspianski bodaj?) a i tak nie rozpędzały sie do 160 tam gdzie to mozliwe, czyli miedzy Opolem a Wroclawiem...
Poludniowa grupa zakupowa kupuje nowy tabor (Podkarpackie, SLaskie, Swietokrzyskie, Malopolskie) - w sam raz zeby nowe jednostki (pewnie ELFy albo Acatusy) smigaly miedzy tymi wojewodztwami (w co jednak osobiscie watpie, ale jest to jakis pomysl).
Więc jeśli już po niej będzie wystąpi problem taboru.Tabor to nie tylko loki i to jest najmniejszy problem, większym jest posiadanie odpowiedniej ilości wagonów.
Cytat:
Bydgostii jest 15, z czego może jeżdzą cztery
Nie musisz strzelać W planowym ruchu zoobiegowanych i wykorzystywanych jest 10 szt w pięciu parach.
Nie ma przeszkód by Bydgostie były na tym odcinku wykorzystywane, 160 km/h mogą osiągnąć bez problemu. Może wreszcie te składy zostaną należycie wykorzystane?
Z taborem wagonowym nie będzie źle. Skoro relację Gdynia- Warszawa- Kraków/ Katowice ma obsługiwać Pendolino to sporo wagonów nam się zwolni, także nie dramatyzujmy.
Co do składów regionalnych tych do 160 km/h rozpędzać się raczej nie opłaca, skoro za chwilę następna stacja .
Jak chodzi o linię 132 na odcinku Opole Zachodnie - Święta Katarzyna (a także bodaj 277 na odcinku Legnica - Miłkowice i 278 na odcinku Miłkowice - Węgliniec) to owszem, jest tam szlakowa 160, ale również niemal co chwilę stoi sierżant na 120 (powodem jest "geometria toru" - tak przynajmniej podawał w 2009 roku WOS), wobec czego układanie rozkładu na 160 w tamtym rejonie nie ma sensu.
EOT
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-04-2012, 21:15
Wniosek prosty - nigdy nie bedziemy mieli szybkiej kolei.
Witam, jako, że jestem tu nowy Co do remontu E30 to jadąc 24.04 widziałem, że na odcinku Zabierzów-Kr.Mydlniki tor w stronę Krakowa był/jest zamknięty dla ruchu. Na tym torze Panowie z PKP Energetyka zaczęli wbijać całkowicie nowe, jeszcze pewnie pachnące farbą słupy pod sieć trakcyjną. Czyli poślizg jakiś był, ale za coś się zabrali w końcu na odcinku Trzebinia-Kraków. O tyle dobrze
Powstają nowe słupy, kilka już stoi, na brzegach widać też było fundamenty betonowe pod kolejne. Niemniej długi weekend przerwał prace. Dotyczy to odcinka Kr. BP - Kr. Mydlniki. I faktycznie, któregoś dnia a może nawet 2 dni, tor w kierunku Krakowa na ww. odcinku był zamknięty.
Prostuję swoją wcześniejszą wypowiedź. Widziałem wczoraj jak stał na bocznych torach w Krakowie Mydlnikach pociąg z podkładami torowymi. Między Krakowem Mydlniki a Zabierzowem pociągi jeżdżą jednym torem. W ogóle pociągi na odcinku Kraków Łobzów-Kraków Mydlniki jeżdżą teraz strasznie wolno a w drugą stronę bardzo szybko. Nie pierwszy raz już to widzę nie wiem czym to jest spowodowane.
Poruszając się w tematyce E30 dodam od siebie, że wczoraj (22.05.2012) naliczyłem sporo wagonów ze świeżym tłuczniem stojących na bocznych torach w Trzebini i Krzeszowicach. Może jakieś przygotowania... Natomiast sprawa stawiania nowych słupów pod sieć trakcyjną jakby utknęła w martwym punkcie.
Równie dobrze mogły być rozkładowe brutta z Czatkowic i Zalasu i wcale niekoniecznie z tłuczniem do modernizacji.
Mógł to być np. porfir, diabaz lub kamień wapienny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum