Nie rozpędzaj sie tak Karmelka. Uważasz że magister politologi czy biolgi jest takim samym kandydatem co gość po T.Kolejowym? Dla mnie jest to poprostu śmieszne porównanie Z całym szacunkiem do magistrów, bo sam nim bede niebawem
Widze że silne podniecenie bierze góre, śmieszna to Ty chyba jesteś bo Ja ciebie nie obrażam.Akurat nie z tego mgr bede najbardziej dumny a z tego ze ukończyłem T.Kol. i uczyłem sie pare lat tego by prowadzić świadomie lokomotywy. Mam nadzieje że mechanicy sprowadzą na ziemie takich entuzjastów bez pojęcia.
Dopóki obowiązuje Ir-9 paragraf 4 pkt 8 (zakaz zatrudniania kobiet do pracy manewrowej) bardzo ciężko będzie paniom zostać zatrudnionymi jako maszyniści ( chociaż wszystkim wam kibicuje), pracodawca 2 razy się zastanowi przed zatrudnieniem maszynisty który do składu sam nie będzie się mógł podpiąć.
Borys_q, no to trzeba zmienić instrukcję Ir-9 o technice pracy manewrowej, która dyskryminuje kobiety. A jest to nic innego jak zarządzenie nr 18 zarządu PKP PLK z dnia 27 grudnia 2004 roku.
Paragraf 4 ust. 8 instrukcji Ir-9
Do wykonywania manewrów, jak również do hamowania odprzęgów płozami nie wolno zatrudniać:
1) kobiet, z uwzględnieniem postanowień ust. 9,
2) osób poniżej 18 roku życia (młodocianych),
3) pracowników nie posiadających pierwszego stopnia zdolności do pracy.
ust. 9
Kobiety zatrudnione na stanowiskach dyżurnego ruchu, kierownika pociągu i nastawniczego mogą pełnić czynności kierownika manewrów, jednak nie mogą wykonywać czynności przewidzianych dla manewrowego. Dopuszcza się wykonywanie następujących czynności przez kobiety:
przestawianie zwartego składu pasażerskiego z czynnym hamulcem zespolonym, przy których prace drużyny manewrowej ograniczają się wyłącznie do obserwacji drogi przebiegu, podawania sygnałów, zabezpieczania pojazdów kolejowych przed zbiegnięciem i usuwania tego zabezpieczenia, wówczas, gdy nie zachodzi konieczność odczepiania lub doczepiania pojazdów kolejowych, hamowania płozami itp.
Wysłany: 20-02-2012, 21:45 Temat postu:
Borys_q, no to trzeba zmienić instrukcję Ir-9 o technice pracy manewrowej, która dyskryminuje kobiety. A jest to nic innego jak zarządzenie nr 18 zarządu PKP PLK z dnia 27 grudnia 2004 roku.
To zabiegajcie lobbujcie, mnie ono nie dyskryminuje ja w tej kwestii nie będą walczył.
EDIT:
A poza tym jestem doskonałym przykładem ,że z tego forum i tak się nic mądrego nie dowiesz bo co jeden to większe bzdury pisze, jakbym wierzył piszącym tu kolegom i koleżankom to nigdy bym na badania lekarskie nie poszedł bo wg opinii "forumowych fachofcuf' to nie miałem prawa ich przejść, więc proponuje nie sugerować się forum tylko walczyć o marzenia, tylko potem nie narzekać.
Jedzie sobie pociąg. Drużyna konduktorska składa się z Kierowniczki i Konduktorki a drużyna trakcyjna z Maszynistki. Jakaś stacja głosi że któryśtam wagon wykazuje gorące osie lub płaskie miejsca i trzeba go gdzieś odstawić. Kto w takim razie ma porozłączać skład, przemanewrować, złączyć ? Bo ja tu nie widzę możliwości.
Kamil, facepalm i nic więcej.
Wyjmujemy ze składu pociągu ów wagon i siłą własnych ramion przenosimy go na jakiś wolny tor na najbliższej stacji ... Albo nie tak - wiesz jak to kobiety zazwyczaj w torebkach noszą ze sobą wszystko - otóż zabieramy ze sobą platformę na której będziemy mieć części zamienne ...
Idiotyczny komentarz do idiotycznej wypowiedzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum