Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
TLK Podkarpacie
Autor Wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 22-03-2012, 22:23    Odpowiedz z cytatem

Lepszym rozwiązaniem byłoby przedłużenie wieczorem TLK Słowiniec do Przemyśla, który w drogę powrotną z Przemyśla wyruszyłby następnego dnia jako TLK Stoczniowiec. Nie trzeba dodatkowego składu uruchamiać. Tylko nie rozumiem jednego. Słyszałem nie dawno, że czynnikiem zamiany EX na TLK ma być punktualność na remontowanym odcinku tylko... że skoro ma być planowe skomunikowanie w Krakowie, to w razie opóźnienia Małopolski i tak będzie oczekiwał.. Kto wie, czy w dobie degradacji EIC na trasie do Gdynii do klasy TLK, degradacja Małopolski na całej trasie Gdynia - Przemyśl - Gdynia do klasy TLK nie byłoby najlepszym rozwiązaniem z tej sytuacji.

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 23-03-2012, 09:14    Odpowiedz z cytatem

Szczerze powiem, też nie bardzo rozumiem tych kombinacji. Skoro od 1 kwietnia i tak pozostałe Ex/EIC kursujące do Gdyni będą jeździły jako TLK zrobienie tego samego z "Małopolską" byłoby moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem. I dzięki temu Podkarpacie miałoby dalej bezpośrednie połączenie z Mazowszem i Wybrzeżem w kategorii TLK. Pociąg ten przecież nigdy nie świecił pustkami i na pewno wiele osób podróżowało z północy Polski dalej poza Kraków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

madeinitaly Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lip 2009
Skąd: Radymno

PostWysłany: 23-03-2012, 10:11    Odpowiedz z cytatem

zaraz to wszystkie EX/EIC z i do Gdyni spadną do rangi TLK ? oprócz Małpy ?

_________________
http://www.youtube.com/user/pajakas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 23-03-2012, 11:02    Odpowiedz z cytatem

Tak, zarówno "Neptun", "Kaszub" jak i "Norwid" od 1.IV kursują jako TLK. Poniżej masz odpowiedni link;
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=15606&start=15
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

madeinitaly Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lip 2009
Skąd: Radymno

PostWysłany: 23-03-2012, 12:17    Odpowiedz z cytatem

dziwny pomysł Wink ja tam wolałem zawsze dopłacić i jechać EX niż TLK ale wiem - jestem inny Razz

_________________
http://www.youtube.com/user/pajakas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

michal24111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2012
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 25-03-2012, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Jakby nie patrząc, to "Małopolska" łączył Podkarpacie z Wybrzeżem przez grubo 20 lat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 25-03-2012, 20:25   

Niby tak, ale jestem ciekawy ile obecnie wynosi sprzedaż biletów Przemyśl-Gdansk/Gdynia na poc. Małopolska, obawiam sie ze przez coraz gorszy czas przejazdu (ok. 15 godzin) moze byc kiepsko Confused Po remontach daloby rade wytrasowac Małopolske ponizej 9 godzin.
Powrót do góry

madeinitaly Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lip 2009
Skąd: Radymno

PostWysłany: 25-03-2012, 20:29    Odpowiedz z cytatem

nie wiem czemu ale wydaje mi się że po tych remontach Małpa wróci do swojego kursowania Przemyśl - Gdynia Smile

naiwne myślenie ? Wink

_________________
http://www.youtube.com/user/pajakas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

KubaRzeszów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lip 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 25-03-2012, 21:25    Odpowiedz z cytatem

madeinitaly obys mial racje bo zeby Podkarpacie nie mialo nic wyzej TLK to maly wstyd ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

madeinitaly Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lip 2009
Skąd: Radymno

PostWysłany: 25-03-2012, 21:48    Odpowiedz z cytatem

jakby na to nie patrzeć Podkarpacie zawsze jakieś takie najbardziej poszkodowane więc nic mnie już nie zdziwi Wink

_________________
http://www.youtube.com/user/pajakas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 26-03-2012, 11:39    Odpowiedz z cytatem

Jak kształtowała się frekwencja od Przemyśla do Krakowa? Ja raz Małpą do Krakowa przyjechałem, dalej nie pojechało za wiele osób...

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 26-03-2012, 13:41    Odpowiedz z cytatem

W związku z pracami modernizacyjnymi prowadzonymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w okresie 1 kwietnia – 31 maja 2012 roku nastąpią również zmiany w organizacji ruchu niektórych pociągów PKP Intercity. Część pojedzie drogą okrężną, niektóre kursować będą w skróconej relacji a na wybranych odcinkach przez pewien czas pasażerowie będą korzystali z komunikacji zastępczej.

Od początku kwietnia Express „Małopolska”, jadący dotychczas w relacji Przemyśl – Trójmiasto będzie kursować w skróconej relacji Kraków Płaszów – Trójmiasto. Powodem są prace modernizacyjne prowadzone na odcinku Kraków-Przemyśl. Równocześnie dla pasażerów ekspresu podróżujących do Przemyśla, PKP Intercity uruchomi nowy pociąg TLK „Podkarpacie” skomunikowany z pociągiem „Małopolska”. Mimo tych zmian, w ekspresie Małopolska nadal korzystać będzie można z oferty Biletu Rewelacyjnego[1] na całej trasie z Krakowa do Trójmiasta. Dzięki temu pasażerowie zapłacą za bilet kilkadziesiąt procent taniej.

Źródło: Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

madeinitaly Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lip 2009
Skąd: Radymno

PostWysłany: 26-03-2012, 18:48    Odpowiedz z cytatem

jak frekwencja ? różnie, miałem okazje jeździć nią wiele razy i naprawdę różnie bywało, wiadomo w 1 kl zazwyczaj było po kilkanaście osób na wagon ale w dwójkach znacznie lepiej Smile

_________________
http://www.youtube.com/user/pajakas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 26-03-2012, 18:50    Odpowiedz z cytatem

No to porównajmy Rzeszów-Gdańsk:
- Ex Małopolska odj.7:42 przyj. 20:40, czas przejazdu 12:58 godzin, cena 144,50zł
- OLT Express odl. 13:30, przyl. 16:00, czas przelotu 150 minut., cena 149 do 349 zł.

Czy jeszcze jakieś pytania? Ex małopolska potrzebna jest ludziom z dużym bagażem, może ewentualnie z dziećmi. Czy zatem będą oni chcieli przeładowywać swoje tobołki w Krakowie? Wątpię.
Poza tym nie znajdą bezpośredniego połączenia to nie pojadą w ogóle (pociągiem).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KubaRzeszów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lip 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 26-03-2012, 20:09    Odpowiedz z cytatem

Darek w tym co piszesz jest troche racji ale samolot ma ograniczona pojemnosc w znaczeniu mniej do niego wejdzie pasazerow no i zeby poleciec w rozsadnej cenie trzeba rezerwowac bilety wczesniej a co jesli z dnia na dzien postanowie udac sie do Trojmiasta ? Poza tym dworce sa w centrum a lotnisko kawalek dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl