Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 28, 29, 30  Następny
Niebezpieczene incydenty na torach
Autor Wiadomość

twardypt91 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lip 2011

PostWysłany: 18-10-2012, 12:00    Odpowiedz z cytatem

de007r, na razie nie wiadomo czy maszynista kibla zignorował wskazanie sygnalizacji. Swoją drogą strach pomyśleć co by wyszło ze zderzenia kibla i byka...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

de007r Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Paź 2012
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 18-10-2012, 12:08    Odpowiedz z cytatem

Całkowicie się z Toba zgadzam, dlatego też na końcu filmu umieściłem stosowną informację.

//nie cytuj przedmówcy.mateuszpiszcz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 18-10-2012, 17:07    Odpowiedz z cytatem

Też nie wiadomo czy to mechanicy hamowali, czy dyżurny ruchu użył radiostopu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Wrz 2012

PostWysłany: 18-10-2012, 17:37    Odpowiedz z cytatem

Jeśli dyżurny ruchu był daleko, w LCS, to czy zdążyłby tak szybko rozeznać sytuację, żeby w porę użyć radiostopu? Poza tym skąd miałby wiedzieć że kibel wyjechał ze stacji - przecież zajętość odcinka już się na pewno świeciła, bo był tam pociąg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 18-10-2012, 17:57    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Poza tym skąd miałby wiedzieć że kibel wyjechał ze stacji - przecież zajętość odcinka już się na pewno świeciła, bo był tam pociąg


Nie wiem jakie tam były urządzenia ale jeśli tam był LCS to były liczniki osi przy semaforach, minięcie semafora na stój powinno od razu uruchomić sygnalizacje zagrożenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 18-10-2012, 19:51    Odpowiedz z cytatem

twardypt91, strach myśleć, ja widziałem zdjęcie tych pociągów, i jeden skład to ET22 - B - 3x Bmnopux. Te piętrusy by zmiażdżyły dwójkę. Kibel w sumie mógłby wierzgnąć do góry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Falubaz1975 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 18-10-2012, 22:44    Odpowiedz z cytatem

Dyżurna ruchu użyła radiostopu bezpośrednio po tym jak stwierdziła rozprucie rozjazdu przez jednostkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maciey Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 15 Sie 2010
Skąd: Słupsk

PostWysłany: 18-10-2012, 23:27    Odpowiedz z cytatem

Jarul napisał/a:
twardypt91, strach myśleć, ja widziałem zdjęcie tych pociągów, i jeden skład to ET22 - B - 3x Bmnopux. Te piętrusy by zmiażdżyły dwójkę. Kibel w sumie mógłby wierzgnąć do góry.


z kibla by niewiele zostało

_________________
Taxi Słupsk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

forest Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Kwi 2009
Skąd: Kolbuszowa

PostWysłany: 19-10-2012, 10:57    Odpowiedz z cytatem

MK napisał/a:
Jeśli dyżurny ruchu był daleko, w LCS, to czy zdążyłby tak szybko rozeznać sytuację, żeby w porę użyć radiostopu? Poza tym skąd miałby wiedzieć że kibel wyjechał ze stacji - przecież zajętość odcinka już się na pewno świeciła, bo był tam pociąg


Blokada stacyjna, odcinki izolowane bądź liczniki osi do semaforów wjazdowych, osobno każdy rozjazd, na szlak jest osobna blokada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

twardypt91 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lip 2011

PostWysłany: 19-10-2012, 12:24    Odpowiedz z cytatem

Na czym polega "rozprucie rozjazdu"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 19-10-2012, 13:07    Odpowiedz z cytatem

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zwrotnica_torowa

Cytat:
rozprucie zwrotnicy –
przejazd pojazdu szynowego przez zwrotnicę torem od strony krzyżownicy gdy zwrotnica przestawiona jest na jazdę po drugim torze; zwrotnice mogą być rozpruwalne, czyli dopuszczające jazdę „na rozprucie” bez uszkodzenia (zwykle na liniach tramwajowych gdzie występuje ruch jednokierunkowy „z ostrza”) i nierozpruwalne, które nie dopuszczają takiej jazdy (zwykle ulegają uszkodzeniu).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Wrz 2012

PostWysłany: 19-10-2012, 15:34    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Blokada stacyjna, odcinki izolowane bądź liczniki osi do semaforów wjazdowych, osobno każdy rozjazd, na szlak jest osobna blokada.


Czy blokada stacyjna jest potrzebna przy LCS? Na ogół jest stosowana wtedy gdy jedna nastawnia nie może obsłużyć całej stacji, np. przy urządzeniach mechanicznych,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-10-2012, 17:40    Odpowiedz z cytatem

Wykolejenie w Pruszczu Gdańskim

Dziś o godz.5:05 na stacji Pruszcz Gdański doszło do wykolejenia pociągu regionalnego relacji Tczew-Gdynia Chylonia. Ze wstępnych informacji wynika, że po wyświetleniu sygnału zastępczego na semaforze pociąg skierowano na tor znajdujący się w trakcie prac modernizacyjnych.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/36100/Wykolejenie_w_Pruszczu_Gdanskim.htm

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

MK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Wrz 2012

PostWysłany: 20-10-2012, 18:43    Odpowiedz z cytatem

Zastanawiam się, dlaczego zwrotnica, która mogła kierować na rozebrany tor nie była trwale zabezpieczona przed przełożeniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sinobrody79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Wrz 2012
Skąd: powiat bialski

PostWysłany: 20-10-2012, 19:09    Odpowiedz z cytatem

Apropos Palędzia to czy wiadomo, jaka była frekwencja w tych pociągach?

_________________
Biała i Żywiec to Małopolska pod śląską okupacją
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 30 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 28, 29, 30  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl