Proszę Cię, pytasz się o propozycje po rozlanym mleku? ile Ty masz lat ,że chcesz dorosłym ludziom wciskać jakieś kity. Módl się aby pracodawcy jednak zlitowali się nad wami, tak nad wami, bo to związki stracą na tym,bo to koniec mojego kredytu zaufania dla was,chyba nie tylko mojego.
Zapytaj się górników co zrobili kiedy chciano zabrać im ich wielorakie uprawnienia.
ps. prywatne wiadomości to możesz wysyłać na naszej klasie, jeśli boisz się prawdy,to uciekaj stąd sio.
edit
Nie życzę sobie od tego Pana prywatnych wiadomości wyżywających mnie od pijaków.
no offtop
Ostatnio zmieniony przez alf1923 dnia 09-10-2012, 21:11, w całości zmieniany 1 raz
Przestańcie offtopować koledzy, bo administracja znów zamknie temat i będzie tyle z tego.
alf1923, to już jest po prostu trolling. Taka internetowa rada - zgodnie z panującym obyczajem nie publikuje się prywatnej korespondencji, nie ważne jak mogła cię urazić. Po prostu nie. Możesz ją ewentualnie podesłać administracji, ale upublicznianie to już chamstwo.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Prawo do zniżki nie jest żadnym prawem nabytym. Poziom indolencji prawniczej niektórych osób jest zatrważający. W interesie społecznym jest, aby ze zniżkami skończyć, przynajmniej dla pracowników obcych spółek. Oby PR nie ugięły się pod presją bandy związkowych nierobów.
A w interesie społeczności tego forum jest, abyś skończył tą żałosną gadkę, a swoje żale na wszystko co ci się nie podoba wylewał w tematach do tego stworzonych.
Dziś po raz kolejny po 2 tygodniowej przerwie udałem się do Sekcji. Nadal zero wiadomości.
Ciekawe jaka będzie odpowiedź przewoźników poszczególnych województw Nie spodziewam się rewelacji, ale z wielką chęcią przeczytałbym przesłane pisma do ZPK. Chciałbym mieć okazję zaznajomić sie z ich argumentacją, ciekawe czy swoją mocą przebije kilka milionów złotych wpływów z tytułu wykupu uprawnień przejazdowych.
To może się mocno opłacić dla przykładu Kolejom Dolnośląskim.
Z doświadczenia wiem, że kolejarza masowo ich pociągami nie jeżdżą. Być może zdarzają się jednostki ale to naprawdę jest margines. Ja sam przychodzę do pracy wcześniej aby wyrobić normę godzin i pojechać pociągiem PR zamiast KD. Oczywiście gdy muszę zostać dłużej to nie mam wyboru i płacę, ale to max 1-2 razy na miesiąc.
Więc na kolejarzach KD tak czy siak nie zarabia. Załóżmy teraz, że KD do porozumienia przystąpi. Kolejarze, od których wcześniej wpływów tak czy siak nie było sobie jeżdżą, a i kilka (naście) ładnych milionów do kasy spółki wpadnie. A ptaszki ćwierkają, między innymi na tym forum, że z kondycją finansową jest kiepsko i tylko dokapitalizowania od UMWD ratują KD przed przynoszeniem strat.
Źle rozumuję? Jeżeli jestem w błędzie, to niech ktoś obali moją teorię
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Bardzo dobrze rozumiesz, tylko dla większości betoniarzy tutaj "piszących", to nie ma żadnego znaczenia.
Oni mają już samochody, wysokie dochody i przyszłe autostrady.
Zwykły kolejarz dla nich to problem i potencjalny obiekt do wyzyskania.
W sumie jestem za likwidacją ulg i zniżek. Ale wszystkich.
Tych dla parlamentarzystów i innych VIP-ów, w pierwszej kolejności.
_________________ Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Wiadomości z Cargo:
Naczelnik z Brochowa stwierdził, że PR nie za bardzo kwapi się do przedstawienia propozycji ulg handlowych, co raczej wiąże się z brakiem chęci ich przedstawienia. Prawdopodobnie pracownikom będzie dodawane do pensji ekwiwalenty za wykupiony cały bilet miesięczny na dojazd do pracy.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
@toromistrz22, po co wypisujesz takie bzdury? KD interes mogą zrobić na promocjach skierowanych do PODRÓŻNYCH a nie do kolejarzy. PR natomiast na pewno ulgi handlowe PKP CARGO zaproponują, nie ma powodu, aby tą spółkę traktować inaczej niż inne podmioty.
KD interes mogą zrobić na promocjach skierowanych do PODRÓŻNYCH a nie do kolejarzy.
Już widzę te wielkie pieniądze zarobione przez spółki kolejowe Choćby nie wiem jak się napracowali to będzie lipa, nawet jeśli oni zarobią to straci urząd marszałkowski bo dopłaca do tego molocha . Proszę nie mówić o interesie na kolei bo takiego nie ma. Tutaj pociągi mają wozić ludzi do pracy do szkoły, pełnić obowiązki służby jako takiej publicznej. Czy w ogóle służbą publiczną można to jeszcze nazwać? raczej też nie.
A w interesie społeczności tego forum jest, abyś skończył tą żałosną gadkę, a swoje żale na wszystko co ci się nie podoba wylewał w tematach do tego stworzonych.
Wątpię, aby normalni użytkownicy tego forum nie korzystający z darmowych przejazdów mieli interes w tym, aby bilety były droższe. Nie mam nic przeciwko darmowym biletom na własną spółkę dla pracownika, ale ten obecny system to jakaś patologia.
Od stycznia 2013 roku zmieniają się zasady wykupywania ulg na przejazdy kolejowe dla emerytowanych pracowników Grupy PKP. Ulga, wynosząca 80 proc., pozostanie na niezmienionym poziomie. Zmieni się jedynie sposób wykupu zniżki – od przyszłego roku emerytowani pracownicy Grupy PKP będą wykupywali ją samodzielnie. Dzięki temu Grupa PKP zaoszczędzi ok. 27 mln zł.
Roczny koszt wykupu 80-proc. zniżki na bilety kolejowe wyniesie 140 zł, czyli 12 zł miesięcznie. Dopłata do ulgi na przejazdy pierwszą klasą będzie wynosić 160 zł. Na podstawie porozumienia kolejowi emeryci będą mogli wykupić prawo do zniżek na przejazdy pociągami PKP Intercity, Kolei Mazowieckich, PKP SKM Trójmiasto i WKD.
- Emerytowani kolejarze nadal będą mogli korzystać bez ograniczeń z 80-proc. ulgi na bilety, będą musieli ją jedynie wykupić. Dzięki temu Grupa PKP zaoszczędzi ok. 27 mln zł w skali roku, które to środki będzie mogła przeznaczyć na niezbędne inwestycje – mówi Jakub Karnowski, prezes Grupy PKP.
Do porozumienia, koordynowanego przez Związek Pracodawców Kolejowych, nie przystąpiły Przewozy Regionalne.
Spółka PKP SA podjęła się roli negocjatora między związkami zawodowymi a spółką Przewozy Regionalne celem rozwiązania kwestii objęcia 80-proc. ulgą biletów wystawianych przez regionalnego przewoźnika. Z inicjatywy PKP SA 10 października w centrali spółki odbyło się spotkanie z przedstawicielami trzech central związkowych. Efektem rozmów było zorganizowanie spotkania przedstawicieli PKP SA oraz strony związkowej, z kierownictwem spółki Przewozy Regionalne, które odbyło się 17 października.
Prawem do zniżek objętych jest obecnie ok. 100 tysięcy emerytowanych kolejarzy.
– Protest kolejarzy dotyczy odebrania im ulg na przejazdy. To decyzja zarządu PKP i ja ją w pełni podzielam. To kwestia zlikwidowania pewnej zaszłości, polegającej na tym, że emeryci kolejowi i ich rodziny mogą korzystać z bezpłatnych przejazdów PKP. System socjalny, przywilejowy, odziedziczony z czasów PRL jest za bardzo rozbudowany – napisał na swojej stronie internetowej minister transportu Sławomir Nowak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum