Ciekawe, RE Chemik o 6.00 z Katowic do Warszawy, już na 9 w Warszawie. Będzie szybciej w Warszawie od Górnika i Ondraszka, co może zwiększyć frekwencję i osłabić oba markowe EIC.
Powrót o 17 z Warszawy, przyjazd na 20 do Katowic, czyli też bardzo dobre godziny, konkurencyjne dla EIC.
Szybciej w jakim sensie? Bo jeżeli chodzi o czas przejazdu to jedzie 20min dłużej. Kto będzie chciał być przed 9 pojedzie Klimczokiem, później to już tylko kwestia wyboru marki między EIC i RE.
Już nie uwierzę w to że nie wyjedzie "Portowiec" "Mewa" czy "Warta" na tory. Co jak co, ale to są kury znoszące złote jajka i ludzie bardzo chętnie z nich korzystają, a będą jeszcze chętniej jak poleci "Lubuszanin" od grudnia.
Czy ten IR z Olsztyna do Wawki miałby postój w Nidzicy?
Po drugie coś on za szybko by jechał. 2h45' Olsztyn Gł.-Warszawa Zach. Biorąc pod uwagę v=130 km/h na E-65 tam gdzie to będzie możliwe to chyba nie da rady.
Nieźle. IR Oleńka wraca na trasę Częstochowa-Lubliniec-Opole-Wrocław Szkoda tylko, że jeździ weekendowo, ale zawsze coś. Jeszcze czekam na jakieś przecieki z rozkładu KŚ i opolskiego REGIO
Czy ktoś ma projekty na połączenia regionalne w województwie warmińsko-mazurskim dla stacji Olsztyn Gł. i Iława Gł. oraz dla województwa kujawsko-pomorskiego dla st. Jabłonowo Pom. i Toruń Gł.
A dla dalekobieżnych pociągów IC i PR dla st. Iława Gł. i Jabłonowo Pom. ?
Jeśli chodzi o rozkład jazdy opolskiego zakładu PR to napewno będą 4 pary pociagów regio rel. Opole-Lubliniec (4 napewno, możliwe ze zobaczymy ich wiecej jednak i tak nie bedzie to jakas porażająca liczba), podobno jeden to Nysa-Lubliniec p Opole na szynobusie. Pozostają 4 pary pociągów rel. Wrocław-Lubliniec które również obsługuje opolski zakład PR. Zostają 4 pary regio rel. Kluczbork-Lubliniec
Oleńka ma jeździć codziennie oprócz kilku dni w roku, natomiast wylatuje Ślęża a Odra rel. Warszawa-Wrocław oraz Górnik początkowo w rel. Warszawa-Gliwice - jednak przedłużony to Wrocławia, kursować beda trasą Zawiercie-Katowice-Gliwice-Kędzierzyn-Opole.
Na trasie Częstochowa-Lubliniec-Opole zostaje tylko TLK Kmicic.
Trasa Opole-Lubliniec bedzie od listopada b.r. przejezda jednak remont ostatecznie zakonczy sie w drugiej polowie 2014 roku. Linia nie moze byc za bardzo obciażona a predkość i tak nie będzie zbytnio zadowalająca jak na EIC. TLK Kmicic pojedzie nie przez Koluszki a przez Koniecpol i dalej Stradom, Lubliniec, Opole.
Trase z W-wy do Wrocka pokona w 5 h i 30 min.
Czyli jednak Opole - Lubliniec nie będzie nawet na 120km/h robione?
Widać, że bardzo chcą, żeby TLK Kmicic nie miał wysokiej frekwencji. Będzie omijał Czestochowę. Ludzie w tym mieście już dawno odzwyczaili się od jazdy pociągiem do Opola i Wrocławia. Teraz nawet nie zauważą, że coś jeździ, bo z dworca Stradomskiego nikt nie korzysta.
Napewno na Opole-Lubliniec bedzie 100km/h, czy wiecej (od listopada) nie wiem. Mi sie wydaje ze Wrocław, Opole i Lubliniec spokojnie zapełnią Kmicica w strone Warszawy. Spowrotem tez nie powinno być źle.
Zapewne częstochowskie media nagłośnią sprawe Kmicica który pojedzie do Wrocławia przez Lubliniec i Opole właśnie z dworca Stradom, którego modernizacja (i to dość gruntowna) ruszy lada dzień, o ile już nie ruszyła. Podobnie jest już w Lublińcu. Zaczeto remontowac perony które zostaną gruntownie zmodernizowane i podniesione o 50 cm w góre.
Trasą Częstochowa-Lubliniec-Opole pojedzie także IR Oleńka z Cz-wy do Wrocka. Prawdopodobnie kursował będzie codziennie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum