Zebranie wszystkich rozkładów na plus. Tylko dlaczego z tego rozkładu dowiaduję się, że pociągi Legnica - Trutnov nie pojadą Jakoś Koleje Dolnośląskie się tym faktem nie chwaliły. Plany majowe wzięły w łeb. Niestety ale widzę, że KD z Legnicy co najwyżej mogę sobie pojechać do Węglińca lub Wrocławia. Zamiast rozwój oferty turystycznej jest wieeeelka stagnacja!
trzeba przyznać, że rozkład KD jest czytelny i przyjemny dla oka, bo to szablon znany z SRJP PRów...
Coś wspaniałego w porównaniu z tym czymś udającym sieciówkę co nam serwuje PLK na swojej stronie, z dziesiątkami terminów kursowania w okresie półtora miesiąca (sic!)
Jak na dłoni widać że ten DRJP powstał na bazie tworzonego od czasu zaprzestania wydawania konwencjonalnego SRJP wewnętrznego rejonowego rozkładu PR Wrocław, poza brakiem w tabelach pociągów IC (miejmy nadzieję czasowego) oba wydawnictwa praktycznie niczym się od siebie nie różnią
Bardzo cieszy fakt chęci kontynuacji tego projektu przez KD i oficjalnego udostępnienia go dla ogółu
_________________
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-03-2015, 17:24
Wersja KD bije na głowę tą z PLK głównie dzięki scaleniu pociągów niezależnie od zmiany numeracji czy zmian krótkookresowych. PLK szykuje potworki, jak dla tabeli 135 - tego się czytać nie da. Podobnie ciężkostrawne są ich rozkłady plakatowe.
Życzyłbym sobie takiej wersji dla całego kraju.
Czy " mądre inaczej" głowy z PKP PLK mogłyby zapoznać się z tym rozkładem i zobaczyć jak należy pisać sieciowy rozkład jazdy w formie tabelarycznej?? Czy dalej będą nas raczyć tym nędznym zamiennikiem SRJP który w dodatku z błędami publikują na swojej stronie? Jak wytłumaczyć to że pociagi w tabelach PLK nie mają w legendzie podanych relacji czy stacji początkowych i końcowych ? błędy są rażące, szczególnie w przypadku TLK - np. taki Zamość wogóle nie jest ujęty w rozkładzie, ani słowa o tym że KOSSAK/ŚWIATOWID prowadzi wagony do Przemyśla i Zamościa odłączane w Rzeszowie...tych błędów jest więcej, aż razi!!!
Zobaczcie sobie na tabelę Kędzierzyn-Legnica przez Nysę, to jest jakaś masakra!
SRJP z PKP PLK jest generowany automatycznie, stąd wygląda tak, jak wygląda. Rozkłady plakatowe wyglądają tak samo. Żeby to wszystko miało ręce i nogi, trzeba by to zrobić ręcznie, co w przypadku SRJP jest jeszcze wykonalne, o tyle w przypadku plakatów już nie bardzo. Nie zmienia to faktu, że spece z PKP PLK mogliby popracować nad programem, by wypluwał bardziej przejrzyste informacje.
Jaka jest przeszkoda zeby to robic recznie?? No jaka? Skoro tyle lat PKP PR IC a pozniej PRy to robily! I dalo sie!Gdzie jest UTK???? Czemu nie interweniuje ze pasazerowie sa wprowadzani w blad?!
Gratuluję inwencji twórczej Przewozom Regionalnym. Od 26 kwietnia likwidujecie 3,5 pary pociągów na Wrocław-Wołów-Głogów a część skracacie. Oczywiście, wytłumaczenie małej dotacji ma jakiś sens, ale widzę że do likwidacji wyselekcjonowaliście specjalnie pociągi które mają najwyższą frekwencję (do likwidacji idą składy po 15:00 i po 18:40 pełne ludzi)
Likwidacja niektórych pociągów szczytowych związana jest z kolejnym etapem przebudowy podg Grabiszyn. W związku z tym część pociągów jadących przed i po tych pociągach pojedzie w podwójnym zestawieniu (2xEN57).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum