Po prostu straszne, aż 6 min?! Niektórzy to do reszty xxx po co czepiać się pierdół?
Pewnie, 6 minut to nie jest dużo, ale jak opóźnienia są częste, to robi się niefajne. Rozkład jest po to, żeby go przestrzegać i pasażerowie mają prawo oczekiwać, że pociąg przyjedzie na czas, jeśli się cyklicznie nie udaje, może pora zrobić korektę. Jechałam parę razy tym pociągiem i ani razu nie przyjechał do Wrocławia planowo. Tu 6 min, tu 10, temu pociąg odjedzie, ten znowu spóźni się do pracy. Nie tędy droga, żeby określać to jako pierdołę i czepialstwo.
Po prostu straszne, aż 6 min?! Niektórzy to do reszty xxx po co czepiać się pierdół?
Tak warto się czepiać w imię notorycznych spóźnień i braku skomunikowania z pociągiem IC we Wrocławiu. Uwierz mi, od nowego RJ Kwisa tylko raz w Legnicy była planowo, przy czym mechanik robił rozruch wgniatający w fotel a hamowanie było na ostatnią chwilę. Zazwyczaj opóźnienie wynosi w Legnicy pierdołowate 3-4 min, a we Wrocławiu Gł tylko pierdołowate 6 do 15 min i niestety chcąc jechać dalej IC6302 w kierunku Przemyśla przy braku dobrej woli Dyspozytora IC nie zdążysz się przesiąść. Tak było m.in zeszłą środę. Ten RJ dla KWISY jest po prostu nierealny.
W tym tygodniu dwa razy wracałem popołudniowym pociągiem osobowym "Kwisa" rel. Wrocław Gł. (odj. 15.57) - Gryfów Śl. (we wtorek i dzisiaj - po dłuższej przerwie) i dalej widzę, że rozkład rozkładem, a pociąg sobie jedzie i zatrzymuje się według uznania maszynisty KD
We wtorek pociąg miał dodatkowy postój w Żernikach, a dzisiaj można było sobie wysiąść w Mrozowie. Ciekawe jak wyglądała sytuacja na dalszych stacjach za Miękinią.
Może warto wprowadzić postoje na wszystkich stacjach i przystankach i wtedy przynajmniej dodatkowi pasażerowie skorzystają z połączenia
jano, w zeszłym rozkładzie, jeszcze za rządów pani Ładniak, KD też prowadziły pociągi przyspieszone, ale nie przypominam sobie takich cyrków. Pociągi zatrzymywały się wg rozkładu jazdy, co nie?
Nie chcę wyciągać pochopnych wniosków, ale odnoszę wrażenie, że odkąd stery w KD przejął pan Rachwalski, zrobił się totalny burdel. Maszyniści jeżdżą jak chcą (rozkład sobie, maszyniści sobie).
Ba, niektórzy ponoć tak pyskują do pasażerów, że nic tylko walić po pyskatej mordzie!
Co się dzieje do jasnej cholery?! Czy w KD już nikt nad nikim nie panuje? Jeszcze trochę i zacznę podejrzewać, że stara klika zbuntowała się przeciwko nowemu prezesowi i jego nowym dyrektorom i jakiś sabotaż uskuteczniają.
Rozważam donos do UTK. Najpierw przejadę się kilka razy pociągami KD i poobserwuję na gruncie...
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Zmiany w rozkładzie jazdy i dodatkowe składy na linii E-30:
W trosce o zapewnienie odpowiedniego komfortu podróży, uwzględniając liczne uwagi kierowane do naszej Spółki oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, od 15 marca br. wprowadzamy korekty rozkładu jazdy na magistrali Wrocław-Legnica-Zgorzelec.
Zmieniona zostanie organizacja kursów w godzinach przedpołudniowych: około godz. 10:00 z Węglińca do Wrocławia oraz około godz. 11:30 z Wrocławia do Legnicy, zamiast - jak dotychczas - autobusu szynowego, kursować będą pojemniejsze elektryczne zespoły trakcyjne.
Tabor kierowany na linię będzie lepiej dostosowany do istniejących potoków podróżnych. O godz. 11:44 z Węglińca do Legnicy kursować będzie szynobus (od Jeleniej Góry), skomunikowany na stacji Legnica z jednostką elektryczną do Wrocławia. Analogiczne rozwiązanie będzie wdrożone w przeciwnym kierunku: wspomniany pociąg z godziny 11:22 z Wrocławia będzie skomunikowany na stacji Legnica z szynobusem do Zgorzelca (i dalej do Jeleniej Góry).
Dodatkowe pociągi pojawią się na linii E30 w weekendy. Pociąg o godzinie 12:56 w niedziele zamiast do Legnicy (jak dziś) będzie kursować w wydłużonej relacji do Lubania. Kurs powrotny z Lubania, będący przedłużeniem istniejącego od niedawna dodatkowego pociągu Bolesławiec-Wrocław, zaplanowano o godzinie 16:17.
W soboty natomiast, między Wrocławiem a Legnicą wyjedzie dodatkowo kurs o godz. 17:44.
Pierwszy raz w historii PRL / III RP Zgorzelec utraci bezpośrednie połączenie kolejowe z Wrocławiem. Dojazd ze Zgorzelca do Wrocławia będzie możliwy tylko z przesiadką w Węglińcu i Legnicy. Zgorzelec od marca stanie się kolejowym zadupiem do kwadratu. Lepsze połączenie kolejowe z Wrocławiem będą mieć Żary i Żagań położone w woj. lubuskim. Natomiast KD i UMWD uważają, że Zgorzelec niczego tak nie potrzebuje jak bezpośrednich pociągów do Jeleniej i Zielonej Góry. Tak trzymać! Niedługo będzie można rozebrać tory, podobnie jak wiadukt kolejowy, po którym nic nie będzie jeździć. PR nie były święte, ale to co wyprawiają KD już dawno przekroczyło wszelkie granice głupoty, betonizmu i niedasizmu! Dodatkowy pociąg do Lubania będzie, ale o wypełnieniu 4-godzinnej wieczornej luki na linii Węgliniec - Zgorzelec po zlikwidowanym RE do Drezna nikt w UMWD i KD nie pomyślał!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
To przykre... Jedyny ratunek to chyba elektryfikacja linii do Zgorzelca, która mam nadzieję kiedyś nastąpi. Choć nim ona nastąpi to ludzie już do reszty mogą się zrazić do kolei. Mnie po prostu szokuje aktualny stan rzeczy. Kiedyś były i dalekobieżne do Frankfurtu, Drezna itp. na o wiele gorszej trasie, zniszczone podkłady, tory itp. a teraz? Nowa linia, nowe możliwości a w rozkładzie... NIC, kompletnie nic.
Dodatkowy pociąg do Lubania będzie, ale o wypełnieniu 4-godzinnej wieczornej luki na linii Węgliniec - Zgorzelec po zlikwidowanym RE do Drezna nikt w UMWD i KD nie pomyślał!
A jednak pomyślał. Od 15 marca zostanie uruchomiony dodatkowy pociąg relacji Węgliniec - Zgorzelec, skomunikowany z pociągiem relacji Wrocław (18:49) - Węgliniec. Pociąg wyjedzie z Węglińca ok. 20:40. Nie ma go jeszcze w rozkładzie jazdy.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powiem Wam coś co do mnie dociera z okazji pisania pracy magisterskiej i pracy na PKP. W polskim grajdole komunikacyjnym, szczególnie na kolei (a może tylko tu...) nie ma czegoś takiego jak jakiekolwiek założenia rozkładu jazdy które są stałe. No kiedyś, ja jeszcze pamiętam był rozkład roczny i co 3,4 miesiące korekty. Teraz są te same korekty, w czasie których są kolejne małe korekty, zmiany godzin odjazdów o parę minut, dodawanie/usuwanie pociągów itd. I to wszystko coraz częściej z pominięciem jakiejkolwiek informacji pasażerskiej efektywnej. Jest coraz gorzej, naprawdę.
chocholi taniec z ciągłymi zmianami rozkładu trwa w najlepsze, a pomyśleć że w Czechach cegła jest ważna ROK i poza vylukami-punktowymi pracami modernizacyjnymi/zamknięciami trwającymi od kilku do kilkunastu dni rozkład przez rok jest tam niezmienny!! Pomyśleć że i unas kilka lat temu rozkładowa normalność była na porządku dziennym,czy to kiedyś wróci? Jakim partnerem jest PIC /PR itd. dla DB Regio, CD,OeBB ? ŻADNYM. Oni mają nas głęboko w dupie, bo z partnerem nieprzewidywalnym i nienormalnym nie da się stworzyć i rozwijać żadnej sensownej międzynarodowej oferty.
Co się dzieje z rozkładem jazdy w Polsce to się w głowie nie mieści! Dla przystanku w Iłowej, gdzie w dni robocze są tylko 3 pary pociągów (!) plakatowy rozkład jazdy na okres niecałego 1,5 miesiąca jest rozpisany na DWIE strony! W zeszłym roku przy podobnym ruchu ze wszystkimi poprawkami rozkład zawarto na pięciu stronach!
sZakOOu, przecież to jest celowa, świadoma robota. Po to, żeby odpędzać ludzi od kolei. Dziwię się, że przewoźnicy pasażerscy tolerują rozkładową patologię PKP PLK. Płacą, więc powinni wymagać. Chyba, że działają na szkodę pasażerów i kolei wspólnie i w porozumieniu z PKP PLK, przy milczącej aprobacie rządu, który na szkodę kolei działa systemowo.
Wystarczy spojrzeć na linię E30, gdzie nie ma żadnych prac modernizacyjnych. Co drugi pociąg ma więcej niż jedną wersję kursowania w okresie jednej korekty, przy czym inaczej kursuje w weekendy, inaczej w dni robocze. Jak przeciętny Kowalski, który rzadko korzysta z kolei ma się w tym połapać?
Plakaty z rozkładem jazdy stają się czytelne jak hieroglify egipskie.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Dodatkowy pociąg do Lubania będzie, ale o wypełnieniu 4-godzinnej wieczornej luki na linii Węgliniec - Zgorzelec po zlikwidowanym RE do Drezna nikt w UMWD i KD nie pomyślał!
A jednak pomyślał. Od 15 marca zostanie uruchomiony dodatkowy pociąg relacji Węgliniec - Zgorzelec, skomunikowany z pociągiem relacji Wrocław (18:49) - Węgliniec. Pociąg wyjedzie z Węglińca ok. 20:40. Nie ma go jeszcze w rozkładzie jazdy.
Oni zaczynają myśleć dopiero wtedy gdy wyleje się na nich wiadro pomyj. Monitorują forum, przeczytali nasze komentarze i ocknęli się po weekendzie. Sami z siebie nie kiwnęliby palcem.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Tajne plany likwidacji pociągów PR na Dolnym Śląsku. Prezentujemy wykaz pociągów, które zostaną odwołane (plus inne zmiany) a są obsługiwane przez PR Wrocław, z dniem 26.04.2015 r.
pr-wroclaw.jpg
Plik ściągnięto 1352 raz(y) 291.94 KB
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum