Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 146, 147, 148  Następny
Rozkład jazdy 2014/15
Autor Wiadomość

lolingpl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Kwi 2013
Skąd: Poznań

PostWysłany: 18-09-2014, 15:46    Odpowiedz z cytatem

Tomek-Gliwice napisał/a:
Ciekaw jestem jak będzie jedyna TLK-a Wrocław-Lublin przez CMK-a jeździć, gdzie oni ją wywalą?? EU 07 ma V max 125 km/h, od grudnia minimum na CMK-a to będzie 130 km/h.


Zgodnie z tym co widnieje w SKRJ na chwilę obecną "Sztygar" będzie jeździć tak jak dotychczas tj. CMK-ą. Rozpisany na EP07, Vmax 120.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-09-2014, 15:53   

To co są jacyś równi i równiejsi??
Powrót do góry

Goku Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Kwi 2010

PostWysłany: 18-09-2014, 16:07    Odpowiedz z cytatem

Monciak też ma jechać CMK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomasso86 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2008

PostWysłany: 18-09-2014, 16:20    Odpowiedz z cytatem

Mimo, że Tunel to moja stacja - też nie jestem zachwycony wywaleniem interREGIO z CMK... chociaż mam cichą nadzieję, że wyleasingują LOKi na 160 km/h i jakieś IRki CMKą pojadą.

Takim cudem, że obecnie czas przejazdu Kielce - Katowice via CMK to 2h20 min.+20 min postoju w Kielcach 2h40 ... Kielce - Sędziszów (45min, Sędziszów - Bukowno 1h10 - 1h20, Bukowno - Szczakowa - Katowice 50 min.... 2h55-3h ... różnica, którą można nadrobić pominięciem KK. W przypadku EZT szansa na dobry czas .... a nie lok z wagonami (a tych regioekspress malbrolo czerwonych Smile już nie będzie bo idą do Wielkopolski na REGIO międzywojewódzkie)

Co do postojów, to proponowałbym: Jędrzejów, Sędziszów, Tunel (przesiadka na REGIO kier. Miechów, Kraków), Charsznica, Wolbrom, Olkusz, Jaworzno Szczakowa., Mysłowice

IR Bolko nie powinien jechać przez Kędzierzyn Koźle. Wcale nie generuje większych potoków. Dla Kędzierzyna Koźla Wrocław się tylko liczy. Najważniejszy jest tu Wrocław, gdzie mimo braku jazdy CMKą trzeba zapewnić przyzwoity rozkład jazdy.

@ Tomek-Gliwice: jeśli przez Tunel, Jaworzno Szcz - to nie przez Sosnowiec Dańdówkę i felerny jednotor.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 18-09-2014, 17:30    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Taka dygresja?? A co właściwie poza Pseudolino będzie jeździć po CMK-a od grudnia?? Towarówki wylatują, IR-y wylatują, większość TLK-a wylatuje. Hmmm ciekaw jestem jak PKP-PLka zarobi ta tej trasie CMK-a skoro tam niczego poza Pseudolino nie będzie?? Co to jest 20 składów, nic.......


Pierdolino pewnie zluzuje kilka EP-09 i wagonow wiec moze na tym TLK pojada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MichałK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2013

PostWysłany: 18-09-2014, 22:35    Odpowiedz z cytatem

Tomek-Gliwice napisał/a:
IR Bolko przez Sosnowiec Dańdówka i Tunel to będzie porażka. [...]

Raczej nie przez Dańdkówkę a Knieje i Jaworzno Szczakową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

myszka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Maj 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-09-2014, 08:24    Odpowiedz z cytatem

A propos IR Bolko to jak najbardziej realne czasy przejazdu są następujące: Kielce - Tunel: 1 h / powrót 1h; Tunel - Bukowno: 1 h / 50 '; Bukowno - J-no Szczakowa - Mysłowice: 45' / 45'. Podsumowując: Kielce - Katowice: ~2h 45', a Katowice - Kielce ~2h 35'. Nie jest zatem aż tak tragicznie jak niektórzy tu wieszczą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 19-09-2014, 08:51    Odpowiedz z cytatem

To teraz odpowiedzmy sobie czy Bolko jest potrzebny dla Dolnego Śląska czy dla Śląska? Bo już taki problem się pojawił.
Jeśli potrzebny jest dla D.Ś. do szybkiego połączenia z Kielcami i Lublinem to wytrasować go przez "proteze" i pozostawić Galicje do połączenia D.Ś. ze Ś. (ewentualnie puścić Giewonta w terminie codziennym od Wrocławia), a jeśli potrzebny jest dla Ślaska to pozostawić go na obecnej trasie puszczając go chociaż na ep07/cd163 z bohunami lub bh.tęn kawałek CMK dałby rady przejechać z rozkładową 120-stką.Ale to trzeba dogadać się z PLK a PR-y nie mają z nimi dobrego kontaktu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 19-09-2014, 09:28    Odpowiedz z cytatem

Bez przesady wszystko z Wrocławia nie musi jechać protezą. Trasa przez GOP jest ok, nie prowadźmy na innych szlakach do kolejowej pustynii. Jeżeli różnica czasowa jest tak niewielka to faktycznie Bolko spokojnie może jechać przez Olkusz. Tylko skąd taka róznica w czasie przejazdu obecnie między IR Bolko i Regio?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

myszka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Maj 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-09-2014, 10:00    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Jeżeli różnica czasowa jest tak niewielka to faktycznie Bolko spokojnie może jechać przez Olkusz. Tylko skąd taka róznica w czasie przejazdu obecnie między IR Bolko i Regio?

Różnica bierze się z faktu przejazdu pociągów Regio od Bukowna do Katowic przez Strzemieszyce, gdzie np. od S-ca Kazimierza do S-ca Dańdówki na odcinku 5 km jest ograniczenie do 10km/h!!! Ponadto jest cała masa ograniczeń do "20", "30" i "40". Stąd 36 kilometrowy odcinek z Bukowna do Katowic pociągi pokonują w blisko 90 minut!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 19-09-2014, 11:17    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Bez przesady wszystko z Wrocławia nie musi jechać protezą. Trasa przez GOP jest ok, nie prowadźmy na innych szlakach do kolejowej pustynii. Jeżeli różnica czasowa jest tak niewielka to faktycznie Bolko spokojnie może jechać przez Olkusz. Tylko skąd taka róznica w czasie przejazdu obecnie między IR Bolko i Regio?


Czyli od nowego RJ z Wrocławia do Krakowa będzie się jeździć przez Częstochowę, a z Wrocławia do Lublina dla odmiany przez Katowice ?

Uroczo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 19-09-2014, 11:53    Odpowiedz z cytatem

Po CMK oprócz Pendolino pojadą EIC i TLK.

Z CMK wylatują tylko pociągi przewozów regionalnych (IR). Nie od dziś wiadomo, że PLK od czasu do czasu rzuci kłode pod nogi PRom więc nie wiem czemu sie dziwicie Język
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 19-09-2014, 12:04    Odpowiedz z cytatem

W sumie to dobrze, CMK powinna być dla EIC a nie dla tanich linii. EIC sama nazwa wskazuje najszybsze połączenia z największymi miastami, a nie jakiś rozpadający "kibelek" włóczy się z hakiem po CMK 100 km/h...

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 19-09-2014, 12:12    Odpowiedz z cytatem

Problem w tym, że ten kibelek pojedzie np. z Krakowa do stolicy jakieś 20 minut dłużej Smile . Nie uważam by należało pasażerów na siłę zmuszać do korzystania z EIC, obecnie ich cena nijak się ma do jakości usługi. Kolej i tu nie zgodzę się z przedmówcą nie musi i nie powinna być droga.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 19-09-2014, 12:15    Odpowiedz z cytatem

sheva17, spokojnie, nie będzie interREGIO, będzie PolskiBus. Nie zarobią ani PR, ani PKP IC, ani PKP PLK, ani PKP Energetyka. Na głupocie polskich kolejarzy zarobi biznesmen ze Szkocji. A nawiedzeni mikole nadal będą bredzić, że CMK tylko dla EIC.

Nie chcę się powtarzać, więc odsyłam tutaj:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=326103#326103

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 75 z 148 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 146, 147, 148  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl