Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Karty zapisu (raporty) - zmusznaia do falszowania
Autor Wiadomość

Mystasia Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2007
Skąd: w woj. wielkopolskim

PostWysłany: 19-02-2015, 17:09   Karty zapisu (raporty) - zmusznaia do falszowania Odpowiedz z cytatem

Szanowni Państwo mam "mały" problem i potrzebuję rady i pomocy, a także informacji. Sprawa dotyczy KART ZAPISU czyli potocznie RAPORTÓW. Otóż w mojej sekcji zmusza się pracowników do tego, aby pod koniec miesiąca karty pisać z 2 czy 3 dniowym wyprzedzeniem. Tłumaczy się to tym, że trzeba to wysłać żeby wypłaty były itd. Takie pisanie "do przodu" jest bardzo delikatnie mówiąc uciążliwe gdyż nigdy nie wiadomo co będzie jutro. Pracuję jako automatyk więc różnie może być np. usterka, różnie też bywa z jazdą samochodem, czasem w ogóle, czasem godzina, dwie, a może także się zdarzyć wypadek w pracy.Nie bardzo da się przewidzieć co będzie jutro, a co za 2 czy 3 dni. I co wtedy ? Raport już oddany i wysłany, więc jak to zgłosić? W związku tym, że takie pisanie do przodu jest moim zdaniem zmuszaniem do fałszowania dokumentacji chciałem prosić o pomoc i kilka informacji.
Po pierwsze czy u Was też tak jest? Po drugie co dokładnie mówią przepisy, do kiedy raporty mają być napisane i oddane do biura. Przepisy, instrukcje ciągle się zmieniają i już człowiek się gubi w tym wszystkim.