Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 220, 221, 222  Następny
Rozkład jazdy 2015/2016
Autor Wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 11-07-2015, 11:37    Odpowiedz z cytatem

a jakieś przecieki na lubelskie są?!? czy też ta część polski ma być zaorana? Wink))
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 11-07-2015, 12:28    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego mimo zakupu GAM dalej PICnia nic nie chce uruchomić trasą Podsudecką, do Zgorzelca czy do Hajnówki z Warszawy przez Czeremchę??
poza tym czy ktoś wie - jest szansa na powrót pociagów z Czerska do Kościerzyny oraz z Wierzchucina do Koscierzyny?? aż się prosi o umożliwienie dojazdu do Trójmiasta z Bydgoszczy tamtędy, z pominięciem Tczewa..

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lolingpl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Kwi 2013
Skąd: Poznań

PostWysłany: 11-07-2015, 12:38    Odpowiedz z cytatem

Desiro2 napisał/a:
poza tym czy ktoś wie - jest szansa na powrót pociagów z Czerska do Kościerzyny oraz z Wierzchucina do Koscierzyny??


Gdzieś słyszałem że planowane jest połączenie ICN "Gemini" z Lublina p. Bydgoszcz, Kościerzynę, Gdynię do Helu. Więc szansa jest.

_________________
FLOG: http://lolingpl.flog.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 11-07-2015, 13:04    Odpowiedz z cytatem

Desiro2 napisał/a:
Dlaczego mimo zakupu GAM dalej PICnia nic nie chce uruchomić trasą Podsudecką, do Zgorzelca czy do Hajnówki z Warszawy przez Czeremchę??
poza tym czy ktoś wie - jest szansa na powrót pociagów z Czerska do Kościerzyny oraz z Wierzchucina do Koscierzyny?? aż się prosi o umożliwienie dojazdu do Trójmiasta z Bydgoszczy tamtędy, z pominięciem Tczewa..


Co do linii do Zgorzelca i Podsudeckiej po prostu mają nas mieszkańców głęboko w d***e. Taka jest smutna prawda. Innego wytłumaczenia nie ma. Skoro spalinówka może obsługiwać trasę do Kudowy to do Zgorzelca też. Na Podsudeckiej podobnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 11-07-2015, 13:04    Odpowiedz z cytatem

dzięki za info...czyli nadzieja że coś tamtędy pojedzie jest Wink tyle że miałem na myśłi osobówki...
po co PIC kombinuje z jakimiś ICN? co to ma być za twór? InterCity Notte ? my żyjemy w Szwajcarii czy w Polsce!
nocny TLK to nocny TLK, bez jaj...Wink

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 11-07-2015, 13:06    Odpowiedz z cytatem

Ministerstwo odpisało nam, że częśc informacji, które przeciekły do forum jest już nieaktualnych więc trudno powiedzieć, czy będzie jakaś nowa kategoria, czy nie. Pożyjemy zobaczymy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 11-07-2015, 13:10    Odpowiedz z cytatem

według mnie puszczanie GAM do Zagórza z dwoma wagonami /to by mogła zwykła stonka obsłużyć/ zamiast Podsudecką z Krakowa/Katowic do Jeleniej Góry, to jawna dywersja i kpina !! i zupełne pomylenie priorytetów przewozowych.
PRZERAZIŁEM się sprawdzając jakie to pociagi sezonowe PIC uruchamia tego lata. jest ich dużo mniej niż rok temu, zero połączeń przez Węglówkę, z Krakowa już do Ustki,Łeby, ani do Świnoujścia/Kołobrzegu przez Nadodrzankę nie dojedziemy..meiszkańcy Zielonej Góry,Głogowa stracili jedyny pociąg nad morze..tak samo brak sezoniackiej grupy wagonów w Szczecinianinie ze Szczecina do Kołobrzegu przez Trzebiatów..masakra i DNO rozkładowe !!

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 11-07-2015, 14:05    Odpowiedz z cytatem

Desiro2: nie możesz tak wszystkiego w czambuł krytykować.
Tak naprawdę to tylko nadodrzanka straciła pociąg sezonowy, bo sam TLK "Pirat" kursuje w tej samej relacji co od lat, tyle, że od Szczecina przez Poznań-Ostrów Wlkp.-Wrocław.
Przez Węglówkę to pociąg TLK "Wydmy" jeździł może 2 ostatnie sezony i to w sumie bez postojów także specjalnie nie był tam potrzebny a biorąc pod uwagę czas przejazdu tą trasą słabo się to kalkulowało.
Wagony do Kołobrzegu jako łącznik do "Szczecinianina" kursowały raptem 3 sezony i z tego co wiem, na odcinku Szczecin-Kołobrzeg z frekwencją było źle.
Ale po raz pierwszy od lat:
1. nocny TLK z Gdyni przez Warszawę-Kraków do Zagórza, co naprawdę cieszy.
2. dzienny (TLK "Śnieżka" z Warszawy) i nocny (TLK "Rozewie") z Gdyni do Kudowy. Czyli po wielu latach wraca wreszcie bezpośrednie połączenie pociągiem dalekobieżnym w Kotlinę Kłodzką.
3. dzienny IC "Latarnik" (co prawda tylko w soboty ale zawsze coś) z Katowic do Kołobrzegu.
4. Po 7 latach wrócił poranny Ex z Warszawy do Kołobrzegu.
5. W soboty IC "Błękitna Fala" z Warszawy do samego Swinoujścia.
Także nie można od razu krzyczeć że jest to dno, bo jak jest dno to nie ma nic. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-07-2015, 19:03   

Światowid, co do Zgorzelca, to jest tam z tym problem że po modernie jest problem wykonywania manewrów związanych ze zmianą kierunku jazdy dla składów wagonowych. Skład by trzeba było wyciągać aż na wiadukt, potem przeciągać na stronę lubańską, tam dopiero oblot lokomotywy i powtórzenie manewru przy podstawianiu składu w drogę powrotną. Jeśli już to tam są jedynie dwa wyjścia, albo dla takiego pociągu stacją końcową byłby Gorlitz (najrozsądniejsza ze względu na możliwość przesiadek w głąb Niemiec), a jakby się nie udało dogadać z Niemcami, to Lubań łącznicą z pominięciem Ujazdu.

pawelu napisał/a:
1. nocny TLK z Gdyni przez Warszawę-Kraków do Zagórza, co naprawdę cieszy.

To nic innego jak dawny "Monciak", który tylko dostał wagony (sztuk 2) do Zagórza, więc wielkim szałem to nie jest.

pawelu napisał/a:
2. dzienny (TLK "Śnieżka" z Warszawy) i nocny (TLK "Rozewie") z Gdyni do Kudowy. Czyli po wielu latach wraca wreszcie bezpośrednie połączenie pociągiem dalekobieżnym w Kotlinę Kłodzką.

To jest faktycznie nowość i dobrze się stało że w końcu Kotlina Kłodzka dostała połączenie dalekobieżne. Niestety jest to jedyna nowość z Twojego zestawu.
pawelu napisał/a:
3. dzienny IC "Latarnik" (co prawda tylko w soboty ale zawsze coś) z Katowic do Kołobrzegu.

"Latarnikiem" zastąpiono ubiegłoroczny IR "Pirania", który kursował codziennie, a nie raz w tygodniu i nie do Kołobrzegu, a Świnoujścia, więc tutaj już jest strata.
pawelu napisał/a:
4. Po 7 latach wrócił poranny Ex z Warszawy do Kołobrzegu.

Grupą wagonów kołobrzeskich do "Jantara" zastąpiono EIC "Fregata" jadącego z Krakowa, więc traci Kraków.
pawelu napisał/a:
5. W soboty IC "Błękitna Fala" z Warszawy do samego Swinoujścia.

Przecież "Błękitna Fala" jeździła w ubiegłoroczne wakacje, tyle tylko że w kategorii EIC, więc ilościowo nie przybyło nic.

Obecnie Zielona Góra straciła połączenie nad morze no i brakuje połączenia dalekobieżnego między Szczecinem a Kołobrzegiem przez Trzebiatów.
Powrót do góry

emele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Paź 2011
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 11-07-2015, 22:13    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
pawelu napisał/a:
3. dzienny IC "Latarnik" (co prawda tylko w soboty ale zawsze coś) z Katowic do Kołobrzegu.

"Latarnikiem" zastąpiono ubiegłoroczny IR "Pirania", który kursował codziennie, a nie raz w tygodniu i nie do Kołobrzegu, a Świnoujścia, więc tutaj już jest strata.

Do Świnoujścia w godzinach Piranii jedzie teraz Wiking natomiast wg mnie Latarnik to jednak nowość, wartość dodana. Ewentualnie następca Ex "Szanty" ale trasa inna, skład leszpy i cena dużo niższa.
Dla przypomnienia jak wyglądał "ekspres" Szanty:
http://rail.phototrans.eu/14,68646,0,Siemens_ES64U4_.html

Cytat:
pawelu napisał/a:
4. Po 7 latach wrócił poranny Ex z Warszawy do Kołobrzegu.

Grupą wagonów kołobrzeskich do "Jantara" zastąpiono EIC "Fregata" jadącego z Krakowa, więc traci Kraków.

Fregata jedzie raz w tygodniu na składzie Krakusa i to wystarczy. Skład przynajmniej jest na poziomie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 12-07-2015, 09:03    Odpowiedz z cytatem

pawelu napisał/a:

Przez Węglówkę to pociąg TLK "Wydmy" jeździł może 2 ostatnie sezony i to w sumie bez postojów także specjalnie nie był tam potrzebny a biorąc pod uwagę czas przejazdu tą trasą słabo się to kalkulowało.


Rzeźnia z Katowic do Łeby i Helu jeździła węglówką od zawsze, a nie od ostatnich dwóch sezonów tylko... Postój miał tylko w Zduńskiej Woli Karsznicach to fakt, ale pociąg jechał szybciej niż trasą przez Łódź. Kolejnym poronionym pomysłem IC jest wytasowanie go CMK przez Tomaszów, zamiast przez Częstochowę, Piotrków jeśli już..

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 12-07-2015, 11:10    Odpowiedz z cytatem

Puszczą przez ZWK źle. Puszczą przez CMK źle. Puszczą przez Piotków źle. Nie puszczą wcale - źle.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-07-2015, 11:19   

emele napisał/a:
Do Świnoujścia w godzinach Piranii jedzie teraz Wiking natomiast wg mnie Latarnik to jednak nowość, wartość dodana.

Ale przecież Wiking w ubiegłym roku także jeździł, tylko w innych godzinach i tylko do Szczecina.
railman93 napisał/a:
Kolejnym poronionym pomysłem IC jest wytasowanie go CMK przez Tomaszów, zamiast przez Częstochowę, Piotrków jeśli już..

Tutaj się zgadzam w 100%, że tegoroczna trasa TLK "Wydmy" to najbardziej kretyński pomysł w skali całego rozkładu. Nie dość że dookoła, to w dodatku przez pola i lasy. Nie sądzę żeby Tomaszów Mazowiecki generował aż takie potoki, żeby był tam potrzebny pociąg nad morze i to w środku nocy, tym bardziej że mają TLK "Regle" o bardziej rozsądnej porze. Według mnie "Wydmy" powinny jeździć Węglówką i to przez Bytom ze skomunikowaniem w Gdyni z "Pogorią" lub "Korsarzem" dla podróżnych z odcinka Częstochowa - Łódź - Bydgoszcz.
Powrót do góry

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-07-2015, 15:44    Odpowiedz z cytatem

Wydmy jadąc węglówką były pociągiem typowo dla Śląska, który praktycznie pół Polski jechał tranzytem i był zawsze full. Dla ludzi po drodze była Pogoria. I tak było najlepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 12-07-2015, 21:19    Odpowiedz z cytatem

Pogoria nie zapewniała bezpośredniego połączenia z Łebą, dla takich miasta, jak Łódź, czy Toruń, co jest główmy powodem przetrasowania Wydmy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 42 z 222 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 220, 221, 222  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl