Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Klimatyzacja na indywidualne zamówienie
Autor Wiadomość

toromistrz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2012
Skąd: Berlin-Poznań-Gdynia

PostWysłany: 11-08-2016, 14:21   Klimatyzacja na indywidualne zamówienie Odpowiedz z cytatem

W dniu 7 08 2016,jechalem pociągiem z Bialegostoku do Warszawy.
Jechalem nowoczesnym pociągiem DART.Pniewaz w tym skldzie okna sa nie otwierane powinna dzialac
klimatyzacja.Jednak w miare upływu drogi klimatyzacja wciąż nie dzialala i robilo się coraz bardzej duszno i nieprzyjemnie.Gdy zapytałem konduktora w polowie drogi dlaczego nie dziala klimatyzacja odpowiedział ze powinienem to powiedzieć obsłudze pociągu ze jest mi za cieplo to oni wlacza klimatyzacje.Zglosilem wiec ze jest mi goraco,ale klimatyzacja została wlaczona na stacji Warszawa Wschodnia co nie miało wpływu na komfort mojej podrozy,ktora wlasnie tu się konczyla.Dlaczeo musimy prosić się o cos za co płacimy kupując bilet,przeciez klimatyzacja w tym składzie powinna dzialac prez cala podróż.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wlodek1956 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Lis 2015
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-08-2016, 05:47    Odpowiedz z cytatem

Witam, w ciągu ostatnich 3 lat kilkakrotnie trafiałem na problemy z klimatyzacją ale niestety skoro większość woli jeździć z klimą ( obecne wagony - składy przypominają bardziej autokar niż pociąg ) jesteśmy skazani na łaskę obsługi. Ja w ubiegłym roku w relacji Wrocław - Kraków przy temperaturze na zewnątrz 25 stopni w wagonach jechałem w swetrze " bo klima nawaliła " a gdyby było otwierane okienko po problemie. Wiem , że przy obecnych prędkościach nie stosuje się otwieranych okien no to mamy Język
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 13-08-2016, 12:31    Odpowiedz z cytatem

toromistrz Odnoście tego co piszesz największy minus jaki jest w darcie dotyczyący kimatyzacji/ogrzewania to to że sterujesz nim centralnie. Ustawisz 23 st C wtedy w członie A i B (1kl) jest odpowiednio w członie C,D,E (2kl) będzie gorąco ze względu na to że tam jest największe zapełnienie (system sprzedaży przydziela miejsca od członu D) a w członie F,G i H znowu jest w miarę odpowiednio.
Kolejny problem leży przy temepraturze zewnętrznej większej jak 32 st C. klimatyzacja wówczas zbija temepraturę do ok 8-9 st niżej i wtedy na składzie robi się gorąco przy wysokiej frekwencji.
A to co piszesz że na życzenie, mogło być tak że ktoś zgłosił kierownikowi że na składzie jest za zimno, nie dogodzisz stu osobom na składzie. Tak jak wczoraj wg mnie i ok. 12 osob w członie A było idealnie ale znalazły się dwie panie któym było za zimno? I co w takim wypadku mamy zrobić? Konduktor zaproponował aby przesiadły się pod samą kibinę z środka gdzie jest głowny wylot zimnego powietrza.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Babimost

PostWysłany: 15-08-2016, 10:57    Odpowiedz z cytatem

Co w takim przypadku zrobić? Proste - produkować składy przedziałowe a nie stodoły.

_________________
2012: 16 038 km, 2013: 24 989 km, 2014: 20 377 km, 2015: 22 282 km, 2016: 20 461 km, 2017: 180 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bert Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 16-09-2016, 11:53    Odpowiedz z cytatem

A w przedziale to nie będzie z tym problemu

_________________
bert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Babimost

PostWysłany: 17-09-2016, 14:24    Odpowiedz z cytatem

Na pewno łatwiej dogadać się z max 5 osobami niż z całym wagonem, a w ostateczności, jeśli są wolne miejsca, przesiąść się.

_________________
2012: 16 038 km, 2013: 24 989 km, 2014: 20 377 km, 2015: 22 282 km, 2016: 20 461 km, 2017: 180 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl