Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 62, 63, 64  Następny
Rozkład jazdy 2017/2018
Autor Wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-10-2017, 21:29   

Jakim cudem Galicja jedzie w relacji Hrubieszów - Wrocław, a w kierunku przeciwnym już nie?
Przejdź na dół

soprano Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Zamość / Wrocław

PostWysłany: 01-10-2017, 23:05   tajemnica GALICJI Odpowiedz z cytatem

Znalazłem!
GALICJA jedzie z Wrocławia do Przemyśla o 13:39 w piątek, ale wtedy wagony do Hrubieszowa jadą z HETMANEM.
W sobotę wagony do Hrubieszowa jadą z HETMANEM.
W niedziele HETMAN nie jedzie, tylko GALICJA o 13:30 z Hrubieszowa i są dołączane w Rzeszowie do składu z Przemyśla.
GALICJA do Przemyśla jedzie w piątki przez cały rozkład i wraca w niedziele.
Hrubieszów w wersji galicyjskiej kursuje tylko w jedną stronę (do Wrocławia) od 2 IV.
Zagadką pozostaje tylko skąd będą wagony do Jeleniej w niedziele, kiedy nie jedzie hrubieszowska część HETMAN-a.


Ostatnio zmieniony przez soprano dnia 01-10-2017, 23:22, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 01-10-2017, 23:11    Odpowiedz z cytatem

Hetman pojedzie z Przemyśla do Szczecina p.Zieloną Górę i do Jeleniej Góry p. Wałbrzych z grupą wagonów Hrubieszów Wrocław.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 02-10-2017, 09:23    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Grodzisk ma zagwarantowaną aż za dobrą ofertę w postaci połączeń lokalnych z Warszawą, niejedno, nawet dużo większe miasto oddałoby postoje pociągów dalekobieżnych za taką ofertę lokalną jak ma Grodzisk, Pruszków i wszystko co po drodze.


Jeżeli nie masz nic sensownego do dodania i wykazujesz się nawet brakiem konsekwencji w tym co tutaj wypisujesz - zamilcz. Dostałeś wiele argumentów wskazujących, że w podobnych miastach do Grodziska i Pruszkowa postoje są, w Grodzisku nawet PKP PLK wybudowała peron w tym celu. Niestety nie potrafisz przyswoić sobie pewnych faktów, ale to już Twój problem. Tego rodzaju dyskusji nie mam zamiaru kontynuować.
Faktycznie po ponownym otwarciu linii pojaw się na Niedźwiadku i postaraj się skorzystać z ,,dobrej oferty" i wsiąść do któregoś z pociągów Very Happy albo z Grodziska udaj się na wyprawę do Krakowa z bagażem podręcznym, gdy opóźniony i przepełniony skład KM uniemożliwi Ci zdążenie na połączenie na stacji Warszawa Zachodnia...... Może wtedy przestaniesz wypisywać tu te farmazony, tego nie da się już czytać.


Cytat:
dróżny płacąc za bilet na pociąg pośpieszny, chce jechać pociągiem pośpiesznym, a nie przyśpieszonym zatrzymującym się na każdej większej pipidówie


Pociągów pospiesznych dawno już nie ma, warto być wyszedł z głębokiego PRL. Składy IC i TLK są dotowane właśnie po to by ułatwiać dojazd także do miast średniej wielości.... Jeżeli Grodzisk Maz. i Pruszków to dla Ciebie pipidówy to faktycznie przydałyby Ci się solidne korepetycje z geografii Shocked .


Cytat:
Jeśli te miasta będą miały taką ofertę lokalną jak Grodzisk, to nie widzę najmniejszych przeszkód.


Ty sobie możesz nie widzieć. Już widzę jak w Bochni zgodzą się na wycięcie TLK i IC Very Happy. Chyba Ci się kategorie pociągów pomyliły, w takich ośrodkach nie powinny się zatrzymywać składy EIP i EIC.


Cytat:
Przejrzyj sobie stare rozkłady i zobacz gdzie jeszcze kilka lat temu zatrzymywały się pociągi pośpieszne, a gdzie zatrzymują się teraz. Niektóre ówczesne przyśpieszone były szybsze, niż obecne pośpieszne. Tyle że wtedy pociągi były dla podróżnych, a nie lokalnego nawiedzonego mikolstwa które tupie nogami jak rozpieszczony bachor że on musi mieć i już.


Czasy się zmieniają, potrzeby komunikacyjne są też inne. Gdybyś co nieco czytał od czasu do czasu to wiedziałabyś, że od tych Twoich pięknych czasów trwa proces migracji ludności z dużych miast do ośrodków położonych w niewielkiej odległości od nich. Ten stan rzeczy wymaga określonych działań, nie tylko ze strony GDDKiA,ale także ze strony PKP IC. Ty niestety nie masz pojęcia jak widzę co dzieje się dzisiaj w świecie. Zrozum wreszcie, że zmieniające się otoczenie społeczno - gospodarcze wymaga nieustannej analizy i korekty dotychczasowej polityki. Nie łudź się, że stare dobre wróci, tak już nigdy nie będzie......


Cytat:
Nie porównuj Tczewa do Grodziska. Przede wszystkim Tczew to stacja węzłowa i tam pociągi dalekobieżne zatrzymywały się zawsze, przynajmniej w większości. Poza tym wbrew pozorom, Tczew nie ma tak dobrze rozbudowanej komunikacji lokalnej z Trójmiastem, jak Grodzisk z Warszawą, więc porównanie bardzo nie trafione


Argument i trafny i na miejscu. Odległość i jakość oferty zbliżona. Argument,że tak jest od zawsze jest tak idiotyczny, że nie ma sensu go nawet komentować Very Happy.


Cytat:
Ty to chyba na prawdę jesteś z kosmosu. To co pokazują wyszukiwarki to jest dopiero projekt i zawsze tak było że przy projektach wagonów bezpośrednich nie pokazywało jako połączenie. Dopiero 3 tygodnie przed wejściem rozkładu wszystko to zostanie unormowane i wyszukiwarki będą pokazywały stan faktyczny.


Czy poza obrażaniem innych masz jeszcze jakieś zdolności? Z kulturą słowa też widzę ubogo. Moim zdaniem nie ma przeszkód by informacja od początku była pełna i nie prowadziła do dezinformacji pasażerów. Za to ktoś bierze duże pieniądze by takich wpadek nie było. Taki rzeczy od PKP PLK trzeba zwyczajnie wymagać.

Z mojej strony tyle w kwestii Pruszkowa i Grodziska. Myślę, że postoje w tym ostatnim mieście to kwestia czasu.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 02-10-2017, 09:42    Odpowiedz z cytatem

Zakończcie tę swoją chorą dyskusję bo zaczyna się to robić nudne. Nie wiem czy moderatorzy i administratorzy nie widzą tego?

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 02-10-2017, 10:51    Odpowiedz z cytatem

Światowid, jestem ciekaw frekwencji w tym nocnym na Darcie do Jeleniej Góry...
Akurat wybieram się w tym czasie, to będę jednym z pierwszych pasażerów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 02-10-2017, 11:14    Odpowiedz z cytatem

Myślę że o frekwencję nie ma się co martwić. Skoro jest teraz to po skruceniu czasu dojazdu do Warszawy o jakieś 2 godziny z Jeleniej Góry powinna być jeszcze większa zwłaszcza, że Bolec i Legnica dołożą swoje.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2017, 11:30   

Światowid, Bolesławiec i Legnica może swoje dołożą, ale odpada Wałbrzych. Ilekroć jechałem Karkonoszami/Sudetami w grupie warszawskiej, to w Walbrzychu jednak sporo ludzi wsiadało. .
Powrót do góry

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 02-10-2017, 22:01    Odpowiedz z cytatem

Wałbrzych będzie mał 3 połączenia do Warszawy więc spokojnie to wystarcza. Wałbrzyszanie są zadowoleni z pociągu do Szczecina który udało si€ przywrócić po 6 latach przerwy. Są reguony w Polsce które bardziej tego połączenia potrzebują. Lini 274 ma już prawie wszystko czego ptrzebowaliśmy. Brakuje jeszcze tylko Lublina.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2017, 22:25   

Mimo wszystko i tak jestem zdania, że zamiast Darta, lepszym rozwiązaniem byłyby wagony i relacja Szklarska Poręba/ Lubań Śl. - Warszawa. Grupę ze Szklarskiej można by w Wawie podłączyć do Uznama i problem z Lublinem by się rozwiązał. Wiadomo, dookoła ale obecnie i tak nie ma innej możliwości.
Powrót do góry

empek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2007
Skąd: JG/LBN

PostWysłany: 02-10-2017, 23:25    Odpowiedz z cytatem

Poniekąd racja, skoro Uznam będzie jeździł z Lublina, to aż się prosi o grupę wagonów do JG/Szklarskiej Poręby, przełączaną w Poznaniu do Rozewia. Takie rozwiązanie, do choćby częściowego otwarcia LK7, planowanego bodaj na grudzień 2018, byłoby o wiele lepsze niż dalsza dziura w połączeniu.

_________________
"Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

podjazdy
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2017, 00:46   

empek napisał/a:
Poniekąd racja, skoro Uznam będzie jeździł z Lublina, to aż się prosi o grupę wagonów do JG/Szklarskiej Poręby, przełączaną w Poznaniu do Rozewia.

Może brak krawędzi peronowych? Akurat o 2-3 w nocy to w Poznaniu dużo się dzieje. Odjazd 5 pociągów, które mają przełączane wagony.
Powrót do góry

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 03-10-2017, 11:24    Odpowiedz z cytatem

podjazdy napisał/a:
empek napisał/a:
Poniekąd racja, skoro Uznam będzie jeździł z Lublina, to aż się prosi o grupę wagonów do JG/Szklarskiej Poręby, przełączaną w Poznaniu do Rozewia.

Może brak krawędzi peronowych? Akurat o 2-3 w nocy to w Poznaniu dużo się dzieje. Odjazd 5 pociągów, które mają przełączane wagony.

Jesli chodzi o krawędzie peronowe to w Poznaniu ich nie brakuje mimo wyłączenia przez remont peronu 5. Pozostaje ich jeszcze 13.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 03-10-2017, 12:50    Odpowiedz z cytatem

Pociąg z Jeleniej Góry do Lublina p. Wrocław, Poznań, Toruń, Warszawę, Parczew- chyba kogoś poniosło.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 03-10-2017, 13:05    Odpowiedz z cytatem

Wysłanie Darta na Karkonosze determinuje poniekąd dwukrotna zmiana kierunku jazdy na trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 27 z 64 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 62, 63, 64  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl