Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 62, 63, 64  Następny
Rozkład jazdy 2017/2018
Autor Wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 08-11-2017, 23:36    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
pawelu napisał/a:
Właśnie te nocne składy na EZT mnie najbardziej dziwią. Tego jeszcze nie było.

To będzie. Trzeba iść z postępem! Na Zachodzie – w który wielu zakompleksionych Europejczyków znad Wisły jest wpatrzonych jak w święty obrazek – nocne pociągi na EZT nie są niczym szczególnym. Albo zachodnia Europa, albo Białoruś! Chcecie „uchodźców”, gender, LGBTQWERTYHUJ, aborcję na życzenie i inne lewackie wynalazki „postępowej” Europy to musicie też pogodzić się z EZT w nocnych pociągach IC. Tak jak jest na umiłowanym przez was Zachodzie. Nie ma zmiłuj!


Noema, ale Ty chyba nie porównujesz komfortowych ICE2, ICE3 do polskich bieda-dalekobieżnych-karpi/ flirtów? Smile
Uważam że pociąg nocny zestawiony z tych badziewi to skandal nie do przyjęcia.

Co do Karkonoszy, ich trasa powinna przebiegać (na wagonach) przez Łódź,Ostrów,Wałbrzych,Jelonkę do Szklarskiej Poręby. Przez Węgliniec i Lubań mógłby jechać jakiś skład z Przemyśla (na zasadzie łącznika) tak jak kilka lat temu grupa wagonów od Słowińca, wyłączana we Wrocławiu.

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

empek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2007
Skąd: JG/LBN

PostWysłany: 08-11-2017, 23:55    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Co do Karkonoszy, ich trasa powinna przebiegać (na wagonach) przez Łódź,Ostrów,Wałbrzych,Jelonkę do Szklarskiej Poręby. Przez Węgliniec i Lubań mógłby jechać jakiś skład z Przemyśla (na zasadzie łącznika) tak jak kilka lat temu grupa wagonów od Słowińca, wyłączana we Wrocławiu.

Ale po co, skoro IC Orzeszkowa już jedzie tą trasą? Przypominam, że w dalszym ciągu brakuje połączenia okolic Karkonoszy z Górnym Śląskiem i Lubelszczyzną, a właśnie trasa "Karkonoszy" sprzed dwóch lat doskonale zaspokajała potrzeby skomunikowania tych regionów, a przy tym wszystkim nie była uciążliwa czasowo (nie to, co mamy obecnie w formie Sudetów).
Mniejsza z tym, PKP IC ma dar uwalania tego, co było potrzebne, a na ich miejsce wprowadza dziwolągi. Daję tym "pseudo" Karkonoszom czas do pierwszej lub drugiej korekty i nie zdziwię się, jak w takiej postaci znikną z RJ.

_________________
"Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 08-11-2017, 23:57    Odpowiedz z cytatem

Desiro2, owszem. W końcu EZT to EZT. Wszak rozchodzi się Wam o przedziały a nie o klasę EZT-ów. Ja rozumiem, że mikol musi mieć przedział dla siebie, żeby śmierdzące giry mógł wyciągnąć na fotelach, ale przeciętny zjadacz chleba ma w dupie jaki skład dowiezie go do celu. Powtarzam, na Zachodzie składy wagonowe to wyjątek a nie reguła. Także w nocnych pociągach. Nocnymi bezprzedziałowymi pociągami jechałam we Francji już kilkanaście lat temu!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 09-11-2017, 00:22    Odpowiedz z cytatem

empek

Obyś się zdziwił z Karkonoszami bo mieszkańcy Lubania czekają na to połączenie. Nocny pociąg może jecha bardziej okrężną trasą docelową bo pasażer nie odczuwa tego aż tak bardzo a co do Asnyka to obecnie największy muchowóz wyjeżdżający z Jeleniej. Ostatnio widziałem ten skład przed odjazdem i frekwencja wynosiła zero- dosłowne zero na starcie. Od strony Przemyśla puszczanie pociągu przez Węgliniec obecnie przy modernizowanej linii 274 mija sie całkowicie z celem. Zgorzelecka powinna mieć swój własny pociąg do Przemyśla i to najlepiej ze Zgorzelca. Lublin powinien jechać po modernizacji nr 7 z Jeleniej Góry przez Katowice, Kielce jako grupa wagonów do Sztygara zamiast za Halnego do Bydgoszczy, który jest kompletnie niepotrzebny.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

barciur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Paź 2014

PostWysłany: 09-11-2017, 05:24    Odpowiedz z cytatem

Pirat napisał/a:
Ludzie w Rosji przez kilka dni podróżują w bezprzedziałowych wagonach i nie narzekają. No to Polak kilku godzin nie wytrzyma w Darcie? Kiedyś odbyłem podróż pociągiem na trasie Moskwa - Irkuck w wagonie płackartnym. Dopiero po dwóch dniach miałem dość takiej jazdy.

Ale masz w plackarcie łóżko. To jest ogromna różnica. I prowadnika, który zgasi światło na noc. a w EZT masz siedzenie, pasażera obok i światło jarzące.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 09-11-2017, 07:38    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
przeciętny zjadacz chleba ma w dupie jaki skład dowiezie go do celu.

Zazwyczaj rozumiem Twój punkt widzenia, ale z tym to trochę na wyrost stwierdziłaś. Naprawdę ma w dupe jaki skład go dowiezie? Ciekawe...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-11-2017, 08:01    Odpowiedz z cytatem

Światło palące się całą noc to jedno, ale nie zapominajmy o głośnych komunikatach przed każdą stacją jakie wypowiada automat we Flirtach/Dartach. Natomiast zgadzam się z @Piratem, że nie ma co porównywać komfortu w autobusie, choćby najwygodniejszym, do pociągów, zwłaszcza ED160/ED161.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 09-11-2017, 08:53    Odpowiedz z cytatem

I wielu podnosi także argument bezpieczeństwa. Dart i Flirt zapewniają na pewno przynajmniej wyższe jego poczucie dla części pasażerów. Poza tym kursy nocne zapewnią lepsze wykorzystanie tego taboru, można ułożyć sensowne obiegi. A komunikaty może na noc da się nieco wyciszyć?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-11-2017, 09:18    Odpowiedz z cytatem

Trochę zmian zapowiada się dla podróżujących z Warszawy na Kujawy od 10.XII. Składy IC zestawione z ED160 z Warszawy do Bydgoszczy pojadą najpierw E65 do Iławy (na odcinku Warszawą Wsch.- Iława Gł. bez postojów), tam nastąpi zmiana kierunku jazdy i przez Jabłonowo-Kowalewo do Torunia i dalej klasycznie do Bydgoszczy. Normalną trasą z Warszawy do Bydgoszczy pojadą natomiast składy TLK. Wyjątkiem będzie TLK "Noteć", który pojedzie przez Kutno-Piotrków Kuj.-Inowrocław). Na tych zmianach stracą głównie mieszkańcy Kutna, Włocławka i Aleksandrowa bowiem będą mieć tylko 5 pociągów do Bydgoszczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 09-11-2017, 10:18    Odpowiedz z cytatem

pawelu napisał/a:
Światło palące się całą noc to jedno, ale nie zapominajmy o głośnych komunikatach przed każdą stacją jakie wypowiada automat we Flirtach/Dartach.

Światła można przygasić, komunikaty głosowe można wyciszyć. Nie róbcie z obsługi pociągu kretynów. Kretynów to może mają nad sobą (selekcja negatywna), ale na dole pracują normalni ludzie.

Wrócę do tej Francji... Jechałam tam nocnym pociągiem przez cały kraj (chyba z 10 godz.). Nie był to EZT, ale skład bezprzedziałowych wagonów. Po 22-ej światła przygasły (jasno było tylko w przedsionkach). Jechało się całkiem wygodnie. Innym razem też jechałam nocnym pociągiem z Nicei do Paryża. Również były wagony bezprzedziałowe. I uwierzcie mi, to już nowe Impulsy KD (45WE) są wygodniejsze od tych francuskich wagonów, w których jechałam.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

annazwanawanda Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 04 Paź 2017
Skąd: stacja MK

PostWysłany: 09-11-2017, 10:34    Odpowiedz z cytatem

Kiedy będą plakaty z nowym rozkładem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-11-2017, 11:18    Odpowiedz z cytatem

annazwanawanda, najpóźniej w przyszły weekend. PLK musi upublicznić nowy rozkład jazdy co najmniej z 21-dniowym wyprzedzeniem.

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 09-11-2017, 11:30    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Wrócę do tej Francji... Jechałam tam nocnym pociągiem przez cały kraj (chyba z 10 godz.). Nie był to EZT, ale skład bezprzedziałowych wagonów. Po 22-ej światła przygasły (jasno było tylko w przedsionkach). Jechało się całkiem wygodnie. Innym razem też jechałam nocnym pociągiem z Nicei do Paryża. Również były wagony bezprzedziałowe. I uwierzcie mi, to już nowe Impulsy KD (45WE) są wygodniejsze od tych francuskich wagonów, w których jechałam.

Pozwolę się z Tobą nie zgodzić w części.. Też jechałem nocnym Corail Lunea we Francji, był to pociąg relacji Paryż-La Tour de Carol, który miał w składzie bardzo wygodny, wyciszony wagon z przygaszonymi światłami i miękkimi rozsuwanymi fotelami z regulowanym oparciem.
Zgadzam się z Tobą w kwestii tego że było bardzo wygodnie,jednak porównywanie tego komfortoego wagonu do impulsa (który notabene jest wg mnie najwygodniejszym ze wszystkich pociągów regionalnych ale często dziwnie wężykuje i nie jest zbyt cichy) czy do badziewiastego flirta IC lub karpia z poupychanymi jak w pksie siedzeniami i twardymi fotelami jest niepoważne.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 09-11-2017, 12:01    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli to nie pomyłka to poranna Sawa z Warszawy do Krakowa pojedzie jako IC. Ciekawi mnie zestawienie składu, liczę na wagony Very Happy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-11-2017, 12:06    Odpowiedz z cytatem

Właśnie miałem pisać o tym IC "Sawa". To dobra zmiana w porównaniu z tym co było prezentowane we wrześniu. Ale chce sprawdzić jak jest z powrotem w kierunku Warszawy to wyskakuje mi komunikat "Błąd podczas pobierania danych". Czyli albo przeciążenie sieci albo coś aktualizuje PLK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 35 z 64 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 62, 63, 64  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl