Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
RJ 2016/2017 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 02-02-2016, 19:20   RJ 2016/2017 na Dolnym Śląsku Odpowiedz z cytatem

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego zachęca do przysyłania propozycji zmian w rozkładzie jazdy, które miałyby obowiązywać od grudnia 2016 r.

Wszyscy zainteresowani mogą nadsyłać swoje propozycje zmian w rozkładach lub korekt tras pociągów do 14 lutego 2016 r.

Szczegóły na stronie:
http://www.koleje.dolnyslask.pl/aktualnosc/rozklad-jazdy-pociagow-20162017-konsultacje-spoleczne-836/

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-03-2016, 22:33    Odpowiedz z cytatem

Dolny Śląsk: od grudnia o 18% więcej pociągów regionalnych?

O 18% więcej pociągów przy wzroście dofinansowania zaledwie o 3,8%. Tak za rok mogą działać koleje regionalne w województwie dolnośląskim - przekonuje Centrum Zrównoważonego Transportu.

CZT w ramach projektu "Kolej na dobrą Kolej" opracowało projekt optymalizacji przewozów kolejowych w województwie dolnośląskim. Teraz zbiera podpisy za wdrożeniem tego planu od grudniowej zmiany rozkładu jazdy.

Czytaj więcej:
http://www.czt.org.pl/aktualnosci/kolej/przewozy-pasazerskie/dolnoslaskie/dolny-slask-za-rok-o-18-wiecej-pociagow-regionalnych

_________________
Ford motorcraft
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

nd Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2015

PostWysłany: 20-03-2016, 10:28    Odpowiedz z cytatem

I tutaj jeszcze takie coś: http://www.czt.org.pl/images/petycja/dolnoslaskie/Dolno%C5%9Bl%C4%85skie-Raport-2016-03-19.pdf
Na początek polecam zapoznać się z tabelą 2. na stronie 7 :-D
To już jest trzecia wersja prospektu pod tym linkiem, po zobaczeniu wspomnianej tabeli nie chce mi się za bardzo czytać rewelacji w tekście. Podczas przewijania rzuca mi się w oczy niechlujnie zrobiona tabela 10 i 11. Przewijam na tabele rozkładów żeby sprawdzić czy poprawili błędy z drugiej wersji.
Tabela z E-30 - pociąg przyjeżdżający do Wrocławia na 07:41 obsługiwany SA134. Obecnie Kwisą i osobówką o 06:33 z Legnicy przyjeżdża sumarycznie około 400 osób. W poprzedniej wersji na tym pociągu zaplanowali 2*SA135 (i 1*SA135 na pociągu o 16:17 z Wrocławia do Legnicy) więc jest postęp!
Idziemy dalej do projektu rozkładu na Podsudeckiej. Poprawili krzyżowania pociągów między Jaworzyną a Stanowicami! Ale wyszły krzyżowania na odcinku Świdnica Miasto - Mościsko Dzierżoniowskie.
No i coś czego po drugiej wersji nie poprawiono a co rozjeżdża raczej całą pracę węzła Kłodzko Główne (nie chce mi się analizować skomunikowań na wszystkich tabelach) - brak zachowania odbiegów na szlaku Bardo Przyłęk - Kamieniec Ząbkowicki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: 20-03-2016, 11:00    Odpowiedz z cytatem

A zobaczcie jaki tabor CZT chce puścić na Legnica-Rudna Shocked (str. 42)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

podroznik1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 20-03-2016, 11:39    Odpowiedz z cytatem

Polecam szczegółową analize wszystkich propozycji dla 8 województw,jest co czytać, projekt świetny, jest to jeden z lepszych projektów gdzie mamy wreszcie takt,dobre skomunikowania i co najważniejsze częstsze kursy na wszystkich czynnych liniach. Przydałyby sie takie projekty dla pozostałych województw i wcielenie tego wszystkiego w życie od grudnia 2016.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 20-03-2016, 21:05    Odpowiedz z cytatem

Na papierze wszystko ładnie wygląda, w praktyce czy taki rozkład byłby realny?
Poza tym pomysł wprowadzenia połączeń przyspieszonych np. na linii Wrocław-Legnica-Węgliniec (z założenia dobry), nie znajduje odzwierciedlenia w praktyce.
Z czasów przejazdów zaprezentowanych w tabeli wcale nie wynika, że będą one szybsze. Paradoksalnie, czasami mają one dłuższy czas przejazdu od pociągów osobowych.
Autobusy szynowe w konfrontacji z Impulsami zdecydowanie przegrywają.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
7339045

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 20-03-2016, 21:49    Odpowiedz z cytatem

jano, nie traktowałabym projektu CZT jako wyroczni, ale jako wstępny zarys, luźną propozycję. Jest w nim dużo błędów (np. są pociągi do Bolesławca, ale nie ma pociągów z Bolesławca), a i czasy przejazdów są nierealne. No i te założenia odnośnie pociągów do/z Drezna, bez konsultacji ze stroną niemiecką. A ostatni w dobie pociąg Bolesławiec - Legnica to jakiś ponury żart. Poza tym rozkład cykliczny to science fiction dla PKP PLK. Generalnie można się tym... podetrzeć. Zresztą wszystko i tak rozbija się o kasę z UMWD.

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

podroznik1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 21-03-2016, 18:05    Odpowiedz z cytatem

@Noema
Projekt CZT jest duzo lepszy od tego co jest od kilku-kilkunastu lat w przewozach regio w Polsce, widze ze patrzysz tylko na swoja linie zgorzelecka, przeanalizuj caly projekt i wszystkie tabele, jest to zrobione profesjonalnie,skomunikowania duzo lepsze od obecnych(idealne skomunikowania to masz w Szwajcarii,Holandii,Danii), obiegi zrobione swietnie przy uzyciu mniejszej ilosci taboru i co najwazniejsze czestotliwosc kursowania pociagow duzo wieksza niz obecnie. Polecam tez przejrzec propozycje dla innych wojewodztw, tez sa bardzo dobre. Podoba mi sie ze promuja prosta,a jakze prawdziwa zasade(taka jak w wielu krajach), mianowicie ze im wieksza czestotliwosc kursowania pociagow tym wiecej pasazerow,im mniejsza tym mniej pasazerow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 21-03-2016, 20:31    Odpowiedz z cytatem

podroznik1, tak, patrzę tylko na linię zgorzelecką, bo tylko z tych pociągów korzystam. I pod tym kątem oceniam projekt CZT. I jeśli w projekcie widzę bzdury i pogorszenie oferty, o czym pisałam w poprzednim poście to wypociny CZT wyrzucam do kosza na śmieci. Ani pan Biega ani nikt inny z CZT nie będzie nam dyrygować co jest dla nas najlepsze! To my, pasażerowie i mieszkańcy naszego regionu wiemy najlepiej jakiej kolei potrzebujemy, a nie jakiś warszawiak oderwany od naszej lokalnej rzeczywistości. Bo jeśli ktoś proponuje mi ostatni pociąg do i z Wrocławia dwie godziny wcześniej niż obecnie to niech lepiej zajmie się czymś innym, a nie układaniem rozkładów jazdy, z których sam korzystać nie będzie.

Warszawiacy, poznaniacy, krakowiacy etc. mikolskie łapy precz od kolei regionalnej na Dolnym Śląsku! Już raz mikole z IRiPK zorganizowali rozkład jazdy na linii zgorzeleckiej tak, że mało szlag mnie nie trafił. Teraz CZT snuje chore wizje i w miejsce ostatniego połączenia do Wrocławia proponuje pociąg z Bolesławca do Legnicy. Kretynizm do sześcianu!

wypociny_CZT.jpg
Plik ściągnięto 253 raz(y) 328.87 KB


_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

podroznik1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 21-03-2016, 21:32    Odpowiedz z cytatem

Ten ostatni pociag z Boleslawca do Legnicy do rzeczywiscie absurd,ale w calym projekcie jest tylko kilka takich kwiatkow, poza tym rozklad ulozony naprawde dobrze,cyklicznie, nie mozna z powodu jednego czy kilku kursow na jednejtylko linii oceniac caly projekt tak krytycznie i mowic o wyrzucaniu do kosza. Wystarczy to poprawic i juz,napisz do nich by to uwzgednili,,przeczytaj caly projekt dla woj.dolnoslaskiego,a zobaczysz bardzo dobre skomunikowania jakich obecnie nie ma i czestotliwosc jak w Czechach. Aha,jeszcze jedno,piszesz cos o kolei regionalnej na Dolnym Slasku. Jezeli dla ciebie kolej na Dolnym Slasku to linia zgorzelecka to z takim podejsciem naprawde ciezko uzdrowic kolej,jezeli kazdy bedzie tylko na swoja linie patrzyl. Kolej dolnoslaska to dziesiatki linii z tysiacami pasazerow. Spojrz na rozklady CZT dla wszystkich pozostalych linii,zobaczysz czestotliwosc z zachowaniem obiegow o jakiej od wielu lat mozna pomarzyc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 05-08-2016, 19:00    Odpowiedz z cytatem

Projekt rozkładu jazdy 2016/2017 pociągów regionalnych (KD i PR):

http://infokolej.pl/docs/kd/rj2017.zip

Plik ZIP trzeba rozpakować (np. w programie WinRAR). Po rozpakowaniu będą tabele w PDF.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 05-08-2016, 19:52    Odpowiedz z cytatem

Widać, że projekt (tabela 260) kładzie duży nacisk na zachowanie cykliczności połączeń.
Ogólnie rozkład zbliżony do obecnego...

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
7339045

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Żagań

PostWysłany: 05-08-2016, 20:47    Odpowiedz z cytatem

Z Wrocławia do Forstu? Wow, nieźle tak powinno być. Ale widać że rozkład trochę nieaktualny bo nie uwzględnia nowych czasów przejazdu które będą obowiązywały po remontach od grudnia.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4072761

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: 05-08-2016, 21:45    Odpowiedz z cytatem

Duże podziękowania za opublikowanie projektu ! Smile

Z perspektywy mieszkańca Brzegu Dolnego uważam że rozkład przedstawiony przez UMWD dla mojej linii prezentuje się optymistycznie. W końcu koniec z kilkoma absurdami, takimi jak zawieszenie jednego z najbardziej obciążonych szczytowych pociągów (15:21 z Wrocławia) na okres wakacji. Zalepiono kilka najbardziej zionących dziur. Szkoda że nie pomyślano o dużej liczbie osób kończących pracę o 18:00, kiedy najbliższy pociąg będzie odjeżdżać o 19:21.

Drobnym mankamentem jest wytrasowanie pociągów obsługiwanych rozkładowo przez EN57AL do prędkości 100 km/h, mimo iż na linii jest coraz więcej odcinków dostosowanych do jazdy z Vmax 120 km/h. Na tak długiej trasie z Wrocławia do Zielonej Góry można w ten sposób zyskać kilka dodatkowych minut, zwłaszcza że za Ścinawą przystanki rozlokowane są dość rzadko. Co ciekawe na 276 i 271 tego czegoś nie ma i REGIO na asynchronach są normalnie rozpisane na 120 km/h. Może po prostu UMWD przewiduje dalsze obsługiwanie pociągów na Zieloną Górę najgorszym szrotem z krzaków PR Wrocław, który z trudem wyciąga stówę, tak jak to dzieje się do tej pory.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 05-08-2016, 22:37    Odpowiedz z cytatem

jano napisał/a:
Widać, że projekt (tabela 260) kładzie duży nacisk na zachowanie cykliczności połączeń.

Don't worry! PKP PLK z pewnością naprawi ten „błąd”.

Bartuś napisał/a:
Może po prostu UMWD przewiduje dalsze obsługiwanie pociągów na Zieloną Górę najgorszym szrotem z krzaków PR Wrocław, który z trudem wyciąga stówę, tak jak to dzieje się do tej pory.

UMWD raczej nie zajmuje się takimi pierdołami. Zarówno w KD jak i w PR Wrocław jest sztab ludzi zajmujący się organizacją przewozów, planowaniem rozkładu jazdy etc. A beton PR Wrocław, odkąd sięgam pamięcią, zawsze traktował Nadodrzankę po macoszemu.

Wracając do tematu... Na linii zgorzeleckiej zmiany kosmetyczne. Ciekawostką są weekendowe pociągi z Wrocławia i Legnicy do Forstu. Dobre posunięcie KD. Z przesiadką można pojechać do Berlina. Te pociągi powinny jeździć codziennie!

Czekam na ujadanie jeleniogórskich mikoli. Chociaż w sumie niekoniecznie, bo przecież te pociągi nie pojadą do Forstu przez Zgorzelec. A i bredzić o przetrasowaniu ich przez Jelenią Górę też nie wypada, wszak są jakieś granice robienia z siebie idioty, nawet anonimowo na „Rynsztoku Kolejowym”.

A propos Jeleniej Góry... Dla kogo są te dwa weekendowe pociągi do Lwówka? Czas przejazdu wręcz „rewelacyjny” - prawie 2 godziny (PKS jedzie niecałą godzinę). Wozem drabiniastym byłoby szybciej! Prawdopodobnie będą to najwolniejsze pociągi pasażerskie w Polsce. Ba, być może nawet w Europie. Czyżby KD celowały w rekord Guinnessa?

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 13 Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl