Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 69, 70, 71  Następny
Linia Wrocław - Jelenia Góra
Autor Wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 02-09-2010, 07:16    Odpowiedz z cytatem

Niestety prawdopodobnie mamy znów do czynienia z powtórką niechlujnie wykonanych remontów przez Dolkom jakie miały miejsce w 2008r. na linii 274.
O ile odcinek Marciszów-Ciechanowice został zrobiony w miarę porządnie, o tyle dalszy fragment budzi już spore wątpliwości. Torowisko zostało ułożone na gołej ziemi (bez stosowania tłucznia), a o skutecznym odwodnieniu znów można zapomnieć. Jakie to może przynieść konsekwencję tłumaczyć nie trzeba. Poniżej dwie fotki jakie dostałem od kolegi przedstawiające "wyremontowane" torowisko pomiędzy Ciechanowicami i Janowicami Wielkimi.

Obraz 032 - ziemiopodsy.jpg
Plik ściągnięto 61 raz(y) 112.09 KB

Obraz 029 - odwodnienie.jpg
Plik ściągnięto 67 raz(y) 117.82 KB

Obraz 028 - odwodnienie toru na.jpg
Plik ściągnięto 68 raz(y) 122.1 KB

Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Doctor No Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lut 2010
Skąd: Poznan

PostWysłany: 09-09-2010, 19:38    Odpowiedz z cytatem

Technologia uproszczona,a 200 mln za faktury poszło. Buhaha

//post moderowany. ~Iktorn
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

1762 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15-09-2010, 14:38    Odpowiedz z cytatem

W poniedziałek przejazd pociągu na terenie stacji Żarów odbył się nowym torem, ale teren nie jest jeszcze uporządkowany. Największe prace odbywały się (w poniedziałek) przy przejeździe w Imbramowicach.

[ Dodano: 17-09-2010, 13:52 ]
"Od piątku, 17 września do niedzieli, 26 września zmienią się kursy linii nr 15 i 18 autobusów MPK. Zmiany mają związek z remontem linii kolejowej i zamknięciem przejazdu w Mrowinach."
za www.doba.pl

[ Dodano: 21-09-2010, 07:30 ]
20.09 Przejazd "Kamieńczykiem" odbył się nowym torem pomiędzy Żarowem, a Imbramowicami z prędkością ok. 40 km/h (pewnie do zakończenia wszystkich robót będzie obowiązywało ograniczenie). Drugi tor na razie będzie nieprzejezdny ze względu na przebudowę przepustu. Rozpoczął się także demontaż podkładów i szyn od przejazdu w Piotrowicach Świdnickich do Żarowa, więc myślę, że ruszyła na dobre zapowiadana wymiana Jaworzyna Śląska -Żarów.

_________________
Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 21-09-2010, 09:43    Odpowiedz z cytatem

Poniżej kilka zdjęć z remontu odcinka Marciszów-Janowice Wielkie. Sam remont (pierwszy od wielu lat w tej okolicy) bardzo cieszy, ale jest kilka wątpliwości.

1. Dlaczego na krótkim odcinku w okolicach p.o. Ciechanowice ułożono podkłady drewniane zamiast betonowych?
(nie ma tam żadnych rozjazdów w pobliżu) [Marciszow4.jpg]
2. Remont przejazdu w Ciechanowicach [ciechanowice.jpg] pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze wymieniono płytę tylko na remontowanym torze nr 2, a po drugie nie zastosowano tutaj płyt małogabarytowych jakie obecnie używa się na modernizowanych odcinkach. Rok temu modernizowano przejazd w Sędzisławiu [fot sedzislaw.jpg] i wygląda on znacznie lepiej aniżeli ten z Ciechanowic.
Nie mówiąc o tym, że SSP na tym przejeździe w Ciechanowicach nadal nie działa...

sedzislaw.jpg
Zmodernizowany w ubiegłym roku przejazd kolejowy w Sędzisławiu.
Plik ściągnięto 85 raz(y) 82.81 KB

ciechanowice2.jpg
Widok z wiaduktu w Ciechanowicach na linię kolejową 274 w stronę Marciszowa. a dole zdjęcia widać także fragment torowiska na podkładach drewnianych.
Plik ściągnięto 111 raz(y) 113.8 KB

ciechanowice1.jpg
Kamieńczyk do Poznania po wyruszeniu z p.o. Ciechanowice
Plik ściągnięto 97 raz(y) 170.74 KB

ciechanowice.jpg
Przejazd kolejowy w Ciechanowicach
Plik ściągnięto 90 raz(y) 86.82 KB

marciszow5.jpg
Pokrzywiona podczas prac remontowych drabinka semafora wyjazdowego stacji Marciszów
Plik ściągnięto 86 raz(y) 92.08 KB

marciszow3.jpg
Prace na stacji Marciszów
Plik ściągnięto 98 raz(y) 96.34 KB

marciszow2.jpg
Marciszów
Plik ściągnięto 78 raz(y) 94.62 KB

marciszow1.jpg
Marciszów
Plik ściągnięto 93 raz(y) 99.05 KB

marciszow.jpg
Marciszów
Plik ściągnięto 87 raz(y) 67.37 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Markusx Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-09-2010, 08:11    Odpowiedz z cytatem

Aż miło popatrzećSmile KrzysiekkG super fotki! Smile
Czy ma ktoś może jakieś info co do czasu przejazdu w nowym RJ? Jakie skrócenie czasu jazdy da ten remont Question Rolling Eyes

_________________
Last Train to...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-09-2010, 09:58   

Jaka będzie V max na tym wyremontowanym torze i jaka była przed remontem?
Powrót do góry

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 22-09-2010, 10:12    Odpowiedz z cytatem

parę dobrych lat temu z Wrocławia do Jeleniej Góry jechało się 2 godzinki, teraz podróż trwa około 3godz 15 min.
Może choć trochę zbliżymy sie do tego czasu przejazdu po tym remoncie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-09-2010, 11:13    Odpowiedz z cytatem

Z tymi 3:15 to też różnie bywa, najczęściej to to wszystko poopóźniane jest i to w obu kierunkach. Ja to zawsze liczę na dojazd 4 godzinki, niestety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Cze 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 22-09-2010, 11:52    Odpowiedz z cytatem

hMMM BYŁEM TAM WCZORAJ I TAK SOBIE MYŚLE....trochę nie widze w tym wszystkim sensu...bo albo poprawia sie stan torów na danym odcinku na obu torach albo jazda bedzie slalomem....Dolkom po prostu poraża z takim tempem cała linie może by zrobili przed 2020....od Wojanowa do Marciszowa tor jest juz prawie gotowy...a prawie tzn.że jeszcze troche im zajmie jego uruchomienie..ale co dalej pytam??? Tak samo co za sens jest robienie podsypki nowego tłucznia na stary i nawet nie ubicie go..na pewnych odcinkach wygląda to tak jakby poprostu wagony pogubiły nieco tłucznia...Dobrze że ta trasa jest wreszcie ruszona...ale na litoś boską ludzie z głową robcie to wszystko z głową!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 23-09-2010, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Obecnie jest remontowany tylko odcinek Marciszów-Janowice Wielkie - tor nr 2. ZTCW to odcinek od Wojanowa do Janowic nie był ruszany. I tam być może faktycznie posypali tylko trochę nowego tłucznia na stare torowisko. W jakim celu nie wiem, ale podobnie jest w okolicach stacji Boguszów Gorce Zachód. Co więcej te tłuczeń wysypany na stare tory jest bardzo nieregularnie i wygląda jakby to robił ktoś nie za bardzo trzeźwy.
Prędkość na wyremontowanym odcinku na wynosić 80km/h, a więc jest to o 10km/h więcej aniżeli, było w latach 90-tych i wcześniej.
Niestety mam sporo wątpliwości jak długo IZ Wch utrzyma ten nowy tor w takim stanie, skoro na wyremontowanym w ubiegłym roku torze nr 2 pomiędzy Wałbrzychem Fabrycznym, a Miastem już pojawiło się stałe ograniczenie prędkości. (zdjęcie - iz walbrzych).

iz walbrzych.jpg
Ograniczenie prędkości na świeżo wyremontowanym torze nr 2 pomiędzy Wchem Miasto, a Wchem Fabrycznym
Plik ściągnięto 133 raz(y) 115.11 KB

jaoworzyna1.jpg
Jaworzyna Śląska
Plik ściągnięto 136 raz(y) 109.79 KB

jaoworzyna.jpg
Jaworzyna Śląska
Plik ściągnięto 133 raz(y) 103.91 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Gru 2007

PostWysłany: 26-09-2010, 10:45    Odpowiedz z cytatem

Ogłoszono kolejny przetarg - na modernizację 3 przejazdów, gdzie aktualnie są ograniczenia prędkości:
- dwóch przed Smolcem (zmiana kategorii z D na C oraz z C na B),
- jednego przy przystanku Sadowice Wr. (zmiana kategorii z C na B),
oraz na projekt modernizacji jednego przejazdu między Kątami Wr. a Mietkowem.
http://www.przetargi.plk-sa.pl/kprzetarg_szczegoly.php?szczegoly_id=f92bc0a2e421bc20b163b7db5d657917&futix=-49953000

Termin zakończenia prac: 6.12.2010 (chyba mało realny). Po robotach prędkość max 120 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 26-09-2010, 19:22    Odpowiedz z cytatem

Prędkość konstrukcyjna linii 274 na tym odcinku to 100 km/h więc nie będzie 120.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Gru 2007

PostWysłany: 01-10-2010, 14:03    Odpowiedz z cytatem

Marszałek województwa ogłosił plan finansowania nowego połączenia na lotnisko (PLK odmówiło współfinansowania projektu). Wg jego zamierzeń nowa linia miałaby zaczynać się na stacji Wrocław Zachodni...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 02-10-2010, 10:42    Odpowiedz z cytatem

pl napisał/a:
Prędkość konstrukcyjna linii 274 na tym odcinku to 100 km/h więc nie będzie 120.


Ale z czego ta prędkość konstrukcyjna wynika? No bo torowisko które obecnie jest układane (szyny S60, podkłady betonowe, przytwierdzenia sprężyste SB-3) spokojnie wytrzymuje 120, a nawet 160 km/h. Tutaj pewnie chodzi o możliwości sieci trakcyjnej (pochodzącej jeszcze z lat 60-tych) oraz odległości między tarczą ostrzegawczą, a semaforami.
Dla prędkości 100km/h odległość ta wynosi 700m, a dla 120 już 1000m. Co do sieci trakcyjnej to na stronie
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=316746&page=53 znalazłem informację, że po analizach sieć trakcyjna może wytrzymać 110km/h i być może prędkość szlakowa zostanie podniesiona.
A co do SSP to chyba dobrze, że będą je wykonywać już pod 120 (pewnie chodzi o odległości czujników torowych inicjujących zadziałanie urządzenia od przejazdu kolejowego), bo być może w przyszłości na odcinku Jaworzyna-Wrocław prędkość zostanie podniesiona do 120km/h.
A tak z ciekawostek historycznych to 16 lutego 2008 na linię 274 zawitała lokomotywa EP08-001, która poprowadziła wówczas pociąg nr 213 relacji Wrocław-Szklarska Poręba. Czy ktoś ma dane odnośnie innych wizyt "szybkich" lokomotyw EP08/EP09 na linii 274 (nie liczę epizodu pociągu Ex Pogórze)?

EP08 Sędzisław.jpg
Plik ściągnięto 280 raz(y) 47.35 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 04-10-2010, 23:24    Odpowiedz z cytatem

Jednak muszę zwrócić honor bo coś drgnęło i faktycznie ma być podniesiona prędkość do 120 km/h tam gdzie to możliwe,od nowego RJ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 11 z 71 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 69, 70, 71  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl