Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
Wrocław - Jelenia Góra - Szklarska Poręba
Autor Wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 19-09-2010, 13:21    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Taa, ryflaki bodajże miały KD sztuk dwie i ich nie odebrały

KD nigdy nie miały żadnych ryflaków! Te wagony były i nadal są prywatną własnością, które zostały wyremontowane na koszt KD, ale KD za ten remont nie chcą zapłacić. Sprawa wylądowała w sądzie, którą KD przegrały. Przekręt z ryflakami będzie kosztował podatników ok. 2 mln zł (koszt remontu + odsetki za zwłokę + koszty sądowe + wynagrodzenie dla prawników).

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!


Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 19-09-2010, 13:24, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 19-09-2010, 13:24    Odpowiedz z cytatem

Odpada. Zakaz wjazdu lokomotyw trzyosiowych. Tak na uboczu, wyłączając EM10, na 311 od polskich elektrowozów o wiele lepiej sprawdziłaby się Skoda serii ČD 163, bowiem nie ma oporników rozruchowych. Niemniej wynajęcie tego sprzętu od czechów byłoby bardzo kosztowne...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 19-09-2010, 13:29    Odpowiedz z cytatem

EU07-469, można by się wymieniac z CD, jak IC wymienia się EU07 z CD 183.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 19-09-2010, 13:35    Odpowiedz z cytatem

Tak, tylko że jak zauważyłeś to jest wymiana elektrowóz za elektrowóz. Przewozy Regionalne własnych elektrowozów nie mają, tabor elektryczny PR to EZT-y.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 19-09-2010, 13:42    Odpowiedz z cytatem

EU07-469, można by spalinówkę na elektryka, ale pewnie CD na to by nie poszlo.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 19-09-2010, 13:55    Odpowiedz z cytatem

Właśnie. Tym bardziej, że po upadku za czasów komunizmu projektu SP47 Polska nie ma konkurencyjnej spalinówki. Rumuńskie SP32 z oryginalnymi silnikami wiecznie się sypią, a zmodernizowanych jest katastrofalnie mało. SU42 też jest niedużo. A naszych EN57 czesi nie będą chcieli, bo uważają je za zbyt niebezpieczne. W sumie racja- nie wiem jak jest w serii 20XX, ale w starszych nie ma sygnalizacji otwartych drzwi, a często się zdarza, że drzwi są na wpół lub (o zgrozo!) całkiem otwarte w czasie jazdy.

[ Dodano: 19-09-2010, 13:57 ]
Wiem, co mówię, bo zdarzało się, że po ruszeniu pociągu osobiście domykałem te drzwi. Nie było to bezpieczne, bo w przeciwieństwie do wagonów 120A (Bonanza) nie ma tam słupka w środku.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-09-2010, 22:03   

@EU07

EM10 stoją na Franowie i gniją, a mogłyby faktycznie jeździć od Wrocka do Szklarskiej lub Jeleniej. Mają rozruch impulsowy, co znacznie ogranicza koszty rozruchowe ET21 (rezystory). Tylko czy do Szklarskiej, poza Kamieńczykiem nie lepszy byłby 2xEN81 Question
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 19-09-2010, 23:14    Odpowiedz z cytatem

Próbuję to od jakiegoś czasu przetłumaczyć na forum i to w dwóch wątkach, jednak nikt nie zwrócił chyba na to uwagi. A EM10 już kiedyś do Szklarskiej jeździły- pod koniec lat 90. XX wieku, gdy na całej 311 było 30 i nawet EN71 (nie mówiąc o EN57) defektowały na podjazdach.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 20-09-2010, 20:54    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Przewozy Regionalne własnych elektrowozów nie mają, tabor elektryczny PR to EZT-y.


Bo w 2009 r. Spółka IC zabrała wszystkie EU07 (budynie) po modernizacji, które de facto były w dyspozycji Spółki PR z dofinansowaniem z budżetu UE Exclamation
Dlaczego o tym nie mówi się Question
Jeszcze na niektórych EU07-10.. są w sposób nieprofesjonalny naklejone naklejki, które się odklejają i ukazują prawowitego właściciela Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 22-09-2010, 15:05    Odpowiedz z cytatem

Zmiany w rozkładzie jazdy na trasie Wrocław - Jelenia Góra

Od dnia 2 października 2010 r. zmianie ulegnie układ porannych połączeń Regio na trasie Wrocław - Wałbrzych - Jelenia Góra.


• Pociąg nr 66223 rel. Wrocław Główny (odj. 05:36) - Jelenia Góra
będzie kursował codziennie (dotychczas tylko w dni robocze).

• Pociąg nr 66221 rel. Wrocław Główny (odj. 06:44) - Wałbrzych Główny / Jelenia Góra
będzie kursował tylko od poniedziałku do piątku oprócz 12.XI w relacji Wrocław Główny (odj. 06:44) - Wałbrzych Główny.


Przepraszamy za utrudnienia w podróżowaniu.

przewozyregionalne.pl

udogodnienie dla studentów zaocznych dojeżdżających do Wałbrzycha,skomunikowanie do Korenova,czas oczekiwania w Jeleniej Górze 55min. Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 30-09-2010, 01:45    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, całe zamieszanie z budyniami chyba było związane ze zmianą przewoźnika przez Oddział Przewozów Międzywojewódzkich. Skutek jest taki, że na interREGIO jeżdżą kible i byki z bohunami, bo nie ma porządnych wagonów na takie pociągi. Chyba tylko te REGIOekspres się z tego wyłamują. Swoją drogą widzę że na torach dawnej stacji Wrocław Górnośląski stoi sporo wagonów PR z Jeleniej Góry, prawdopodobnie na żyletki... I pół biedy, gdyby to były tylko Bonanzy, ale widziałem tam też zdegradowaną jedynkę.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 30-09-2010, 09:07   Pociągiem do Wrocławia. Będzie szybciej za dwa lata Odpowiedz z cytatem

Pociągiem do Wrocławia. Będzie szybciej za dwa lata


O 46 minut skróci się czas przejazdu koleją z Jeleniej Góry do stolicy Dolnego Śląska po wykonaniu zaplanowanych na ten i na przyszły rok prac modernizacyjnych zniszczonego torowiska. W 2012 roku na niektórych odcinkach zostanie przywrócona tzw. prędkość fabryczna.
Z informacji, jaką na ręce posła Marcina Zawiły przekazał wrocławski oddział Centrum Realizacji Inwestycji Polskich Linii Kolejowych, wynika, że obecnie na szlaku Wrocław – Jelenia Góra prowadzone są prace w okolicy Imbramowic, Żarowa, Mietkowa i Jaworzyny Śląskiej. Zaplanowano także remonty, między innymi, w Boguszowie Gorcach oraz na kilku przejazdach kolejowych. Po wykonaniu będzie można znieść punktowe ograniczenia prędkości.

Kolejne etapy modernizacji będą przeprowadzone w roku przyszłym. Głównie chodzi o naprawę podtorza, wymianę urządzeń automatyki i energetyki, oraz renowację odwodnienia w rejonie Żarowa i Jaworzyny Śląskiej oraz Świebodzic i Wałbrzycha Szczawienko.

Po zakończeniu wszystkich tych robót (zakłada się, że będzie to w 2012 roku) PKL zapowiadają przyspieszenie na linii Jelenia Góra – Wrocław. Będzie to możliwe dzięki zniesieniu ograniczeń prędkości spowodowanych złym stanem infrastruktury na poszczególnych odcinkach. W sumie – do stolicy Dolnego Śląska dojedziemy o trzy kwadranse szybciej niż obecnie, czyli w około dwie i pół godziny. Poprawi się też bezpieczeństwo ruchu pociągów oraz zwiększeniu ulegnie przepustowość linii. Większe będą też możliwości przeniesienia części przewozów towarowych z transportu drogowego na kolejowy.

Obecnie podróż z Jeleniej Góry do Wrocławia pociągiem trwa ponad trzy godziny. Kiedy torowisko nie było zaniedbane, do stolicy Dolnego Śląska pociąg pospieszny dojeżdżał dwa razy szybciej. Przed 1945 rokiem normalne pociągi pokonywały dystans 121 kilometrów w półtorej godziny.

jelonka.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 30-09-2010, 13:49    Odpowiedz z cytatem

No to super, moze jakby sie tylko zatrzymywaliby w Jaworzynie i Wałbrzychu, to moze czas jazdy wyniosłby 2:20 minut? Co z remontem odcinka Jelenia - Szklarska Poręba?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 02-10-2010, 01:05    Odpowiedz z cytatem

Na razie ciagle jest wydluzany odcinek gorski, na ktorym mozna jechac 40 km/h. Mysle, ze 60 przez Jelenia i czesc Piechowic (Gorzyniec bowiem to takze Piechowice) to wystarczajaca predkosc, zwlaszcza ze przystanki sa bardzo blisko, ja to wrecz zartobliwie nazywam SKM Karkonosze. Wiec na 311 do remontu zostala czesc gdzie da sie pojechac wiecej niz 20, a nie mozna przez stan torow, bo na dole 311 ma sie lepiej niz 274.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 02-10-2010, 08:32    Odpowiedz z cytatem

Ale tam na Jelenia - Piechowice - Szklarska to szynobus co godzinę, jak do Trzebnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 13 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl