Kiedy w 1869 r. austriaccy inżynierowie wytyczali nową linię przez bieszczadzkie bezdroża, nikt nie wiedział, jak przesuwające się w przyszłości granice zmienią te dobrze zapowiadające się magistrale w mało istotne, zarastające trawą jednotorówki.
Dawny blask to by odzyskała gdyby jeździło tyle składów co jeszcze 10 lat temu, i z takimi maszynami. Obecnie priorytetem jest to, aby w ogóle zaczęto tam jeździć z sensowną ofertą, plus sezonowe pociągi Rzeszów - Łupków i Rzeszów - Krościenko. Tylko taka oferta ma rację bytu. Swoją drogą wie ktoś jak wygląda szlak z Krościenka do Przemyśla p. Ukrainę? Bo może tam coś transgranicznego też by mogło śmigać.
Raczej kierunek łupków-słowacja,tam są możliwości.W Uhercach mają zadomowic sie drezyniarze-bez urazy-.Linia łupkowska ma potencjał i charakter; w Komanczy i Szczawnym semafory kształtowe,szlak jest w miare ok.Za rok moze dwa do Zagórza mają jezdzic dalekobierzne,mozna by je komunikowac z lokalnym na słowacje,kiedys juz tak było.Kwestia dogadania się.Linia ta miałabyc zawieszona-likwidowana,jednak zdrowy rozsądek wygral.W czerwcu były tędy prowadzone obiazdy poc. towarowych na słowacje loko ST43.Jest to wymarzona trasa do prowadzenia pociągow lokalnych,trnsgranicznych jak i turystycznych.Warunek;zakonczenie prac na trasie Rzeszów-Jasło.....może...kiedyś...doczekamy...się
Z obsadami róznie bywa.Osobowe tylko do Przybówki/Strzyżowa z Rzeszowa,mialy od 1.o9 do Zagórza jezdzic ala do Jasła nie ma dojazdu.Towary sporadycznie do Sanoka,Krosna,Komanczy od Jasła
@Maykin
Prędkość 20 km/h to OK ? Gratuluję poczucia humoru.
Towary to będą sporadycznie. Linia nie ma żadnego potencjału no chyba, że dla mikolstwa. Zwykli śmiertelnicy jeżdżą ARRIVĄ lub szczątkami PKS. Gdyby na linii była przynajmniej prędkość 60 km/h MOŻE by coś z tego było.
Ostatnio byłem w tamtej okolicy. Łupków, Komańcza, Szczawne, post. w Rzepedzi - wszystko na głucho zamknięte.
No to ją zamknij rail user,albo kup pendolino i smigaj 200km/h...
[ Dodano: 13-08-2014, 19:51 ]
piszesz do decydentów którzy do tej pory - już pare lat nie potrafili zorganizowac ruchu na podkarpaciu...zaorac,zniszczyc,zdegradowac...linie tory,nastawnie,semafory,ludzi.To i tak sukces-mogleś przyjechac -na objazdy w czerwcu,sukces bo spalinówki ciagnely po kikadziesiąt wagonów na łupków i dalej,a 20km/h to przed sem wjazdowym.Na krynicznce pod drutem szybciej,ale co z tego,most sie zawali,powrót do łupkowa 20nah,ale sie jedzie
[ Dodano: 13-08-2014, 19:51 ]
piszesz do decydentów którzy do tej pory - już pare lat nie potrafili zorganizowac ruchu na podkarpaciu...zaorac,zniszczyc,zdegradowac...linie tory,nastawnie,semafory,ludzi.To i tak sukces-mogleś przyjechac -na objazdy w czerwcu,sukces bo spalinówki ciagnely po kikadziesiąt wagonów na łupków i dalej,a 20km/h to przed sem wjazdowym.Na krynicznce pod drutem szybciej,ale co z tego,most sie zawali,powrót do łupkowa 20nah,ale sie jedzie
[ Dodano: 13-08-2014, 19:58 ]
piszesz do decydentów którzy do tej pory - już pare lat nie potrafili zorganizowac ruchu na podkarpaciu...zaorac,zniszczyc,zdegradowac...linie tory,nastawnie,semafory,ludzi.To i tak sukces-mogleś przyjechac -na objazdy w czerwcu,sukces bo spalinówki ciagnely po kikadziesiąt wagonów na łupków i dalej,a 20km/h to przed sem wjazdowym.Na krynicznce pod drutem szybciej,ale co z tego,most sie zawali,powrót do łupkowa 20nah,ale sie jedzie
A dlaczego od razu zamknij ? Podkarpacki UM niech "wyłoży" kasę ( na naprawę i uruchomienie pociągów). Już za 2 miesiące będziesz miał wpływ kogo "delegować" do UM.
Bo bez remontu nikt nie pojedzie, albo jak 4 lata temu kursowały "weekendy" do Łupkowa "zapełnione" mikolami. Tzn. bonanza i 7 podróżnych w Łupkowie, z których 3 wróciło do Zagórza a 3 pojechało dalej na Słowację.
wez polityke w krzaki,nie do mnie takie tematy.rail user!Doskonale wiesz ze jak w ofercie jest jedna trzy pary pociągów na Takiej trasie to nikt normalny taka ofertą sie nie zainteresuje.to jest proste....np od 01.09 br na trasie Rzeszow-Jaslo jest tylko 5 par do Strzyżowa i 2 do Przybówki dalej autobusem,tory rozwalone,nawet semafor wjazdowy świeci na czerwono mimo że jest przechylony z tendencją do upadku wczoraj jeszcze świecil.Nie da sie uruchomic łupkowskiej,bez tej z rzeszwa to proste tam SA są odprawine.W zagórzu nie ma szopy....Oferta dla podróznych jest taka,8 par do Strzyzowa ,4 do Jasla, 2 do Zagórza adoadoado lupkowa moze 1na.....
zuzu
wwcz
[ Dodano: 13-08-2014, 22:10 ]
na ma zeniturginesie,jak nic nie pojedzie to zadowlenie w zimie osignie zenitu
No ale kto jest odpowiedzialny za "ofertę" ? To, że do Zagórza nie ma tymczasowo dojazdu ? Skończą remonty, dojazd będzie. Pytanie . co z ofertą. 3 pary pociągów przed remontem do Zagórza to raczej alibi dla UM. 3 pary to mogą być do Łupkowa a nie do Zagórza.
Jestes gosciu niesamowity,jest 23a a z Zagórza nic nie jedzie,hehe.Jak lubisz gaworzyc z tymi .....co plan robią to, z nimi .....4dni temu pytałem w Rzeszowie w ifo pkp o pociąg do Babicy.....pani powiedziala ze nie ma takiej stacji i pociagi tam nie jadą..hehe.Wczoraj....ale jaja pani mi powiedziala ,ze jadą od 01.09 tylko że ona nie bardzo wie w jakie dni...bo tylko chyba od pon do piątku...nastepne od przybówki autobus....wlasciwie to tez nie byla pewna...Marzenia na łupków zostawimy ...
Maykin, to ty pleciesz. Rail user dobrze Ci napisał, wylewanie żalów na forum nic nie da. Jeśli niesamorządowcy, to pisz po lokalnych gazetach, srwisach internetowych, zainteresuj tematem ludzi!
Nie twierdzę że rail user nie ma racji.Tak się składa że obecnie jestem w tych stronach i rozmawiam z ludzmi od kolei,oni też mają wizje są fachowcami.Też ich szlag trfia widząc tą nieudolnośc w zarządzaniu infrastrukturą,złym dopasowaniem rozkładów jazdy itp.Ludzie nie są zainterasowani ofertą pkp...jak można cos zaplanowac,dojechac do pracy,szkoly,jak "fachowcy"od kolei non stop cos zmieniają?!Od 01.09 miały pociagi jezdzic do ZAGORZA.Kartki z info wisza na stacjach od kwietnia,nie pojada bo nie ma TOROW.Tu inedoróbka, tam rozkopane...mozna to na wlasne oczy zobaczyc.Co z tego pisania wyjdzie?! NIC!Są zle ustawy dotyczace prowadzenia ruchu po torach w Polsce i tyle w tym temacie.
[ Dodano: 16-08-2014, 19:56 ]
A tak na marginesie,jedyne rozsądne rozwiązanie to zamknięcie tras od Zagórza do Lupkowa/Krościenka i zezwolenie na jazdę drezynami....tu są ludzie przedsiebiorczy nie będą mieli problemów z przerobieniem starych ficików na drezyny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum