Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Zamknięcia lini w woj. pomorskim
Autor Wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 23-03-2009, 09:28   Zamknięcia lini w woj. pomorskim Odpowiedz z cytatem

Wiadomo coś jakie linie mają być zamknięte w naszym województwie? I jakie są powody oraz jakie linie można jeszcze uratować?

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jedrek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lis 2007

PostWysłany: 23-03-2009, 14:45    Odpowiedz z cytatem

A czy w ogóle maja coś zawieszać???? Jeżeli nie to czemu ma służyć ten temat, propagandzie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 23-03-2009, 15:03    Odpowiedz z cytatem

GŁUPOTY!!!!!!!!!!!!!!

Urzędy Marszałkowskie nie doprowadzą do zamknięcia jakichkolwiek linii.

Od 2001 roku trwa proces reaktywacji linii kolejowych i jak dobrze liczę w łaski wróciło 1054 km linii więc jest OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Jedrek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lis 2007

PostWysłany: 23-03-2009, 16:36    Odpowiedz z cytatem

no to po kija ten temat?!

_________________
Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kopernik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Toruń

PostWysłany: 23-03-2009, 16:44    Odpowiedz z cytatem

ktoś przeczytał pewnie nagłówki na tej stronie PKP PR i to wystarczyło do wpadnięcia w panikęi Śmiech

_________________
"Nikomu tego nie życzę, ale jak czasami na przejeździe kolejowym zdarzy się kolizja z udziałem Arrivy to w "Gazecie Pomorskiej" napiszą że samochód był goniony przez pociąg Arrivy przez 10km zanim został rozjechany." (leszek79)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 24-03-2009, 11:02    Odpowiedz z cytatem

zdaje się, że na hotmoney coś pisali. Ale ogólnie mnie ludzie na wydziale pytali.
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=61134#61134 o tu macie linka

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bartik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 13-12-2009, 15:41    Odpowiedz z cytatem

Natomiast ja nie chcą zakładac nowego tematu chciałbym się dowiedzieć co pomorzanie myślą o rozbiórce odcinka Swarzewo - Krokowa, będąc w wakacje w władysławowie tak, właśnie zastanawiałem się nad tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

contraboy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2007

PostWysłany: 15-12-2009, 17:52    Odpowiedz z cytatem

Można coś się dowiedzieć nt trasy Kwidzyn-Prabuty
Zdaje się odcinek sprawny technicznie/występuje ruch pociągów towarowych tylko...niestety?
Są jakieś przymiarki do szynobusa?

Kiedyś czytałem o planach reaktywacji połaczenia do Gniewu, tyle że brakuje na jakimś odcinku torów...
O dziwo nigdy nie czytałem o reaktywacji połączeń do Skórcza

Sporo mówiło się o reaktywacji połączeń Twarda Góra - Nowe...i temat został wyciszony Smile

jakieś informacje ktoś posiada?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 15-12-2009, 19:05    Odpowiedz z cytatem

Co do linii do Gniewu należało by taką linię w zasadzie wybudować, można wykorzystać nasypy ale tej linii w zasadzie już fizycznie nie ma. Co do Skórcza to słyszałem o planach przywrócenia Starogard - Skórcz do ruchu towarowego ale ile w tym prawdy to nie wiem. Zapewne jeśli chodzi o odbudowę linii to będzie odbudowana łącznica pozwalająca na przejazd z Gdyni do Kartuz bez wjazdu na Starą Piłę lub Somonino. Słyszałem również, że mają ją wydłużyć do Sierakowic ale ile w tej ostatniej informacji jest prawdy a ile plotek to nie wiem. A i ponoć coś na Bytów w wakacje ma jeździć ale to bym bardziej między bajki włożył.

A co do budowanych linii to ponoć co rocznie około 20 czerwca oraz na planowe otwarcie ma być organizowany jakiś happening odnośnie Kolei Metropolitalneji mam nadzieje, że zorganizują tylko 2.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leszek79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sie 2009

PostWysłany: 19-12-2009, 20:39    Odpowiedz z cytatem

yusek napisał/a:
Co do linii do Gniewu należało by taką linię w zasadzie wybudować, można wykorzystać nasypy ale tej linii w zasadzie już fizycznie nie ma.


Ponoć roboty ziemne to większa część kosztów budowy linii, więc sama odbudowa nawierzchni to nie jest aż taki wielki problem, może nawet jest tańsza niż wymiana bo odchodzą koszty demontażu.
Co do samej linii to mnie by się marzyła z drutem i EZT (ale jakieś nowsze i bardziej dostosowane do potrzeb niż kible) z Tczewa czy nawet z Trójmiasta. Gniew od Morzeszczyna (węzeł) jest tak samo oddalony jak Smętowo ale za to po drodze jest kilka razy więcej mieszkańców i tam właśnie powinno być kierowane większość pociągów regionalnych.
Tylko jest mały szkopół, mianowicie lokalny przewoźnik busowo/autobusowy (wygryzł już Veolię PKS), który na trasie Tczew-Gniew ma w dni powszednie 30 kursów dziennie, pierwszy o 5:05 (Gniew->Tczew) i 4:50 (odwrotnie) a ostatni odpowiednio o 22:15 i 22:40, czyli średnia częstotliwość w ciągu całego dnia 35~39 min i największa przerwa wynosząca odpowiednio 70 i 65 min dla dwóch ostatnich kursów. Kolej czasem przejazdu z nim nie zawalczy (bo przez Morzeszczyn trochę naddaje drogi) a taka częstotliwość pociągów to marzenie...

PS
Do Gniewu jechałem zdaje się w drugiej połowie lat 90. przejazdem specjalnym z parowozem, niestety chyba biletu nie zachowałem, a był normalny z kasy elektronicznej tyle że na ten przejazd wg taryfy pospiesznej .

yusek napisał/a:
A i ponoć coś na Bytów w wakacje ma jeździć ale to bym bardziej między bajki włożył.


Już w tym roku latem miał być jakiś turystyczny z inscenizacjami z dzikiego zachodu i d..., był tylko jeden na zjazd Kaszubów ale się o nim dowiedziałem po czasie, chociaż akurat tego dnia przejeżdżałem przez Lipusz .

yusek napisał/a:
A co do budowanych linii to ponoć co rocznie około 20 czerwca oraz na planowe otwarcie ma być organizowany jakiś happening odnośnie Kolei Metropolitalneji mam nadzieje, że zorganizują tylko 2.


Ja jechałem we wrześniu SA134-001 z Arrivą, Gdynia-Kartuzy-Kokoszki-(pieszo do Firogi)-Gdynia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 19-12-2009, 22:11    Odpowiedz z cytatem

Co do nasypów przy Gniewie to ciekawę jaki mają stan techniczny (czy nie są podmytę czy coś). A co do odbudowy linii to ja bym w pierwszej kolejności odbudował albo linię Lipusz-Sławno tak by móc puszczać pociągi zarówno do Darłowa jak i Słupska. Można by wykorzystać ten odcinek zarówno w ruchu lokalnym jak i wakacyjnych pociągach pośpiesznych na środkowe wybrzeże.
Ewentualnie Pruszcz Lębork. Wtedy również można zrobić pociągi pośpieszne ale tu będzie bardzo sporo odcników do wykorzystania w ruchu lokalnym.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leszek79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sie 2009

PostWysłany: 15-01-2010, 02:59    Odpowiedz z cytatem

Właśnie odnalazłem na YT dokument o istnieniu którego nie miałem pojęcia:



Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mirtas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Lip 2009
Skąd: Tczew

PostWysłany: 15-01-2010, 19:27    Odpowiedz z cytatem

Stare dobre czasy kiedys przez piec lat dojezdzalem ze Skarszew do tczewa pociagiem do technikum kolejowego piekne czasy a frekwencja byla w tych pociagach duza i co zlikwidowali
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 15-01-2010, 19:33    Odpowiedz z cytatem

W sumie jakby wtedy mieli kilka SA103 vel SA106 plus wagon 120A to by mogli sporo uratować.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leszek79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sie 2009

PostWysłany: 16-01-2010, 12:48    Odpowiedz z cytatem

Ba, mogli w swoim czasie wyprodukować normalną liczbę SA101 i SA102 a nie jakieś zakichane prototypy 3 na krzyż. Co prawda mielibyśmy dzisiaj więcej osiołków a mniej Pesobusów ale być może działające linie do Skarszew, Bytowa, Kartuz (via Kolbudy), Sierakowic z obu stron czy Skórcza.
Chociaż akurat w przypadku linii do Skarszew i Skórcza (ze Smętowa) to nabieram coraz większych podejrzeń że pewna rzecz a w konsekwencji likwidacja tych linii okazały się dla właściciela autostrady tańsze niż budowa wiaduktów w tych miejscach Twisted Evil.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl