Ten skład to jest taki eksperyment. Początkowo jechał do Krakowa i było dobrze, teraz jedzie do Bielska Białej i za ciekawie z frekwencją nie jest, chociaż jedzie o tej samej godzinie, co rok temu.
Również zestawienie pozostawia wiele do życzenia. Jak jechał do Krakowa na trasie pojawiały się SPOTy, teraz marne EN57. W piątek na tak długiej relacji jechał kibel full plastik ;o
Tak więc pewnie w grudniu albo pociąg zniknie albo zostanie przetrasowany i liczę, że pojedzie do Krakowa.
Krix, Widuję czasem ten skład w stronę Poznania w Ostrowie i za każdym razem wsiada do niego z 30 osób. Niby nie dużo ale zawsze coś. Frekwencja w jednostce nie jest tak wysoka jak w zeszłym rozkładzie gdy pociag jechał z Krakowa ( wtedy bardzo często ludzie stali na korytarzach) ale pusty ten skład nie jeździ. Szkoda tylko, że standard tej jednostki w porównaniu z rokiem ubiegłym tak bardzo upadł.
Faktycznie w tym RJ ten pociąg nie cieszy się specjalnie frekwencją, za każdym razem jak go widuje to jest w nim pusto. Powiem szczerze, że dziwne to, że nie został on zlikwidowany lub przetrasowany...Choć szkoda było by tego połączenia.
REGIOchłopak, Głupotą było jego przetrasowanie. Wtedy jak kursował z Krakowa to frekwencję w Ostrowie miał często powyżej normy. Teraz w Ostrowie można w nim spokojnie znaleźć miejsce siedzące. Frekwencja zawsze w granicach 40%
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-05-2011, 12:07
IR Mickiewicz został przetrasowany na Bielsko, bo z Krakowa nikt nie jeździł, frekwencja byla dopiero za Śląskiem. Z Krakowa nikt nie jeździł, bo Poznań to aż 7 godzin drogi, a EN57 na taką trasę to jednak przesada- co ważniejsze, i to jest powód dla ktorego Mickiewicz do Krakowa nie wroci, jest fakt, że po 13 jedzie z Krakowa IR Wielkopolanin na wagonach do .... Poznania, i ludzie wybieraja ten pociag, bardzo licznie zreszta Dodatkowo, o 14:35 leci TLKa do Poznania- też o niebo wygodniejsza niż En57.... Dodatkowo, o 15:35 leci TLK do Poznania przez CMK z bardzo dobrym czasem przejazdu wiec wciśnięcie IR w tych godzinach jak widzicie jest bez sensu- juz lepiej niech jedzie z tego Bielska...
A Mickiewicza w Krakowie widywałem często- na starcie 30-40 osób, w piątki ok. 50-60 osób, co jak na komercyjny produkt InterRegio to po prostu za mało.
Pułtuś, Jak na stacje początkową za mało... w sumie uważam, że powinien wrócić Mickiewicz w następnym rozkładzie na Kraków i jechać przez Poznań z tym, że do Gorzowa
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-05-2011, 13:17
Kuba, jeśli miałby jeździć do Gorzowa Wielkopolskiego, to musiałby być zestawiony z wagonów. Wierzysz w to? Poza tym, jeśli mam być szczery, to marzy mi się powrót dawnego Koziołka na ED72 (a może ED73?) z Krakowa, przez Katowice, Bytom, Lubliniec i dalej Ostrów Wielkopolski w kierunku Poznania...
Koziołek jeździ jako przyspieszony Regio do Częstochowy. Może warto próbować o dołączenie dodatkowej jednostki z Katowic a także zrobić z niego pociąg codzienny, jednak myślę, że w godzinach nie popołudniowych, jak teraz, lecz rannych.
mk1992, Oj doskonale Cię rozumiem. Przypominają mi się stare dobre czasy dzieciństwa .... Teraz to studenckie g*wno na kiblu to daj spokój ...
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-05-2011, 12:34
Dla wszystkich czekających na wakacyjną "Galicję" w weekendy. Będzie wielki niewypał widziany już teraz na własne oczy.
Sobota 30.04. Tarnów początek długiego weekendu idealny termin na potężnie obciążone pociągi gdzie każdy się gdzieś przemieszcza. W wakacje nie ma takiego oblężenia gdyż jest do wyboru dużo terminów a nie jeden.
Wjeżdza IR "Galicja" Rzeszów Główny - Wrocław Główny skomunikowany we Wrocławiu z Regio do Jeleniej Góry na czele ET22-706 i cztery wagony jakby ktoś zestawiający skład wiedział że ma do czynienia z (długo)weekendowym muchowozem w tym Az frekwencja na wjeżdzie góra 15% choć powiem że bliżej 10% to wyglądało w Tarnowie wsiadło około 40-50 osób więc frekwencja troszkę skoczyła na około 25-30% ale całkowicie puste przedziały straszyły. Dodatkowo to połączenie blokuje w jedną stronę najważniejsze połączenie wewnątrzwojewójdzie w Małopolsce Regio Plus "Dunajec" które łączy stolicę województwa z byłymi miastami wojewódzkimi w najbardziej luksusowej i najszybszej postaci. Ten skład powinien zostać choć w weekendy skrócony do Krakowa i powinno zostać zmienione jego zestawienie na ED72 co w zupełnośći w weekendy wystarcza.
Wszystko jest widoczne na poniższych zdjęciach
DSC00942 (600 x 450).jpg Oto skład w całej okazałośći na długi weekend. Same PR wie że w (długie) weekendy a więc w największym szczycie przewozowym jest to straszny muchowóż przynajmiej na odcinku Rzeszów - Kraków dlatego 4 wagony. Inne pociągi miały IR na wagonach miały 6 wagon
Plik ściągnięto 59 raz(y) 71.68 KB
DSC00939 (600 x 450).jpg Tutaj Lepiej widać jakie jest zapełnienie.
Plik ściągnięto 47 raz(y) 75.41 KB
DSC00935 (600 x 450).jpg Straszące puste przedziały i Elektrowóż towarowy bardzo podnoszący koszt przejazdu
Plik ściągnięto 42 raz(y) 79.48 KB
DSC00934 (600 x 450).jpg Wsiadanie
Plik ściągnięto 32 raz(y) 64.84 KB
DSC00933 (600 x 450).jpg Wjazd
Plik ściągnięto 22 raz(y) 61.58 KB
DSC00930 (600 x 450).jpg Wszyscy chętni na "Galicję" w Szczytowym momencie długiego weekendu. Bardzo marna ilość
Wysłany: 02-05-2011, 14:50 Lublin-Kołobrzeg-Lublin. Kolejna wakacyjna niespodzianka PR.
Kolejnym wakacyjno-weekendowym pociągiem interREGIO, który wyjedzie na tory w każdy wakacyjny weekend będzie pociąg z Lublina do Kołobrzegu przez Warszawę Wschodnią, Kutno, Toruń Główny, Bydgoszcz Główną. Pociąg w tej relacji, będzie kursował w piątki, soboty i niedziele.
Pociąg wyjedzie z Lublina o godzinie 5:55, aby na godzinę 16:33 dojechać do Kołobrzegu. Czas przejazdu wyniesie 10 godzin i 38 minut. Cena biletu w 1 stronę, będzie wynosiła 54zł (normalny).W drogę powrotną pociąg wyruszy z Kołobrzegu do Lublina, o godzinie 13:00, a do Lublina dojedzie na godzinę 23:15. Trasa pociągu powrotnego, będzie biegła następująco, przez: Białogard, Toruń Główny, Kutno,Warszawa Wschodnia. Za przejechanie 718 km zapłacimy jedyne 54zł. Pociąg w tej relacji będzie kursował w soboty, niedziele i poniedziałki. Obieg tego pociągu będzie prawdopodobnie połączony z pociągiem interREGIO "Delfin" z Poznania do Kołobrzegu.
Wszystko wskazuje na to, że spółka Przewozy Regionalne przygotowała wiele ciekawych, wakacyjnych pociągów, które na pewno, będą cieszyły się ogromną popularnością wśród podróżnych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum