Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 267, 268, 269  Następny
Pociągi REGIO i interREGIO
Autor Wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 23-12-2011, 21:56   . Odpowiedz z cytatem

23.12.2011, Ostrów Wielkopolski

EU07-088 z IR ,,Barbakan" Szczecin -> Kraków

Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Hans Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lis 2011

PostWysłany: 24-12-2011, 02:32    Odpowiedz z cytatem

Ta, jechałem nim dziś. Już w Szczecinie nie było gdzie siąść. W Poznaniu w ogóle była tragedia. Po Ostrowie było już tylko lepiej. Wysiadłem w Katowicach, gdzie były całkowite luzy. Sądzę, że tak zostało do Krakowa.
Z tego, co wiem przedtem o 11 leciał TLK Szczecin-Przemyśl, teraz InterRegio.
Natomiast za cholerne nieporozumienie uważam puszczenie na trasę ponad pół tysiąca kilometrów wagonów piętrowych, które są bardzo ciasne i mają mało miejsca na bagaże. W Niemczech używa się ich na trasach znacznie krótszych (oczywiście i tak są bardziej komfortowe). Ja rozumiem oszczędności itd, ale to jest zwykły idiotyzm.
Mnie zawsze zastanawia, kto odpowiada za to ile wagonów leci na danej trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-12-2011, 09:08    Odpowiedz z cytatem

22. grudnia jechałem z Gdańska do Warszawy IR "Pomorze". Za cały pociąg robił skład EN71 z napisem "Stacja taboru Kraków", w Toruniu podczepili jeszcze EN57. Frekwencja w części z Trójmiasta - do Torunia ok. 30%, z Torunia ok. 60%, z Sochaczewa blisko 80%.

Wczoraj wracałem również "Pomorzem". Z Warszawy wyjechał EN71+EN57 (frekwencja ok. 60%), w Toruniu EN57 odczepili i dalej do Trójmiasta pojechaliśmy z frekwencją ok. 40%.

Ogólnie nie narzekam. Siedzenia może nie najwyższych lotów, ale nie plastik. Ogrzewanie działało pięknie, czasami nawet zbyt pięknie Wink Okna szczelne. W okolicach Włocławka przejechał wózek z zaopatrzeniem. W toaletach była woda i mydło, a to też coś w porównaniu z niedawną podróżą TLK do Poznania.
I cieszę się, że wybrałem ostatecznie pociągi, bo jak pomyślę, że miałbym siedzieć 7 godzin w autobusie "przykuty" do jednego miejsca... brrr.

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

damix55 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Gniezno

PostWysłany: 24-12-2011, 09:50    Odpowiedz z cytatem

Marcel Hans napisał/a:
Ta, jechałem nim dziś. Już w Szczecinie nie było gdzie siąść. W Poznaniu w ogóle była tragedia. Po Ostrowie było już tylko lepiej. Wysiadłem w Katowicach, gdzie były całkowite luzy. Sądzę, że tak zostało do Krakowa.
Z tego, co wiem przedtem o 11 leciał TLK Szczecin-Przemyśl, teraz InterRegio.
Natomiast za cholerne nieporozumienie uważam puszczenie na trasę ponad pół tysiąca kilometrów wagonów piętrowych, które są bardzo ciasne i mają mało miejsca na bagaże. W Niemczech używa się ich na trasach znacznie krótszych (oczywiście i tak są bardziej komfortowe). Ja rozumiem oszczędności itd, ale to jest zwykły idiotyzm.
Mnie zawsze zastanawia, kto odpowiada za to ile wagonów leci na danej trasie.


Taki już urok interREGIO Smile Ja też z początku nie rozumiałem dlaczego piętrusy jeżdżą na tak długich trasach ale zrozumiałem, że dla spółki są to "optymalne" wagony na pociągi mające duże obłożenie np. na przykładzie IR Barbakan zamiast 5 wagonów mamy 3 (2 piętrowe i jeden zwykły). Nie wiem jak to się przekłada na opłatę za dostęp do torów w tym konkretnym przykładzie jednak to również odgrywa duże znaczenie.
Skład jest lżejszy tak więc może się szybciej rozpędzić (czas podróży). Ja zauważam wiele pozytywów i plusów również dla pasażera.

A z tymi bagażami to ci powiem, że różnie, bo wczoraj jechałem kiblem i wiara miała walizki i tez ich nie wkładała na pułki tylko tamowali przejścia Evil or Very Mad W przedziałowych tez tak się dzieje, że walizka zamiast do góry leżeć jest na siedzeniu ...

_________________
interREGIO szybka podroż na twoją kieszeń Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 24-12-2011, 10:26    Odpowiedz z cytatem

Viljar, a wiesz jaki był numer tego EN71?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-12-2011, 13:03    Odpowiedz z cytatem

Niestety nie. W czwartek rano byłem zbyt zaspany i nie przyszło mi do głowy, żeby sprawdzić, a wczoraj z kolei zbyt zmęczony. Natomiast zauważyłem, że w środku, spod tablicy z opisem relacji, wystawały dwie inne: jedna z napisem "Flisak", a druga z napisem "Brda".

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 24-12-2011, 14:42    Odpowiedz z cytatem

Zaskoczeni Przewozami Regionalnymi pasażerowie, czyli Świąteczne Sardynki cd. : http://www.youtube.com/watch?v=BryQnn9S3dQ&feature=player_embedded
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leewy1994 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2011
Skąd: Chorzów/Katowice

PostWysłany: 24-12-2011, 15:01    Odpowiedz z cytatem

no ten film tylko potwierdza fakt, że tą linię Lublin-Rzeszów trzeba zelektryzować i posyłać na tej relacji kible albo składy wagonowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 24-12-2011, 15:13    Odpowiedz z cytatem

Póki co to konkretne połączenie miło być obsługiwane w stereo, niestety proza życia w PR gdzie nie potrafią się dogadać między LZPR a PZPR zwyciężyła i szynobus był jeden Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Klrzysiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2008

PostWysłany: 24-12-2011, 16:37    Odpowiedz z cytatem

leewy1994 napisał/a:
no ten film tylko potwierdza fakt, że tą linię Lublin-Rzeszów trzeba zelektryzować i posyłać na tej relacji kible albo składy wagonowe


według mnie wystarczą odpowiednie SZT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Hans Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lis 2011

PostWysłany: 25-12-2011, 00:49    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ja zauważam wiele pozytywów i plusów również dla pasażera.

Mi te wagony przeszkadzają z bardzo prozaicznego powodu, nie ma w nich prawie wcale miejsca, jest strasznie niewygodnie, jeśli jest się osobą wysoką. Pełna czwóra to całkowity brak komfortu, a przynajmniej znośnych warunków podróży. Jeśli jest im taniej, ok. Tylko, czy nie mogliby wysłać chociażby o jeden wagon więcej w święta? Lub piętrowych takich jak na trasie S3 Stralsund-Esterwelda http://zughalt.de/wp-content/uploads/2011/02/ein-doppelstock-steuerwagen-als-re-103669.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 25-12-2011, 09:48    Odpowiedz z cytatem

[quote="Marcel Hans"]
Cytat:
Lub piętrowych takich jak na trasie S3 Stralsund-Esterwelda http://zughalt.de/wp-content/uploads/2011/02/ein-doppelstock-steuerwagen-als-re-103669.jpg


Śmiech Śmiech żeby oni chociaż takie wagony mieli

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-12-2011, 11:50    Odpowiedz z cytatem

Co by nie mówić na temat komfortu w IR, to muszę powiedzieć jedno: ostatnia podróż IR do Warszawy i z powrotem była najwygodniejszą, jaką w tym roku odbyłem (nie licząc jednej podroży ekspresem). Dla mnie liczą się nie tylko siedzenia, ale też takie kwestie, jak obecność wody, mydła i ręczników w toaletach, a o takich drobiazgach w pociągach TLK często się zapomina - przynajmniej w tych obsługujących Trójmiasto.

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 26-12-2011, 15:32    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy IR "Piast" relacji: Wrocław Gł.-Warszawa Wsch.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

miko frustratus
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 26-12-2011, 21:20   

Dzis IR Mamry Miedzylesie-Olsztyn na 4 wagonach, w tym 1 bonanza i 1 dawna jedynka. Frekwa na wysokosci Jablonowa Pomorskiego ok. 100 osob. W Ostrodzie + 15min. Wagony cieple, bardzo brudne.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 170 z 269 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 267, 268, 269  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl