Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 260, 261, 262 ... 267, 268, 269  Następny
Pociągi REGIO i interREGIO
Autor Wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 20-08-2014, 09:05    Odpowiedz z cytatem

sheva, zgadzam sie z Tobą.

Jak dla mnie SPOTY oraz EN57 po modernie, m.in. typy: -KŚ, -KM, -AL mogą bez problemu być przeznaczane na dalsze trasy, przeciez te pociągi są bardzo wygodne, jazda nimi jest przyjemna.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ramirez Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Wrz 2009

PostWysłany: 20-08-2014, 09:28    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:


Cytat:
Z drugiej strony lepiej tym jeździć niż by wcale tego pociągu miało nie być.


Ten pociąg na wagonach ekonomicznie nie jest do utrzymania. Ewentualnie można pomyśleć o ED72, ale nie powiedziałbym, że SPOT jest gorszy.



Jeśli by miał Bolko zostać na EN57 to powinien jechać dalej niż do Lublina , tylko do Chełma. Osobiście nie bawi mnie wychodzić na peron w Lublinie i po sekundzie wchodzić z powrotem do Bolka aby nim jechać dalej jako Regio w kierunku Chełma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 22-08-2014, 22:58    Odpowiedz z cytatem

IR 81120 Mewa Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
Ela - 2 - 2* - 2 - 1 - 1[TLK] - cafeREGIO - 2
*wagon multimedialny

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 23-08-2014, 09:12    Odpowiedz z cytatem

hanys napisał/a:
sheva, zgadzam sie z Tobą.

Jak dla mnie SPOTY oraz EN57 po modernie, m.in. typy: -KŚ, -KM, -AL mogą bez problemu być przeznaczane na dalsze trasy, przeciez te pociągi są bardzo wygodne, jazda nimi jest przyjemna.


Grubo przesadzasz.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

franas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2014

PostWysłany: 23-08-2014, 10:07    Odpowiedz z cytatem

pl napisał/a:
Kamieńczyk obecnie jeździ w zestawieniu 4 wagonów piętrowych Bmnopux/Bmto.


Kolega miał rację. Obejrzeć góry i przełęcze Karkonoszy z wysokości piętra to naprawdę fajna sprawa Smile
Niestety powrót obsługiwany był przez EN57, więc mały, wakacyjny koszmarek tez był. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 24-08-2014, 17:14    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli prawdziwe są plany odnośnie wywalenia IR z CMK-a to widziałbym w ich miejsce skład z Kędzierzyna Koźla i Krakowa Płaszowa do stolicy. Krakowska część do Częstochowy mogłaby dojeżdżać przez Miechów, Kozłów i Koniecpol, co skracałoby czas przejazdu i byłoby alternatywą dla drogich połączeń oferowanych przez PKP IC dla mieszkańców tych miejscowości. Część śląska mogłaby kursować przez Gliwice, Zabrze i Katowice, dla dwóch pierwszych miejscowości byłoby to jedyne dzienne połączenie ze stolicą. Łączenie składów zwiększyłoby rentowność połączenia oraz byłoby uzasadnione z uwagi na fakt, że jazda z Krakowa przez Kielce jest nieopłacalna.
Odnośnie Wrocławia zaś zamiast IR przez Lubliniec i Częstochowę, które obsłużą EICP, lepsze byłoby wydłużenie relacji IR Warta do Wrocławia, nawet od Poznania jako poc. REGIO. Dzięki temu takie miejscoowości jak Leszno utrzymałyby bezpośrednie połączenie ze stolicą.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 24-08-2014, 19:17    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Jeżeli prawdziwe są plany odnośnie wywalenia IR z CMK-a to widziałbym w ich miejsce skład z Kędzierzyna Koźla i Krakowa Płaszowa do stolicy. Krakowska część do Częstochowy mogłaby dojeżdżać przez Miechów, Kozłów i Koniecpol, co skracałoby czas przejazdu i byłoby alternatywą dla drogich połączeń oferowanych przez PKP IC dla mieszkańców tych miejscowości. Część śląska mogłaby kursować przez Gliwice, Zabrze i Katowice, dla dwóch pierwszych miejscowości byłoby to jedyne dzienne połączenie ze stolicą. Łączenie składów zwiększyłoby rentowność połączenia oraz byłoby uzasadnione z uwagi na fakt, że jazda z Krakowa przez Kielce jest nieopłacalna.
Odnośnie Wrocławia zaś zamiast IR przez Lubliniec i Częstochowę, które obsłużą EICP, lepsze byłoby wydłużenie relacji IR Warta do Wrocławia, nawet od Poznania jako poc. REGIO. Dzięki temu takie miejscoowości jak Leszno utrzymałyby bezpośrednie połączenie ze stolicą.


Bez przesady, aby na odc. Poznań - Wrocław jeździł jako REGIO, wystarczy na całej trasie jako IR, aby zatrzymywał się w Lesznie, Rawiczu, Obornikach nie musi jechać jako REGIO. Fajny pomysł, ale nierealny.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 24-08-2014, 20:00    Odpowiedz z cytatem

REGIO byłby moim zdaniem bardziej realny, dlatego nie proponowałem IR z Poznania do Wrocławia Smile. A poc. REGIO i tak kursują, więc wystarczy połączyć relacje.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 25-08-2014, 08:23    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z @sheva 17 i hanysem. Spoty oraz EN57AL czy AKM jakimi kilkoma składami dysponuje choćby Lubelskiczy Łódzki Oddział PR są naprawdę wygodne i spokojnie nadają się na dalsze trasy. Przez CMK do Krakowa czy Katowic mógłby taki spokojnie jechać. Przecież IR "Babie Lato" też często kursuje na Spocie i jakoś nikomu to nie przeszkadza na te 3,5 godziny. Sam nim jechałem kilka razy w tym roku i dzisiaj czeka mnie kolejna podróż i jest gites malina:-) Nie wspomnę już o nowych 8 składach jakie zakupiło ostatnio województwo zachodniopomorskie. To już jest wyższa półka, vmax=160 km/h i spokojnie może konkurować z EIC Premium.
Moim zdaniem powinni się jakoś dogadać marszałkowie poszczególnych województw z władzami PR i wypożyczyć po jednym - dwie jednostki właśnie tych zmodernizowanych składów z vmax wiekszą niż te magiczne, wyimaginowane 130 km/h na obsługę dalszych tras, właśnie na IR z Wawy do Krakowa, Katowic via CMK czy Trójmiasta, czyli tam gdzie od grudnia zostaną nam same drogie EIC Premium. Takie posunięcie mogłoby wyjść tylko z korzyścią dla PR w przyszłości. Bo nie wiem czy koniecznie piękne EN57AL musi jechać 17 km z Chełma doi Rejowca albo z Lublina do lotniska w Świdniku gdzie podróż trwa kilkanaście minut, i można przejechać nawet na zwykłym EN57.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bandi56 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: tarnów

PostWysłany: 26-08-2014, 12:44    Odpowiedz z cytatem

IR Matejko ma obieg sam z sobą,czy z Mewą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruczek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009

PostWysłany: 27-08-2014, 20:33    Odpowiedz z cytatem

IR Brda a z dniem 1 września odpływa w niebyt...

_________________
Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 27-08-2014, 22:35    Odpowiedz z cytatem

IR GALICJA od grudnia 2014 wylatuje z relacji Wrocław-Kraków-Wrocław, zostaje jako Regio Międzylesie-Wrocław Gł.-Międzylesie, czyli de facto out... może wróci po modernie Katowice-Kraków Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 27-08-2014, 22:41    Odpowiedz z cytatem

Na chwilę obecną IR "Matejko" ma obieg z IR "Mewa".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-08-2014, 23:40   

tomaszw22 napisał/a:
IR GALICJA od grudnia 2014 wylatuje z relacji Wrocław-Kraków-Wrocław, zostaje jako Regio Międzylesie-Wrocław Gł.-Międzylesie, czyli de facto out... może wróci po modernie Katowice-Kraków Crying or Very sad

Będą w ogóle jeszcze IR w nowym rozkładzie? Ciągle słychać o wylotach...
Powrót do góry

margie175c Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2013

PostWysłany: 28-08-2014, 01:03    Odpowiedz z cytatem

IR Prosna też wypadł;((( ja nie wiem dlaczego likwidują to na październik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 261 z 269 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 260, 261, 262 ... 267, 268, 269  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl