Zakopane to ta sama liga co Nowy Sacz i Krynica- porzucono jakąkolwiek walke o pasazera na tej linii, przez to malo jest i ludzi i pociagow. Zreszta, MZPR juz sie wypowiadał na ten temat i powiedzieli, ze mysla glownie o Tarnowie, Kozłowie i Wieliczka-Oswiecim
Nie bardzo rozumiem, że pociągi te nie mogą jeździć do innego województwa. W takim przypadku nic z Krakowa w kier. Trzebini nie pojedzie nowego, bo Oświęcim i Katowice odpadły a to są jedyne relacje. Pozbawia się rzeszy ludzi na tym odcinku szans na lepszy komfort! A dzielenie relacji w imię nowych składów, to totalna głupota i ja już wolę w takim razie dłuższe relacje a starsze jednostki. Wkurza mnie traktowanie sąsiedniego województwa jak zagranicy albo jakiejś odległej/mrocznej krainy, stosowane w wielu kwestiach!
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-01-2011, 20:14
Doskonale o tym wiem, ale... kolej to polityka. Pociagi kupił samorząd, a samorząd chce pokazać wyborcom jaki jest dobry i jakie piekne pociagi kupił. No to przecież nie wyśle ich za granicę wojewodztwa, bo tam ludzie głosują na kogo innego i nie są potencjalnymi wyborcami. Proste jak drut- i żałosne zarazem, jak politycy w Polsce są niewolnikami słupków wyborczych. Śląskie Flirty też nie jeżdżą za Śląskie wojewodztwo- tylko do Tych i Częstochowy, bo to Śląskie.
@Sabatnik - Oświęcim jest w województwie małopolskim, w powiecie oświęcimskim. Mogą jeździć do Oświęcimia. I zapewne tam pojadą bo jeżdzą tam Angole i inni oglądać Aushwitz i jak wsiadają to puszczają czasem teksty typu: -oh my god, whats is that? Men it's Disgusting.
Natomiast w przyszłości przy zakupie kolejnych wystarczyło by się dogadać z Katowicami, że jeden pociąg dajemy my a drugi wy (elfa bądź flirta) i na zasadzie wymiany 50% na 50% można by się dogadać trasą Kraków - Katowice.
Widzę też że w EN77 członie za zdjęcia prawdopodobnie w członie skrajnym, są siedzenia w układzie kolejowym (parami do siebie) a w następnym członie środkowym są układu ala PKS. Czyli pół na pół. Tutaj plus o de mnie bo ja wolę układ kolejowy a do tej pory pesa np, w szynowusach SA13x dawała większość siedzeń w układzie PKS.
_________________ ...
Ostatnio zmieniony przez snajper dnia 19-01-2011, 20:27, w całości zmieniany 1 raz
Co do Oświęcimia, wyraziłem się skrótowo/niejasno, przepraszam. Oświęcim został "obalony" argumentami powyżej, a Katowice to "zagranica". "Nasi" ludzie też jeżdżą poza granice województwa. Skoro teraz wiele województw ma już jakieś nowe, czy zmodernizowane jednostki, to niech że się dogadają (skoro to taka łaska), że np. Katowice-Kraków obsłuży 1 Flirt i 1 Acatus albo naprzemiennie. Pisząc to, aż mnie skręca...
sabatnik nie zapominaj , że jest też relacja do Chrzanowa i jestem pewny , że za niedługo więcej pociągów będzie w Chrzanowie kończyło bieg np wczoraj kurs 30126 frekwencja na odcinku Chrzanów - Oświęcim 6 osób w tym kolejarze .
,,Dziś na małopolskie tory mają wyjechać dwa nowe pociągi Acatus II wyprodukowane przez bydgoską PESĘ. Uroczyste przekazanie ma odbyć się o godzinie 10 na krakowskim dworcu Głównym.''
Dziś o godzinie 21:25 na dworcu w Tarnowie przy peronie 3 stał nowy acatus. Nie wiem co to był za kurs ale wyglądało na jakieś testy, wokół niego kręciło się paru kolejarzy, ciekawe czy już zaczną jeździć regularnie czy to dalej manewry...?
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum