Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 87, 88, 89  Następny
Dokąd jeszcze interREGIO?
Autor Wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-03-2010, 17:58   

Zreszta do korekty RJ i tak dojdzie UTK nie odpusci ale zapewne nie bedzie to likwidacja chociaz kilku IR o to mozna byc spokojnym
Przejdź na dół

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-03-2010, 18:41   

Pawcio napisał/a:
ale ciekawe jak i czym jesli IR cały tabor rzuciło na bezsensowną walke z IC a regiony oddali bez walki busiarzom....


Kiedy wy w końcu zrozumiecie, że to nie od PR-ów zależy, jakie pociągi będą uruchamiane na trasach regionalnych, tylko od UM-ów!?
Powrót do góry

szomiz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sie 2009

PostWysłany: 03-03-2010, 19:26    Odpowiedz z cytatem

-problem 138 milionów ( plus odsetki ) niedoszacowanej w 2008 roku straty PKP PR dla Przewozów Regionalnych nie zostanie rozwiązany w tym roku tylko w kolejnym
źródło: http://piechocinski.blog.onet.pl/Kolejowo,2,ID401811316,n

I to - według mnie - daje Moraczewskiemu moralne prawo do utrzymywania zadłużenia wobec PKP S.A. na poziomie 138 milionów plus odsetki od 1 stycznia 2009. Pieklić się mogą - moim zdaniem - o to co powyżej tej kwoty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 04-03-2010, 18:08    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Sheva, czemu chcesz odbierać ludzi busiarstwu? Bo "kolej jest lepsza"? Jeśli rzeczywiście kolej będzie lepsza, to będzie to widać i pasażerowie sami wykończą busiarzy, jak to jest na trasie choćby Łódź - Warszawa...


To powszechny trend na świecie. Transport drogowy jest nieefektywny. Oferta kolei w wybranych segmentach może być interesująca, czas przejazdu na liniach W-wa- Poznań/Katowice/ Kraków, nowy tabor PR-ów, czy szczególnie KM-ów. Nie nadawaj tak na kolej Very Happy, nie jest źle. Towar trzeba umieć sprzedać.


Cytat:
ale ciekawe jak i czym jesli IR cały tabor rzuciło na bezsensowną walke z IC a regiony oddali bez walki busiarzom....


Bzdura kolego. Dzięki PWDC pasażerów przybyło również w regionach. Normalne ceny na pociągi dalekobieżne przyciągają do kolei nowych klientów, których na wydanie 110 zł za jeden przejazd nie stać. Dzięki IR kolej w Polsce uczyniono powszechnym środkiem komunikacji, a nie tylko atrakcją dla bogaczy i taka powinna być kolej. Pamiętam żal pracownika znanej firmy, który twierdził, że jednorazowa wycieczka z rodziną do stolicy potrafi budżet rodzinny rozwalić....Ot, same fakty.


Cytat:
Chyba nie chcesz wiedzieć, ile PKP IC nabiło pasażerów połączeniom autobusowym. Śmiech Jak mam się wybrać w podróż na trasie Gdynia - Radom - Gdynia, to tylko samochód, ewentualnie PKS. A w drastycznych przypadkach Kevin.


Teraz jest SUPER BILET, dla mnie oferta na wyprawę z Krakowa nad morze idealna.

@gryff.......to nie takie proste. Będzie ostateczna decyzja, może być skarga do sądu i wniosek o wstrzymanie jej wykonania. K.P.A. daje nam tutaj sporo możliwości. Nie widzę powodu by jakiekolwiek IR miano likwidować.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-03-2010, 20:07    Odpowiedz z cytatem

Zatrzymane InterRegio

Ministerstwo Infrastruktury i Urząd Transportu Kolejowego blokuje rozwój sieci tanich połączeń InterRegio spółki Przewozy Regionalne.

– Chcieliśmy uruchomić dodatkowych osiem pociągów InterRegio. Niestety, ze względu na pewne zupełnie dla nas niezrozumiałe działania zarówno ministerstwa, jak i UTK kompletnie są zblokowane ruchy w tym zakresie – stwierdził Tomasz Moraczewski, prezes Przewozów Regionalnych, w wywiadzie dla Radia Plus Opole.

Jak dowiedział się dwumiesięcznik „Z Biegiem Szyn”, dodatkowe pociągi InterRegio, których wprowadzenie zostało zablokowane przez Ministerstwo Infrastruktury oraz Urząd Transportu Kolejowego, miały kursować od 1 marca 2010 r. na trasach Warszawa – Bydgoszcz, Warszawa – Katowice, Warszawa – Łódź oraz Poznań – Bydgoszcz. Pociągi miały wzbogacić istniejącą ofertę na powyższych liniach.

źródło: Z Biegiem Szyn

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 04-03-2010, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czy jeszcze wrócą do pomysłu uruchomienia tych pociągów. Miejmy nadzieje, że tak.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Gurami22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2009
Skąd: Wolbrom/Warszawa

PostWysłany: 04-03-2010, 20:23    Odpowiedz z cytatem

To skandal i działanie na szkodę pasażera, dodatkowe IR na trasie Katowice - Warszawa są konieczne, sam "Zemes" i "Spodek" nie wystarczają, jak widać PR to dostrzegają, MI i UTK nie, albo o wiele gorzej tak i dlatego uniemożliwiają ich uruchomienie Mad

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-03-2010, 20:41   

Po pierwsze: nie wiadomo, na jakich trasach miały pojechać nowe IR.

Po drugie: nie zapominajmy o nieuruchomionych pociągach TLK. Dla pasażera każdy nowy pociąg, niezależnie czy ten uruchamiany przez PR, czy tamten od PKP IC jest niezmiernie ważny, a co najważniejsze, jest przez pasażerów pożądany.

Nieuruchomienie 8 par pociągów IR i 4 par TLK jest powodem idiotycznej ustawy, na mocy której spółka kolejowa chcąc uruchomić nowy pociąg, potrzebuje zgody wszystkich przewoźników kolejowych. No i mamy jak mamy, że PR-y i PKP IC robią sobie wzajemnie na złość.
Powrót do góry

szomiz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sie 2009

PostWysłany: 04-03-2010, 20:43    Odpowiedz z cytatem

interpretacji ustawy, a nie ustawy Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-03-2010, 20:50   

Mógłby ktoś przytoczyć zapis tej ustawy?
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 04-03-2010, 20:52    Odpowiedz z cytatem

Chodzi o obowiązek uzgadniania ze sobą rozkładów jazdy. Dla PLK- i uzgadnianie oznacza konieczność wyrażenia zgody. Zgoda, nie pojadą i ,,nowe'' IR i ,,nowe'' TLK-i.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-03-2010, 21:05    Odpowiedz z cytatem

I kto na tym traci?

- pasażer, bo jest mniej pociągów niż chcą uruchomić przewoźnicy,
- PLK, bo mniej pociągów to mniejsze wpływy od przewoźników,
- Skarb Państwa, bo PLK to spółka państwowa,
- przewoźnicy, bo mają mniejsze wpływy z biletów,
- jeszcze raz Skarb Państwa, bo mniejsze wpływy z biletów to mniejszy podatek VAT odprowadzany przez przewoźników,
- każdy podatnik, bo straty spółek państwowych pokryją podatnicy.

I tak w imię obrony monopolu PKP IC tracimy my wszyscy. Na giełdę choćby po trupach! Czy ktoś chce jeszcze głosować na PO?

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to


Ostatnio zmieniony przez Victoria dnia 04-03-2010, 21:11, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 04-03-2010, 21:11    Odpowiedz z cytatem

A kto zyska?

- PKP IC nie starci kolejnych klientów
- państwo, bo deficyt spółki nie będzie się pogłębiał

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-03-2010, 21:14    Odpowiedz z cytatem

sheva17, zyski mizerne, straty ogromne. Gdzie tu sens i logika?

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Iktorn Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2005

PostWysłany: 04-03-2010, 21:17    Odpowiedz z cytatem

sheva17, z tym to bym się nie zgodził. Trzeba być mega tępym, aby uważać, że jak się podwyższa cenę produktu, to przychód wzrasta.

Przypomnę, że jak parę lat temu obniżono akcyzę na alkohol, sprzedaż wzrosła, a tym samym wzrosły wpływy do budżetu (większa sprzedać, więcej ludzi znalazło pracę - czyli płacą więcej podatków i państwo ich nie utrzymuje). Jak jest za drogo - a wiadomo, że Polak potrafi - to się szuka innych opcji. Ja nie wiem, czy ci, co w PKP odpowiadają za marketing, to nie są pacjenci zamkniętych zakładów psychiatrycznych w ramach terapii. Bo inaczej nie potrafię tego określić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 53 z 89 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 87, 88, 89  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl