Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Następny
Grupa PKP żąda od PR likwidacji interREGIO

Czy władze PR ulegną szantażom Grupy PKP i zlikwidują interREGIO?
TAK
28%
 28%  [ 58 ]
NIE
52%
 52%  [ 108 ]
Trudno powiedzieć
19%
 19%  [ 39 ]
Głosowań: 205
Wszystkich głosów: 205

Autor Wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 23-01-2010, 00:02    Odpowiedz z cytatem

Pan rzecznik Ney chyba nie był nigdzie poza własnym podwórkiem, że takie bzdury opowiada. Rząd RP podejmując taką decyzję stanie się rzecznikiem jednej firmy PKP IC. Spółki drogiej, mającej gdzieś pasażerów i z każdym kursem swoich składów trwoniącej prestiż. A skąd wziął się sukces IR?
- pociągi nie mają wielominutowych rezerw
- ceny biletów są dostosowane do potrzeb społecznych
- kultura konduktorów jest na bardzo wysokim poziomie, są bardzo pomocni, w przeciwieństwie do prostaków z ICC.

Dlaczego rząd ma wybierać pociągi dla swoich obywateli? Czy PO to partia liberalna, czy wręcz postkomunistyczna, skoro chce powrotu do centralnego planowania?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 23-01-2010, 09:11    Odpowiedz z cytatem

sheva17,
Zgadzam się z tobą, PR dbają bardziej o klienta. Przynajmniej odpisują na e-maile nie tak jak IC. Wczoraj byłem świadkiem jak konduktor z PR pomógł pasażerom ze swojego pociągu przesiąść sie na stojący obok skład Intercity
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 23-01-2010, 14:06    Odpowiedz z cytatem

oj nie wrzucaj wszystkich do jednego wora. bo jeden konduktor pomoże a inny sie wypnie, Jeden w PRach pomoże inny już nie tak samo jest w IC jeden może a inny nie,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

holdman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 23-01-2010, 14:15    Odpowiedz z cytatem

Zarówno w jednej jak i drugiej spółce spotykałem różnych konduktorów. Chociaż generalnie moim zdaniem płacąc więcej za bilet wymaga się lepszej obsługi i nic w tym dziwnego nie ma. Osobiście wszystkich konduktorów i kierpociów wysłałbym na szkolenie z dziedziny Public Relation.

_________________
LOT- jesteś pod dobrymi skrzydłami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 23-01-2010, 14:32    Odpowiedz z cytatem

holdman,
No nie mów tak, bo za kilka lat i ja będę konduktorem a potem kierpoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

holdman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 23-01-2010, 14:50    Odpowiedz z cytatem

chyba mnie źle zrozumiałeś. Nie powiedziałem tego żeby kogokolwiek obrazić tylko poprostu takie szkolenia są bardzo przydatne żeby radzić sobie w różnych sytuacjach oraz żeby pasażerowie takiego konduktora lepiej oceniali. Stewardessy w samolotach też takie szkolenia przechodzą i jak widać to działa. Ogólnie coraz więcej pracodawców kieruje pracowników, którzy mają kontakt z klientem na kursy PR

_________________
LOT- jesteś pod dobrymi skrzydłami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 23-01-2010, 15:38    Odpowiedz z cytatem

ale część z OPM i z PR była na kursie kulturalnej obsługi podróżnego który trwał bodaj tydzień
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 23-01-2010, 17:42    Odpowiedz z cytatem

Jakoś nie umiem sobie wyobrazić uśmiechniętej od ucha do ucha konduktorki w pociągu IC sprawdzającej bilety czy czekającej na peronie na odjazd pociągu. Może to ,,mała pensja" drużyny konduktorskiej sprawia, że na ich twarzy rzadko gości uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

holdman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 23-01-2010, 19:56    Odpowiedz z cytatem

No właśnie trzeba zacząć to zmieniać. W PRL to pasażer był dla konduktora a teraz konduktor jest dla pasażera. W innych usługach, w których dawniej u nas też tak było się zmienia a na pkp nie Sad Oczywiście są wyjątki, bo nie mogę powiedzieć, że nie spotkałem nigdy profesionalnej i miłej obsługi bo spotykam choć nie za często.

_________________
LOT- jesteś pod dobrymi skrzydłami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 24-01-2010, 14:52    Odpowiedz z cytatem

W każdym razie kiedyś w PKP IC z obsługą było znacznie lepiej. Dzisiaj to PR-y mogą dawać lekcję. Koledze kierpoć z EIC Górnik odmówił zgłoszenia w Katowicach skomunikowania, ,,bo i tak składu nie zatrzymają''.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 24-01-2010, 14:56    Odpowiedz z cytatem

Obsługa poc. nie jest od prowadzenia ruch pociągów,tym zajmują się dyspozytorzy zakładowi i liniowi.
Obowiązkiem obsługi jest tyko zgłosić iż mają pasażera(ów) w kolejnej relacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 24-01-2010, 18:21    Odpowiedz z cytatem

No więc właśnie. U mnie na stacji pociąg IC czekał za składem PR bo 2 pasażerów chciało się przesiąść, a że skład PR miał 20 minut spóźnienia to IC dodatkowo czekał na niego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 24-01-2010, 20:37    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
W każdym razie kiedyś w PKP IC z obsługą było znacznie lepiej. Dzisiaj to PR-y mogą dawać lekcję. Koledze kierpoć z EIC Górnik odmówił zgłoszenia w Katowicach skomunikowania, ,,bo i tak składu nie zatrzymają''.


Ha! Miałem kiedyś u siebie w firmie klienta, który był, może nadal jest pracownikiem IC z oddziału z Wrocławia. I co? I to, że zarówno on, jak i jego koledzy uważali tamtejsze TLK-i za pociągi "dla hołoty" , a służbę na Barbakanie czy Wielkopolaninie uważał za najbardziej stresujące chwile swojej pracy. Cytuje w dosłownym znaczeniu. Nie chcę myśleć jak teraz niektórzy pracownicy Ic traktują pasażerów i pracę w nowych TLK-ach.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!


Ostatnio zmieniony przez mateuszpiszcz dnia 24-01-2010, 21:19, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 24-01-2010, 21:12    Odpowiedz z cytatem

No przykro. Każdy z nich chciałby jeździć na IC, EIC lub BWE a większość z nich to stare pierdziele którym brakuje do emerytury, a bez języka i wykształcenia już nie awansują. Prawda jest taka, że gdyby nie TLK połowa pracowników IC poszłaby na bezrobocie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-01-2010, 21:16   

Rzecz w tym, że połowa obecnych pracowników to drużyny przejęte wraz z pośpiechami w grudniu 2008 roku... Mr. Green
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 18 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl