Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Domagam się interREGIO do Trójmiasta!

Czy chcesz interREGIO na trasie Warszawa - Trójmiasto?
TAK
86%
 86%  [ 104 ]
NIE
13%
 13%  [ 16 ]
Głosowań: 120
Wszystkich głosów: 120

Autor Wiadomość

Stanisława Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 14 Lis 2005
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 05-02-2010, 20:36    Odpowiedz z cytatem

gryff napisał/a:
Jeśli chodzi o ewentualne uruchomienie IR Gdynia -Warszawa to jestem przeciwny do czasu zakończenia modernizacji tej lini

Gdyż ponieważ?

_________________
Proč mě nikdo nemá rád
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 05-02-2010, 20:49    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Bartini, pleciesz takie bzdury, że aż bierze mnie na wymioty. Pomijam fakt, że twoje wypowiedzi nie mają nic wspólnego z tematem dyskusji.

Bardzo rzeczowa wypowiedź, mająca wiele wspólnego z tematem dyskusji.

Cytat:
Pociągi interREGIO jakie są każdy widzi. Oferta spotkała się z uznaniem pasażerów

Bardzo zadowoleni byli ludzie jadący IR "Mamry" w tą środę, szczególnie po tym, jak konduktor odmówił podania informacji o możliwych przesiadkach.

Cytat:
Polak nie jest głupi i nie da się doić przez PKP IC mając tańszą alternatywę

Widocznie jestem głupi (albo nie jestem Polakiem?), bo cenię sobie komfort - co nie znaczy że jestem fanem rozklekotanych pociągów PKP IC. Niemniej tutaj dyskutujemy o IR - zatem wypowiadam się na temat pociągów IR - które nie są komfortowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stanisława Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 14 Lis 2005
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 05-02-2010, 20:57    Odpowiedz z cytatem

Bartini, ty sobie cenisz komfort, a ja cenię sobie cenę. Dla takich jak ty są pociągi EIC, dla takich jak są IR. W czym widzisz problem? Ja jako zwolenniczka IR nie ujadam na pociągi PKP IC. Ciekawe, że zwolennicy pociągów PKP IC ciągle ujadają na IR.

_________________
Proč mě nikdo nemá rád
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-02-2010, 21:00   

Stanisława. Ponieważ w tym roku i następnym prawdopodobnie do konca 2012 r kolejne węzły kolejowe takie jak Malbork ,Iława,Działdowo jak wszyscy wiemy będa gruntownie modernizowane wiec przepustowosc będzie znacznie mniejsza i czas przejazdu wydłużony .Widocznie Pan Moraczewski wie co robi skoro nie decyduje się na uruchomienie takiego połączenia akurat w tym czasie
Powrót do góry

damix55 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Gniezno

PostWysłany: 05-02-2010, 21:07    Odpowiedz z cytatem

Tak na moje lepiej trochę poczekać i uruchomić IR jak będzie mniej utrudnień i zamknięć na tej trasie. Tymczasem pisałem do Pr w sprawie IR Gdynia- Poznań- Gdynia, nikt nie zauważył, że tu tez panuje monopol PIC-u, poza tym byłoby dobre skomunikowanie z IR Brda do Warszawki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 05-02-2010, 22:10    Odpowiedz z cytatem

Ludzie czemu wy na siłę chcecie robić Gdynia-Warszawa przez Malbork-Iławę. Przez Bydgoszcz-Toruń-Kutno też się da podobnie jak można starą węglówką przez Kościerzynę, my nie układamy połączeń w Albanii czy Litwie gdzie pomiędzy większością miast jest tylko jedna droga. A po za tym czemu muszą być połączenia ze wschodem część ludzi będzie zadowolona z połączeń zachodnich w stylu Gdynia-Poznań (np. wydłużając ten ze Słupska do Gdyni). Albo np. Gdynia - Gorzów, Gdynia-Wrocław.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 05-02-2010, 22:10    Odpowiedz z cytatem

Z uwagi na modernizację linii do Gdyni na IR nie ma miejsca. Bartini jak zwykle przesadza w swoich osądach. Skoro pasażerowie chcą jeździć IR to może niekoniecznie oczekują luksusowych warunków? Niższa cena za niższy komfort, ale np. krótszy czas przejazdu, dla mnie deal jest jasny.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Achib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 05-02-2010, 22:21    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Z uwagi na modernizację linii do Gdyni na IR nie ma miejsca.

W rozkładzie na przyszły rok dostępne trasy można sprawiedliwie podzielić między PR i PKP IC. Zdaje się, że PLK nie może nikogo faworyzować, więc nie widzę przeszkód, żeby na linii Warszawa - Gdynia były chociaż 3 pociągi interREGIO.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-02-2010, 22:32   

Gdyby PR-y posiadały spalinowe loki to i przez Grudziadz tez takie połaczenie miało by sens .Szkoda ze PR-y nie mają takich składów typu MR/ MRD z takiego składu mozna zrobić IR na trakcji spalinowej i pojemnosć jest duża A wtedy można ominąć Iławę ,Malbork itd żeby zrobic IR z Warszawy do Gdyni
Powrót do góry

Galanonim Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 05-02-2010, 22:33    Odpowiedz z cytatem

Czy chcesz interREGIO na trasie Warszawa - Trójmiasto?

Oczywiście, że chcę! Mam już dość kolejowej patologii na tej linii. Precz z monopolem PKP IC Exclamation

_________________
Nie patrz w przeszłość, bo przyszłość Cię znienawidzi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurami22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2009
Skąd: Wolbrom/Warszawa

PostWysłany: 05-02-2010, 22:41    Odpowiedz z cytatem

Gryff, tylko nawet gdyby PR miało tabor do obsługi trakcji spalinowej to wciąż należałoby zastanowić się czy bez dotacji takie połączenie by na siebie zarabiało. To taka uwaga, jeżeli chodzi o pytanie to tak do Trójmiasta z Warszawy powinno być kilka interREGIO nie koniecznie za kilka miesięcy może za rok, choć oby jak najszybciej Smile

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-02-2010, 22:43    Odpowiedz z cytatem

mk1992 napisał/a:
Tak trochę na marginesie pozwolę sobie przypomnieć wywiad jednego z użytkowników tego forum z prezesem Moraczewskim. Była tam mowa o uruchomieniu 8 dodatkowych pociągów interREGIO, niestety nie padły żadne konkrety co do tego, gdzie by te IR-y miały kursować. Wiemy tylko tyle, że ktoś blokuje uruchomienie tych pociągów. Może miały właśnie kursować z Warszawy do Trójmiasta?

To bardzo prawdopodobne.

E65 Warszawa - Gdynia jest ostatnią linią z tych najbardziej dochodowych, na której PKP IC zachował monopol i beton PKP na pewno zrobi wszystko, żeby taki stan utrzymać jak najdłużej.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-02-2010, 22:51   

Gurami 22 Pojazdy typu MR/MRD nie należą do paliwożernych to nie to samo co np SU-45 więc nie mylmy pojec
Powrót do góry

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 05-02-2010, 23:19    Odpowiedz z cytatem

Zawsze można kupić składy Desiro w ostateczności ATR 220.
Co do IR Warszawa- Gdynia- Warszawa będzie taki pociąg w nowym rj, prawdopodobnie jako wydłużenie któregoś z obecnych z Krakowa, bodajże Mickiewicza. Ale to sprawdzę dokładnie jeszcze.W tym rozkładzie też jest miejsce na taki skład. Wystarczy wydłużyć pociągi jadące obecnie do Bydgoszczy.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 06-02-2010, 01:02    Odpowiedz z cytatem

Nie wyobrażam sobie by kibel obsługiwał relację Kraków- Gdynia. Sam pomysł IR do Gdyni popieram, ale żaden hit z tego połączenia może już nie być. Raz PKP IC uruchomiło już TLK-i, a dwa podróż do 3miasta trwa ponad 5 godzin, z relacją W-wa- Kraków/Katowice nawet nie ma porównania. Proponuję jednak zachować akurat w tym przypadku więcej rozwagi, tak aby nie wylano przysłowiowego dziecka wraz z kąpielą.Co do dochodowości tej linii bym raczej nie przesadzał. Większość EIC jeździ pustych, jedynie w TLK-ach frekwencja jest przyzwoita.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl