Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
Rozkład jazdy 2010/2011 dla woj. śląskiego - propozycje
Autor Wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2010, 21:47   

Katowice powinny być stacją przelotową. Dziwię się, że wiele pociągów kończy bieg w środku aglomeracji. Gdyby było tutaj z 8 peronów, to pół biedy, ale przy 4 czynnych...?
Przejdź na dół

podroznik1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 10-03-2010, 13:47    Odpowiedz z cytatem

Exsimus napisał/a:
Co do IR ze Śląska proponuję

IR "Karol Schulz" Bielsko Biała Główna - Warszawa Wschodnia- Bielsko Biała Główna
z Bielska Białej w (1)-(5) oprócz sezonu
w (6) i (7) oraz codziennie w sezonie z Żywca

IR "Racibor" Racibórz - Warszawa Wschodnia - Racibórz
kursuje codziennie


według uwag kolei powyżej
+

IR "Spodek" w dotychczasowej relacji

Co do ruchu regionalnego to:

- Bezpośrednie weekendowe połączenie Częstochowa - Zwardoń

-Pociągi weekendowe, poimprzeowe np

Katowice - Tychy Miasto odjazd 0.40
Katowice - Gliwice odjazd 0.50
Katowice - Sosnowiec Gł 0.50

Ew pociągi sposylwestrowe...


Przecież jest pociąg weekendowy: Katowice-Tychy Miasto odjazd z Katowic 0.21,odjazd z Tychów Miasto 0.54
Natomiast można by przedłużyć pociągi IR Zemes i IR Spodek odpowiednio do Raciborza i Bielska Białej.
Ponadto powinny być nowe połączenia:
Białystok/Lublin-Bielsko Biała/Wisła Głębce
Kraków Główny-Wisła Głębce przez Oświęcim lub Wadowice
Bielsko Biała-Oświęcim-Kraków-Przemyśl
połączyć niektóre pociągi m.in:
Oświęcim-Katowice-Lubliniec
Oświęcim-Katowice-Rybnik
Kraków-Katowice-Wodzisław
Gliwice-Bytom-Tarnowskie Góry
Lubliniec-Katowice-Kozłów
Tarnowskie Góry-Katowice-Kraków
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 10-03-2010, 14:08   

Gliwicjusz napisał/a:
Ja bym proponował wydłużenie wszystkich pociągów z Wielunia Dąbrowy aby docierały do Kępna, i dodatkowo coś po 18 z Wielunia do Katowic.

Zgadzam się z tym- pociąg z Wielunia po godz. 18 pozwoliłby też przesiąść się z TLK Szczecin - Kraków pasażerom, którzy jadą na stacje pomiędzy Wieluniem, a Tarnowskimi Górami. Przydałoby się tez jakieś połączenie koło południa z Wielunia na Śląsk bo teraz pomiędzy 7:30 a 15:30 nie ma żadnego pociągu.
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-03-2010, 20:23   

A jak tam wygląda frekwencja w pociągach relacji Gliwice - Kędzierzyn Koźle - Gliwice? Jest tutaj zapotrzebowanie na nowe połączenia, czy raczej nie? Orientuje się ktoś?
Powrót do góry

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 14-03-2010, 17:08    Odpowiedz z cytatem

Frekwencja w pociągach jest przyzwoita ale myślę, że to co jest jest w sam raz.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mały mi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Mar 2009

PostWysłany: 18-03-2010, 20:13    Odpowiedz z cytatem

Proponuję przywrócić połączenie:

Wrocław - Opole - Kędzierzyn - Rybnik - Żory - Chybie/Pszczyna - Czechowice Dziedzice - Dankowice - Oświęcim - Trzebinia - Krzeszowice - Kraków Płaszów - Kraków Główny ( pociąg tej relacji powinien kursować w weekendy pt/sb/nd)

Połączenie to widziałbym oczywiście w postaci IR Zg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-03-2010, 20:16   

Tutaj raczej rozmawiamy o propozycjach pociągów REGIO, a nie IR... Wink
Powrót do góry

Mih Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2009

PostWysłany: 18-03-2010, 21:00    Odpowiedz z cytatem

Cała relacja jest raczej bez sensu. A jak się wścieknie pasażer który miał pałę z geografii i przypadkowo wsiądzie do takiego pociągu zamiast do jadącego prosto...
Natomiast poprawa oferty w relacjach Wrocław - Rybnik i Rybnik-Kraków jest jak najbardziej pożądana. Choćby przez samą poprawę skomunikowań.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MaRcin1987 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lis 2008

PostWysłany: 19-03-2010, 21:15    Odpowiedz z cytatem

W rozkładzie jazdy 2010/2011 PR proponuję następujące relacje :
1. Rybnik ->Zwardoń
2.Rybnik->Wisła Uzdrowisko
Oraz bezpośrednie połączenie z Rybnika do Krakowa Głównego ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 20-03-2010, 13:45    Odpowiedz z cytatem

Zgodnie z dodatkiem 2D pociąg który rano przyjeżdża z Wodzisławia stoi w Katowicach 2 minuty i jedzie do Krakowa . Więc jakby nie patrzyć połączenie Rybnik - Kraków Główny jest (nieoficjalnie Smile ) Natomiast ja bym skomunikował w Pszczynie wszystkie pociągi w relacji Katowice - Wisła z pociągami relacji Rybnik - Pszczyna i z powrotem .

Zauważyłem jadą z przesiadką do domu z Katowic że dużo osób przesiadało się w Pszczynie z pociągu do Wisły na ten do Bielska .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mih Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2009

PostWysłany: 20-03-2010, 17:01    Odpowiedz z cytatem

W drugą stronę też jest (KAROLINKA o 14.18 z Krakowa Głównego, jedzie do Chałupek). Chodzi jeno o wpisanie tego w rozkład. A Karolinkę to w ogóle można wydłużyć z Chałupek do Bohumina i zlikwidować pociąg widmo 3051. Tyle że to już w gestii małopolskiego ZPR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mały mi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Mar 2009

PostWysłany: 21-03-2010, 13:57    Odpowiedz z cytatem

danio napisał/a:
Natomiast ja bym skomunikował w Pszczynie wszystkie pociągi w relacji Katowice - Wisła z pociągami relacji Rybnik - Pszczyna i z powrotem .

Zauważyłem jadą z przesiadką do domu z Katowic że dużo osób przesiadało się w Pszczynie z pociągu do Wisły na ten do Bielska .


skomunikowanie - TAK, ale w dni robocze. Pn - Czw.

W weekendy połączenie powinno być bezpośrednie. Nie mam zamiaru biegać czy to z nartami czy to z rowerem bojąc się, że za dwie minuty odjedzie mi pociąg. Rybnikowi należy się po prostu bezpośrednie połączenie do Wisły w Pt, Sb, Nd. Kiedyś takie weekendowe połączenie było i cieszyło się dużą sympatią.

Jeśli chodzi o połączenie Rybnika z Krakowem - to na Boga - nie wszystkie połączenia muszą przebiegać przez Katowice. Był kiedyś bezpośredni pociąg Wrocław Główny - Kraków Główny przez Rybnik, Czechowice, Oświęcim. Również w relacjach weekendowych cieszył się popularnością. Warto zadbać o to co już kiedyś dobrze służyło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

R-16 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Mar 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 22-03-2010, 12:40   Oświęcim - Katowice Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o trasę Oświęcim - Katowice - Oświęcim, to jest ona bardzo potrzebna. Do grudnia 2009 r. na linii 149 kursowało pięć par pociągów (z Katowic do Oświęcimia około godz. 5.30, 6.50, 14.35, 15.35, 18.55; z Oświęcimia do Katowic 5.30; 6.30; 8.15; 15.45; 18.30). Od rozkładu jazdy 2009/2010 dodanych zostało kilka pociągów. Stan obecny jest następujący:

Z Oświęcimia do Katowic - około: 5.35; 6.35; 8.46; 10.02; 12.14; 14.02; 15.47; 17.42.
Z Katowic - Oświęcimia - około: 6.50; 8.31; 11.38; 12.38; 14.35; 15.35; 16.35; 18.35.

Obecny rozkład jest bardzo dobry. Powinna zostać taka ilość połączeń. Jestem jak najbardziej za połączeniem relacji np. Oświęcim - Katowice - Tarnowskie Góry czy Racibórz, Rybnik. Wbrew wielu opiniom nowymi kursami podróżuje wielu pasażerów! Bez wątpienia na kilku kursach wystarczyłby jednak szynobus. Poniżej moja propozycja rozkładu jazdy na tym odcinku:

Z Oświęcimia do Katowic: 05.30; 06.30; 07.45; 08.45(S); 10.45(S); 12.45(S); 14.30; 15.45; 17.45;
Z Katowic do Oświęcimia: 06.38; 10.30(S); 11.33(S); 12.48(S); 14.30; 15.30; 16.30; 17.27; 18.43;


(S) - Szynobus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-03-2010, 12:49   

Rzecz w tym, że póki co w naszym województwie szynobusów nie ma i raczej nie będzie. Relacja Oświęcim - Katowice powinna zostać połączona z relacją Katowice - Lubliniec/Kluczbork w cyklu 1-godzinnym, natomiast pociągi REGIO z Krakowa obowiązkowo należałoby wydłużyć do Gliwic.

Dzięki temu zwiększyłaby się nieco przepustowość dworca w Katowicach (postoje nie dłuższe niż 2/3 minuty), a i niektóre połączenia stałyby się bardziej atrakcyjne dla pasażerów. Oświęcim i Kraków uzyskałyby połączenia praktycznie z całym GOP-em - z Krakowa można by się dostać do Chorzowa, Świętochłowic, Rudy Śląskiej, Zabrza i Gliwic, natomiast z Oświęcimia można by bez zbędnych przesiadek dojechać do Chorzowa, Bytomia, Radzionkowa, Tarnowskich Gór i dalej w kierunku Miasteczka Śląskiego, Lublińca i Kluczborka.

[ Dodano: 22-03-2010, 13:10 ]
Jeśli już o Oświęcimiu dyskutujemy, to mam pytanie co do tamtejszego dworca. Otóż, czy jest możliwość, aby jakiś skład tutaj nocował?
Powrót do góry

Dominik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lip 2007
Skąd: Polska

PostWysłany: 22-03-2010, 13:40    Odpowiedz z cytatem

Tak, jest taka możliwość. W Oświęcimiu istnieją tory odstawcze. Pociągi,które przyjeżdżają wieczorem z Wieliczki/Krakowa zostają właśnie w Oświęcimiu i stąd rano wyruszają w swoje trasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 13 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl