Dział pracowniczy - Likwidacja odziału południowego IC w Katowicach markson - 06-05-2010, 08:19 Temat postu: Likwidacja odziału południowego IC w Katowicach
Do 01.07.2010. ma zakończyć sie praca w ICC Katowice lolomotywy do 01.06.2010 mają zostać przekazane do Krakowa.. natomiast załoga która czuje się oszukana przez zarząd spółki ma zostać przeniesiona na wagonówke do Katowic Zawodzia gdzie obiecuje sie 'ŚWIETLANĄ PRZYSZŁOŚĆ'.... w co nikt nie wierzy bo jak ona bedzie istnieć bez lokomotyw... Proszę o podjęcie tematu może ktoś wie co stanie sie z halami w Katowicach może niemieckie DB się na to szykuje??????? Anonymous - 08-05-2010, 08:17 Temat postu:
A IC ma jeszcze jakąś lokomotywownie na śląsku? pospieszny - 08-05-2010, 08:26 Temat postu:
Tak na Dolnym we Wrocławiu, wynajmowaną od PKP S.A! Anonymous - 08-05-2010, 09:37 Temat postu:
We Wrocławiu No to dobrze że nie w Zielonej Górze - wszak to też śląsk Kolejarz_IC - 09-05-2010, 10:10 Temat postu:
pospieszny napisał/a:
Tak na Dolnym we Wrocławiu, wynajmowaną od PKP S.A!
Piszesz tak o sobie czy masz jakąś podstawę do tego co napisałeś.
P.S Kolego pospieszny jeśli masz ochotę porozmawiac rób to na forum a nie wysyłaj prywatnych wiadomości. pospieszny - 10-05-2010, 08:41 Temat postu:
Informujemy, że w związku z otrzymaną w dn. 29.04.2010r. informacją od Dyrektora Zakładu Południowego PKP Intercity S.A., o decyzji Zarządu PKP Intercity S.A., w sprawie likwidacji z dn. 30.06.2010r. działalności Zakładu Południowego w obiektach zlokalizowanych w Katowicach ul. Raciborska 58, a tym samym realną likwidacją miejsc pracy dla 90 pracowników, pracownicy wykonujący tu pracę podjęli akcję protestacyjną, mającą na celu zwrócenie uwagi na niczym nie uzasadnioną likwidację miejsc pracy dla kilkudziesięciu pracowników, jak również na zapobieżenie rozkradaniu i dewastacji tak istotnego zakładu, jakim przez lata była Lokomotywownia Katowice na mapie naszego regionu, stanowiąc żywy obraz ponad 110-letniej historii kolei na tym terenie.
Zdajemy sobie bowiem doskonale sprawę z tego i mamy na to dość przykładów, jak szybko nastąpi marnotrawienie dorobku pokoleń pracujących tu kolejarzy oraz dewastacja i rozkradanie wszystkiego co stanowi jakąkolwiek wartość, po zaprzestaniu w nim czynnej pracy.
Jakże niewiele czynnych takich obiektów już pozostało w naszym kraju, które choć dla niektórych nie przystają do współczesności, to jednak w dalszym ciągu doskonale spełniają swoją rolę w praktyce.
Upłynie jeszcze wiele lat zanim mozolnie unowocześniany tabor kolejowy zacznie wypierać ten, który obecnie z powodzeniem jest utrzymywany w pełnej sprawności w tychże obiektach, jest więc czas aby się do tego przygotować.
Celem protestu pracowników jest też doprowadzenie do spotkania zarówno z Zarządem Spółki PKP Intercity S.A., jak i przede wszystkim z Prezesem PKP S.A. jako właścicielem nieruchomości, aby rzetelnie i merytorycznie o wszystkich problemach dotyczących pracowników porozmawiać.
Do tej pory bowiem przyjęło się działanie z perspektywy własnego biura, nie licząc się ze skutkami społecznymi takich decyzji.
Może nadszedł wreszcie czas aby zauważyć pracownika i zobaczyć w nim człowieka, który ma także na utrzymaniu rodzinę i często przepracowane blisko 40 lat pracy „w służbie na PKP”, a w wyniku takich decyzji pozostaje bez perspektyw podjęcia pracy i środków do życia.
Wyrażamy głębokie zaniepokojenie sytuacją pracowników w spółce PKP Intercity S.A., w tym szczególnie pracujących na tych stanowiskach, które planowane są do likwidacji.
Pracownicy są przemęczeni, zestresowani, zastraszeni i pozbawieni motywacji do pracy, z powodu pogarszających się warunków pracy i strachem przed jej utratą, czego efektem między innymi są wręczane przez pracodawcę wypowiedzenia umów o pracę z przyczyn pracodawcy, pomimo świadomości obowiązywania porozumienia z dn. 30 lipca 2008r. gwarantującego jej trwałość do końca 2010r., tym którzy przeszli do PKP Intercity S.A. z PKP Cargo S.A. i Przewozów Regionalnych w 2008r.
Pracownicy zmieniając w 2008 r. pracodawcę z PKP Cargo S.A. na PKP Intercity S.A. zaufali nowemu pracodawcy oraz w znajdujące się w podpisanym porozumieniu gwarancje trwałości stosunku pracy, a także inwestycje i rozwój Spółki i Zakładu. Lokomotywownia Katowice była bowiem jako 3 jednostka na mapie „nowego” PKP Intercity S.A. (po Warszawie i Gdyni), co do wielkości i posiadanego potencjału kadrowego i technicznego, w stanie utrzymać i naprawiać – z pomocą wymagającej remontu Lokomotywowni Kraków Płaszów - posiadany przez Spółkę tabor trakcyjny w pełnym zakresie.
Dziś czują się wykorzystani i oszukani. Sami bowiem przez minione 20 miesięcy ze swej strony dawali więcej niż od nich oczekiwano, poprzez ilość i jakość pracy aby potwierdzić, że słowo Śląsk to uczciwa i rzetelna praca.
Przykładem niech będzie, że 65 pracowników zaplecza technicznego utrzymuje w pełnej sprawności 50 lokomotyw. W normalnym kraju, w normalnym zakładzie, u normalnego pracodawcy, byliby za to specjalnie docenieni w każdym z tych jakże trudnych dla nich miesięcy – w tym przypadku spotyka ich w podziękowaniu likwidacja ich miejsc pracy. Dlaczego? – to bardzo proste. Spółka przejmując z dn. 01.04.2010 r. z PKP Cargo S.A. zaplecze techniczne w Krakowie Prokocimiu i ponad 100 pracowników, lekką ręką pozbywa się tego co było ostoją Zakładu Południowego IC S.A. w utrzymaniu taboru trakcyjnego – czyli obiektów w Katowicach wraz z wykwalifikowaną załogą, dając w ten sposób odpowiedź swoim pracownikom, że nieważne jest jak i ile kto pracuje – ważny jest interes polityczny.
Nie ma nawet możliwości rozmowy na temat rachunku ekonomicznego tej i innych decyzji kierujących Spółką i jej Zakładami. Tak wygląda integrowanie pracowników z interesami Spółki i dbałości o jej dobre imię.
Dla Spółki Katowice jest to jedno z wielu miejsc pracy, natomiast dla tych pracowników jest ono wszystkim, bo na Śląsku pomimo dużego zaludnienia nie ma innej bazy utrzymaniowej taboru trakcyjnego PKP Intercity S.A., a średni wiek życia tych pracowników to 46 lat.
Komisja Zakładowa NSZZ „Solidarność” PKP Intercity S.A. Zakład Południowy w Krakowie, działając w imieniu członków związku, zdając sobie sprawę z konsekwencji podjętych przez Spółkę działań, mogących doprowadzić do utraty pracy przez pracowników, dąży do zapobieżenia wybuchowi niezadowolenia społecznego z powodu braku poszanowania przez pracodawcę prawa pracy i podpisanych porozumień oraz ewidentnego lekceważenia partnera społecznego w procesie zachodzących zmian.
Może ostatnie wydarzenia, które dotknęły nasz kraj, powinny stać się okazją aby naprawdę nas odmienić, po to by przyjrzeć się wszystkiemu tak zwyczajnie po ludzku.
Komisja Zakładowa NSZZ „Solidarność” PKP Intercity S.A. Zakład Południowy w Krakowie, obserwując pogłębiającą się zapaść Spółki i działanie pracodawcy an szkodę pracowników, wszczęła w dn. 27.01.2010r. z pracodawcą dialog społeczny, którego celem było zwrócenie uwagi na brak przestrzegania prawa pracy, podpisanych porozumień, a także należytej organizacji pracy oraz możliwość dezorganizacji przewozów międzywojewódzkich na Śląsku, w przypadku likwidacji lokomotywowni Katowice, zwłaszcza w sytuacji rozpoczynającego się remontu dworca kolejowego w Katowicach.
Wychodzimy bowiem z założenia, że Spółka istnieje przede wszystkim aby dawać zatrudnienie pracownikom, ale i w równym stopniu dbać o interes swoich klientów jakimi są podróżni.
Niestety, zarówno nie przynoszący pozytywnych efektów dialog społeczny, jak i pomimo deklaracji brak spotkania z Zarządem Spółki, doprowadziły do sytuacji, że jedynym sposobem zatrzymania eksterminacji tego co na Śląsku pozostało ze Spółki PKP Intercity S.A. jest podjęcie innej formy „dialogu”, może ona pozwoli na wypracowanie rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Wbrew pozorom nie jest to bowiem problem tylko tych 90 pracowników, jest to problem braku szacunku do pracownika na kolei w ogóle, przykładem są chociażby działania pracodawcy w Przewozach Regionalnych, a także w innych Spółkach Grupy PKP.
Rozumiemy konieczność działań Spółki do ograniczenia kosztów działalności, stąd wola zawartego porozumienia z Prezesem Zarządu PKP Intercity S.A. w dn. 01.02.2010r. prowadzącego do ograniczenia pracy w części obiektów przy ul. Raciborskiej w Katowicach, gwarantujące jednocześnie dalszą pracę tym pracownikom. Niestety jak nietrwałe są gwarancje dawane w PKP Intercity S.A. możemy się kolejny raz przekonać.
Nie zawsze likwidacja to oszczędności i o tym chcielibyśmy zarówno z Panem Prezesem PKP S.A. jak i nowym Zarządem Spółki PKP Intercity S.A. porozmawiać, licząc że nie są im obce kwestie społecznej sprawiedliwości. Wierzymy, że słowo dialog ma dla Panów Prezesów istotne znaczenie, jako środek mogący doprowadzić do przedstawienia racji obydwu stron i osiągnięcia porozumienia w interesie wszystkich.
Zwróciliśmy się do:
- Prezesa PKP S.A. – Pana Andrzeja Wacha
- Prezesa PKP Intercity S.A. – Pana Grzegorz Mędzy
o doprowadzenie w trybie pilnym do spotkania stron
oraz o pomoc do struktur ponadzakładowych związku, tzn:
- Przewodniczącego Sekcji Krajowej Kolejarzy NSZZ „Solidarność” – kol. Henryka Grymela, będącego jednocześnie nowym Przewodniczącym Regionalnej Sekcji Kolejarzy NSZZ „Solidarność” w Katowicach.
- Przewodniczącego Zarządu Regionu Śląsko-Dąbrowskiego NSZZ „Solidarność” – kol. Piotra Dudy
- Przewodniczącej Międzyzakładowej Komisji Koordynacyjnej NSZZ „Solidarność” w PKP Intercity S.A. – kol. Marii Sędek
Wierzymy, że ich pomoc i mediacja oraz dobra wola wszystkich stron pozwoli osiągnąć trwałe porozumienie dla dobra wszystkich, w tym szczególnie pasażerów korzystających z usług naszej Spółki.
Przewodniczący Komisji Zakładowej
NSZZ „Solidarność” PKP Intercity S.A.
Zakład Południowy w Krakowie
Jan Gliszczyński
źródło: Rynek Kolejowy REGIOchłopak - 10-05-2010, 10:15 Temat postu:
c.d. robienia zaścianku ze śląska... pracownik_ic - 10-05-2010, 20:43 Temat postu: Gliwicjusz, pospieszny, zdjęcia pokazujące aktualny przebieg akcji protestacyjnej można zobaczyć na stronie http://wyslijto.pl/plik/yks3tyylf6markson - 11-05-2010, 12:38 Temat postu:
Żal i smutek serce ściska bo gdy to miejsce puste zostanie w ruine popadnie... Czy w Polsce już nić się nie połaca????? A gdzie w tym wszystkim CZŁOWIEK który podobno jest najlepszą inwestycją...?? sheva17 - 11-05-2010, 15:40 Temat postu:
Koszty muszą być cięte, pytanie tylko czy mamy przy tym pozwalać na dewastacje i zniszczenia majątku. pp - 11-05-2010, 16:35 Temat postu:
Szkoda że centrala nie tnie tak zawzięcie swoich prezesowskich kosztów. inkognito - 11-05-2010, 19:13 Temat postu:
Sekcja w Rzeszowie i oddział w Przemyslu prawdopodobnie tez do likwidacji od 01.09.2010 tzn. po wakacjach .Wszystko ma zostac przeniesione do Krakowa. siwiutki91 - 11-05-2010, 19:42 Temat postu:
uuu to Kraków stanie się stolicą PKP;) pracownik_ic - 11-05-2010, 21:04 Temat postu:
Miałbym nawet szeryfa do tej stolicy - obecny dyrektor Zakładu Południowego Intercity. Chłopisko robi co może aby wszystkich wokół siebie wysadzić z siodła. I trzeba przyznać, że ma w tym niezłą wprawę. Ciekaw jestem kto będzie następny na liście. A zagrożenie pojawia się coraz to nowe. Anonymous - 12-05-2010, 16:36 Temat postu:
Podobno w Lublinie też ma być zlikwidowana lokomotywownia wszystkie loki przeniesione do Wawy a hala napraw okresowych sluzyłaby jako hala napraw wagonów... Ech... markson - 12-05-2010, 21:14 Temat postu:
Zrozumiałbym logiczne cięcie kosztów.. Ale jak prezesi mówią o kosztach a marnotrawią ciężko zarobione pieniądze to woła to o pomste do nieba i prokuratury... A Kraków to się udławi tą pracą która chce zabrać do siebie... tylko że jak juz wszystko zlikwiduje to nie będzie miał do czego wrócić... Podobno do Katowic w niedługim czasie ma zawitać prezes z Warszawy.. Tylko jaki będzie tego skutek.. I ciekawe czy jest drugie dno tych zamierzonych likwidacji.. pracownik_ic - 13-05-2010, 20:45 Temat postu:
Nie podobno ale napewno, tak przynajmniej twierdzą przedstawiciele NSZZ Solidarność, wynika to z deklaracji nowego Prezesa Intercity. Trzeba mieć tylko nadzieję, że Ten Prezes dotrzyma słowa, nie tak jak poprzedni, który nie znalazł na to czasu. A propos tego spotkania, to słyszałem w mediach wypowiedź przewodniczącego Sekcji Krajowej NSZZ Solidarność potwierdzającą tą informację, że termin spotkania jest umówiony na 21.05. Przypuszczam, ze skoro spotkanie jest z pracownikami , to może być tylko na terenie lokomotywowni, to wasza ostatnia szansa, tylko musi być was dużo. Ale ciekawa rzecz, bo podobno krakusy się uaktywniły i 18.05. dyrektor Zakładu Połud. też chce się spotkać z tą samą załogą. Ciekaw jestem o co chodzi? Albo spróbuje uspokajać, albo straszyć zwolnieniami jak nie zakończą protestu. Chłopaki nie dajcie się! bo w przeciwnym przypadku wasz los na Zawodziu w rękach tych wizjonerów nie jest do pozazdroszczenia, zrobią wszystko, nawet kosztem podróżnych, aby pokazać kto tu rządzi. Nawet gdyby mieli ostatnie miejsce pracy na Śląsku zamknąć. Jesteśmy z wami. markson - 14-05-2010, 18:07 Temat postu:
Dziękuje koledze za wsparcie.. Slyszałem o ty terminach wizyt prezesów.. Zobaczymy co z tego wyniknie.. Oby jasnosc nawiedziła ich umysły i zaniechali swoich szalonych niczym nie popartych wizji.. water - 14-05-2010, 19:09 Temat postu:
Śląsk kolejowym zaściankiem markson - 18-05-2010, 12:13 Temat postu:
Dyrektor zakładu południowego oświadczył wczoraj na spotkaniu z załoga lokomotywowni z Katowic że likwiduje odział Katowice a załoga na Zawodzie nie widzi przyszłosci na prace w Katowicach... Arek - 18-05-2010, 12:18 Temat postu: markson, kto jest dyrektorem IC Kraków? Iktorn - 18-05-2010, 17:14 Temat postu:
Jeśli od lutego nic się nie zmieniło (wtedy dostałem pismo z IC Zakład Południowy), to było podpisane: dyrektor Grzegorz Szkaradek. markson - 18-05-2010, 17:49 Temat postu:
Nic sie nie zmieniło IC Zakład Południowy jest dyrektor Grzegorz Szkaradek.... Smutek mnie przepełnia gdy myśle o tej likwidacji... Co może w takiej chwili zwykły pracownik który utożsamiał sie z firmą dla którego znak IC coś znaczył.. thomas - 18-05-2010, 21:37 Temat postu:
Krakusy mają chrapkę na wszystko,lokomotywy też by chcieli wszystkie.Jestem ciekawy kto za nimi stoi? Docelowo mają zostać szopy w Gdyni i właśnie w Krakowie,nawet warszawkę chcą zaorać! dm77 - 18-05-2010, 22:00 Temat postu:
To wszystko jest wlasnie poczatek restrukturyzacji???.Zaczelo sie w CARGO,pozniej w PR, a teraz ...IC,PLK.Podejrzewam ze jeszcze w tym roku zaczna sie drastyczne ZWOLNIENIA PRACOWNIKOW w spolce PKP IC. thomas - 18-05-2010, 22:12 Temat postu:
W IC zwolnienia będą,kwestia czasu.Taki syf będzie do puki rządzić będą ekonomiści pokroju Balcerowicza,lub profesorowie teoretycy. G3D - 19-05-2010, 12:10 Temat postu:
tak jest Balcerowicz musi odejść...
wtedy zniknie wyzysk, pracodawcy będą szanować pracowników, zarabiać będziemy jak prezesi a nawet znikną w Polsce powodzie ... tak jesteśmy tylko krok od raju, wygońmy tylko profesorów teoretyków.
problem jest jednak bardziej złożony
//nie cytuj przedmówcy. ~IktornArek - 24-05-2010, 11:11 Temat postu:
Porozumienie w Zakładzie Południowym PKP Intercity
Zawarciem porozumienia 21 maja zakończyła się akcja protestacyjna w oddziale Zakładu Południowego w Katowicach.
Protest prowadzony był od 6 maja po tym, jak pracownicy zostali poinformowani o decyzji zarządu spółki o likwidacji działalności Zakładu Południowego w obiektach przy ul. Raciborskiej 58 (dawnej Lokomotywowni Katowice). Powodem protestu było zagrożenie likwidacji 90 miejsc pracy, jak również zapobieżenie rozkradaniu i dewastacji tak istotnego zakładu jakim przez lata była Lokomotywownia Katowice.
Akcja protestacyjna prowadzona była z inicjatywy Komisji Zakładowej NSZZ „Solidarność” działającej przy Zakładzie Południowym PKP Intercity S.A., jak również przy wydatnej pomocy struktur ponadzakładowych związku, bez których osiągnięcie porozumienia byłoby bardzo trudne.
- Szczególne słowa podziękowania za okazane wsparcie i osobisty wkład w zawarte porozumienie kierujemy do Przewodniczącego Sekcji Krajowej Kolejarzy NSZZ „Solidarność” kolegi Henryka Grymela oraz Przewodniczącej MKK NSZZ „Solidarność” w PKP Intercity S.A. kol. Marii Sędek - mówi Przewodniczący Komisji Zakładowej NSZZ „Solidarność” PKP Intercity SA Zakład Południowy w Krakowie Jan Gliszczyński.
W okresie trwania protestu doszło do spotkań z dyrekcją Zakładu Południowego i zarządem spółki reprezentowanym przez prezesa Grzegorza Mędzę oraz dyrektora ds. technicznych Dariusza Fidyta. Zawarte porozumienie ogranicza co prawda wykonywanie pracy w części obiektów, pozostawiając jednak do dotychczasowej działalności tą część zakładu, jaką jest ul. Raciborska w Katowicach. Gwarantuje jednocześnie dalszą pracę wszystkim dotychczas zatrudnionym pracownikom.
Dalsze działania spółki prowadzić będą do opracowania i przedstawienia stronie społecznej planu naprawczego w spółce, który po uzgodnieniach z organizacjami związkowymi byłby wprowadzany w życie. Pozwoliłoby to, zdaniem strony społecznej, z jednej strony na stworzenie zachęty finansowej do odejścia z pracy części pracowników obecnie zatrudnionych, jak również na opracowanie strategii rozwoju spółki akceptowanej przez stronę społeczną, w powiązaniu z sytuacją pracowników.
- Osiągnięty w Katowicach kompromis to niewątpliwie sukces organizacji związkowej jaką jest NSZZ „Solidarność” tym bardziej, że stało się to w wyniku dialogu obu stron, bez sięgania do dramatycznych rozwiązań jakimi są strajk, czy protesty głodowe – stanowiące dotkliwe skutki dla obu stron. Jest to także sukces drugiej strony, jaką jest pracodawca – pozwala bowiem wierzyć, że wraz ze zmianą zarządu spółki, przyszedł czas na „normalność” w PKP Intercity i jej zakładach oraz na powrót do odbudowy zaufania pracowników i tworzenia wizerunku firmy przyjaznej załodze - uważa Jan Gliszczyński.
źródło: NSZZ „Solidarność” PKP Intercity / Rynek Kolejowy sheva17 - 24-05-2010, 12:24 Temat postu:
Niech związkowcy zrzekną się zniżek kolejowych, to już sytuacje diametralnie poprawi. Koszty ich funkcjonowania to ogromne obciążenie dla spółki, ale o tym jakoś pamiętać nie chcą. beton44 - 24-05-2010, 15:35 Temat postu:
już paru rzeczy się zrzekliśmy
200 tysięcy kolegów-współpracowników
"munduru"
bezpłatnych posiłków profilaktycznych
bezpłatnych "de facto" przejazdów
ktoś cosik jeszcze doda....
i jakoś nic z tego zrzekania się nie poprawiło się pracownik_ic - 26-05-2010, 21:10 Temat postu:
Czytam i oczom nie wierzę... kto za tym stoi. Po raz pierwszy zdarzyłoby się, że czegoś w tym kraju się nie niszczy jak zaplanowano. Zawsze wierzyłem, że kiedyś przyjdzie opamiętanie, ale że dożyję tych czasów ! SOLIDARNOŚĆ - GRATULACJE. Tak jak napisaliście, to także sukces drugiej strony, tylko jeszcze tego nie rozumieją. Pozdrowienia dla Katowic. Arek - 28-05-2010, 14:33 Temat postu:
Katowice: Lokomotywownia PKP Intercity zostaje
Władze PKP Intercity nie zlikwidują lokomotywowni przy ulicy Raciborskiej w Katowicach. Na spotkaniu ze związkowcami ustalono, że obiekt ograniczy pracę. Wcześniej PKP Intercity planowało zamknąć obiekt z końcem czerwca - informuje "Dziennik Zachodni".
Lokomotywownia przy ul. Raciborskiej nie zniknie jednak z mapy Katowic. Po piątkowym spotkaniu ze związkowcami zarząd PKP Intercity - właściciela obiektu - zmienił swą wcześniejszą decyzję o zamknięciu zakładu po 30 czerwca.
- Nie znam motywów tego kroku, ale potwierdzam, nie będzie likwidacji lokomotywowni. Będzie natomiast ograniczenie jej pracy do terenu tylko jednej hali. Do tej pory funkcjonowały dwie - mówi "Dziennikowi Zachodniemu" Grzegorz Szkaradek z Zakładu Południowego PKP Intercity, któremu bezpośrednio podlega obiekt przy ul. Raciborskiej.
- To rozsądny kompromis. Ograniczono co prawda pracę zakładu, ale zachowano miejsca pracy. Fakt zaś, iż pozostawiona w "ruchu" hala będzie działać całodobowo, pozwoli upilnować drugiego obiektu - "Dziennikowi Zachodniemu" komentuje Jan Gliszczyński, przewodniczący Solidarności w Zakładzie Południowym PKP Intercity.
źródło: Rynek Kolejowy woland - 04-07-2010, 09:56 Temat postu:
Z najnowszych wieści zakład jednak będzie zlikwidowany a stara szopa przejdzie pod zarząd powstałej spółki "Koleje Śląskie"
i jak ćwierkają wróbelki to już być może od pierwszego sierpnia.
Nie wiem ile jest w tym prawdy ale UM woj. śl. podpisał umowę z IC na obsługę Flirtów które będą własnością spółki " Koleje Śląskie"
Czy ktoś ma dokładniejsze dane na ten temat Rodriges - 04-07-2010, 13:39 Temat postu:
Tak, ja mam lepsze informacje. To co napisałes to klamstwo. Nic nie będzie likwidowane. Zawarte porozumienie nadal obowązuje. markson - 04-10-2010, 20:22 Temat postu:
Dobry wieczór.. witam wszystkich po długiej przerwie w pisaniu bo i nadzieje na utrzymanie zakładu w Katowicach były jednak teraz zawisło nad nami PDO i totalna niechęć zarządu spółki do tzw zaplecza technicznego...Likwidacja oddziału w Katowicach staje się chyba faktem.. Czy ktoś ma informacje na ten temat.. czy brać to znienawidzone PDO beton44 - 04-10-2010, 20:44 Temat postu: http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=11542Anonymous - 05-06-2011, 21:55 Temat postu:
Jak obecnie wygląda sytuacja lokomotywowni w Katowicach? Z tego co widziałem, to ostrzeżenia o strajku zostały już zdjęte z budynków obu lokomotywowni. Doszło do porozumienia? Macie jakieś info. na ten temat? egon - 06-06-2011, 07:03 Temat postu:
Lokomotywowni IC w Katowicach już nie ma od dwóch chyba miesięcy!!!