Cytat: |
DANE WNIOSKODAWCY:
Imię i nazwisko PESEL Adres zamieszkania WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 112, poz. 1198) zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji publicznej na temat założeń do przyszłorocznego rozkładu jazdy pociągów regionalnych na terenie Województwa Dolnośląskiego, uruchamianych przez Przewozy Regionalne i Koleje Dolnośląskie. Projekt nowego rozkładu jazdy 2010/2011 proszę przesłać pocztą elektroniczną pod adres e-mail: ............................... lub pocztą pod adres zamieszkania. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. Nr 133 poz. 833 z późn. zm.) Miejscowość, data Podpis wnioskodawcy |
Cytat: |
UMWD zakłada chyba cudowne rozmnożenie taboru do tego czasu |
Cytat: |
DT.I.5431-70/10 Wrocław, 24 marca 2010 r.
W odpowiedzi na Pana propozycje do rozkładu jazdy pociągów regionalnych w województwie dolnośląskim dot. połączeń na trasie Jelenia Góra – Lwówek Śląski – Zebrzydowa – Zgorzelec pragnę podziękować za przekazane obszerne uwagi. Jednocześnie informuję, iż zgodnie z Pana sugestiami w rozkładzie jazdy 2010/2011 planowane jest zaspokojenie potrzeb dojazdu zarówno do Jeleniej Góry, jak i do Lwówka Śląskiego, a projektowane godziny kursowania pociągów będą w miarę możliwości zbliżone do proponowanych jako pożądane w przypadku dojazdów do szkoły i pracy oraz z powrotem. W tym celu przewiduje się wykorzystanie dwóch szynobusów w dni powszednie i wzmocnienie dotychczasowej oferty przewozowej na trasie Jelenia Góra – Lwówek Śląski – Jelenia Góra. Nie planuje się natomiast utworzenia relacji Zgorzelec – Jelenia Góra przez Lwówek Śląski, jednakże w projekcie są dogodne skomunikowania w Zebrzydowej (w kierunku Wrocławia) i Jeleniej Górze (we wszystkich kierunkach). Aktualnie trwają jeszcze negocjacje z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubuskiego oraz Republiką Czeską nt. ewentualnej możliwości utworzenia bezpośrednich relacji z Zielonej Góry do Jeleniej Góry lub z Legnicy do Kořenova przez Lwówek Śląski. Odpowiadając na kwestię proponowanych obiegów taboru uprzejmie informuję, iż oba pojazdy muszą stacjonować w Legnicy. Zatem ostateczny układ obiegów nie będzie mógł odbywać się w zaproponowanym przez Pana kształcie. Ponadto pragnę poinformować, że na ostateczny kształt kolejowej oferty przewozowej wpływać będzie szereg czynników, takich jak: wielkość środków finansowych w dyspozycji UMWD, zasoby taborowe i personalne przewoźników, dostępność infrastruktury, jej stan oraz możliwości zapewnienia oferty odpowiedniej do popytu i oczekiwań podróżnych. Z poważaniem Krzysztof Bańkowski p. o. Kierownika Dział Organizacji i Promocji Transportu Departament Infrastruktury tel. (0-71) 776 98 43, pok. 104 Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław www.koleje.dolnyslask.pl |
Cytat: |
Ciekawe są również "nocne" połączenia Bolesławiec - Węgliniec... |
Cytat: |
Rozumiem, że to jest podsył i przeglądy, czyli obsługiwać będzie zapewne KD. |
Cytat: |
Typowo turystyczny pociąg jakim jest Kamieńczyk w wakacje ma jeździć w D?? |
Lady Makbet napisał/a: |
W tym projekcie UMWD nie ma dwóch par pociągów relacji Legnica - Żagań - Forst, finansowanych przez MI. |
xzielak napisał/a: |
To chyba najgorszy rozkład, Zielona Góra znowu traci pociągi do Wrocławia! |
Cytat: |
w SPR w Jeleniej Górze głośno mówi się o połączeniu Kolei Dolnośląskich i Przewozów Regionalnych |
Bonifas napisał/a: |
Co do lwóweckiej to tu nieoficjalnie mówi się o oficjalnych zmianach już we wrześniu. Najprawdopodobniej po wakacjach Lwówek Śl. - Zebrzydowa pójdzie do piachu a obsługę połączenia Jelenia Góra - Lwówek Śl. przejmie PR, wiąże się to z edycją RJ miejmy nadzieję że będzie lepszy niż ten aktualny chodź nie ukrywam że szkoda mi odcinka do Zebrzydowej |
Cytat: |
Czyli Genowefa Ładniak po raz drugi zarżnie odcinek Lwówek- Zebrzydowa? |
Pirat napisał/a: |
Słyszałem o planowanym interREGIO Warszawa - Bolesławiec. Czy ktoś coś wie na ten temat? |
Cytat: |
Podobno EC Wawel ma jeździć przez Bolesławiec i Węgliniec... |
Cytat: |
Są takie plany. Ma to być wydłużona "Prosna", która na odcinku Warszawa - Bolesławiec pojedzie jako interREGIO, a na odcinku Bolesławiec - Węgliniec jako REGIO. |
Jerry napisał/a: |
ja myślę że do 30 V będzie tam jeździł PR a od 1 VI KD |
Cytat: |
Rafi ja myślę że do 30 V będzie tam jeździł PR a od 1 VI KD |
Picolo napisał/a: |
KD miały poprawić jakość transportu kolejowego na Dolnym Śląsku, a robi się wręcz przeciwnie! Wprowadza się coraz więcej połączeń ze zbędnymi przesiadkami. Dlaczego robi się dobrze KD kosztem wygody pasażera? Kto odpowiada za te absurdy w nowym rozkładzie jazdy? |
Picolo napisał/a: |
Czarno to wszystko widzę! KD najpierw dobiły linię lwówecką, a teraz będą dobijać linię lubańską. Za jazdę z Jeleniej Góry do Węglińca z przesiadką w Lubaniu ludzie podziękują kolei. KD będziemy również zawdzięczać likwidację części bezpośrednich połączeń Wrocław - Węgliniec/Lubań/Jelenia Góra, ponieważ od 1 VI zostaną one zastąpione połączeniami z przesiadką w Legnicy/Lubaniu. Czyli będzie pogorszenie oferty, bo nikt przesiadek nie lubi. |
Cytat: |
Tez bym sie wkurzyl jak co ktorys dzień by pociąg nieprzyjezdzal, wiecznie opoznione KKA |
Cytat: |
Aha rozumiem ze KD odda ze dwa szynobusy PRom na obsługę JG-Lwówek? |
Cytat: |
Ta, a nawet jak była KKA to nie dość że spóźniona to dali busa do którego ludzie się nie mieścili. |
Damian Łódź napisał/a: |
No i uwalono Zebrzydowa-Lwówek Śl. - pięknie, moze jeszcze pora uwalic Wrocław-Jelenia Góra p. Wałbrzych bo po co ludzie maja jezdzic tamtedy w góry jak magistralą naokoło można i przewoźnicy więcej zarobią na kilometrach. |
Bonifas napisał/a: |
Jeździł w podobnym czasie choć i tak się spóźniał 15-30 minut. Torami jest 33 km drogą i to nie koniecznie wojewódzką a wąskimi górskimi ulicami jest ponad 50 km |
Cytat: |
PS. Drogą do Lwówka jest ponad 50 km? Tyle to jest z Bolesławca (przez Lwówek) ze Lwówka samochodem drogą wojewódzką 297 (przez Pasiecznik) jest ok 35 km, przez Wleń jest chyba koło kilometra krócej (tak jak w latach 70. przebiegała trasa międzynarodowa) |
skubi napisał/a: |
Rozkład na trasie Jel.G-Wrocław moim zdaniem masakra |
Cytat: |
Przy tak tragicznej szlakowej UMWD i tak wykazuje sporo dobrej woli, zamawiając 5 par REGIO na odcinku Wałbrzych - JG. |
Noema napisał/a: | ||
Zgadzam się, ale jakoś mnie to nie dziwi. Czas przejazdu pociągu na trasie Jelenia Góra - Wrocław wynosi aż 3,5 godz. Nie oszukujmy się, nikt normalny nie jeździ pociągami z JG do Wrocławia i vice versa. |
thenatanaell napisał/a: |
W zarysie RJ PKP Intercity EC Wawel ma jeździć przez Bolesławiec, Węgliniec i zatrzymywać się w Chojnowie!!! |
krkonoš napisał/a: |
Czy do Trutnova będzie tylko 1 para, i to z Wrocławia? Na dodatek chyba nie skomunikowana w Sędzisławiu z pociągami z/do Jeleniej Góry (rano pociąg do Trutnova odjeżdża 7 min. przed przyjazdem pociągu z Jeleniej Góry). |
Cytat: |
Niby ma być coś w stylu Wrocław - Trutnov - Jelenia Góra - Trutnov - Jelenia Góra - Trutnov - Wrocław. |
Cytat: |
A gniazdo PR zostaje w przyszłym rozkładzie w Jeleniej Górze? |
skubi napisał/a: |
Czy ktoś z Was zaobserwował że w weekend nie będzie żadnego sensownego skomunikowania Wrocław-Jel.G , Jel.G-Korenov,pierwszy przyjazd do Jel.G. z Wrocławia o 13.16 |
morpheo napisał/a: |
Skoro argumentem dla ówczesnych PKP PR dla niezatrzymywania wtedy pospiesznego, dziś IR Wrocław-Drezno w Chojnowie był brak kasy biletowej, tego samego argumentu może użyć IC. |
Exsimus napisał/a: |
Tabela Lubawka - Trutnov w nowym RJ
http://www.sachy.chytrak.cz/gvdnavrh2011/043.pdf |
Cytat: |
Istotą organizacji przewozów kolejowych bezsprzecznie jest stworzenie możliwości dojazdu i wyjazdu z mniejszych miejscowości. |
Cytat: |
Mam pytanie: czy jest jakaś przybliżona data umieszczenia nowego rozkładu na stronę rozklad.pkp.pl? |
thenatanaell napisał/a: |
O dziwo projekt u mieszczony w Hafasie na stronie DB nie przewiduje przystanków RE z / do Drezna w Chojnowie i Pieńsku. Dlaczego??? |
Cytat: |
do tego nie widzę w tym niemieckim rozkładzie IR do Warszawy.. |
Cytat: |
To jest totalna porażka UMWD! |
Cytat: |
Nie ma żadnego pociągu z Marciszowa do Jeleniej który jedzie 30 minut. Przeważnie jest 40 minut |
Noema napisał/a: |
W związku z powyższym ogłaszam, że od 12 grudnia Zgorzelec będzie jeszcze większym kolejowym zadupiem niż jest obecnie. KD życzę upadku! |
michal26 napisał/a: |
Dlaczego został usunięty Szczeliniec z Poznania do Kłodzka i Jeleniej Góry??? To było bardzo dobre połączenie czy jest jakaś szansa na taki pociąg w nowym rozkładzie (wiem, że został tylko Kamieńczyk, ale tylko do Jeleniej Góry) |
Cytat: |
Nie rozumiem skąd ten płacz nad tymi Szczelińcami i Kamieńczykami. |
thenatanaell napisał/a: |
krzysztoff, RE do / z Drezna ma się w Chojnowie zatrzymywać tylko, że jeszcze w HAFASIE DB tego nie ma uwzględnionego... |
Cytat: |
Jeszcze kilkanaście lat temu funkcjonowała w Polsce siatka dalekobieżnych pociągów osobowych nocnych i dziennych. Kto pamięta np. pociąg osobowy Bogatynia - Warszawa, albo Jelenia Góra - Kraków, albo Legnica - Katowice, cieszące się przez wiele lat ogromną popularnością?
|
thenatanaell napisał/a: |
A co do postoju EC Wawel w Chojnowie, to sądzę, że IC chce w ten sposób zrekompensować brak jakiegokolwiek pociągu tej spółki na trasie Legnica - Węgliniec. |
Cytat: |
A żeby tego było mało to jeszcze to "F" od 1 VI. Czyżby beton kombinował z kolejną linią do uwalenia |
Cytat: |
szkoda że 267 jest już pusta |
Cytat: |
Ale Jelenia Góra to tragicznie wygląda. Już nawet nie wspominam o kierunku na Wrocław przez Wałbrzych, ale nawet te połączenia przez Lubań z literką F nie wyglądają za dobrze. |
Cytat: |
Nowy rozkład jazdy ma być gotowy w najbliższy czwartek. |
Cytat: |
można nie zajezdzac na "Ujazd" |
Cytat: |
Myślisz,że np.3 szynobusy starczą? |
Cytat: |
Adams, a nie jest tak,że jadąc od Węglińca do Lubania to omija się Zgorzelec "Gł." |
Cytat: |
A zgadnij kto dla KD ułożył rozkład 2009/2010 jak nie UMWD |
Cytat: |
- Dużym udogodnieniem jest również uruchomienie nowego pociągu z Legnicy do Wrocławia bardzo wcześnie rano (odj. z Legnicy o godz. 03.04, przyj. do Wrocławia Gł. na godz. 04.03), który umożliwi skomunikowanie z porannymi pociągami dalekobieżnymi. |
Jerry napisał/a: |
ty nie dziękuj KD tylko PR bo to oni zrezygnowali z odcinka Lwówek - Zebrzydowa od nowego rozkładu |
tomornik napisał/a: |
Widział ktoś dzić EC wawel na odcinku Legnica-Węgliniec? jechał z EP-09 czy jak? Pozdrawiam |
Hewak napisał/a: |
Faktycznie KD przejmuje ruch na Legnica-Żagań-Żary i Węgliniec-Żary?
Bo jak tak to pięknie! Uwalili lwówecką, teraz uwalą chyba ostatnią w dolnośląskim spalinową linie która jeszcze jako tako się trzyma. |
Cytat: |
Czy ktoś może wie na jakim taborze jezdza PR Wroclaw- usti na orlcii, i KŁODZKO-Usti , Kłodzko- Pardubice, oraz jak wyglądaja orlice IC wroclaw-pardubice?
EZT czy wagony ? oraz czy Orlice na ilu wagonach jezdza? |
morpheo napisał/a: |
I może o to władzy chodzi, żeby sieć kolejowa na Dolnym Śląsku była ośmiorniczką wokół Wrocławia. Taka Wrocławska... przepraszam, Dolnośląska Kolej Dojazdowa. Wpuszczanie KD na linię żagańską, a od czerwca na podzieloną relację Lubań - Jelenia Góra (czy nawet na muchowozy Zgorzelec - Mikułowa i dalej Lubań - JG) niczego nie zmieni na dobre. Lwówek i oszałamiająca frekwencja na Węgliniec - Zgorzelec dobitnie to pokazują. |
Cytat: |
- Z kolei na linii Zgorzelec – Legnica uruchomiono dodatkowy pociąg wieczorny (odj. ze Zgorzelca o godz. 20.39, przyj. do Legnicy na godz. 22.05), który umożliwi przesiadkę i dojazd do Wrocławia ok. godz. 23.30. Dotychczas ostatnie połączenie było 2 godziny wcześniej – wyjaśnia Szulecka. |
Cytat: |
Beton KD nawet nie pomyślał o tym, żeby wieczorem zrobić skomunikowanie z IR "Łużyce" |
Stella napisał/a: |
Zastanówmy się nad poprawkami do nowego rozkładu jazdy, które zaproponujemy urzędnikom UMWD. Kiedy jest pierwsza korekta rozkładu? |
morpheo napisał/a: |
Postuluję, by w zamian "zmuszone" zwiększać pracę przewozową KD przejęły szynobusami obsługę relacji Wrocław - Jelcz Laskowice. Efekt propagandowy znacznie lepszy (DKD pełną gębą), funkcjonalny też (szynobusy odpowiadają obserwowanej przeze mnie frekwencji do Jelcza) |
Cytat: |
1) Rozważyć sens istnienia dodatkowych pociągów Wrocław - Legnica |
dinxles napisał/a: |
Żadnego likwidowania połączeń! Po to uruchomiono, aby funkcjonowalo to ok. A problemy taborowe... Coz napiszcie do PRu, zeby sobie sciagneli en57 z innych wojewodztw. |
Skoku napisał/a: |
morpheo 4: Postój Wawla w Chojnowie jest dla mnie największym nieporozumieniem, podczas marcowej korekty powinien zostać on zniesiony. |
Cytat: |
empek, R-66221 nie wydluza do Jeleniej. Powodem bedzie R-66223 o tej samej godzinie do Trutnova i nawet jesli to tylko sezonowka, to rozpinanie dwoch szynobusow w Sedzislawiu bedzie raczej niemozliwe |
1762 napisał/a: |
Dlaczego w nowym rozkładzie 66245 (Wrocław Główny 22:35 - Wałbrzych Główny 00:20) nie kursuje w soboty?
- z Lublina (22:29) codziennie, oprócz 24., 31. Gru, 24. Kwi ? |
Cytat: |
Ten pociąg (do Wałbrzycha) nie jeździ w soboty od dawna |
morpheo napisał/a: |
2) Po 1.06 zostawić w spokoju linię Węgliniec - Jelenia Góra! Żadnego dzielenia relacji w Lubaniu. Postuluję, by w zamian "zmuszone" zwiększać pracę przewozową KD przejęły szynobusami obsługę relacji Wrocław - Jelcz Laskowice. Efekt propagandowy znacznie lepszy (DKD pełną gębą), funkcjonalny też (szynobusy odpowiadają obserwowanej przeze mnie frekwencji do Jelcza), zaś na Węgliniec - Zgorzelec nie będzie bezsensownych, zabijających tą linię przesiadek. |
Cytat: |
Błędem było odcięcie wszystkich stacji na trasie Opole Wschodnie - Jelcz Laskowice od możliwości dotarcia z nich bezpośrednio do Wrocławia. Czy tam nie ma ludzi - osób, które uczą się lub pracują we Wrocławiu? Tak, tak ... inne województwo i wszytko jasne ... |
Bartuś napisał/a: |
Przecież Legnica ma bardzo dobrą siatkę połączeń do Wrocławia gdzie jedzie się tylko godzinę. Po co turlać tam dalekobieżne jeszcze ? Spójrz na Wałbrzych czy Jelenią Górę. Tam jest kolejowa pustynia. |
Bartuś napisał/a: |
Może skończmy wreszcie z tym oszołomstwem, bo od tego jest porządna kolej regionalna, żeby przesiadać się we Wrocławiu. U niemców to normalnie funkcjonuje a przesiadka niczym nie jest szczególnym. |
Bartuś napisał/a: |
Oczywiście interREGIO Bolesławiec-Przemyśl czy EC Wawel z racji wysokiej popularności powinny zostać. Ale oszczędźmy sobie kolejnych pomysłów łączenia Legnicy z jakimiś egzotycznymi miastami (Lublin czy Olsztyn) |
Cytat: |
To, że Legnica leży godzinę od Wrocławia, to nie znaczy, że nie może mieć pociągów dalekobieżnych. Np. w 2003 roku były: 2 pociągi do Krakowa/Berlina, 2 do Warszawy, 1 do Drezna, 1 do Bielska Białej/Kołobrzegu i jeden łączący Żary z Wrocławiem. |
Cytat: |
Oczywiście interREGIO Bolesławiec-Przemyśl czy EC Wawel z racji wysokiej popularności powinny zostać. |
mk1992 napisał/a: |
Jakie oszołomstwo? To na co ma iść dotacja z MI!? Na główne magistrale!? Po to PKP IC dostaje kasę z rządu, żeby zapewniać bezpośredni dojazd pociągami TLK do takich miast jak Legnica, Rybnik, Suwałki, Bytom i wiele, wiele innych. Dziwne, że jeszcze 3/4 lata mogłem dostać się pośpiechem praktycznie do każdego zakątka Polski, a teraz nagle się "nie opłaca", "nie ma sensu", "po co"!?
|
Papero napisał/a: |
Coś ci się chyba pomyliło... |
Bartuś napisał/a: |
... jak jakaś TLK z Gdynii do Wrocławia się spóźni i zostanie zerwane skomunikowanie to nie ma problemu, bo za pół godziny (godzinę) jest następne REGIO do Legnicy. |
Cytat: |
Chodzi mi raczej o to że skoro do Legnicy z Wrocławia masz 21 par połączeń, to nie ma sensu tam wpychać jeszcze pospiesznych. |
Cytat: |
Zauważ że odkąd pospieszne należą do PIC-u wszystkie ich składy do Legnicy to kompletne niewypały (Ex Pogórze, TLK Słowiniec) Dopiero iR Ślązak/Łużyce zaczyna mieć klientów. Po co więc na siłę pchać jakieś TLK-i które i tak nie mają racji bytu ? |
Bartuś napisał/a: |
Musimy stworzyć naprawdę logiczną sieć połączeń, a nie jakieś twory, które po kilku miesiącach wywalą, bo nie ma frekwencji. Zauważ że ja nie mam nic przeciwko sezonowcom do takiego Zagórza, czy innej Kudowy. Chodzi mi raczej o to że skoro do Legnicy z Wrocławia masz 21 par połączeń, to nie ma sensu tam wpychać jeszcze pospiesznych. |
Bartuś napisał/a: |
Bytom ? - tutaj jest potrzebna modernizacja linii do Katowic / Gliwic i puszczenie w tamtych kierunkach po 25 par alglomeracyjnych REGIO a nie 3 TLK-i na "siódemesiach" aby jakiś mikol doznał orgazmu. |
Bartuś napisał/a: |
Nawet na mojej linii Zielona Góra - Wrocław (gdzie aktualnie jeździ jedna TLK i jeden iR do Krakowa) jakby było przynajmniej 15 par połączeń REGIO Głogów-Wrocław i przynajmniej 10 par REGIOExpressów Zielona Góra - Wrocław (coś na kształt zgorzeleckich drezn, np na EN57-20xx) to ta TLK i iR mogłyby się wynieść. |
maszynista napisał/a: |
Słuchaj no gościu beton to ty masz w piwnicy pod posadzką. |
maszynista napisał/a: |
Z całym szacunkiem ale nikt specjalnie dla miłośnika kolei nie będzie uruchamiał pociągu z Wrocławia Głównego do Parczewa chyba że sobie za to zapłacisz!! |
maszynista napisał/a: |
Bardzo dziwne ale jeszcze nie dawno przesiadki nikomu nie przeszkadzały i było normalne że do większych miast ludzi dowoziły pociągi pośpieszne a do mniejszych pociągi regionalne. A dziś nagle wszystkim to przeszkadza - cała kolej wszystkim przeszkadza!! |
Noema napisał/a: |
bartek65, Skoro PKP IC już raz nas kompletnie olało to niech tu więcej nie wraca! Nikt za nimi tęskni. Im mniej pekapu w naszym regionie tym lepiej dla pasażerów. Nie chcemy pociągów PKP IC, które to pojawiają się to znikają z kolejnymi korektami rozkładu jazdy. Chcemy normalnej kolei, a nie kolejowej szopki uprawianej przez nieudaczników z Grójeckiej, z betonem w czaszce zamiast mózgu. |
tomornik napisał/a: |
Ja "tęsknię" za IC i składami wagonowymi |
tomornik napisał/a: |
morpheo "mikolstwem" nazywasz to, że lubię podróżować składami wagonowymi, szczególnie na dłuższe trasy? |
tomornik napisał/a: |
Jazda EZT lub szynobusikiem na odległość 500-600km jest moim zdaniem niewygodna. |
tomornik napisał/a: |
Dlaczego Twoim zdaniem powrót IC to pogróżki? |
bartek65 napisał/a: |
Pośpiechy na linii zgorzeleckiej pojawią się ale po zakończeniu modernizacji odcinka Wrocław-Legnica, więcej nic nie powiem. |
morpheo napisał/a: |
Ktoś kiedyś podrzucił na forum papiery pokonferencyjne, z których wynikało, że umowa na pociągi Drezno - Wrocław kończy się w 2011 r. |
tomornik napisał/a: |
Dla wyjaśnienia podtrzymuje że tęsknie za IC na linii zgorzeleckiej, ale tylko dlatego, że IC oferował wygodniejsze od EZT czy "Bohunów" składy na połączeniach dalekobieżnych z których to często korzystałem. |
Lady Makbet napisał/a: |
Zamknięcie peronu 3 stacji Wrocław Główny od dnia 01.09.2011 r. (czwartek)
[...] 1. ODWOŁANIE POCIĄGÓW: • poc. nr 66431 rel. Wrocław Główny (odj. 15:01) – Wołów (przyj. 15:51); |
Cytat: |
Legnica - Wrocław 22:27 zostaje przesunięte na godzinę 22:05 |