Cytat: |
Znajomy z PLK podał mi ciekawą teorię spiskową. Otóż wg niego szynobusy zrobiono i dostarczono naprędce (dużo szybciej niż w przetargu było zapisane) z powodu barteru między UM a PESĄ: wy nam szynobusy przed wyborami, my wam następnym razem SIWZ, która wykluczy NEWAG...
|
Cytat: |
Może chodzi o odkupienie EN57 od PRów... |
Pele napisał/a: |
- drzwi odskokowo-przesuwne (takich kibli jeszcze nie ma poza chyba tym jednym ED73) |
Cytat: |
zobaczyłem date napr. rewizyjnej- 22.08.2011. Był to En57-1373s |
Cytat: |
asynchrony zużywają dużo mniej prądu niż zwykłe napędy (zwracają do sieci) |
Cytat: |
Nie mogli go zrobić tak jak dla łódzkiego z LEDami ? |
lubelak195 napisał/a: |
może przynieść znaczące
oszczędności energii, szacowane na 30–40% mocy zużywanej aktualnie na cele trakcyjne zespołu. |
lubelak195 napisał/a: |
Zastanawiam sie dlaczego jeszcze nikt nie pomyślał o produkcji Akumulatorowych zespołów trakcyjnych z silnikami asynchronicznymi- z pewnością byłyby jeszcze tańsze w eksploatacji niż szynobusy. |
kamiloroń napisał/a: |
.... czy nie można wszystkich EN57 przerabianych na asynchrony oznaczać jako EN57A-xxxx? To AL jest jak ni pies ni wydra..... |
Cytat: |
Znalazłem to gdzieś na necie w pracy o asynchronach w En57- piszą, że oszczędność w zużyciu prądu wynosi nawet 30-40%, czyli całkiem sporo. |