Bartuś napisał/a: |
ET40 Sam prezes IC mędził dziś w teleekspresie o dostosowaniu rozkładu do ilości taboru i o likwidacjach TLK 1 marca. |
Damian Łódź napisał/a: |
Powiem tak:
jeśli jeszcze jacyś decydenci mają JAJA to powinni pokazac się z lepszej strony: Od 1.03.11 IC zlikwiduje czesc TLK bo nie ma wagonów. Przekazac dotację z MI do PR, ta spółka jeszcze ma czym jezdzic i bez zawieszenia zostaną pociągi tylko że pod inną banderą i jako IR. Drużyny konduktorskie się znajdą. IC oczywiscie na ten czas zapewni lokomotywy elektryczne serii EU/EP07. Mechaników mamy. Wagonów trochę jest: bonanzy, bohuny. Inne IR się jakoś wzmocni, tabor nie bedzie przynajmniej grzac krzaków. No ale trzeba mieć jaja... Są jeszcze też bipy |
Cytat: |
Sądzę że skrócą TLK Wrocław-Suwałki do Warszawy bądź do Białegostoku. |
Emillex napisał/a: |
Sądzę że skrócą TLK Wrocław-Suwałki do Warszawy bądź do Białegostoku. |
ET40 napisał/a: |
Chyba, że w porę obudzą się decydenci i przestaną kopać w PR-y |
adamd napisał/a: |
W ogóle mam propozycję dla Infokolei: może zrobić CZARNĄ MAPĘ polskich kolei. Zaznaczyć na niej wszystkie pozamykane odcinki i przy każdym nazwisko człowieka, który podjął decyzję o definitywnym zamknięciu/rozbiórce, choć doświadczenia innych systemów kolejowych pokazywały, że w podobnych warunkach jednak można prowadzić działalność, albo przynajmniej próbować naprawy. Taka Czarna Mapa z nazwiskami grabarzy PKP pozostałaby dla potomnych, żeby przypadkiem nie zaginęła pamięć o sprawcach tego niesłychanego, mającego wręcz antycywilizacyjny wymiar, zniszczenia. Może zresztą otworzą się kiedyś jakieś archiwa, wyjdą na jaw jakieś lewe interesy - i wszystkie te kostki domina, tworzące Czarną Mapę ułożoną się w jedną, złowrogą całość, wyjaśniającą działania "betonu". |
ET40 napisał/a: |
by chociaż decydenci wymusili na Cargo jakąś promocję |
xzielak napisał/a: |
Co to oznacza w praktyce? Mniejsze miasta mogą zostać całkowicie pozbawione wygodnych połączeń z Warszawą, Poznaniem, Krakowem, Katowicami czy Wrocławiem (cięcia dotkną 10 proc. połączeń). Ich kosztem zostaną natomiast wzmocnione trasy, gdzie od zawsze było tłoczno np. na trasie z Krakowa do Warszawy czy ze stolicy do Łodzi. |
sasho33 napisał/a: |
Teraz pomyśl: przykładowo przekazują Światowida i Galicję do PR jako IR.
Wtedy mam 4 IR i 4 TLK. |
xzielak napisał/a: |
Przymierzamy się do korekt w rozkładzie jazdy. Chcemy zrezygnować z połączeń, które nie są obłożone, na rzecz lepszej oferty w pociągach, gdzie jest duży popyt ze strony klientów - mówi w TVN Warszawa Grzegorz Mędza, prezes PKP Intercity.
Co to oznacza w praktyce? Mniejsze miasta mogą zostać całkowicie pozbawione wygodnych połączeń z Warszawą, Poznaniem, Krakowem, Katowicami czy Wrocławiem (cięcia dotkną 10 proc. połączeń). |
xzielak napisał/a: |
Będzie rewolucja! PKP Intercity zlikwiduje część połączeń |
Cytat: |
Od kiedy to PLK "układa" rozkład? |
Cytat: |
Czy nie jest to przypadkiem zapowiedź na "ostudzenie"? |
KolejTakPkpNie napisał/a: |
PLK wezmie na siebie wine za zmniejszenie pociagów. MT uzna ze to nie wina IC wiec dotacje do IC zostana.... a 450 pociagow z grudnia 2008r zostanie w grupie PKP 250 i kij im na droge |
Cytat: |
Sprawę trzeba będzie nagłośnić w mediach jak wyjdzie nowa cegła że znów każą płacić kupę kasy za bubla. |
REGIOchłopak napisał/a: |
Od kiedy to PLK "układa" rozkład? |
Cytat: |
Kto każe? Zakup SRJP to twój wolny wybór. Kupujesz albo nie kupujesz. Zresztą moim skromnym zdaniem trzeba być kompletnym debilem, żeby wydać 70 zł na ten bubel. Jestem w stanie zrozumieć kolekcjonera, ale pasażerom ta publikacja nie przynosi absolutnie żadnych korzyści. A wręcz przeciwnie - wprowadza w błąd! |
Kuba MK napisał/a: |
Na pewno poleci TLK Gorzów Wlkp.-Lublin, Białystok-Gorzów Wlkp o numerach 85106/52102, a w relacji powrotnej 15108/58109.
Pociąg ten: - kursuje trasą przez Piłę,Bydgoszcz, a więc ludzie wolą jechać np. do Warszawy z przesiadką w Krzyżu bądź Poznaniu. - ma bardzo nieatrakcyjne godziny kursowania, do Warszawy dociera o 13, wraca o 16.30, a w Gorzowie planowo dopiero po północy. - trasa przez Piłę jest dłuższa, droższe są też więc bilety |
Romanek napisał/a: |
Tu nic nie jest pewne. To są nasze sugestie, tylko że rzeź nastąpi to pewne, a pociągi o których piszemy bardzo prawdopodobne do uwalenia. |
Cytat: |
Raczej na pewno poleci EIC "Słowacki". |
Kuba MK napisał/a: |
psim, dlaczego tak się "uwziąłeś" na mieszkańcach Gorzowa i okolic??
Gorzowianom interRegio odpowiadało i to bardzo, co dzień dwa wagony zapełnione po brzegi. Ten pociąg NIE odpowiadał lubuskim parlamentarzystom, którzy "nie mieli jak" dojechać do Warszawy. |
Noema napisał/a: |
Zostaną te dwa TLK wystawione na licytację w ramach WOŚP, aby uniknąć mega kompromitacji. |
Cytat: |
Jakoś wtedy nie zauważyłem zbyt licznych głosów sprzeciwu wychodzących "z ludu". Bardzo mnie to dziwiło, bo przecież InterREGIO wychodzi dużo taniej. Doszedłem do wniosku że Gorzowiaki to bogate chłopaki (i dziewczyny), skoro tak narzekają na interREGIO, że złe, że zdezelowane...
|
Cytat: |
Co zamienił stryjek "siekierkę na kijek? |
Cytat: |
A co do połączeń z Poznaniem - obecnie szynobusy kursują na trasie Poznań <-> Gorzów bezpośrednio (niektóre kursy) więc nie ma problemu, żeby wysiąść w Poznaniu i skierować kroki do interRegio do Warszawy. |
ET40 napisał/a: |
To nie "lud" marudził tylko gazety. Poza tym jeżeli ktokolwiek marudził to chodziło tylko o to, że wagonów jest za mało (obecnie jeżdżą 4 pustawe wagoniki, wtedy jeździły 2 pełne po brzegi) i że godzina kursu powrotnego z Warszawy była trochę z pupy. |
Cytat: |
Warunek jest jeden. Obecne połączenie Interregio z Warszawą musi zostać zlikwidowane. To nie jest prawdziwe połączenie. Dwa wagony doczepiane do składu w Poznaniu. Nam chodzi o prawdziwe połączenie ze stolicą. Szybsze i nieco tańsze – powiedział Radiu RMG senator PO Henryk Maciej Woźniak. |
Cytat: |
To nie "lud" marudził tylko gazety. Poza tym jeżeli ktokolwiek marudził to chodziło tylko o to, że wagonów jest za mało (obecnie jeżdżą 4 pustawe wagoniki, wtedy jeździły 2 pełne po brzegi) i że godzina kursu powrotnego z Warszawy była trochę z pupy. A konkretniej - odstęp ok. godziny między przyjazdem a odjazdem to za mało żeby cokolwiek załatwić. A więc jeżeli ktoś planował jednodniową podróż np w celu załatwienia jakichś papierów czy coś to z powrotem musiał jechać już z przesiadką. |
Cytat: |
A w rozkład nie chciało mi się zaglądać, przy czym ponad godzina czekania w Poznaniu na przesiadkę nie jest niczym aż tak strasznym, można coś zjeść, przespacerować się Smile.
Nie wiedziałem, że kursy do Poznania są odwołane, ale rozumiem że kiedy sytuacja taborowa się poprawi kursy zostaną wznowione? |
Cytat: |
TLK z Gorzowa zniknie prawdopodobnie 1 marca |
Kuba MK napisał/a: |
To mnie po prostu rozwaliło. Przecież InterRegio zawsze jest tańsze od TLK! |
Cytat: |
Cztery wagony z IC + SP32 - 201 PR z drużyną trak z Poznania to dzisiejszy premierowy przejazd na TLK 85106
Więc nim uwalą miło popatrzeć Very Happy |
ET40 napisał/a: |
Ja p***lę, umiesz ty czytać ze zrozumieniem, nie nauczyli w szkole? Ja piszę o interRegio który jeździł wcześniej. To co teraz jeździ to już w ogóle jest nieporozumieniem jeżeli chodzi o godzinę o której stawia się w Gorzowie.
|
ET40 napisał/a: |
A konkretniej - odstęp ok. godziny między przyjazdem a odjazdem to za mało żeby cokolwiek załatwić. |
psim napisał/a: |
Nie zawsze, jak jesteś wąsatym senatorkiem to jeździsz jednym i drugim za 0 zł |
Emillex napisał/a: |
sasho33, idealnym dla wąsatych senatorków pociągiem do Wawy był ten TLK co kursował do 1 czerwca ubiegłego roku. Wtedy to pociag ten reprezentował jakiś standard. Po jego likwidacji, nie dziwię się że senatorkowie walczyli o powrót prywatnej taksówki do stolicy. Chyba jednak nie chodziło im o to co teraz jeździ. |
dinxles napisał/a: |
Ale wyporzyczac mozna tylko na 6,7 badz inne dni tygodnia, czy ferie zimowe...
|
Cytat: |
Jak jesteś wąsatym senatorkiem, to:
1) masz własną limuzynę z szoferem LUB 2) latasz samolotami LUB 3) ewentualnie gdy zmuszony jesteś jechać pociągiem to jedziesz AIDS yy.. EIC oczywiście, ORAZ 4) nie wsiadasz do "plebsowych" TLK i IR. |
kryniczanin napisał/a: |
EIC Tatry 33412/33413 Krynica(Nowy Sącz) - Kraków Płaszów - (Nowy Sącz)Krynica
Zamość ciekawe czy wyjedzie? |
Cytat: |
No i bardzo dużo skróceń składów, głównie tych na trasie Kraków-Warszawa. |
sheva17 napisał/a: |
Infantylnych uwag użytkownika mk1992 nawet nie zamierzam komentować. |
Cytat: |
Przestańcie pieprzyć jak nawiedzeni o tym co PIC ma niby obciąć od marca!! |
Cytat: |
Na jego uruchomienie liczyła m.in. spółka Polskie Linie Kolejowe |
Cytat: |
Pociąg o którym było tyle szumu do Gorzowa Wlkp. zostanie |
Cytat: |
Mam nadzieję, że TLK Jelenia Góra- Warszawa Wschodnia zostanie. |
Cytat: |
Już raz ruszyli ten pociąg i pamiętacie jakie k....y leciały na spółeczkę jak to były pan rzecznik prasowy PKP IC płakał, że tak wszyscy narzekali i żyć mu nie dali.
Z resztą co tu dużo gadać, ponoć w dziale marketingu w Warszawie telefony w sprawie Karkonoszy urywały się. |
OPi napisał/a: |
Pabianiczanin, Podobno do tego czasu rewizje mają zostać wykonane. |
Cytat: |
PS czy ktoś może potwierdzić, że IC chce w wakacje wydłużyć 62100 Wrocław - Lublin na Jelenia Góra - Lublin? |
Cytat: |
Sheva17, sorry za wycieczkę osobistą, ale mnie to nurtuje od pewnego czasu. Pracujesz jako urzędnik lub w sferze budżetowej? Bo tak można wnioskować z Twojego języka i toku myślenia typowego dla urzędników. |
Cytat: |
mk1992 w jednym miał rację... pisałeś o muchowozach do Terespola w świetle cięć PICu na innych trasach, bo to pamiętam, Twoje wywody łatwo da się zapamiętać, a jakbym miał czasu trochę to może bym pogrzebał i tego szukał po archiwum... |
Cytat: |
Połączenia do Terespola powinny istnieć, ale nie w takiej formie jak obecnie, bo te ewidentnie przygotowane są pod nóż - powinny istnieć w formie dłuższych połączeń np. ze Szczecina lub Wrocławia jak to było wcześniej... Ewentualnie można się pokusić o wagony bezpośrednie w pociągach międzynarodowych jak to jest teraz. |
OPi napisał/a: |
Dyrektywa UE nakazuje aby proporcje pieniędzy były 60% na drogi i 40% na kolej. |
sasho33 napisał/a: |
TLK 84100/48101 |
Cytat: |
Ale Słowackim zawsze jechali ludzie w relacjach Poznan-Warszawa-Poznan, niestety do Wrocławia, on zawsze woził powietrze... |
Cytat: |
1) 33412 i 33413 Kraków Płaszów - Krynica - Kraków Płaszów (łącznik do EIC Tatry) |
Cytat: |
2) 1604 i 6104 EIC "Słowacki" Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia |
Cytat: |
3) 1701 i 7102 EIC "Warta" Warszawa Wschodnia - Poznań Główny - Warszawa Wschodnia |
Cytat: |
4) 25108 Lublin (5.55) - Warszawa Centralna (8.25/45) - Bydgoszcz Główna (12.35)
5) 52110 Bydgoszcz Główna (17.05) - Warszawa Centralna (20.50/55) - Lublin (23.15) |
Cytat: |
14) 61109 Wrocław Główny (12.29) - Warszawa Centralna (18.45/19.05) - Białystok (21.35).
|
Cytat: | ||
Tego pociągu bym raczej nie ruszał |
Cytat: |
Przecieki z ostatnich dni mówiące o likwidacji od 1.03.2011 m.in. poniższych pociągów (znalezione na pl.misc.kolej):
1) 33412 i 33413 Kraków Płaszów - Krynica - Kraków Płaszów (łącznik do EIC Tatry) 2) 1604 i 6104 EIC "Słowacki" Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia 3) 1701 i 7102 EIC "Warta" Warszawa Wschodnia - Poznań Główny - Warszawa Wschodnia 4) 25108 Lublin (5.55) - Warszawa Centralna (8.25/45) - Bydgoszcz Główna (12.35) 5) 52110 Bydgoszcz Główna (17.05) - Warszawa Centralna (20.50/55) - Lublin (23.15) 6) 10116 Białystok (8.41) - Warszawa Zachodnia (11.19) 7) 10107 Warszawa Zachodnia (16.55) - Białystok (19.35) 8) 15100/1 Warszawa Wschodnia (15.33) - Bydgoszcz Główna (19.31) 9) 51100 Bydgoszcz Główna (6.11) - Warszawa Wschodnia (10.02) 10) 21506 Kielce (17.38) - Warszawa Wschodnia (20.47) - kursuje w 7 11) 21102 Kielce (9.58) - Warszawa Centralna (13.00/05) - Białystok (15.37) 12) 12102 Białystok (11.41) - Warszawa Centralna (14.15/35) - Kielce (17.51) 13) 16104 Białystok (9.41) - Warszawa Centralna (12.10/15) - Wrocław Główny (18.32) 14) 61109 Wrocław Główny (12.29) - Warszawa Centralna (18.45/19.05) - Białystok (21.35). |
sasho33 napisał/a: |
Ciekawe co da zmienienie prędkości EIC na 150 km/h. Ze 160 na 140 to rozumiem, świniak czy TRAXX może w razie co pociągnąć bez opóźnień. Ale co da 150? Plecy i tak będą, jak nie pojedzie Taurus albo EP09. |
dinxles napisał/a: |
Ale Słowackim zawsze jechali ludzie w relacjach Poznan-Warszawa-Poznan, niestety do Wrocławia, on zawsze woził powietrze... Ale czy naprade na odcinku Poznan-Warszawa, on przewozi tak malo osob ze go likwidują???? |