st.zawiadowca napisał/a: |
dyżurny prowadzi ruch pociągów z sąsiednimi stacjami TYLKO telefonicznie |
Cytat: |
w zmianie nocnej jest tylko pojedyncza obsada na nastawni dysponujące |
Cytat: |
W nocy średnio przejeżdża 55-60 pociągów |
Cytat: |
Zagrożeniem dla podróżnych jest przede wszystkim zmęczenie pracowników, takim stanem rzeczy:
przez 12 h dyżurny dyktuje ustnie średnio 120 rozkazów przez radiotelefon (stąd biorą się opóźnienia pociągów osobowych) dyżurny prowadzi ruch pociągów z sąsiednimi stacjami TYLKO telefonicznie (bez obsługi blokady liniowej, co w razie zapomnienia lub po prostu błędu człowieka daje możliwość wypuszczenia pociągu jednego na drugi) aby ustawić drogę przebiegu, w celu przełożenia rozjazdu trzeba wychodzić na zewnątrz. |
Kuba Wie-Wiór napisał/a: |
Mam pytanie...czy pociągi IR...np Kraków-Poznań, na odcinku Gliwice-Lubliniec jadą przez Bytom i Tarnowskie Góry nie zatrzymując się na tych stacjach...??? |
bula napisał/a: |
Co jedynie można jechać tylko na "Sz" |
Cytat: |
Z Bytomia w kierunku CS (tor 2 przy peronie 3) pociągi też odjeżdżają na sygnale zastępczym. Niezależnie od tego, czy są to pociągi osobowe, które wjeżdżają na ten peron/tor wyjątkowo, czy TLK-a, która przecież ma wpisane w rozkład planowy postój przy tym peronie. Nie rozumiem, czym jest to spowodowane w Bt.? |
Cytat: |
Pasażerowie są "bogato" informowani o zmianach. Jedyna taka kartka na całym peronie 1 w Bytomiu... poprostu musi wystarczyć! No i zapowiedzi megafonowe |
MajerSY napisał/a: |
Czy w związku z tragicznym stanem infrastruktury w Chorzowie pociąg z Kluczborka do Katowic łapie jakieś duże opóźnienie na tym odcinku? Pytam, bo z Bytomia do Katowic planowo powinien jechać 28 minut, a przesiadka na kibel do Krakowa 3 minuty później. Dużej rezerwy czasowej nie ma. |
bula napisał/a: |
Linia od Katowic do Tarnowskich Gór jest całkiem całkiem |
bula napisał/a: |
Od grudnia 2010 (z tego co pamiętam) kosmetycznie lub oficjalnie rozkład jazdy korygowano już trzykrotnie! Dlaczego (po poprawieniu przez PLK częściowo torowiska na odcinku TG - NS oraz RK - BP) nie skorygowano godzin odjazdu ze stacji: NS, RK, BP?? Tylkow każdej z tych stacji pociąg odczekuje swoje od 3 do nawet 7 minut? |
bula napisał/a: |
I jeszcze jedno: Co ma powiedzieć na Twój plan ktoś, kto mieszka np. w Bytomiu, Siemianowicach Śląskich czy Rudzie Śląskiej i chciałby dojechać do rodziny do Kalet, Koszęcina, Rusinowic czy Herb Nowych? (i odwrotnie, ktoś kto mieszka w tych małych miejscowościach ma rodzinę w centrum Śląska?) |
bula napisał/a: |
Fundujesz mu niezłą "wycieczkę": dojazd do Bytomia na dworzec PKP, "wycieczka krajoznawcza" przez Gliwice do Lublińca i przesiadka na pociąg w kierunku Tarnowskich Gór (Rusinowice, Koszęcin, Kalety). Gorzej się mają ci co chcieliby dojechać do Strzebinia czy Boronowa! |
kryniczanin napisał/a: |
Trochę przesadzasz |
mk1992 napisał/a: |
Inna kwestia - 2 tygodnie temu TLK ze Szczecina przyjechał do Bytomia... z 10 minutowym przyśpieszeniem! Czyli jednak da się uruchamiać pociągi między TG, a Bytomiem torem niewłaściwym, czyli w tym wypadku z V max wynoszącą 100 km/h? Da się! |
mk1992 napisał/a: |
Toteż napisałem, że ciachamy odcinek Bytom - TG, ale w zamian puszczamy pociągi z TG do Lublińca. Wtedy ktoś z Bytomia czy Piekar Śląskich chcąc dojechać do Kalet wsiada w 820, jedzie na TG i tam wsiada do pociągu. |
mk1992 napisał/a: |
Czas przejazdu z TG do Bytomia jest już tak długi, że na tym odcinku mało kto jeździ pociągiem (większość pasażerów wysiada w TG i przesiada się do 820). |
Cytat: |
zeszłym roku w tabeli 180 mieliśmy na prawdę dobry rozkład, wszystko w takcie godzinnym (jedynie wieczorem była dziura w odjazdach z Katowic do TG, od 19 do 22 bodajże), a pociągi na tym odcinku i tak świeciły pustkami. |
Cytat: |
spójrzmy, jak wyglądają w godzinach szczytu autobusy 820, a z Bytomia dodatkowo 830 i tramwaje w kierunku Chorzowa |
Patryk180 napisał/a: |
mało kto jedzie trawajem z Bytomia do Katowic. |
Patryk180 napisał/a: |
Nie zdadzam się pociągi dodane w zeszłym rozkładzie tj. 08:43, 12:43, 15:13 miały frekwencje porównywalną do pozostałych pociągów. |
Cytat: |
Dodatkowo należy zwiększyć liczbę kursów na linii autobusowej 19 z Bytomia do TG, a także liczbę kursów tramwajów 6/19 z Bytomia do Katowic. |
Patryk180 napisał/a: |
nie wiem gdzie wy widzicie te przedpanowe przyjazdy do stacji na odcinku TG-Bytom, |
Patryk180 napisał/a: |
w Bytomiu pociąg jest przeważnie opóźniony ok.4-5minut. |
Patryk180 napisał/a: |
EN57-1415+996 |
sebek napisał/a: |
Może wiele osób nie wie, o np.biletach strefowych za 4.20 i możliwości przejazdu pomiędzy Katowicami - Tarnowskimi G w tak dobrej cenie. Są miesięczne strefowe chyba po 104zł. Mimo to, pociągi wożą powietrze a autobusy 820-830 nabite po brzegi. Może Przewozy Regionalne powinny bardziej uderzyć z reklamą takich przejazdów w dobrej cenie, więcej info na peronach, małych stacjach, tam gdzie dziś brak jakichkolwiek informacji. Ja o promocji bilet strefowy dowiedziałem od konduktora, ale nie każdy zapyta, nie każdy ma dostęp do netu, a stacje i przystanki są pozbawione informacji. |
bula napisał/a: |
IR Barbakan 38121 zamiast przez Zabrze i Gliwice, puścić przez Bytom, Tarnowskie Góry |
sebek napisał/a: |
Jak najbardziej popieram przedmówce i uważam, IR Barbakan powinien jeżdzić przez Chorzów, Bytom, TG. |
Patryk180 napisał/a: |
Zgadzam się z wami co do IR Barbakan który powinien kursować przez: Bytom,TG |
Tomasz K napisał/a: |
to na odcinku Katowice-Kluczbork dublował by się REGIO 46935 |
Tomasz K. napisał/a: |
Ja natomiast jestem innego zdania uważam ,że "Barbakan" powinien zostać tak jak jeździ ponieważ przyjął,się na tej trasie. Nawet gdyby w obecnych godzinach "Barbakan" miał jeździć przez Bytom, TG to na odcinku Katowice-Kluczbork dublował by się REGIO 46935 . Trasą przez bytom, TG powinie jechać "Mickiewicz" w godzinach w których jeździł rok temu tj. 15.49 z Katowic. W ten sposób zapełnił by 1.5 godzinną lukę w połączeniach do Lublińca" |
Cytat: |
Chyba logiczne, że jak by Barbakan jechał rano to automatycznie 46935 kasujemy (bo owszem się dublują) i przenosimy go na popołudniowe godziny, zapychając właśnie tą lukę. |
Tomasz K. napisał/a: |
Jednak 5-godzinna dziura w połączeniach REGIO nie jest dobrym pomysłem. |
tomcio napisał/a: |
Bardzo brakuje połączenia z Katowic w kierunku Lublińca pomiędzy 17.41 a 21.41. |
Cytat: |
Nawet w Pyskowicach się nie zatrzymuje... Więc co mi to za udogodnienie?? Nie wiem, przekonaj mnie... |
Patryk180 napisał/a: |
- dlaczego chcesz robić końcówkę :21 jak jest od dawna już :41 ? |
Patryk180 napisał/a: |
- złe skomunikowanie w TG w kierunku Wielunia chodzi że pociągi przyjeżdzają 13:19, 15:19 a na Wieluń jadą 13:49, 15:49. 30 minut oczekiwania to za długo. |
180 napisał/a: |
- zły czas przejazdu na odcinku Chorzów Miasto- Chorzów Stary u Ciebie wynosi on 7minut w praktyce ok. 10minut. |
Patryk180 napisał/a: |
- minus za brak postoju IR Barbakan w Radzionkowie ( 17 tyś mieszkańcow ) Kalety mają ok.9tyś mieszkańców a w twojej się tam zatrzymuje. |
Patryk180 napisał/a: |
- dodałbym w Tarnowskich Gór Regio do Wielunia w godzinach przedpołudniowych przerwa między 06:19 a 13:49 jest zdecydowanie za długa |
Patryk180 napisał/a: |
- w pociągach o 20:21 i 22:21 zlikwidowałbym postoje w Załężu, Ch.Starym, Bytomiu Północnym to zaoszczędziło by parę minut a wiadomo że czas przejazdu w przypadku tej linii jest na wagę złota |
Tomasz K. napisał/a: |
Odpowiedź jaką masz pewność że "Barbakan" jeździł by z frekwencją 60% , a poza tym gdyby Barbi tak jak piszesz jeździł z frekwą 30% to nie był by na wagonach. Przejedź się kiedyś do Poznania i pojedź Barbakanem w kierunku Katowic zobaczysz. |
Erwin napisał/a: |
na 131 osobówki czy IR chulać nie będą |
mk1992 napisał/a: |
Poza tym dyskutuje się tu i ówdzie na forach, że IR Bursztyn powinien kursować właśnie przez Bytom, TG i Herby, a nie przez Sosnowiec, Częstochowę. |
Erwin napisał/a: |
3. Co do pociągów Katowice - Zduńska Wola; Wy jeszcze jesteście młodzi, troche tacy kolejowi romantycy jak ja z 10 lat temu. Za dużo się tymi pociągami polskimi najeździłem i tego burdelu naoglądałem i powiem szczerze, że wątpie, że osobówki jeszcze tu - tj. na węglówkę - wrócą. |
bula napisał/a: |
A województwo łódzkie nie chce dopłacać do śląskich pociągów |
sebek napisał/a: |
Jechałem nim i w Katowicach wsiadło może z 12-15 osób, a dalej to już prawie nikt, do tego opóżnienie na starcie 20min a na CH.Miasto dodatkowo 10min, ten cholerny ruch po jednym torze i czekaliśmy na regio od strony Bytomia. |
sebek napisał/a: |
Lub skoro łódzkie nie chce tracić, to relacje regio Zduńska W. - Herby Nowe i dalej przesiadki na regio Herby - Katowice, lub nawet relacje ZW - Chorzew Siemk. i tam podstawiane regio do Katowic lub Tarn.G |
Darek napisał/a: |
Wygląda na to, że będzie szybciej- na stronie PR w zakładce śląskie aktualności widnieje lista zmian w rozkładzie i jest tam m.in. w punkcie 20 " Zmiana godziny odjazdu wszystkich pociągów na odcinku Tarnowskie Góry – Chorzów Batory w związku ze skróceniem czasu przejazdu. " |
mk1992 napisał/a: |
Teraz dopiero zauważyłem, że niektóre pociągi w kierunku Katowic będą stały w Tarnowskich Górach po kilka, a czasem po kilkanaście minut. |
mk1992 napisał/a: |
Teraz dopiero zauważyłem, że niektóre pociągi w kierunku Katowic będą stały w Tarnowskich Górach po kilka, a czasem po kilkanaście minut. Np. poranny "Wieluń" do Katowic będzie miał aż 16-minutowy postój w TG! Kilka innych pociągów również będzie stało i czekało na... no właśnie, na co!? |
Mati_An napisał/a: |
Może wreszcie zlikwidują tą dwudziestkę po dwójce między Nakłem a Radzionkowem |
mk1992 napisał/a: |
Teraz dopiero zauważyłem, że niektóre pociągi w kierunku Katowic będą stały w Tarnowskich Górach po kilka, a czasem po kilkanaście minut. Np. poranny "Wieluń" do Katowic będzie miał aż 16-minutowy postój w TG! Kilka innych pociągów również będzie stało i czekało na... no właśnie, na co!? |
sebek napisał/a: |
Mam nadzieje, że w ciągu najbliższych lat doczekamy poprawy infrastruktury kolejowej i pociągi zapełnią także na odcinku Tarn G - Katowice. |
Cytat: |
Tomek, 18 nie możemy, bo się widzimy z Adamem w Sosnowcu, pamiętasz? Razz |
sebek napisał/a: |
Niestety regio Wieluń - Katowice, przyjazd planowy do Katowic 8.37, dopiero z 3 godz opóznieniem wjechał do Katowic o 11.35 !!!. |
tomcio napisał/a: |
Sebek
Czym dłuższe relacje, tym więcej podróżnych. |
Tomasz K. napisał/a: |
Składy TLK kursują przez Brzeziny Śląskie. |
sebek napisał/a: |
Ciekawe jakby reaktywować tam ruch pasażerski na stałe? |
Cytat: |
bo autobusy są w opłakanym stanie i pasażer zamiast komfortu jedzie totalnym złomem. |
Cytat: |
zamontowanie wyświetlaczy elektronicznych, nowe kosze, latarnie, ławki itp. |
Cytat: |
w zamian stylowa restauracja, kawiarnia, punkt informacyjny, m.in. 2 kasy biletowe etc |
Patryk180 napisał/a: |
tak żeby je zaraz ktoś zdewastował. |
Patryk180 napisał/a: |
dla kogo dla tych garstki ludzi. |
Patryk180 napisał/a: |
Damian dla mnie ważne jest to żeby dużo było pociagów restauracje kawiarnie w moim zdanem trzeba odstawić na drugi plan. |
Cytat: |
Więc Twoim zdaniem na gruntownie wyremontowanym dworcu należy otworzyć lumpeksy czy sklepy chińskie? |
Cytat: |
I co? I jest połowa lipca, a Agorę oddano do użytku w połowie listopada. I co, Agora się nie zawaliła? Nie. Ludzie tam chodzą? Tak. |
mk1992 napisał/a: |
Poza tym remont dworca kolejowego w Bytomiu powinien być zsynchronizowany z rewitalizacją magistrali węglowej na odcinku Katowice - Tarnowskie Góry. |
Cytat: |
No w Bytomiu to ja nie widze sensu na ten moment odświeżania moim zdaniem kasa wydana w błoto bo zaraz będzie tak wyglądało jak przed odświeżeniem przykład w Bytomiu jak malowali przy reaktywacji poł. |
Cytat: |
na ten moment |
sebek napisał/a: |
A tak w ogóle, czy przed 2015 r jest szansa na poprawę szlaku Chorzów Miasto - Bytom - Tarn. Góry. |
Cytat: |
I Ty chcesz mi wmówić, że restauracja nie będzie miała racji bytu |
Cytat: |
Pyta mnie dlaczego taki pociąg jeździ |
mk1992 napisał/a: |
Ten pociąg o 21:41 do Lublińca kiedyś jeździł nawet do Kluczborka. Kursuje on nieprzerwanie od wielu lat. Nie wiem jak kiedyś, ale obecnie rzeczywiście wozi on muchy. Jak większość pociągów do i z Tarnowskich Gór. |
sebek napisał/a: |
Z powodu remontów, odcinek Bytom Karb - Radzionków Rojca, jazda torem niewłaściwym i niewielkie opóznienie |
Patryk180 napisał/a: |
Regio 64938 Kluczbork-Katowice(15:37) punktułalny odjazd 3minuty przed czasem z Bytomia |
Cytat: |
Będzie remont linii z Pyskowic do Lublińca przez Paczynę. |
Cytat: |
albo zostały zawieszone |
Cytat: |
likwidacją/budową przystanków kolejowych |
Patryk180 napisał/a: |
jakie ty przystanki na tej trasie chcesz zlikwidować ? |
Patryk180 napisał/a: |
co zrobisz z pasażerami ? |
Cytat: |
mk1992, Zobacz sobie ile np. osób jeździ w pociągu Regio Lubliniec-Katowice przyjazdy do Katowic o 06:37 i 07:37 czy to jest 5 osób?! |
mk1992 napisał/a: |
- zostawimy "Wielunie", bo z Gliwic nie bardzo dałoby się je wytrasować na Herby |
adalbert napisał/a: |
likwidacja dwóch ww przytanków, wyznaczenie nowego: Osada Jana |
Patryk180 napisał/a: |
Tory na odcinku Ch.M-Ch.St. ledwo widoczne ( podtopienia ) |
Cytat: |
a przede wszystkim odwodnienia! |
Cytat: |
zwłaszcza, że chodzą słuchy, iż los IR Barbakan od nowego rozkładu jazdy jest niepewny. |
mk1992 napisał/a: |
Od dawna powtarzam, że powrót TLK d. Gwarka to wręcz konieczność, zwłaszcza, że chodzą słuchy, iż los IR Barbakan od nowego rozkładu jazdy jest niepewny. |
mk1992 napisał/a: |
@Lil_Peter, z tym zakazem chodziło o niepodawanie tego typu rewelacji w temacie dot. przecieków rozkładowych. |
mk1992 napisał/a: |
Co do pociągu do Częstochowy - na pewno przez Boronów, bo jak inaczej chciałbyś jechać z TG do Częstochowy? Na około przez Lubliniec? |
Lil_Peter napisał/a: |
Zachodzę w głowę, dla kogo te pociągi miałyby jeździć. |
Patryk180 napisał/a: |
bula, Wczoraj odjechałem już do Katowic o godz. 10:10 z peronu 1 więc nie pisz bzdur że tor jest otwarty od 13:00. |
Cytat: |
to niezły temat dla mediów |
sebek napisał/a: |
No jasne, że lepiej jakby były dwa tory, ale lepszy jeden szybki niż dwa beznadziejne i trzeba z tym pogodzić. |
sebek napisał/a: |
Pociąg na w/w odcinku w 5minut przeleci, dobre ułożenie mijanek nie powinno być problemem. |
Cytat: |
Wielu pasażerów 820 wsiada na przystankach gdzie jest daleko do stacji kolejowych(Osada Jana, Stroszek, Arki Bożka, Tysiąclecie). |
Cytat: |
Specyfika lini kolejowej z TG do Katowic zawsze była taka, że tłumy jechały z Lublińca czy Kalet, a od TG nie było już takich potoków pasażerów.
Wydaje mi się, że na tej trasie zawsze będzie podobnie, pociągi regionalne co 60min lub co 30min w szczycie wystarczające, |
Patryk180 napisał/a: |
Zrobiłem małe porównanie
PKS Tarnowskie Góry-Częstochowa Czas jazdy 1h25min. Liczba kursów: 12 Zapełnienie średnie z tego co widzę w T.G, z Bytomia to raczej mało osób a część tych autobusów jedzie z Katowic/Bytomia. autobus ma ok.40 miejsc. Cena ok. 12zł. Planowane połączenie PKP T.G-Częstochowa. Czas jazdy: ok.1h10min Skład EN57 ( PR na śląsku nie posiadają innego taboru) miejsc: 180 Wniosek: Ja osobiście nie widze szans na jakiekolwiek zapełnienie tych pociągów w rel. Tarnowskie Góry-Częstochowa. |
Erwin napisał/a: |
Punktualność OK, w Herbach byłem 15:32. |
Tomasz napisał/a: |
Mam pytanie, dlaczego pociągi nie zatrzymują się na przystanku Zwierzyniec? Według Kolej.one.pl istnieje na tej linii takowy przystaneczek, ale żadne kibelki tam się nie zatrzymują niestety. |
lukasbank1993 napisał/a: |
Wreszcie trwają prace nad instalacją nowego systemu "ILTOR 2" na stacji w Chorzowie Starym. Termin oddania urządzeń do eksploatacji to 20.10.2011r.
Na dzień dzisiejszy wygląda to tak:(zdjęcie) |
Cytat: |
W Bytomiu przeprowadzono remont nastawni Bt1 |
Cytat: |
wykona przebudowę torów nr 1 i 2 na linii nr 165 Bytom Bobrek-Bytom Karb |
toms napisał/a: |
Raczej powinnna zostać zlikwidowana stacja w samym Radzionkowie, a zostawiona stacja w Radzionkowie Rojcy,( można by zmienić nazwę na Radzionków Miasto) właściwie ta stacja mimo tego, że ma w nazwie Rojca jest praktycznie w centrum Radzionkowa. Oczywiście należało by zrobić odpowiednie dojście do tej stacji, ze strony właśnie Radzionkowa, bo praktycznie perony tej stacji sięgają prawie pod centrum tego miasta. Poza tym obok znajduje się duże osiedle "na Wzgórzu" no i sama Rojca.
Przypominam żę stacja ta ma również dojazd do Katowic przez Piekary, znajduje się tam nawet peron. Można by również pomyśleć o zlokalizowaniu przy stacji przystanku KZK jest idealne miejsce. |
cidra napisał/a: |
wymieniane są podkłady |
cidra napisał/a: |
docelowo powinna być szlakowa ok 40 km/h |
cidra napisał/a: |
docelowo powinna być szlakowa ok 40 km/h |
Cytat: |
„Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 na odcinku Radzionków - Tarnowskie Góry od km 27,900 do km 41,300 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory - Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna - Zduńska Wola - Chorzów Batory".
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu Całość przedmiotu Zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 1.Dokumentacji projektowej, w tym: •opracowanie projektu wykonawczego, •zgłoszenie zamiaru wykonania robót, •uzyskanie zgody Starosty Powiatowego na usunięcie drzew i krzewów, •opracowanie dokumentacji powykonawczej. 2.Realizacji robót polegających na budowie i przebudowie infrastruktury kolejowej w zakresie: 1)Roboty nawierzchniowe, podtorzowe i drogowe, do których należą: a)Przebudowa nawierzchni kolejowej: - wymiana torów i wstawek - oczyszczenie mechaniczne podsypki - ścinanie ław torowiska - podbijanie i regulacja położenia torów w planie i profilu - wymiana rozjazdów i skrzyżowania b)Wzmocnienie podtorza c)Wymiana nawierzchni na przejściach kolejowych d)Odbudowa rowów bocznych e)Odbudowa drenażu wgłębnego f)Usunięcie drzew, których wiek nie przekracza 10 lat g)Usunięcie krzewów h)Rewitalizacja obiektów inżynieryjnych 2)Roboty branży elektroenergetycznej, do których należą: a)Kompleksowa przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Tarnowskie Góry – Miasteczko Śląskie od km 33,000 do km 40,600. b)Przebudowa urządzeń oświetlenia zewnętrznego w obrębie posterunku TGA1. c)Zabudowa urządzeń eor w stacji Tarnowskie Góry w wymienianych rozjazdach Rz nr 6, 7 oraz Rkpd nr 8, 9. 3)Roboty branży automatyki i telekomunikacji, do których należą: a)Szlak Bytom Radzionków - Nakło Śląskie: - zabudowa półsamoczynnej blokady liniowej po torach nr 1 i 2 na szlaku, - dobudowa dodatkowych zorganizowanych przebiegów pociągowych na nastawniach Rk, Rk 1, NS 1, - demontaż istniejących urządzeń blokady liniowej. b)Szlak Nakło Śląkie - Tarnowskie Góry - zabudowa samoczynnej blokady liniowej po torach nr 1 i 2 na szlaku, - dobudowa dodatkowych zorganizowanych przebiegów pociągowych na nastawni NS, demontaż istniejących urządzeń blokady liniowej. c)Stacja Tarnowskie Góry TGA 1- TGE - wymiana elektrycznych napędów zwrotnicowych wraz z umocowaniami w rozjazdach nr 6, 7, 8ab, 8cd, 22, 24b, 25, 32ab, 32cd, 38, 40, 86, 286, 292, 293, 296, 300, 441, 895, 896, 898, 901, 902, 903, 925, 924, 1002, 1001, 1005, 1006, 1011, 1012, - wymiana osprzętu klasycznych odcinków torowych izolowanych jednotokowo i izolowanych dwutokowo, - wymiana urządzeń EON , - wymiana na nowe kompletnych sygnalizatorów wraz z podstawami: B, E, F, H, O2, P2, V2, R2, 384, 384N, U2, X2, Y, ISpE, ISpH, IISpH, ISpY, Tm2, Tm21,Tm63, Tm65, Tm663, Tm670, Tm684, - wymiana elektromagnesów torowych SHP ( w wersji antykradzieżowej). d)Stacja Kalety - wymiana sieci kablowej. |
Cytat: |
S8 Tarnowskie Góry - Katowice * 33767m 67 minut Tarnowskie Góry - Nakło Śląskie * 3739m 7minut 20-30km/h Nakło Śląskie- Radzionków * 2738m 9 minut 20-50km/h Radzionków - Radzionków Rojca * 1814m 5 minut 20-50km/h Radzionków Rojca - Bytom Północny* 3016m 6 minut 30Km/h Bytom Północny- Bytom Karb * 2519m 6 minut 30-50 km/h Bytom Karb - Bytom * 2691m 5 minut 30 km/h Bytom - Chorzów Stary * 5155m 7 minut 50 /100 km/h Chorzów Stary - Chorzów Miasto * 3226m 9 minut 30 km/h Chorzów Miasto - Chorzów Batory * 3084m 5 minut 50 km/h Chorzów Batory - Katowice * 5785m 9 min 50km/h |
hanys napisał/a: |
osobówki relacji Oświęcim-Lubliniec, podobnie jak teraz. |
ElmoVanKielmo napisał/a: |
No faktycznie, są AŻ 3 bezpośrednie pociągi z Oświęcimia do Lublińca, z czego 1 dopiero od 15 marca... |
Cytat: |
Przypominam, że gdy w końcu wybudują brakujące tory miedzy Bieruniem a Tychami (a, jak można przeczytać w innym wątku staje się to coraz bardziej realne), to może się to skończyć zamknięciem odcinka Bieruń - Mysłowice dla ruchu pasażerskiego, bo powiedzą, że lepiej wszystko puścić przez Tychy, a na starej trasie jest słaba frekwencja. |
sebek napisał/a: |
niż było 2-3 lata temu, gdy jeżdziły składy.... o18.35 do Wielunia. |
fifaultimatecoi napisał/a: |
Też czekam na zmianę rozkładu, brak popołudniowych to na prawdę problem .... |
sebek napisał/a: |
Zauważyliście budowę nowych torów na stacji Chorzów Stary w kierunku Chorzowa Miasto. Wyjeżdżając z Chorzowa Starego po prawej stronie jakieś prace tam trwają, ale poza głównym szlakiem.
Czy to będą tory dla ruchu towarowego? |
sebek napisał/a: |
W nowym rozkładzie widzę nowy pociąg Częstochowa - Lubliniec - Bytom - Katowice, odjazd z Częstochowy o godz.19, przyjazd do Tarn. Gór 20.10, Bytomia 20.40, wszystkie soboty, niedziele i święta.
Fajne godziny, bezpośrednie połączenie Częstochowy z Tarn. Górami i Bytomiem. W dni robocze, nowością jest przedłużona trasa porannego Tarnowskie Góry (6.00) - Lubliniec, skład pojedzie w relacji aż do Częstochowy. |