bystrzak2000 napisał/a: |
Nocny Dart? A to ciekawe. Poza tym jak pięknie rozkomunikowany w JG z Rozewiem. |
bystrzak2000 napisał/a: |
A i Rozewie jakoś podejrzanie szybko jedzie do SzPG, co by wskazywało na brak manewrów w Jeleniej Górze, a to raczej mało prawdopodobne. |
dddbb napisał/a: |
Skomunikowany we Wrocławiu. |
dddbb napisał/a: |
To godzina odjazdu z Jeleniej, nie wiadomo ile manewruje w JG. |
bystrzak2000 napisał/a: |
To musiałyby być bardzo szybkie manewry, bo to nadal są 2:10h od wyjazdu z Wrocławia. |
Torczes napisał/a: |
W dzień nawet ładny 4 godzinny takt na odcinku Wrocław-Z.G. ale w nocy w wakacje dwa pociągi w jednym kierunku jeden po drugim w odstępie 20 minut to przesada. |
Torczes napisał/a: |
W dzień nawet ładny 4 godzinny takt na odcinku Wrocław-Z.G. ale w nocy w wakacje dwa pociągi w jednym kierunku jeden po drugim w odstępie 20 minut to przesada. |
Beatrycze napisał/a: |
IC "Asnyk" (Dart) 1-5
Warszawa Wsch. 4:54 - Wrocław Gł. 9:56 - Jelenia Góra 11:45 Jelenia Góra 16:09 - Wrocław Gł. 18:11 - Warszawa Wsch. 23:01 EIC "Śnieżka" 6-7 Warszawa Wsch. 5:49 - Wrocław Gł. 9:57 - Jelenia Góra 11:45 - Szklarska Poręba 12:24 Szklarska Poręba 15:31 - Jelenia Góra 16:12 - Wrocław Gł. 18:10 - Warszawa Wsch. 22:06 |
myszka napisał/a: |
Beatrycze!
Wielki szacun Beatrycze za udostępnione połączenia IC na Dolnym Śląsku. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Czy byłaby możliwość udostępnienia przez Ciebie pozostałych pociągów tej spółki w kierunku Poznania, Ostrowa Wlkp; i Opola. Z góry dziękuję i przepraszam za ewentualne kłopoty. |
railman93 napisał/a: |
No pięknie zabiorą tańszą alternatywę weekendową, gdy akurat Asnyk ma najwyższą frekwencję... |
Beatrycze napisał/a: |
TLK "Kormoran"
Wrocław Gł. 11:54 - SO - Olsztyn (przez Katowice, Częstochowę, Warszawę) |
K_65 napisał/a: |
Po co komu połączenie z Wrocławia do Olsztyna przez Warszawę zamiast przez Poznań Toruń
Po co komu połączenie z Opola do Częstochowy przez Katowice zamiast przez Lubliniec Po co komu połączenie z Wrocławia do Warszawy w ogóle przez Katowice, [b]a do tego jeszcze wiedenką. |
K_65 napisał/a: |
W rozkładzie 2014/2015 nocne Karkonosze przez Katowice Włoszczową Opoczno- PO CO TO BYŁO KOMU
W rozkładzie 2015/2016 oraz obecnym nocne Karkonosze ( pod inną nazwą) przez Poznań. Od przyszłego rozkładu ostatni relikt jazdy przez Poznań się kończy bo wraca naturalna trasa przez Ostrów Wlkp. Łódź |
bert napisał/a: |
K_65 pociągi nie sluza jedynie do podróży z Wrocławia do Warszawy ale także do przejazdów do stacji posrednich oraz miedzy tymi stacjami.. |
bystrzak2000 napisał/a: |
A co to za różnica, którą trasa jedzie nocny pociąg? Co do obecnej trasy Karkonoszy (a właściwie Sudetów), to proponuję zajrzeć do rozkładu jazdy i wówczas widać, że do Poznania są to tak na prawdę dwa pociągi połączone w jeeden: do Gdyni i Warszawy. Takie coś pozwala obniżyć koszty połączenia, a dla pasażera jadącego w nocy do Warszawy jest bez różnicy, którędy jedzie. |
Cytat: |
Poza tym trasa przez Poznań w obecnym układzie jest zupełnie bez sensu, nawet dla połączenia nocnego, bo wiedzie przez Ostrów Wlkp. |
K_65 napisał/a: |
Poza tym co to za informacja dla pasażera jadącego z Wrocławia do Katowic że pociąg ma relację do Olsztyna, czy z Olsztyna ub Warszawy do Katowic że pociąg ma relację do Wrocławia. Przecież to tylko dezinformuje. |
K_65 napisał/a: |
Połączenie nocne ma sens. Od przyszłego roku będzie tak jak napisała Beatrycze szybkie połączenie nocne naturalną trasą przez Kalisz Łódź i jakoś się da. |
Cytat: |
Według tego projektu pociąg będzie jechał ponad 6 godzin, czyli żadne szybko (inne pociągi przez Łódź mają w tym projekcie czas przejazdu poniżej 5 godzin). |
Cytat: |
Pociąg nocny nie potrzebuje aż tak wyśrubowanego czasu przejazdu. |
empek napisał/a: |
Gdzie Ty widzisz tutaj 6, albo nawet więcej? |
Światowid napisał/a: |
Gdyby jadąc okrężną trasą pociąg do Jeleniej docierał na 10 to ok jeszcze rozumiem, ale przyjazd przed 8 rano w góry będzie kusił. |
voyager1231 napisał/a: |
Drzemanie w takich warunkach zapewne jest dla Ciebie przyjemne, dla mnie jednak to udręka. Kilka razy tak jechałem i to były moje ostatnie nocne wojaże po Polsce. |
Modliszka napisał/a: |
Karkonosze to nie tylko Szklarska Poręba. Są jeszcze Karpacz, Podgórzyn, Przesieka, Borowice... Tam też turyści jeżdżą |
Modliszka napisał/a: |
Jeśli ktoś z Warszawy będzie chciał pojechać do Szklarskiej Poręby to we Wrocławiu przesiądzie się z "Karkonoszy" na "Rozewie". Pchanie obu pociągów do Szklarskiej Poręby nie ma sensu. |
bystrzak2000 napisał/a: |
I jak najbardziej zgadzam się, że jak ludzie nie będą mieli bezpośredniego pociągu z Warszawy, czy Łodzi do Szklarskiej Poręby, to tam zwyczajnie nim nie pojadą, a na pewno nie w w takiej ilości, jakby taki pociąg mieli. |
Noema napisał/a: | ||
I chwała Bogu! Im mniej turystów w górach tym lepiej. Nie wyobrażam sobie Karkonoszy tak okupowanych i zadeptywanych przez turystów z wielkich miast jak okupowane i zadeptywane są Tatry. |
Światowid napisał/a: |
Na 273 To co jest obecnie plus poranny pociąg (około 9:00) relacji Wrocław- Szczecin i powrót po (18:00) jako IC lub TLK Świętopełk a Swarożyc wydłużony z i do Przemyśla. Co do kierunku na Poznań tego nie wiem. |
kraix napisał/a: |
Czy ja dobrze widzę, że Zielona Góra ma mieć połączenie bezpośrednie z Międzylesiem? |
skubi napisał/a: |
Znika Regio Jelenia Góra- Zielona Góra , szkoda tyle lat jezdził. |
Pirat napisał/a: |
Projekt rozkładu jazdy 2017/2018 pociągów regionalnych (KD i PR):
http://infokolej.pl/docs/kd/rj2018.zip |
Jacek228 napisał/a: |
Czyli wraz z rozkładem 2017/2018 żegnamy weekendowe połączenia KKZ do Lwówka Śląskiego. No cóż, każdy wiedział że to tylko kwestia czasu. |
Rozkładowiec napisał/a: |
Autobusy KD zamiast do Lwówka mogłyby jeździć do Karpacza. Na pewno byłby z nich większy pożytek. |
Światowid napisał/a: |
Ponadto trwają rozmowy z PLK w sprawie uruchomienia na linii 283 czeskich motoraczków przez SKPL. |
Światowid napisał/a: |
IC 16170/1 KARKONOSZE Białystok - Jelenia Góra (ED161)(...)dodatkowo pociąg wjedzie jeszcze na dworzec Fabryczny. Super! |
bystrzak2000 napisał/a: |
I jak pociąg z Łodzi złapie opóźnienie, albo się rozkraczy gdzieś po drodze, to pasażerowie jadący do Opola czy Kędzierzyna będą czekać na następny pociąg? |
Światowid napisał/a: |
Lepsze to niż marne cztery stare wagony z TLK bez klasy 1, tylko z jedną sypialką i jazda okrężną trasą p. Poznań, Gniezno. |
Kornik1983 napisał/a: |
Jeśli chodzi o Jelenią Górę. Moim zdaniem na minus względem obecnego rozkładu: |
Rozkładowiec napisał/a: |
Brawo, Szklarska Poręba i Wałbrzych bez nocnego połączenia z Warszawą. No i jazda przez Poznań okrężna, a przez Węgliniec pewnie na skróty. Śmiech na sali. Jakby w PKP IC wiedzieli do czego służy mózg, to śmiało można by było połączyć jedno z drugim i uruchomić skład wagonowy Szklarska Poręba/Lubań - Warszawa. W tej sytuacji straciłby tylko mały Gryfów, ale zyskuje Szklarska, Wałbrzych i wszystko co po drodze. |
Noema napisał/a: |
PKP IC boi się Zgorzelca jak diabeł święconej wody i dopóki nie zelektryfikują linii Węgliniec - Zgorzelec, będziemy skazani na idiotyczne kombinacje... |
Rozkładowiec napisał/a: |
mimo wszystko uważam że ze Szklarskiej bardziej potrzebne jest bezpośrednie połączenie z Warszawą, a nie z Gdynią. |
Rozkładowiec napisał/a: |
Nie tak dawno będąc w Węglińcu wdałem się w luźną pogawędkę z pracownikami tamtejszego Cargo. Oni sami przyznali, że modernizacja tej linii, bez elektryfikacji odcinka Węgliniec - Zgorzelec była największą głupotą z jaką się kiedykolwiek spotkali podczas długoletniej pracy na kolei. |
skubi napisał/a: |
Jelenia Gora. IC Premium do Warszawy, IC Barnim do Szczecina , IC Hetman do Przemysla ,IC Sniezka do Warszawy, IC Orzeszkowa do Białegostoku , TLK Halny do Poznania , R Kamienczyk do Poznania , IC Karkonosze do Waeszawy i TLK Rozewie do Gdyni. Jest dobrze . Wraca polaczenie ze Szczecinem |
Światowid napisał/a: |
Od grudnia 2018 skoro Orzeszkowa i Konopnicka jadą do Białegostoku to Karkonosze mogą jechać do Lublina. Przecież Darty mają umowę na tę trasę również a PIC to olewa. |
dddbb napisał/a: |
I taki Dart by pojechał na objazdowej przez Parczew bez druta? |
Światowid napisał/a: |
Co do JG Halny jest niepotrzebny. Dubluje się z Kamieńczykiem. |
Noema napisał/a: |
Zastanawiam się czy osoba wymyślająca nazwy pociągów spała na lekcjach geografii. No bo rozbawiła mnie „Kaczawa” relacji Wrocław - Węgliniec. Gdzie Rzym, gdzie Krym? |
empek napisał/a: |
Jeśli to nie błąd, to EIC "Śnieżka" ma być zdegradowana do IC. Posunięcie jak najbardziej słuszne i dobra rekompensata za zabranego "Asnyka". |
Światowid napisał/a: | ||
Prace na starej lk nr 7 mają trwać do grudnia 2018 więc jeżeli tak to od grudnia 2018 będzie to teoretycznie możliwe. Chodzi mi o moment w którym przywrócony zostanie ruch pod drutem na całym odcinku Warszawa- Lublin. |
dddbb napisał/a: |
To, przepraszam, rozmawiamy o rozkładzie 2017-18 czy 2018-19, czyli snujemy przypuszczenia, bo się pogubiłem? |
Cytat: |
Znamy założenia rozkładu jazdy pociągów, które połączą Wrocław i Wałbrzych z czeskich Adrszpachem. |
skubi napisał/a: |
Przez cały tydzień i ubiegły Regio Kamieńczyk i TLK Halny w stronę Jelenie Góry jest opóźniony o ok. 25-32 min. Czy wiadomo co jest przyczyną? Nie pamiętam dnia aby Kamieńczyk dojechał do Szklarskiej P. Górnej punktualnie. Przez opóźnienia znika przesiadka w Górnej na Liberec. |
Torczes napisał/a: |
jeśli UMWD i KD nie chcą finansować tego połączenia to niech uruchomią swoje dwie pary weekendowych połączeń w relacji Legnica -Nysa i spróbować je skumulować w Nysie z Kędzierzynem i Opolem. |