Bardi78 napisał/a: |
nie tylko ja mam takie fantazje |
Bardi78 napisał/a: |
A apropo nie lepiej jakás spalinówke z Bonanzá??? |
Bardi78 napisał/a: |
O widze ze kolega w pracy:)Pozdrawiam Nynus, mysl nad tematem... |
nynuś napisał/a: |
Słuchajcie to Wy zajmijcie się obmyśleniem trasy a My czyliCSMK wystosujemy zapytanie do PLK
[ Dodano: 04-04-2011, 08:20 ] Ja bym dodał przejazd odcinkiem Żywiec - Sucha Beskidzka i od Suchej Beskidzkiej przez Kalwarię Wadowice , Andrychów do Bielska:) |
REGIOchłopak napisał/a: |
Adams, Niestety nie jest to możliwe |
Cytat: |
...no wlasnie o tym juz pisalem ze Sucha-Zywiec trzeba zaliczyc a dodajác do tego BB-Lancokorona to juz spelnienie wszystkich marzen:) |
REGIOchłopak napisał/a: |
Linia do Rybnika jest nieprzejezdna na odcinku Knurów Kopalnia - Szczygłowice. |
mk1992 napisał/a: |
Adam, w Jastrzębiu nie ma druta |
kryniczanin napisał/a: |
nynuś, Ale jakieś rozeznanie sytuacji będzie. Liczcie jak na razie na 1EN57 więc taryfa 60-150 ton. |
nynuś napisał/a: |
Jastrzębskiej Spółki Kolejowej |
REGIOchłopak napisał/a: |
Do Knurowa Kopalni(PO) |
mk1992 napisał/a: |
Gliwice - Gliwice Sośnica - Zabrze Makoszowy - Katowice Ligota <- zakładamy, że byłby to pierwszy odcinek do zaliczenia podczas imprezy. Pozostają do "zaliczenia":
- Bielsko Biała - Cieszyn - Skoczów - Pawłowice Śląskie - Katowice - Katowice Szopienice Północne - Siemianowice Śląskie - Chorzów Stary (byłby to ostatni odcinek do zaliczenia, przy założeniu, że początek byłby w Gliwicach, to z Chorzowa Starego pojechalibyśmy przez Bytom do Gliwic odstawić skład) |
Cytat: |
Dąbrowa Górnicza Wschodnia - Sosnowiec Maczki - Sosnowiec Kazimierz - Katowice Janów - Katowice Muchowiec - Katowice Ochojec - Katowice Ligota - Ruda Kochłowice - Ruda Wirek - Ruda Bielszowice - Zabrze Makoszowy - Gliwice Sośnica - Gierałtowice - Knurów - Leszczyny - Rybnik
|
Cytat: |
Tomasz K., ciekawy plan Smile |
Cytat: |
Witam - dawno mnie tu nie było. Policzyć możecie sobie łatwo. Koszt EN57 jest 50 PLN za km brutto full service. Informacja od byłej szefowej marketingu ŚZPR w Katowicach p. Rogowskiej. Informację taką nam dała podczas naszych imprez z przedszkolakami na SPOTACH i wizytą "FLIRTA" w Cieszynie. |
kryniczanin napisał/a: |
nie ma szans w tym czasie na trasy 12,13,14 |
Kuba Wie-Wiór napisał/a: |
W punktu widzenia marketingowego 25 czerwca to niezbyt dobry termin. |
kryniczanin napisał/a: |
Witam - dawno mnie tu nie było. Policzyć możecie sobie łatwo. Koszt EN57 jest 50 PLN za km brutto full service. Informacja od byłej szefowej marketingu ŚZPR w Katowicach p. Rogowskiej. Informację taką nam dała podczas naszych imprez z przedszkolakami na SPOTACH i wizytą "FLIRTA" w Cieszynie. |
Kuba Wie-Wiór napisał/a: |
Poza forum może być problem ze znalezieniem większej liczby chętnych. |
kryniczanin napisał/a: |
mk1992, Oczywiście z tym żeby nie przekroczyć 1 zmiany godzin pracy. |
Cytat: |
Przemku, a jak się można umówić z dyrektorem ŚZPR? Telefonicznie? Jeśli udałoby mi się z nim umówić na poniedziałek |
mk1992 napisał/a: |
Więc decydujemy, albo Tychy - Orzesze Jaśkowice, albo Tychy - Katowice Janów - Katowice Zawodzie. Osobiście proponuję drugą opcję. |
kryniczanin napisał/a: |
Ja odpadam. Z mojej uśpionej wioski zanim bym się wykopał to by było południe. Podziękowania dla MZPR |
mk1992 napisał/a: |
-Bielsko Biała - Cieszyn
-Skoczów - Pawłowice Śląskie |
mk1992 napisał/a: |
-Katowice - Katowice Szopienice Północne - Siemianowice Śląskie - Chorzów Stary |
mk1992 napisał/a: |
-Gliwice - Zabrze Makoszowy - Rybnik (przejezdna?) |
kryniczanin napisał/a: |
Prawda jest taka że przy odpowiedniej ilości linii zamkniętych dla ruchu pasażerskiego chętnych do zaliczenia może być tyle że 2xEN57 to mało. (Zestawienie EN71-EN57 odrzucam ponad 300ton) Ale potrzebna jest dobra reklama! |
kryniczanin napisał/a: |
Dlatego Ludzie moja propozycja RailMap otwierać i układać trasę po szlakach zamkniętych minimum 10 lat dla ruchu pasażerskiego albo tych czysto towarowych ale z drutem. 10 lat mineło nastało nowe pokolenie MK trzeba dać sobie szansę zaliczyć to co się nie da normalnie! |
nynuś napisał/a: |
Słuchajcie nie będzie podejrzewam większego problemu przejechać linią 142 K-ce Ligota - K-ce Ochojec - K-ce Kostuchna - Tychy. A dlatego że tam często objazdowe pasażery jeżdżą. |
nynuś napisał/a: |
9) Gliwice - Gliwice Sośnica - Zabrze Makoszowy - Gierałtowice - Knurów
10) Knurów - Zabrze Makoszowy - Ruda Bielszowice - Ruda Kochłowice - Panewnik - Katowice Ligota |
kryniczanin napisał/a: |
No i ostatnia mikro korekta propozycja - z Maciejowa Północnego na Zabrze Północ 1 łącznicą nie przez Gliwice. Moim zdaniem to większy "prestiż" zaliczania gdyż do Gliwic czymś jeszcze dojedziesz z Bytomia a ta łącznica nie wiem czy widziała skład pasażerski. Raczej nie. |
Cytat: |
Tylko ciekawe gdzie teraz staruszek się szwenda |
mk1992 napisał/a: |
Szopa jak szopa, ale nawet gdyby był na chodzie to MZPR (a może już PZPR?) mógłby stwarzać problemy, bo jednak podsył kibla taki kawał drogi to koszta, do tego maszynista, energia itd. Jeśli w końcu będzie sprawny, to zawsze można zorganizować imprezę na Podkarpaciu czy w Małopolsce z jego udziałem. |
Cytat: |
na przykład brak możliwości zmiany kierunku na podg) |
mateusz123 napisał/a: |
Rozumiem, że to przepis, ale czy ma jakieś praktyczne podstawy? Jednym słowem: co przeszkadza w zmianie kierunku na podg? |
Exsimus napisał/a: |
Co do kosztów wszystko wskazuje na to, że koszt jednostkowy za uczestnika zamknie się prawdopodobnie w 100 złotych, ale wszystko wyjedzie na dniach, może być ciut mniej, ale na pewno nie więcej niż 100 złotych. |
Cytat: |
Brakuje danych do przelewu, należy podać jeszcze nazwę odbiorcy |
Cytat: |
W krótce pojawi się także regulamin przejazdu; chodzi m.in o to, aby w czasie imprezy nie doszło do sytuacji w której Przewozy Regionalne będą zmuszone rozwiązać nasz pociąg (palenie papierosów w pociągu, spożywanie alkoholu, wszczynanie konfliktów i innych sytuacji w których bezpieczeństwo uczestników przejazdu może być zagrożone). |
CSA napisał/a: |
To jest wymóg PR czy pomysł organizatorów ? |
CSA napisał/a: |
chodzi o to, żeby nahukane małoletnie towarzystwo nie dostało małpiego rozumu po trzech piwach czy konsekwentne "nie bo nie" i z alkoholem nie wpuszczamy. |
CSA napisał/a: |
Z tego co czytałem w relacjach z innych imprez, to faktycznym problemem nie były osoby łykające jasne pełne, tylko ludzie z "problemem alkoholowym", czyli pije chociaż nie umiem, co skutkuje zachowaniem, delikatnie mówiąc, irytującym współpasażerów. |
Cytat: |
Oczywiście nie popadajmy z jednej skrajności w drugą, bo przecież nikomu plecaków i torb sprawdzać nie będziemy... |
CSA napisał/a: |
Z tego co czytałem w relacjach z innych imprez, to faktycznym problemem nie były osoby łykające jasne pełne, tylko ludzie z "problemem alkoholowym", czyli pije chociaż nie umiem, co skutkuje zachowaniem, delikatnie mówiąc, irytującym współpasażerów. |
katowicer napisał/a: |
Nahukane małoletnie towarzystwo nie będzie obecne na takiej imprezie. Bo ich to poprostu nie interesuje. Wolą pić na ławce pod blokiem |
Victoria napisał/a: |
Ale w czym problem? 11 czerwca to sobota. Weekend. Po imprezie idziecie bawić się do jakiegoś lokalu. Na piwo. Na balety. Rozjeżdżacie się nad ranem pierwszymi pociągami. Młodzi, a tacy niezaradni! Korzystajcie z życia, bawcie się. A nie tylko kolejowe kółeczko, paciorek i spać. |
kryniczanin napisał/a: |
Victoria.Chce się wybrać jak na mało co ale jak nie załatwię sobie noclegu u znajomych w Krakowie na noc poprzedzającą to odpadam. |
mk1992 napisał/a: |
Jak widać, udało nam się otrzymać zgodę w PKP PLK na przejazd z Dąbrowy Górniczej Wschodniej do stacji Łazy, przez podg. Kozioł i Okradzionów, a także na wjazd do Dąbrowy Górniczej Towarowej. Natomiast z Dąbrowy Górniczej Towarowej przejedziemy łącznicą towarową Sosnowiec Maczki - Sosnowiec Jęzor do Mysłowic i dalej w kierunku Siemianowic Śląskich, według pierwotnego planu. W związku z tym nie zahaczymy o Dąbrowę Górniczą Ząbkowice i Jaworzno Szczakową, gdzie obecnie odbywa się regularny ruch pasażerski. Jesteśmy przekonani, że jest to zmiana na plus w porównaniu ze wcześniejszą wersją przejazdu. |
mk1992 napisał/a: |
Foto stopy odbywają się tylko na wyżej wymienionych stacjach, przystankach osobowych i posterunkach odgałęźnych. |
REGIOchłopak napisał/a: |
Jeżeli o mnie chodzi to uważam, że postój w Bytomiu należy skorygować do max 10 minut. Odpuścić sobie przejazd ostatnich części lub zrobić miksa od Ligoty(przejazd 1) pojechać na Tychy, Łaziska, Orzesze, Mikołów i dalej Ligota, Janów to na pewno da dużą oszczędność czasową. |
REGIOchłopak napisał/a: |
Należy koniczynie poskracać czasy postojów tych najdłuższych - nie wiem czy to PLK tak zarządziła ale jeśli nie to można zaoszczędzić około 60 minut na tych postojach. Najdłużej będziemy stali w Sosnowcu południowym, Bytomiu, Katowice Ligota i Tychy. Zastanawiam się tylko poco? |
Darek napisał/a: |
Może by tą trasę podzielić na dwie części i jedną przejechać teraz, a drugą np.we wrześniu. Nie wiem ile osób wytrzyma cały dzień w pociągu? |
Darek napisał/a: |
Godzina zakończenia trochę późna- ludzie spoza Śląska będą mieli problem z powrotem do domu. Niestety trzeba się będzie urwać wcześniej z imprezy, a szkoda bo fajnie by było "zaliczyć" cały przejazd. Tylko żeby się nie okazało, że do Katowic dojedzie 5 osób |
Dave napisał/a: |
I co tu teraz wybrać? |
RysiekChaszcz napisał/a: |
Wyjazd z Katowic opóźniony o 5 minut z winy PLK a więc o 8.05 na trasie dzięki PLK nawet zarobiliśmy do około 30 minut w plecy ale udało się nam to zredukować i po pięknej zmianie kierunku jazdy w Mysłowicach zredukować do 0 minut a sam wjazd do st. Katowice odbył się 4 minuty przed planem. Jest to jedyny chyba pociąg w Polsce który wyjechał rano o 8 i po 13 godzinach jazdy zameldował się do st. końcowej nie naruszając rozkładu jazdy. Serdeczne podziękowania i ukłony dla wszystkich uczestników wycieczki za zdyscyplinowanie podczas krótkich postojów planowych i nieplanowych. |
Aaalisha napisał/a: |
I dziękuje któremuś chłopakowi (nie pamiętam który to był ) jak wieczorem powiedział, że traktują mnie jak kolegę... |
Dave napisał/a: |
Szczególnie chciałem poznać mk1992 Dzięki! ;-) |
danio napisał/a: |
. Aż tak różowo nie było , gdyż masa osób dyskutowała i psioczyła na organizatorów .
. |
danio napisał/a: |
Poprawcie to co napisałem , a będzie jeszcze więcej zadowolonych .
Do poprzednika : Starałem się ,żeby moja krytyka była konstruktywna ..... |
Bardi78 napisał/a: | ||
Wiem,masz racje z tym co piszesz i wcale się nie gniewam bo piszesz w kulturalny sposób, jedynie co mi podnosi ciśnienie to ludzie którzy obgadają i psioczą za plecami a nie przyjdą i nie powiedzą ofen prosto w twarz co się nie podoba i co zmienić od razu. |
Cytat: |
I relacja opisowa(kolegi MK_SLASK) z nowymi zdjęciami z całej trasy Smile
http://regiochlopak.blogspot.com/2011/06/skr-czyli-en57-po-gop-ie-relacja-z.html |
Cytat: |
Może i konsumowali - a jak jeśli to bardzo dyskretnie Very Happy |
Cytat: |
mogliśmy jechać więcej niż 20 km/h - znajomość szlaku |
Cytat: |
tyle że szlak Leszczyny-Knurów na odcinku Knurów-Szczygłowice jest nieprzejezdny |
Cytat: |
A tu mam, że przejezdny railmap też pokazuje przejezdność |
Exsimus napisał/a: |
Propozycja na edycję jesienną do konsultacji rzecz jasna:
Bielsko Biała Główna – Skoczów – Goleszów – Cieszyn – Skoczów – Chybie – Zabrzeg (wjazd na stację towarową) – Chybie – Pawłowice Śląskie – Żory – Rybnik – Leszczyny – Knurów – Mizerów – Gliwice – Rudziniec Gliwicki – Toszek Północny – Krupski Młyn – Tarnowskie Góry – Bytom – Chorzów Batory – Hajduki – Ruda Kochłowice – Radoszowy – Panewnik – Katowice Ligota – Katowice |
Cytat: |
Z Rybnika trzeba by pojechać na Kuźnię Raciborską, Kędzierzyn Koźle i później do Rudzińca |
Cytat: |
Z Rybnika trzeba by pojechać na Kuźnię Raciborską, Kędzierzyn Koźle i później do Rudzińca Very Happy |
Cytat: |
Na stacji Bytom Karb dyżurny niefortunnie puścił pociąg towarowy przed nami |
pospieszny napisał/a: | ||
Zrobił to tylko na polecenie i za wiedzą dyspozytora. |